משחקי שישי בלילה

fatnoam

Active member
הארדן עדיין הכי חכם ויצירתי

חבל שבת׳אנדר רק ראינו גלימפס של היכולות האלה שלו.
&nbsp
בכל אופן, כנראה שאנחנו חלוקים בדיעות, אבל אני חושב שיש גבול לאחריות של השחקנים. לדוגמא, בטורונטו מנצחים הרבה בעונה הרגילה ומקבלים בראש בפלייאוף. באוף סיזן יוג׳ירי ישב עם דוויין קייסי והם חשבו איך לשנות את שיטת המשחק סביב לאורי ודרוזן כדי להצליח גם בפלייאוף. אנחנו עוד לא יודעים אם הצליח להם, אבל בינתיים הם מובילים את המזרח למרות שמבחינת סגל הם לטעמי מקום 4-5 בקונפרנס.
&nbsp
לשחקן אין את הכלים לחשוב ברמה אסטרטגית*. את המחשבה הזו צריכים לעשות הנהלת הקבוצה עם העובדה שיש להם שחקן ב-MVP קליבר ואיך אנחנו בונים סביבו אלופה. מחליפים שיטת משחק? מחליפים מאמן? מביאים משלימים שמשחקים חכם (שחקן כמו אינגלס במקום שחקן כמו גראנט?). להם יש את הכלים לא לשחקן. לכן קשה לי להאשים את דוראנט.
&nbsp
לשחקן יש את הכלים ברמה הטקטית. למדו את המסירה מהפיק אנד רול? אז אעלה לג׳אמפ. אני חודר ובאים שניים? אוציא לקלעי. ברמה הזו אי אפשר להאשים את דוראנט, מלך הסלים 4 שנים ברציפות ביעילות גבוהה (לא עונות קובי/אייברסון כאלה מעצבנות), MVP, לא חור בהגנה. את ראסל כן אפשר להאשים - קבלת החלטות נוראית, לוקח המון המון זריקות, נוטה להמר בהגנה. האם כל האשמה של אי לקיחת אליפות היא עליו? לא סביר. המאמן יכל לבנות מערכת יחסים שהוא מעניש על טעויות, המאמן יכל לבנות שיטת משחק פשוטה שרכז בה נדרש לאחת מ-2-3 אופציות ולא 10, ההנהלה יכלו לעשות טרייד, ההנהלה יכלו להביא ליידו שחקנים עם קבלת החלטות טובה במקום סתם אוסף של גאנרים/אתלטים. הטרייד על הארדן היה טעות, אבל אם כבר טרייד, אז לא הייתי מביא את קווין מרטין - גאנר סטייל דוראנט רק הרבה פחות טוב - אלא קומבו גארד סטייל סי ג׳יי מקולום, שיודע לקלוע אבל גם קצת לרכז, שיודע להוביל כדור, שיכול ללמד את ראסל או לקחת את הנטל בהיעדרו. ואז מצד שני הם החליפו את הארדן שהיה בול כזה. או וול.
&nbsp
בל מקרה, אפשר להסכים לא להסכים, אבל את הטיעון שלך על החלק של דוראנט ב״מחדל״ אני לא באמת מקבל.
&nbsp
* ללברון אולי כן יש כלים אסטרטגים, אבל הוא החריג. הוא יעשה סבוטאז׳ במגרש, הוא לא יימסור לווייטרס או לתומאס כדי שיעבירו אותם, הוא ילחץ על ההנהלה עם איומים לעזיבה. דוראנט הוא לא זה. אף אחד הוא לא זה.
 

rapgamer4ever

New member
אז נסכים שלא להסכים

אין לי דרישה ברמה האסטרטגית מדוראנט, אלא יותר ברמה הטקטית כמו שאתה אומר. סט היכולות שלו הוא כזה שנוח לו לקבל כדור באחד על אחד ולשים סל. יותר מאשר למשוך את ההגנה ולשחרר מסירה בתזמון מושלם, או לנוע בלי כדור כמו שהוא עושה בגולדן.
אני לא רוצה להגיד סתם אז אולי אנפילד יוכל לחזק/לסתור, אבל נדמה לי שהיה ניסיון להחיל שיטה קצת יותר מתוחכמת באוקלהומה אבל ווסטברוק ודוראנט פחות התגייסו לעניין.
&nbsp
אגב אני לא מדבר על אשמה של למה הם לא לקחו אליפות, זה תלוי בהרבה דברים. אני מנסה לבודד כאן את הגורמים לשיטת המשחק הלא חכמה שלהם.
&nbsp
זה בסדר שאתה לא מקבל את המעורבות של דוראנט ב"מחדל". אני חושב שהיו מספיק עונות שדוראנט היה הרבה יותר דומיננטי מווסטברוק, בין אם בשלב מוקדם יותר של הקריירה או בעונת ה-MVP שראס היה פצוע, ולא היה שיפור בפלואו ההתקפי. לכן לטעמי זה לא יהיה נכון לתלות את כל האשמה בווסטברוק.
 

