משחקי הלילה

Cade Foster

New member
משחקי הלילה

Ongoing:
אטלנטה - פיניקס. שיוויון 56 במחצית. לא מעניין.

וושינגטון - אינדיאנה. חצי משחק מפריד בין השתיים במקומות 4-5 ככה שמדובר בקרב מיקום חשוב לקראת הפלייאוף המזרחי (שזהות 8 העולות אליו כמעט ודאית לאור הכושר הגרוע של דטרויט, הפער שלה ממקום 8 שעומד כרגע על 4 משחקים והלו"ז הקשה מאוד שנשאר לה). ניצחון של וושינגטון יבטיח לה את היתרון במקרה של שיוויון במאזן עם אינדיאנה.

טורונטו - שארלוט

דאלאס - ניו אורלינס. דייויס ימשיך ביכולת הMVP שמאפיינת אותו לאחרונה?

מילווקי - פילדלפיה. עוד קרב מיקום במזרח בין המדורגות 6 ו7.

קליפרס - ברוקלין. המאבק על המקום השמיני בפלייאוף המערבי פסיכי לחלוטין ולקליפרס שרוצים להמשיך לדהור אסור לאבד משחקים כאלה.

סקרמנטו - ניו יורק. לילה טוב.
 

Cade Foster

New member
ניצחון ענק בוושינגטון

הקבוצה הזאת הזויה - מפסידים באטלנטה ובדאלאס עם יכולת איומה ואז יוצאים למשחקי חוץ נגד מילווקי והוויזארדס ונותנים תצוגות תכלית. נקווה שלא שרפנו את כל האנרגיות לקראת הבק2בק החשוב מאוד נגד מילווקי. מצד שני גם הבאקס יגיעו בערב שני של בק2בק וכרגע נראים רע מאוד מול פילי.
&nbsp
סך הכל התוצאה מאוד משקרת - לאורך שלושה רבעים זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה - כמעט כולם הגיעו חדים, אולדיפו מאוד אגרסיבי מהפתיחה (19 נקודות במחצית הראשונה ו30 בסך הכל), הגנה מצוינת. את שלושת הרבעים האלה סיימנו ביתרון 15 ואז הגיעה ההיחנקות הרגילה ברבע האחרון ולמזלנו וושינגטון לא הצליחה למצוא את הסל בפוזשנים המכריעים. אינדיאנה מסיימת משחק מבלי לפגר אפילו פעם אחת. הפייסרס קלעו גם 21 רצוף מהעונשין ודווקא בזריקות שהיו יכולות להכריע את המשחק בלי דפיקות לב אולדיפו החטיא אחת וג'וזף עוד אחת מיד אחריו.
&nbsp
כרגע אינדיאנה עם יתרון ביתיות ועם אותו מספר ניצחנות כמו קליבלנד (הפסד של הקאבס מחר מעלה אותנו למקום השלישי!). מישהו היה מהמר על זה בפתיחת העונה?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הבאקס מנצחים את הסיקסרס

יאניס חוזר לתצוגות מתחילת העונה ונראה מעולה.
הניצחון הזה מגיע אחרי 4 הפסדים רצופים שהם נראו ממש רע ולמרות הניצחון קצת קשה שלא לתהות, האם הפיטורים של קיד באמת היו הכרחיים?
&nbsp
 
דראגן בנדר שיחק 40 דקות ,הוא לא מתאים לנ.ב.א

לא יודע למה נותנים לו במה,קלע 6 נקודות.
היו לו שלשות פנויות ,בלי שמירה בכלל ,והוא החטיא אותם.
אפילו ליורוליג הוא לא מתאים לדעתי לנכון להיום.
 

rapgamer4ever

New member
הפליקנס ניצחו 8 רצוף, והקרדיט מגיע לא רק לדיוויס

אלא גם לג'רו הולידיי שמאז הפציעה של קאזינס העלה את הרמה שלו לדרג השני של הרכזים בליגה, עם 22 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק.
 
וושינגטון - אינדיאנה: הולכים עד הסל!

שודר בערוץ ספורט 5 .

