41-22 ליוסטון על קלבלנד למרות בעיית עבירות מוקדמת של הארדן

  • פותח הנושא billc
  • פורסם בתאריך

billc

New member
41-22 ליוסטון על קלבלנד למרות בעיית עבירות מוקדמת של הארדן

כריס פול מפציץ מה3נכל יוסטון מפציצה את את קלבלנד
 

billc

New member
כריס פול שיחק רק 27 דק אבל הפלוס מינוס של +47

צריך לציין המשחק היה בקליבלנד ואריק גורדון וטרבור אריזה לא שיחקו
 

Roeiii1

New member
לברון בעוד משחק קטסטרופלי

קליבלנד אכלו אותה מכל הכיוונים

לברון היה בכושר שיא בתחילת עונה , אסיסטים , טריפל דאבלים , שלשות באחוזי קריירה

בחודשיים האחרונים חלה אצלו התדרדרות רצינית בכל האספקטים , כנראה זה כבר קשור לגיל.
כמובן שפסטיבל לברון ימשיך אבל לדעתי הוא אחרי השיא ולקראת ירידה תלולה מאוד , בדומה למה שקובי ברייאנט,נוביצקי וחבריו עברו. הקבוצה שתיקח אותו תהנה מסיקור וכלי תקשורת והכל , אבל היא תהיה קבוצה חולה.
הוא כבר לא יכול על הסופרסטארים הצעירים ששולטים על הליגה , פול והארדן עשו לו ולקבוצה שלו בית ספר.

איך שאייזיאה תומאס חזר הכל התחרבש להם - היה עדיף היה חוזר רק בפלייאוף , או בכלל לא חוזר.
חור בהגנה , גם בהתקפה איבד המון מהזריזות שלו. שנה שעברה היה כוכב , השנה הוא כלום , וכל השאר פשוט סמרטוטי רצפה
 

Roeiii1

New member
אני עוד לא מבין איך טיירון לו נשאר בקבוצה

את דיוויד בלאט פיטרו אחרי תבוסה לווריורס , שנטען ש"הקבוצה שלו לא נראת כמו מועמדת לאליפות"
 

myway23

Active member
לא אתפלא אם יפוטר בקרוב

הקבוצה הזאת נראית לא קשורה לכלום
לאף אחד שם אין חשק, נראה שיש בעיות גם בקרב השחקנים לכן לא אתפלא אם יתבצע איזה טרייד. מה שבטוח, הם צריכים לעשות שינויים כי כרגע הם נראים גרוע, אף אחד שם לא מתאמץ וזה מדבק.
&nbsp
אייזאה לא אשם, הוא בסיטואציה לא טובה, הוא לא מתאים לקבוצה והוא אחרי פציעה.
אכל אותה מה שנקרא, ועוד בעונת חוזה :X
 
אין להם מה לפטר אותו

לברון יעזוב את קליבלנד בין כה וכה.
לדעתי קליבלנד חלשה משמעותית מעונה שעברה גם עם אייזאה בריא לחלוטין.
פשוט קיירי>>אייזאה והמשלימים לא מספיק טובים- ג'יי אר סמית' וקראודר עם ראש בכלל לא בכדורסל.
תומפסון אני אומר שהוא אוברייטד כבר שנים, וויד ורוז גופות ,שאמפרט לא מספיק טוב.
הייתי אומר גם שלברון מזדקן לשנה לשנה וזה פוגע בו, אבל אני מניח שהוא יתן את המספרים הרגילים בפלייאוף..
 
הרי כל הקטע שהם מפטרים מאמן או עושים טריידים

זה כדי לרצות את לברון ולגרום לו להישאר.
אני חושב שגילברט הגיע למסקנה שלברון יעזוב בכל מקרה
 
אולי הוא מעריך שרוב הסיכויים שלברון יעזוב

אבל אין מצב שהוא פשוט ירים דגל לבן. אם הוא (ושאר ההנהלה) חושבים שהחלפת מאמן תעשה טוב לקבוצה הם יעשו את זה. אם הם לא עושים את זה, זה כנראה בגלל שהם לא חושבים שזה המהלך הנכון.
 
ירים גם ירים.. אחרי כל כך הרבה שנים עם לברון

שעושה לו כל כך הרבה רוח מאחורי הקלעים, נראה לי שגם לו נשבר כבר
 
התרחיש הכי סביר כרגע

לברון עוזב לקבוצה אחרת.
דן גילברט כותב בטוויטר מכתב פתוח שבו הוא אומר שהוא שמח שהפרימדונה הכי גדולה שהוא התעסק איתה בחיים סוף סוף עזבה, שנה הבאה כשלברון מגיע לקליבלנד הקהל כולו לובש שמלות בלט, לברון קורע אותם עם 50 נקודות וטריפל דאבל.
ואז לברון מפסיד אליפות, וכותוב בטוויטר שהוא חושב על בית וילדים.
ואז הוא מוכן לחתום שוב בקליבלנד, בתנאי שהוא מחליט מי המאמן, הוא מחליט מי השחקנים, הוא מסדר טריידים, בוחר בדראפט, ובוחר את המעודדות ואת המאמנת שלהן.
&nbsp
ועדיין יקחו אותו חזרה...
 