Anfield

New member
קשה לי לדעת מתי רצו ליישם שיטות כי כלום לא קרה בפועל

אני יכול רק לקרוא ראיונות של דונובן בהם הוא מיליארד פעם מדבר על תנועה טובה יותר בהתקפה. האם הוא יכול ליישם שיטה שכזאת עם ווסטברוק? עם דוראנט? כנראה שכמעט בלתי אפשרי.
האחריות המשמעותית הייתה על המאמנים הראשונים של השחקנים האלה. דונובן לא ישנה את ווסטברוק. ווסטברוק הוא סופרסטאר וסופרסטארים בNBA עושים מה שבא להם.
 

rapgamer4ever

New member
סאן אנטוניו שומטת משחק ביתי מול הלייקרס

מסתבר שאפילו פופוביץ' צריך סגל סביר כדי לנצח איתו.
הספרס בסכנה מוחשית לסיים מחוץ לפלייאוף. מתוך 19 משחקים שנותרו להם העונה, 15 מהם מול קבוצות במאזן חיובי.
 

picki23

New member
ג'וליוס ראנדל ובראנדון אינגרם

נותנים עונה יפה מאד.

ג'וליוס שחקן שניסו לדכא אותו, הוא פתח על הספסל בעונה, מתוך טענה שנאנס ישתלב טוב יותר עם לופז. זה לא קרה ועכשיו כל משחק ראנדל הוא הבוס ואפילו לפעמים השחקן הטוב על המגרש. השינוי שלו בקיץ, שבו הוריד את אחוזי השומן שלו מתחת ל8, הביא אותו ליכולת הרבה יותר טובה הגנתית, לפחות במבחן העין, ויכולת ליצור מתפרצות. זה אגב לא הוריד לו מהיכולת לתת מכות בפוסט.

ובראנדון אינגרם זה הדבר הכי טוב שקרה ללייקרס מאז קובי. הוא עושה הכל. השחקן קולע יפה מהשלוש לאחרונה, קולע מחצי מרחק אחרי דריבל, יוצר לקבוצה את רוב המצבים ומסדר אסיסטים לחברים. הוא אפילו השתפר בהגנה. לצערי פצוע ולא שיחק אתמול... אבל אני מבסוט עליו, מקווה שייקח על עצמו את האלפא דוג כי עוד שנתיים הוא שחקן מצוין.

לגבי לונזו בול - מבסוט על איך שהוא חזר מהפציעה, ויפה שהוא קולע 3. הוא גם עושה הגנה. אמנם, איננו השחקן המדהים שכולם בארה"ב ציפו שיהיה, כי אם לומר את האמת הוא מאד NBA ready ואני חושב שאינגרם אולי מוסר פחות יפה ממנו אבל לא פחות טוב, אך לונזו בול הוא בהחלט רכז לגיטימי וחוץ מהאבא הדביל שלו יש סיבה טובה להיות אופטימיים.

הלייקרס נותנים השנה עונה מעניינת ואני מבסוט
 

rapgamer4ever

New member


 

Anfield

New member
ראנדל הזה קשה מאוד לעצירה כשהוא בטירוף

כל משחק שלנו נגד לייקרס הוא גמר אותנו.
 

fatnoam

Active member
לונזו אחלה שחקן

הרבה יותר חכם במשחק שלו מרכזים אחרים שנתפסים חכמים או ככאלה שיודעים ליצור מצבים לאחרים.
&nbsp
אחרי אינגרם פחות עקבתי, אבל אין ספק שהלייקרס בונים עליו. ראנדל נראה לי בעיקר כמו נקודת מיקוח טובה בטריידים עתידיים, אם וכאשר.
 

rapgamer4ever

New member
יוסטון מנצחת את בוסטון במשחק קשה

ומאריכה את הרצף ל-15 ניצחונות.
זה היה משחק של רול פליירס. בצד של יוסטון הארדן היה טוב בפתיחה אבל בהמשך לקח יותר מדי ג'אמפרים באחד על אחד. פול במשחק חלש יחסית.
הכוכבים השקטים היו קאפלה עם הרבה האסל ודומיננטיות בריבאונד, אריזה עם אינספור מהלכים גדולים שחברו ל-21 נקודות, אריק גורדון שהתחמם ברבע האחרון עם שלשות שהחזירו את יוסטון למשחק ומבאה-מוטה שהיה נפלא בהגנה.
ג'ו ג'ונסון לא היה טוב, יותר מדי כדורים הלכו אליו בפוסט במקום להתבסס על משחק הפיק אנד רול של CP3.
&nbsp
בבוסטון הסיפור דומה- קיירי לא ממש פגע, הורפורד לא הצליח לנצל בפוסט את שחקני הפרימטר של הרוקטס ומרבית התרומה הגיעה ממונרו במשחק ענק, מרכוס מוריס שסירב להחטיא, רוזייר וסמארט עם אחלה הגנה ופליימייקינג. בוסטון עם שיא עונתי של 67 נקודות מהספסל.
&nbsp
הסלטיקס במשחק קרוב למושלם מבחינתם. שמרו טוב מול ה-high P&R של הארדן ופול, החזיקו מעמד בריבאונד וקלעו את השלשות שלהם באחוזים יוצאי דופן. אבל בחוץ מול יוסטון של העונה (במשחק רחוק משלמות) גם זה יכול לא להספיק.
 
למעלה