משחקי שלישי

rapgamer4ever

New member
משחקי שלישי

שארלוט- שיקאגו.
קליבלנד- ברוקלין.
מיאמי- פילדלפיה: קרב מיקום בין המדורגות 7 ו-8 בפלייאוף. במקרה של מיאמי היא גם בסכנה ליפול החוצה.
מילווקי- וושינגטון: קרב מיקום בין המדורגות 4 ו-6. האם וושינגטון בלי וול תמשיך ביכולת הנהדרת?
פורטלנד- סקראמנטו.
דנבר- קליפרס: קשה להפריז בחשיבות המשחק הזה עבור הקליפרס שנמצאת במקום התשיעי, ניצחון יעלה אותה ל-8 על חשבון דנבר ויבטיח לה ניצחון במצ'אפ הישיר למקרה שיסיימו באותו מאזן.
 

איליה13

New member
ניצחון של הקליפרס

משחק ממש לא ברור, דנבר שייטו לניצחון עם יתרון 18 עמוק בתוך הרבע השלישי, הקליפרס לא פגעו (האריס, ריברס, דיאנדרה), מנגד יוקיץ קלע איזה 11 נק' ב5 הדקות הראשונות של הרבע השלישי, דוק ריברס הוציא את השלישיה שהזכרתי למעלה, ובדרך לגארבג' הכניס את מריאנוביץ (להופעת בכורה אמיתית מאז הטרייד עם דטרויט), + טאודוסיץ ואת לו וויליאמס, ומסיבה כלשהי דנבר הפסיקו לשחק, הקליפרס נגסו ביתרון והרבע הסתיים ביתרון 7 בלבד, בפתיחת הרבע הקליפרס טסו ל 10-0 (או משהו כזה), דנבר הצליחו להשוות את התוצאה, אבל נראו כבר שבורים מדי, והפסידו בסוף 122-120
מריאנוביץ סיים עם מדד פלוס מינוס 27+ ב 15 דק' משחק, על 18 נק'
ניצחון חשוב מאוד לקליפרס
 

fatnoam

Active member
הקליפרס ניצחו משחק חשוב

הם פשוט קבוצה התקפית טובה. זה לא קשור לדוק ריברס בעיניי חוץ מהעובדה שהוא עושה עבודה טובה בלא להפריע. כל כך הרבה שחקנים שיודעים לעשות סל, תיאודוסיץ׳ לא יכול לשמור על כלום אבל הוא מפנק אותם בכדורים... אה וכמובן לו וויליאמס אחד ויחיד.
&nbsp
דוויין ווייד בהופעת וינטג׳, רק מראה שעודף כוכבים בקבוצה זה אף פעם לא טוב. בקאבס הבנאדם לא היה קרוב ללהתבלט, כאן הוא מוליך את ההיט לניצחון סופר חשוב.
אני זוכר שכשווייד חזר להיט שאלו את חסן ווייטסייד אם הוא חושב שווייד יעזור לקבוצה לנצח יותר והוא בהה בכתב במשך כמה שניות וענה לו ״You're Joking, right?״
&nbsp
אגב קליבלנד מנצחת את ברוקלין, לברון הראשון שמגיע ל-30 אלף נקודות, 8 אלף באסיסטים וריבאונדים, אחרי עוד טריפל דאבל מרשים, אבל אף אחד לא מדבר על זה שהם ניצחו על חודו של סל בבית בקושי קבוצה שהולכת לטנקינג.... הקאבס לא טובים. לא טובים.
&nbsp
וושינגטון בלי וול מנצחת את הבאקס גם במאבק מיקום חשוב בעיניי, זה פתח פער של 2.5 משחקים בין הקבוצות, ויותר גרוע, הבאקס נראים כמו באנקר במקום השישי שיוביל למפגש מול קליבלנד...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יאניס עם כמעט 5*5

23 נק'
13 ריב'
8 אס'
3 חט'
6 חס'
&nbsp
מרשים מרשים מרשים
אבל וושינגטון מנצחת את מילווקי ובכלל החבר'ה מעיר הבירה נראים מעולה בהיעדרו של וול...קצת מוזר לא?
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
זה נחמד שגם ראיתי (חלקים) מאותם משחקים