Cade Foster

New member


 
בסדר אחי..

גילברט מפסיד מליוני דולרים על הקבוצה הזאת ורואה את לברון עוזב בקיץ 100%.
גם ל"טיפשות" שלו יש גבול
 

fatnoam

Active member
אגב אני מאמין שקליבלנד יעשו פיינלס

ושלברון יישאר עוד שנה.
&nbsp
אומרים שגם הלייקרס וגם הקליפרס כבר מפנים את הבנקרול בשביל לברון, אבל כפי שאני רואה את זה, ללברון הנוכחי - שזורק זין על העונה הרגילה (בטח בהגנה), שממנה מאמנים ומייצר טריידים - יש פחות כח בלמשוך כוכבים עולים ליידו. כוכבים מזדקנים - בטח. אבל השחקנים שמסיימים חוזה ויכולים לעזור לו להתחרות - כמו פול ג׳ורג׳ לדוגמא - לדעתי כבר לא ששים להיות תפאורה בהצגה של המלך.
&nbsp
לכן נראה לי שלברון יבין שאין לו מה לעבור לקבוצה שאיתו תהיה באיזור מקומות 4-5 במערב. המערב גם מאוד קשה ותחרותי, ולכן נראה לי שהוא יקח עוד שנה בקאבס שיעשו שינויי סגל מתאימים, כי בסה״כ הבסיס של לברון-לאב-משלימים וטרנים שווה לקאבס פיינלס כמעט כל שנה במזרח הזה.
 
לדעתי הוא עובר לפילי עונה הבאה

כל קבוצה עם לברון במזרח תגיע לפיינלס והפוטנציאל של סימונס ואמביד בשמיים. ובכלל השילוב עם לברון יכול להיות קטלני.
אני חושב שהוא לא יעבור למערב בחיים בכל מקרה, לגאסי או לא.. הוא יצטרך לעבוד שם קשה בעונה הסדירה וממש אין לו כח לזה
 

rapgamer4ever

New member
גם על כריס פול מופיעים סימני גיל

הוא נשאר שחקן סופר איכותי, אבל הווליום שהוא מסוגל לסחוב לאורך העונה ירד. לכן הוא מרוויח מהנוכחות של הארדן בשגרה, ומסוגל להופיע ברמת סופרסטאר כשצריך.
 

Cade Foster

New member
הגיע הזמן שלברון יעשה קצת חשבון נפש

כל דבר שקורה בפרנצ'ייז שלו לטוב ולרע עובר דרכו. הוא לא נותן לאף דמות אחרת במערכת להתבטא ולהשפיע. למאמן יש 0 השפעה. לכוכבים אחרים שמשחקים לידו יש השפעה נמוכה בהרבה ממה שאפשר (ווייד, קיירי, בוש, לאב - כל אחד ואחד מהשחקנים האלה היה/עודנו רחוק מהשיא שלו כששיחק לצד לברון). למעשה מי שמרוויח הכי הרבה מהנוכחות שלו זה כל מיני קאצ'-אנד-שוטרים שעומדים על הקשת ונהנים מהפוקוס שההגנה מעניקה לו. לברון פשוט כופה culture לא בריא על הפרנצ'ייז שלו, אפילו שבלעדיו התקרה היא נמוכה בהרבה. דאנקן, נוביצקי, דוראנט, קרי, קוואי הם דוגמאות לסופרסטארים שתורמים (תרמו) סטטיסטית פחות מלברון (רוב הזמן) אבל מאפשרים לכל מי שסביבם להתבטא הרבה יותר טוב.

משהו כמו 2/3 של העונה כבר מאחורינו ולאינדיאנה וקליבלנד יש אותו מספר ניצחונות. בחלומות הכי ורודים שלי לא חלמתי על תסריט כזה ערב פתיחת העונה...
 
אינדיאנה - פילדלפיה: משחק בסקור נמוך שהוכרע ברבע האחרון

מפגש שני העונה נגד פילדלפיה; נייט מקמילן חוזר לעמוד על הקווים לאחר שנעדר מהמשחק הקודם;

רבע א': כדורסל טוב, אינדיאנה ביתרון
בוגדנוביץ' עם פתיחה טובה אחראי ל-7 מ-11 הנק' הראשונות שלנו. משחק קשוח וטוב בין שתי קבוצות שמתייחסות למשחק כמו אל יותר ממשחק של עונה רגילה. שתי הקבוצות באו באנרגיות הנכונות וזה ניכר על המגרש.

אמצע הרבע, יתרון 5 לאינדיאנה, אבל תוצאה מפתיחה של 5 מ-15 מהשדה של פילדלפיה [החטיאו כמה זריקות מתחת לסל]. נתון מדאיג - 5 אופנסיב ריבאונד של פילדלפיה, ועד סיום הרבע 6.