מפגש שני העונה נגד וואשינגטון; ויקטור אולדיפו במשחק חזרה למדינת מרילנד, בה נולד וגדל מרחק של כחצי שעה נסיעה מאולם הכדורסל. אמו היתה בקהל, וגם הגיע המאמן מקבוצת בית הספר התיכון; ערב המשחק וושינגטון היתה אחת מארבע קבוצות שלא הפסידו שלוש פעמים ברצף העונה [מינסוטה, טורונטו וגולדן סטייט];

ברבע הראשון, אינדיאנה נראתה טוב, הלכה עד הטבעת בקלות. בהגנה התקשתה מול הסייז של מרצ'ין גוראטאט, שעשה נזק בצבע בדקות הראשונות. בדקות האחרונות של הרבע, במעבר של וושינגטון לספסל, אינדיאנה הגדילה את ההפרש ל-9, ואז ל-10 לאחר קליעת עונשין של אולדיפו מתוך עבירה טכנית של מאמן וושינגטון סקוט ברוקס. הטכנית הגיעה על מחאה של הוויזרדס בשריקה שלא קיבלו במהלך קודם של אולדיפו שבו חסם בצורה לא נקיה את הדאנק. 2:23 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 10. פוזישן הגנה - מייק סקוט בודד על טי ג'יי, הסתובסב עליו, לקח אותו לטבעת, אבל טי ג'יי נשאר עם המהלך והוציא ממנו החטאה. הגנה טובה. פוזישן התקפה - טי ג'יי קיבל לבד על קשת השלוש, אבל החטיא קצר. 20-30 אינדיאנה. אולדיפו עם 11, בוגדנוביץ' עם 8 היו הבולטים על המגרש ברבע הראשון. אינדיאנה סיימה ב-52% מהשדה מול 33% של וושינגטון.

ברבע השני, פוזישן הגנה - אוטו פורטר זרק מחצי-מרחק בבסייליין על טי ג'יי, אבל החטיא. פוזישן התקפה - מייק סקוט קלע על טי ג'יי. 9:45 לסיום המחצית, טי ג'יי ירד ביתרון 6. בדקות הראשונות של הרבע, וושינגטון היתה בריצת 0-12, הורידה ל-1 הפרש. בשלב הזה מקמילן חזר עם החמישייה הראשונה ודברים נראו יותר טוב עד לסיום הרבע, כאשר פעמיים ההפרש הגיע לדו-ספרתי. 45-55 לאינדיאנה במחצית. אינדיאנה עם רבע של 2 אס' מול 7 איבודים. 19 נק' במחצית לאולדיפו, היה נראה כמו רמה אחת מעל כולם.

ברבע השלישי, התקפות מסודרות בשני הצדדים, ההפרש נע סביב החד-ספרתי גבוה. לקראת סיום הרבע אינדיאנה עלתה להפרש שיא של 17 ונראית היתה בדרך הנכונה לניצחון קל. 65-80. אוטו פורטר עם 9 נק' ברבע. אינדיאנה סיימה את הרבע ללא איבודי כדור. כשדבר כזה קורה, לרוב תמצא את עצמך מנצח את הרבע.