1. לדעתי ריברס חייב לקבל קרדיט על העונה. עם turnover כל-כך גבוה של פציעות ושחקנים, כולל כמה שהורמו מהג'י ליג, ממש לא ציפיתי שהקליפרס יהיו איפה שהם נמצאים. חלק מזה קשור לעונה הנפלאה של לו וויליאמס, אבל לא רק.
&nbsp
2. מצד אחד נוסטלגי לראות את וויד מתעלה ומנצח משחק עבור ההיט. מצד שני ה-ISO האלה של וויד נראים לא טוב, הערב במקרה הוא קלע זריקות שאת רובן הוא מחטיא. תשווה את המבטים שלו לאלו שפילדלפיה קיבלה בקלאץ' בזכות תנועה של שחקנים ושל הכדור.
בקיצור אני לא מצטרף ל-bandwagon, אם זו התכנית של מיאמי למשחקים צמודים היא תפסיד את רובם.
&nbsp
3. מסכים לגמרי לגבי הקאבס. למזלה של קליבלנד השלשות הלילה נפלו באחוזים גבוהים. בנוסף קיבלנו המחשה כמה הטריידים היו חשובים עבורם, היל+הוד+קלארקסון+נאנס עם 64 נקודות משותפות.
&nbsp
4. היכולת של ביל להוביל את הוויזארדס לניצחונות איכותיים לדעתי פותחת את השאלה האם הוא השחקן הכי טוב של וושינגטון. התרומה האישית שלו מאוד well rounded. הוא נושא בחלק מנטל הובלת הכדור ויצירת המצבים שהותיר וול, אבל העובדה שהוא הרבה יותר טוב אוף דה בול מאפשרת גם הנעת כדור טובה יותר ברמה הקבוצתית.
עוד אפשר לציין את אוטו פורטר שנכנס באופן טבעי לנעליים של סקורר משני וקולע 18 למשחק מאז שוול נפצע. בפלייאוף שעבר כבר ראינו ממנו סימנים שהוא מסוגל לשאת בנטל התקפי מוגבר.
&nbsp
5. הייתי שמח לראות סדרה של קליבלנד-מילווקי אבל שתיהן עוד יכולות לזוז במיקומי הפלייאוף שהם מאוד נזילים בשלב הזה. אינדיאנה למשל עוד צריכה לשחק בחוץ פעמיים בוושינגטון, מול מילווקי ומול פילדלפיה. כלומר כל הקבוצות שנמצאות באיזור שלה.
 

fatnoam

Active member
מסכים עם הכל

בקשר לנקודה 2, ווייד מבחינתי הוא כמו וינס, תמיד יעודד אותם, תמיד אוהב לראות אותם, מתחבר אליהם, ולא אכפת לי כמה זקן איטי או לא יעיל זה נראה. חיבור רגשי בקיצור. לא רציונלי.
&nbsp
אפשר להרחיב בעיקר על 4. אני ממש מסכים שאוטו פורטר השתפר טילים (זוכר שאנשים אמרו עליו באסט כי הוא בחירה 3 והיה די אפור? זוכר שאנשים ביקרו את ההחלטה של ווש׳ לתת לו מקסימום? אוכלים כובעים עכשיו).
אני חושב שמה שאנחנו רואים עכשיו זה בעיקר את החמישיה (+אוברה) שהוויזארדס השכילו לבנות כל כך בחכמה מסביב לוול. לא סתם החמישיה שלהם בשנה שעברה (עם וול אגב) הובילה את הליגה בפלוס מינוס או משהו כזה. הם אחלה קבוצה, ולכן מתמודדים באופן ראוי לשבח בהיעדרות של כוכב. המדגם של המשחקים קטן מדי מבשביל להבין עם ביל יכול להיות השחקן הטוב בקבוצה שרצה לאליפות, אבל אין ספק שהוא פשוט הרבה יותר מתאים לכדורסל של היום מג׳ון וול. that said, וול עדיין משאיר שם נעליים גדולות. איזה שחקן אתה מביא ששומר כמוהו, שלוקח אחריות? שאולי פחות אתלטי וזקוק לפחות ווליום אבל קולע טוב יותר? כאילו אולי וול לא מתאים לכדורסל החדש או לדינמיקה הקבוצתית הנהדרת שהם מייצרים בלעדיו, אבל הוא עדיין אולסטאר בליגה הזו, וקשה למצוא אולסטאר מחליף. לא הייתי מחליף את הדולר של וול בארבעה קוורטרס, ומקווה שיהיה בסדר....
 

fatnoam

Active member
כנראה שבלייק צריך לעבור שינוי מהותי בראש באוף סיזן הבא

אחרת חוזים גדולים הוא כבר לא יראה בליגה הזו.
&nbsp
לא ייתכן ששחקן בקליבר שלו לא יכול לשפר קבוצה כמו דטרויט.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
זה מאוד מעניין

אחרי הטרייד הם ניצחו 5 רצופים ואז הגיע מפלה פסיכית לגמרי
לא ברור לי מה השתבש שם פתאום ואיך מה שעבד לפני האולסטאר פתאום כבר לא עובד.
&nbsp
בכל מקרה, אני ממש לא מסכים איתך לגבי החוזה הבא של בלייק, הוא עדיין סופרסטאר בעיניי לא מעט אנשים ולכן הוא ימשיך לקבל סכומי עתק.
תזכור שגם כל נושא המרצ'נדייז משחק תפקיד לא קטן ובלייק מוכר יותר גופיות ממה שכל הפיסטונס מכרו בערך משנת 2003 ביחד.
&nbsp
&nbsp
 
הוא מסיים חוזה עוד ארבע וחצי שנים...

חוצמזה שעם איך שהליגה מתנהלת, מספיק שהוא יסיים בעוד 4 שנים את העונה עם רצף טוב של משחקים ויהיה מי שישים עליו כסף. וגם בלי עוד חוזה, סך הכסף שהוא יעשה בליגה כבר באזור ה-250 מיליון ועוד הרבה בפרסומות. אני לא דואג לביטחון הכלכלי שלו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל


 
למעלה