ברבע הרביעי, אינדיאנה לא הצליחה לקנות סל בשתי הדקות הראשונות של הרבע, ווושינגטון הורידה ל-5 הפרש בלבד בריצת 0-10. הריצה המשיכה ל-4-16, שהורידה ל-3 הפרש קצת פחות מ-7 דקות לסיום, אבל שלשה גדולה של בויאן בוגדנוביץ', במשחק נהדר שלו אפשר לומר - החזירה ל-6 הפרש, ובאופן זמני עצרה את המומנטום השלילי. בהמשך ההפרש ירד גם ל-2, אבל אז סל מחצי מרחק של אולדיפו ועוד חטיפה שלו שהובילה לנקודות קלות במתפרצת, החזירו שוב ל-6 עם קצת יותר מ-3 דקות לסיום. בחזרה מפסק הזמן, שלשת סטפ בק של בראדלי ביל - ברבע אחרון נהדר שלו, הורידה ל-3 הפרש, 3 דקות לסיום. בפיק אנד רול, קורי ג'וזף עלה לזריקה מחצי-מרחק וקלע - 5 הפרש, כ-2 דקות לסיום. בצד השני, מייק סקוט קיבל בבייסליין, קלע את הקאץ' אנד שוט ועשה מזה שוב משחק של פוזישן אחד בלבד - 3 הפרש. בהתקפה, אולדיפו ירה שלשה, שהחזירה ל-6. אוטו פורטר הגיב בשלשה [בהזדמנות השנייה בהתקפה] משלו, רק 3 הפרש, כדקה וחצי לסיום. אולדיפו כידרר ואיבד, וושינגטון איבדה גם היא בחטיפה גדולה של תדאוס יאנג. בהתקפה, אולדיפו מצא בכדור גדול את תד יאנג מתחת לסל, אבל יאנג החטיא. בצד השני, ביל נעצר בעבירת מגן, הלך לקו וקלע 2 מ-2, הפרש 1 בלבד, עם 36 שניות על שעון המשחק - הכי צמוד שהיה מאז תחילת הרבע השני. בחזרה מהפסק-זמן, אולדיפו כמעט איבד בפיק אנד רול עם מיילס טרנר, הכדור חזר לאולדיפו, שכפה זריקה מחצי-מרחק, שלא נכנסה. ריבאונד ארוך של הוויזארדס, שמיהרו לצאת קדימה, הוביל להתקפת מעבר של שבסיומה בראדלי ביל נתקל בהגנה נהדרת של אולדיפו, ששינה לו את הלייאפ, והכדור לא נכנס. אינדיאנה השתלטה על הכדור ושחקני וושינגטון ביצעו את העבירה שהיתה להם לתת - כדור מהצד. אולדיפו הלך לקו, 11 שניות על שעון המשחק. קלע רק 1 מ-2 [ובכך שבר רצף של 21 מ-21 של אינדיאנה במשחק], הפרש 2. בחזרה מפסק הזמן, וושינגטון מצאה את ביל, שהקפיץ את קורי ג'וזף וזרק פנוי מחצי-מרחק, אבל החטיא את הזריקה הנוחה. ג'וזף השתלט על הריבאונד ונשלח לקו. קלע 1 מ-2 ועשה מזה משחק של 3 הפרש לנו עם 5 שניות על השעון. זה הותיר לוושינגטון הזדמנות אחרונה בהחלט. בחזרה מפסק הזמן, שוב מצאו את ביל פנוי, לקח את השלשה, אבל החטיא קצר! 95-98 לאינדיאנה בסיום. מותחן גדול, אשר בסיומו אנו יוצאים מרוצים מהתוצאה הסופית, אולם לא מהעובדה ששוב שמטנו יתרון גדול. ב-NBA של היום קשה לשמור יתרונות מוקדמים - גדולים ככל שיהיו, וגם יאמר שוושינגטון שיחקה רבע אחרון נהדר [כולל 29% בלבד של אינדיאנה מהשדה] שכבר מראשיתו בנתה את המומנטום היטב ובמהירות להפרש חד-ספרתי. לא אגיד שאינדיאנה "גנבה" את המשחק, שיחקנו טוב ועבדנו יפה, אבל לפי איך שהרבע הרביעי שוחק, זה יכל להסתיים גם בהפסד. נתון בולט שקשה לנצח איתו משחקים: 11 אס' בלבד [מול 16 איבודי כדור]. למעשה, הניצחון מסיים 6 הפסדים ברציפות העונה במשחקים שאנו מוסרים 11 או פחות. וושינגטון מפסידה משחק שלישי ברציפות לראשונה העונה.

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו. 33 נק' [20-11 מהשדה, 4-2 משלוש, 10-9 מהקו] ב-39 דקות. קלע 10 נק' ברבע האחרון. דיבר בסיום המשחק על החזרה למקום שבו גדל;

בויאן בוגדנוביץ' סיים עם 20 נק' [3 שלשות], באחוזים טובים. הוא ברצף משחקים טוב; מיילס טרנר סיים עם דאבל-דאבל של 12 נק' [1 שלשה] ו-13 ריב' [3 בהתקפה]. כמו שקורה איתו תמיד, פותח טוב משחקים ואז נחלש במחצית השניה. התקשה בהגנה מול גורטאט בחצי הראשון, אבל התקפית עשה עבודה טובה. בחצי השני קלע רק 4 נק' והרבה להחטיא את הזריקות שהוא אוהב [1 מ-6 מהשדה ו-0 מ-4 משלוש]; קריס ג'וזף עם 16 נק' היה מהבולטים והמובילים בניצחון הזה. היכולת שלו לחדור את הגנת וושינגטון והמעורבות שלו בפוזשנים המכריעים בדקות ההכרעה, דרך הגנה טובה ודרך התקפה טובה, עשו הבדל בתוצאה; "המאכזבים", אם יש כאלה במשחק שנגמר בניצחון, הם תד יאנג עם 0 נק' [0 מ-5 מהשדה] ב-33 דקות, שלא בלט ברוב שלבי המשחק אם כי היה חלק מהדקות האחרונות, ולנס סטיבנסון, עם 2 נק' בלבד [1 מ-4 מהשדה] ב-10 דקות משחק, שזה לא היה הערב שלו, ומקמילן בחר לשחק עם היד החמה של בוגדנוביץ';

בוושינגטון, בראדלי ביל עם 22 נק' [27-8 מהשדה, 9-2 משלוש, 5-4 מהקו] ושיא קריירה של 11 אס' [5 איבודי כדור]. קלע 13 מה-22 ברבע האחרון [שיחק את כל הרבע] ומסר 4 אס'; אוטו פורטר עם 17 נק' ו-4 חט'; מרקיף מוריס עם 12 נק' ו-7 ריב', אבל 10 מה-12 הגיעו ברבע הראשון; מארצ'ין גורטאט עם 10 נק' ו-7 ריב' [4 בהתקפה]. עשה את כל הנזק בחצי הראשון; מייק סקוט עם 10 נק' [2 שלשות] ב-22 דקות ואיאן מהינמי עם 8 נק' ו-9 ריב' [3 בהתקפה] ב-24 דקות, הובילו את הספסל;

ליין ליף: 0 נק' [1-0 מהשדה, 1-0 משלוש] ו-1 ריב' ב-5 דקות משחק [מינוס 3];

המשחק הבא -- כבר הלילה, הערב השני של בק-טו-בק יפגיש אותנו בבית נגד מילוואקי אותה פגשנו רק לפני שלושה ימים. קשה להדגיש עד כמה המשחק הזה חשוב עבורנו. אינדיאנה עוברת את וושינגטון במאבק על המקום הרביעי, ורחוקה כעת הפסד אחד מקליבלנד במאבק על המקום השלישי.

שבוע טוב!
ולהתראות בשמחות כדורסל NBA ואחרות!
 

Cade Foster

New member
מנצחים גם את מילווקי בבק2בק

הורגש ששתי הקבוצות שיחקו אתמול, רמת הביצוע הייתה נמוכה מהרגיל (לכל מי שלא קוראים לו בוגדנוביץ' ובלדסו) והסקור הנמוך בניגוד לפעם שעברה היה תוצאה של התקפות תקועות ולא של הגנות גדולות.
&nbsp
דבר אחד שאי אפשר להתעלם ממנו יותר זה הנטייה שלנו לאבד יתרונות גדולים בתוך שניה. זה קרה לנו בכל שלושת המשחקים האחרונים ובכל פעם היה לנו מזל שלא איבדנו משחק שהיינו עדיפים בו בגלל דקות של בלאק אאוט מוחלט. 2 שלשות רצופות של בוגדנוביץ' העלו את זה ל15, הקהל בשמיים, מילווקי יורדת לפסק זמן שני בתוך דקה, ובמקום להכות בברזל כשהוא חם הם יוצאים לריצת 17-3 למחוק את כל הפער בתוך 3 דקות בערך. מקווה שמקמילן שם לב לדברים האלה.
&nbsp
בינתיים יש לנו את הטייברייק גם נגד קליבלנד (חצי משחק קדימה), גם נגד מילווקי (3 משחקים מאחור) ובשבוע הבא יוכרעו הסדרות מול שתי היריבות שנותרו (וושינגטון ופילי, שתיהן בחוץ, בשני המקרים 1-1 בעונתי). אם ננצח את שני המשחקים אני מאמין שנסיים עם ביתיות וזה יהיה פשוט הישג עצום.
 

rapgamer4ever

New member
אפשר כבר לומר שהוכרעו העולות לפלייאוף במזרח

דטרויט במקום התשיעי 6 משחקים מתחת ל-50%. מיאמי ומילווקי במקומות 7-8 נמצאות 4 משחקים מעל 50%.
יחד עם העובדה שלא נשאר לפיסטונס לו"ז קל במיוחד, קשה לדמיין אותם מסיימים את העונה עם 14-15 ניצחונות מ-18 משחקים שזה בערך מה שהם צריכים כדי לשמור על סיכוי לעלות.
&nbsp
במקומות 3-8 הכל פתוח, הדבוקה מופרדת ע"י 3.5 משחקים ומי שתסיים חזק את העונה תשיג יתרון ביתיות. אם כי אני מאמין שה-reward האמיתי הוא להימנע ממפגש סיבוב ראשון מול קליבלנד (בהנחה שנמנעים גם ממקומות 7-8 שמפגישים מול טורונטו ובוסטון בלי ביתיות כמובן).
&nbsp
במערב כל הקבוצות שבתמונת הפלייאוף פגשו יריבות נחותות והצליחו לנצח. ממקום של יתרון ביתיות שהיה כמעט בכיס של מינסוטה אני מתחיל להתנחם בכך שניצחנו כמעט בכל הטייברייקס ופחות סביר שנסיים מחוץ לפלייאוף. אבל יהיה ממש מבאס לסיים 7-8 ולחטוף בסיבוב הראשון מאחת הגדולות.
 

FrecCo

Member
שאר הליגה תשמח אם תפגשו את הווריורס בסיבוב הראשון

אתם או OKC. אם באטלר יהיה בריא לפחות תגרמו להם להתאמץ קצת.
רק שלא יפגשו שוב את פורטלנד או דנבר או פליקנס ויקבלו פרי פאס עוד פעם...
 

rapgamer4ever

New member
הם יקבלו פרי פאס גם מאיתנו

אין לנו את הקשיחות ההגנתית שמקשה על הווריורס. זה קריטריון הסף בהתמודדות מולם. אני חושב שהתקפית אנחנו כן קבוצה שגובה אנרגיות מהיריבה אבל אפילו אם הווריורס לא יתאמצו ב-100% הם יכולים לנצח אותנו 120-110.
אנחנו לא טובים בהגנת טרנזישן ובשמירה על קשת השלוש. עד שלא נשפר את התחומים האלה גולדן מתפוצצת עלינו מתי שבא לה. ב-5 מתוך 6 המפגשים שלנו בשנתיים האחרונות הם קלעו 115 נקודות ומעלה.
 

FrecCo

Member
מי היה מאמין שתי'בס יאמן קבוצה ללא קשיחות הגנתית...

 

fatnoam

Active member
אם אפילו את זה הוא לא מנחיל להם אז מה כן?

כזה מאמן גרוע
&nbsp
בתור GM הוא כנראה טוב אם הוא שכנע את ג׳ימי באטלר לחתום שם
 
נצל"ש- 05/03/18 - אינדיאנה - מילוואקי: יאניס פור דה ווין...!

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE .

מפגש רביעי ואחרון העונה נגד מילוואקי - 1, 2, ו-3 שנערך לפני 3 ימים בלבד; שתי הקבוצות הגיעו למשחק בערב השני של בק-טו-בק. מילוואקי הגיעה עם 9 ניצחונות בערב השני של בק-טו-בק [מקום שני בליגה];

ברבע הראשון, 7 דקות בתוך המשחק התוצאה היתה 5-8 לאינדיאנה. קצב משחק נמוך, הקבוצות לא מצאו את הסל. 2:01 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 5. הרבע הסתיים בעבירה של לנס סטיבנסון על הזורק קריס מידלטון, שהלך לקו וקלע 2 מ-3. 17-20 אינדיאנה. רבע שבו שתי הקבוצות ישבו על אחוז נמוך, מתחת ל-40% מהשדה. 8 מה-20 של מילוואקי הגיעו בנק' ממתפרצות. סאבוניס תרם לנו 7 נק' מהספסל.

ברבע השני, פוזישן הגנה - ג'בארי פארקר בוּדד על טי ג'יי עם הגב לסל, הסתובב והלך עד הטבעת, אבל סאבוניס הגיע לעזור בזמן וזה נגמר בהחטאה. ראינו את זה גם לפני מס' ימים, שהם מנסים ללכת על טי ג'יי. פוזישן התקפה - טי ג'יי קיבל, ניסה למצוא את סאבוניס שהתמקם לקראת הפוסט אפ, אבל מסר לא טוב ואיבד. מיד מקמילן הוציא אותו, 10:19 לסיום המחצית, ביתרון 3. הדקות הראשונות עם המחליפים לא היו טובות לנו, ומילוואקי לקחה יתרון. מאמצע הרבע דקות טובות של אולדיפו, החזיר אותנו למשחק עם 6 נק' ברבע. בדקה האחרונה של המחצית, כמה פוזשנים טובים שלנו ושלשה של בוגדנוביץ' בקאץ' אנד שוט, החזירו יתרון באופן זמני. טוני סנל תרם במילוואקי 9 נק' [3 מ-3 לשלוש] ואיתו 7 נק' של יאניס. 44-46 למילוואקי במחצית. אינדיאנה הפסידה את המחצית הראשונה 2-15 בנק' ממתפרצות, איבדה 9 כדורים [מול 8 אס', במחצית נוספת שמסתיימת עם יותר איבודים מאס'], ורק 2 שלשות מול 5 מ-11 של מילוואקי. מחצית לא טובה שלנו מבחינה התקפית, בהחלט לא.

ברבע השלישי, אינדיאנה נראתה טוב יותר וזה התבטא בעיקר בנקודות במעבר, חוזקה שלנו העונה, שלא קיבלה ביטוי בחצי הראשון. עד אמצע הרבע, ההפרש הגיע לדו ספרתי בפעם הראשונה - 12, תוך ריצת 0-10 של אינדיאנה בשתי דקות [כולל 2 שלשות של בוגדנוביץ' בהנעת כדור נפלאה של ההתקפה שלנו - הראשונה נכנסה לו במסירה של אולדיפו בין הרגליים של מידלטון]. הריצה המשיכה ל-0-13, והפרש 15. לקראת סיום הרבע, מילוואקי הגיבה בריצת 0-12, שהורידה ל-1 הפרש, בהובלת אריק בלדסו. שלשה מ-4 של סטיבנסון בפוזישן האחרון של אינדיאנה ברבע ואז חסימה גדולה שלו בהגנה שהצילה סל בטוח, עצרו את המומנטום השלילי. 69-73 אינדיאנה. אינדיאנה פתחה 4-21 ב-7 הדקות הראשונות של הרבע ומילוואקי סיימה אותו ב-8-19. בוגדנוביץ' בלט עם 11 נק' ברבע ב-100% מהשדה [3 שלשות]. בלדסו החזיר את הבאקס למשחק עם 8 נק', ג'בארי פארקר השלים אותו עם 9 ב-4 מ-4 מהשדה. שתי הקבוצות היו על אחוז גבוה [מעל 50%] ואינדיאנה עם רבע של 5 מ-6 משלוש, מה שחסר לנו במשחקים הקודמים [ובמחצית הראשונה של משחק זה].

ברבע הרביעי, פתיחת הרבע היתה שייכת לבוגדנוביץ' בצד אחד, ולבלדסו בצד השני. שלשה של תד יאנג באמצע הרבע נתנה יתרון מכובד שחשבתי שיתחיל את הבריחה שלנו - 8. קצת אחר כך, רגע ביזארי: ג'ון הנסון "הוכשל ברחבה" ע"י לנס סטיבנסון, ששם לו רגל. לא נראה לי מכוון, למרות שאני מבין לפי התגובות שאני בדעת מיעוט. המהלך המשיך להיות משוחק, אבל הנסון עצר ונעמד מול השופט בזמן שמאחוריו בלדסו קלע עוד ג'אמפ שאט. בדקות הבאות, הקבוצות לא הצליחו לקלוע סל שדה לרפואה, ברמת אינטנסיביות הגנתית טובה, וגם ידעו לנצל את מכסת העבירות בצורה מיטבית עם עבירות נאן שוטינג שמנעו סלים קלים. 1:36 לסיום, התקפה מהירה של מילוואקי איבדה מכוחה, אבל האקסטרה פס שיחררה את אנטטקומבו מתחת לסל לנקודות קלות, מה שעשה רק 2 הפרש לאינדיאנה. בהתקפה, תד יאנג קיבל בסוף שעון, לא הצליח לעבור את השומר שלו בבידוד והוציא זריקת התאבדות שלא נכנסה. בלדסו בהתקפת המעבר מהריב' הארוך כמעט איבד כאשר הכדור נשמט מידיו ויצא החוצה, אבל נשמר של מילוואקי, שחידשה את המשחק והשיגה הליכה של יאניס לקו. קלע 1 מ-2 ועשה רק 1 הפרש לנו, בריצת 2-9 של מילוואקי בכ-5 הדקות האחרונות. בהתקפה, אולדיפו הלך עד הסל, אבל עשה צעדים. בצד השני, בלדסו ביזבז שעון, מצא את יאניס עם הגב לסל, שזרק בסוף שעון פדוויי מחצי מרחק, אבל החטיא. הריב' של אינדיאנה, כחצי דקה על השעון. לא לקחנו פסק-זמן אחרון שנותר לנו, אולדיפו קיבל עם 8 שניות על השעון, עבר בצעד ראשון מהיר את ג'ייסון טרי, קיבץ עליו את כל ההגנה בחדירה, ניסה להוציא החוצה לבוגדנוביץ' הפנוי על קשת השלוש, אבל ההגנה קראה נכון את המהלך והשיגה חטיפה. מילוואקי יצאה קדימה עם מידלטון במתפרצת, אבל קורי ג'וזף שם נפלא את היד והוציא ממנו את הכדור לאאוט, 6 שניות לסיום. השופטים קראו את זה כג'אמפ בול, לא ככדור של מילוואקי מהצד. ובכלל, ההילוך החוזר הראה שהנגיעה האחרונה היתה ככל הנראה של מידלטון. השופטים הלכו למוניטור לודא, והחליטו לא לשנות את השריקה על ג'אמפ בול. תיקנו גם את שעון המשחק ל-6.8 שניות. בהתחשב בצורה שבה ההתקפה שלנו שוחקה והעובדה שכמעט מידלטון הלך לנקודות קלות שהיו מנצחות להם את המשחק, זה היה אאוטקאם לא רע מבחינתנו. ההקפצה בוצעה, מידלטון "ניצח" ונגע ראשון, אבל הדף את הכדור לידיים הלא נכונות של בוגדנוביץ', שנשלח לקו וקלע 2 מ-2 כמו גדול - 3 הפרש לנו, 5.1 שניות לסיום. בחזרה מפסק הזמן של מילוואקי - אחד משניים שנותרו לה, התקפה מבולבלת מצאה את יאניס, שהקפיץ את השחקן שלו ועלה לשלשה פנויה לפני הבאזר, אבל החטיא אותה קצר! 89-92 לאינדיאנה בסיום. כמעט קאמבק של מילוואקי מפיגור 15, זה כבר היה רק 1 הפרש, אבל רק כמעט - אינדיאנה לא שמטה את היתרון ברבע האחרון והיתה ראויה לניצחון. והנה, אינדיאנה מוצאת את עצמה פעמיים בתוך 48 שעות מנצחת משחק, אשר בו הקבוצה היריבה החטיאה על הבאזר מזריקה של השחקן הכי טוב שלה.

השחקן המצטיין: בויאן בוגדנוביץ'. 29 נק' [13-9 מהשדה, 7-5 משלוש, 8-6 מהקו] ב-35 דקות משחק. משחק 13 ברציפות בדאבל פיגרס בנקודות, אשר מהווה את הרצף הארוך ביותר בקריירה שלו. ב-6 מ-13 המשחקים הללו קלע 20 או יותר;

תד יאנג עם משחק באונס בק טוב של 10 נק' [2 שלשות] ו-7 ריב' ב-39 דקות. שיחק הכי הרבה דקות מבין כל השחקנים ששותפו במשחק [בשתי הקבוצות], ושיחק טוב אחרי לילה קודם של 0 נק' בפעם ה-12 בקריירה; ויקטור אולדיפו עם אחד מהמשחקים הפחות טובים שלו במדי הקבוצה. 14 נק' [19-5 מהשדה, 2-1 משלוש, 4-3 מהקו], 5 ריב' ו-5 אס' [10 איבודי כדור! שובר שיא שלילי שעמד על 9 איבודי כדור במדי אורלנדו לפני 4 עונות]; מיילס טרנר סיים עם 5 נק' [1 מ-3 מהשדה] ו-5 ריב' [1 בהתקפה]; סאבוניס עם 11 נק' וסטיבנסון עם 11 נק' תרמו מהספסל. לשניהם היו דקות מומנטום חשובות בחלקים שונים של המשחק;
 
- המשך -

במילוואקי, אריק בלדסו הוביל עם 26 נק' [22-10 מהשדה, 10-2 משלוש, 4-4 מהקו] ו-4 אס' [4 איבודי כדור]. מחצית שניה מצוינת שלו, שבה קלע 17 מה-26. הוא בדיוק מה שהיה חזר להם במשחק לפני שלושה ימים כשנקלע לבעיית עבירות וישב יותר מדי דקות משמעותיות [דקות ריצה שלנו] בחוץ; יאניס אנטטקומבו עם 18 נק' [16-7 מהשדה, 2-0 משלוש, 5-4 מהקו], 12 ריב' [2 בהתקפה] ו-5 חס' ב-37 דקות משחק. היה יותר טוב במחצית השניה, גם קלע 7 נק' ברבע האחרון, אבל לא במשחק גדול. מרגיש כאילו הוא בירידה בזמן האחרון. לא בהכרח מספרית, אבל הנוכחות שלו פחות מאיימת, וזאת מבלי לגרוע מהיותו שחקן מאוד דומיננטי; קריס מידלטון בערב רע מאוד. 6 נק' ב-1 מ-7 בלבד מהשדה; ג'בארי פארקר סיים עם 15 נק' ב-24 דקות מהספסל. עושה רושם של שחקן מוכשר שנמצא בסיטואציה לא טובה לברייקאאוט אמיתי. אני אוהב אותו, לא יודע. נראה שהוא משתפר ממשחק למשחק מאז שחזר מהפציעה. הוא מזכיר במשחק שלו בלייק גריפין "קטן" יותר, פחות אתלטי. בצורה שהוא מכדרר, כ-4, וזורק מחצי מרחק, אני חושב שיש מה לעשות עם זה בקבוצה הנכונה; שבאז מוחמד שיחק 7 דקות בהופעת הבכורה שלו במדי הבאקס ולא קלע את הזריקה היחידה שלקח; משחק רע גם של הגבוהים של מילוואקי. ג'ון הנסון עם 2 נק' [1 מ-4 מהשדה] ותון מייקר מהספסל אשר סיים ללא נקודות [0 מ-4 מהשדה];

ליין ליף: טי ג'יי סיים ללא נקודות, 1 ריב' ו-0 אס' [1 איבוד כדור] ב-4 דקות משחק [מינוס 2];

** Chris Smoove מתקצר.

המשחק הבא -- נקווה להמשיך את היכולת הטובה נגד יוטה [ד'], בבית, במשחק לא פשוט בכלל. שבוע לא קל עם משחק כל יומיים. אבל לפחות חצי נחמה היא, שנגד מילוואקי זה היה סט אחד לפני אחרון של בק טו בק. לאינדיאנה מצפה לוח משחקים קשה עד סיום העונה. מפגשים מול קבוצות מנצחות, חלקן הטובות בליגה. אני לא בטוח שאנו מאיימים באמת על המקום השלישי, ואולי גם לא נישאר במקום הרביעי, אבל זו המטרה - ביתיות בסיבוב הראשון.

להתראות בשמחות אינדיאנה פייסרס ואחרות!
 

Cade Foster

New member
ישבתי וחשבתי קצת מה נשאר לנו עד סוף העונה

וואלה, אני חושב שזה לגמרי בידיים שלנו לסיים 3-4.
&nbsp
נשארו לנו עוד 18 משחקים. 5 מהם קשים עד בלתי אפשריים - פעמיים גולדן סטייט, בוסטון בחוץ, פעמיים טורונטו (בית וחוץ). אם ניקח אחד, דיינו
עוד 5 הם משחקי חוץ קשים אבל כאלה שאפשר לנצח, כמעט כולם נגד יריבות עם מאזן פחות טוב - דנבר, ניו אורלינס, קליפרס, וושינגטון ופילדלפיה. אם ניקח שניים-שלושה, רצוי נגד היריבות מהמזרח - דיינו
השמונה שנותרו הם משחקים שחובה לנצח. שישה מהם בבית נגד מאזנים פחות טובים - מול יוטה בעוד 10 דקות, אטלנטה, לייקרס, קליפרס, מיאמי ושארלוט ועוד שניים בחוץ נגד סקרמנטו ושארלוט.
&nbsp
אם ניצחנו את ה8 שמוגדרים חובה - הגענו כבר ל45 ניצחונות. זה לבד עשוי להספיק. הצלחנו לגרד עוד 2-4 ניצחונות מעבר - הביתיות שלנו ואולי גם המקום השלישי.
 
אני מאוד מקווה שנסיים מקום רביעי, פחות מסתכל על שלישי

ביתיות בסיבוב הראשון היא המטרה הגדולה מבחינתי. אני לא רואה הבדל בין מפגש חצי-גמר אזורי נגד טורונטו או נגד בוסטון. אם נסיים מתחת לארבע זה יגרום לי למועקה בתוך הלב, וזה ידרוש ממני ללכת לרופא משפחה להוציא רצפט לפרוקסטין [נגד דיכאון וחרדות], וזה פשוט טרחה גדולה מדי עבורי לצאת מהבית ולעמוד בתור עם אנשים רגילים ופשוטים כאחד העם [כשכולם מסביבי צועקים עליי, תמיד זה ככה - 'אדוני, יש תור, מה אתה נכנס? באיזה שעה אתה?'. אז אני נכנס, אז מה יש? אז תיכנס אחריי! אני רק רצפט, אני. מה קרה? איראן תקפה? ביבי נכנס לכלא? אני איש מבוגר, מה קשה לך לראות אותי נכנס לפניך, במקום שתפתח לי את הדלת ותגיד אמן לכל מילה שיוצאת לי מהפה אתה משתולל ורודה בי, תכף גם תדקור אותי עם סכין כי עקפתי אותך בתור].
 

Cade Foster

New member
חצי הגמר האזורי לא מעניין בכלל

השאלה היא האם נקבל את וושינגטון לסדרה או, כמו שזה נראה כרגע, את פילדלפיה...
 
למעלה