27-33 לאינדיאנה. רבע מהנה. אני רואה כדורסל טוב - תנועה מסביב לכדור, הגנות אולד סקול איסטרן קונפרנס קשוחות, שעוצרות סל בעבירה. בוגדנוביץ' עם 10 נק' [2 שלשות]. אולדיפו עם 8. אינדיאנה כקבוצה עם 63% מהשדה ו-6 מ-6 מהקו. פילדלפיה ב-40% מהשדה ו-2 מ-6 מהקו.

רבע ב': תפוקה מהספסלים
ריצת 0-9 של אינדיאנה דייטינג בק לשניות הסיום של הרבע הקודם, נותנת יתרון שיא - 13 [!] ומחייבת את עצירת המשחק בפסק-זמן לאחר מסירת "הודיני" של לנס סטיבנסון. אל ג'פרסון בדקות טובות עם 7 נק' מפתיחת הרבע ב-4 הדקות הראשונות, כולל סבסוב על אמביד כאילו אומר "ריספקט מיי גיים, יאנגבלאד".

קצת פחות מ-4 דקות לסיום, פילדלפיה הופכת את התוצאה ועולה ליתרון בדקות שבהן שחקניה הרימו את האחוזים וקלעו שלשות אחת אחרי השניה.

עד לסיום הרבע, זה שוב מתהפך, וריצת 2-10 של אינדיאנה בדקות חלשות בהתקפה של פילדלפיה - תוצאה של איבודי כדור וכמה החטאות ברצף, מחזירות את היתרון. 57-62 לאינדיאנה. דאריו סאריץ עם 10 נק' [2 שלשות]. ג'ריד בייליס עם 9 נק' ברבע [3 שלשות], נעצר בשל עבירת תוקף - עבירה שלישית שלו במשחק שהורידה אותו לספסל, שלא בטוח שהיתה. במקום 11 שלו והפרש 2 לאינדיאנה, ההפרש נשאר 4 ומיד הגבנו בסל שהחזיר ל-6. פילדלפיה עם 6 שלשות ברבע, מה ששמר אותם במשחק ואף נתן להם יתרון לזמן קצר.

רבע ג': סקור נמוך, קונטסטד שאטס
משחק צמוד, תחרותי, לא מצליחים לברוח. פילדלפיה קיבלה הזדמנות לקחת יתרון לקראת סיום, אבל לא ניצלה וסבלה שוב מאיבודי כדור. קרדיט להגנה שלנו, שעבדה טוב.

75-76 לאינדיאנה. רבע התקפי נוראי מצד שתי הקבוצות: אינדיאנה עם רבע של 14 נק' ב-4 מ-21 [19% !] מהשדה, למרות 2 שלשות. 7 מה-14 נק' שלנו הגיעו במתפרצות. פילדלפיה עם 7 מ-21 [33%] מהשדה וללא שלשה, ורק 2 אס' לעומת 5 איבודי-כדור. באינדיאנה רק שלושה שחקנים קלעו - בוגדה [6], סאבוניס [5] ואולדיפו [3]. בפילדלפיה הוביל אמביד עם 8 נק' ו-4 ריב', אבל גם 4 איבודי כדור.

רבע ד': תנו ללנס את הכדור
פתיחה טובה מאחורי לנס סטיבנסון, ואחרי שלשת מומנטום שלו אנחנו בורחים ל-6 הפרש, 9 דקות לסיום. אנחנו עובדים טוב בהגנה, וממשיכים לייצר איבודים. 8 הפרש, 8 דקות לסיום. ויקטור חוזר 6 דקות לסיום ביתרון 8. המחליפים שלנו מאחורי קורי ג'וזף, סאבוניס, סטיבנסון וחיזוק של דרן קוליסון, עשו עבודה יוצאת מן הכלל טובה ורצו ביחד את הדקות הטובות ביותר שלנו במשחק. יתרון 8 אחרי מסירת קווטרבק של לנס.

5 דקות לסיום, קליעות של סטיבנסון מהקו נותנות יתרון 10. עוד חטיפה, הפעם של אולדיפו, וגם הוא מהקו קולע פעמיים, יתרון 12. מתקרב לבול גיים, אבל עוד לא, בואו נהיה מרוכזים.

3 דקות וקצת לסיום, שלשה גדולה של סטיבנסון נותנת יתרון 13. פילדלפיה לא במשחק, אפשר לקרוא בול גיים מקדמי. זה כבר הופך ל-14 הפרש ובאותה נקודה אינדיאנה מנצחת את הרבע בתוצאה 9-22. בדקות הסיום הפסקנו לשחק ופילדלפיה עונה ב-8 נק' רצופות שמקזזות ל-6 הפרש בלבד, כדקה לסיום. פול קורט פרשר עובד להם טוב, אך כדורי הפיפטי-פיפטי נופלים בצד שלנו במחצית השניה, ומהלך של כמעט איבוד של קוליסון נגמר בלייאפ קל שגומר סיפור באופן סופי.

92-100 לאינדיאנה בסיום. רבע רביעי יוצא מן הכלל טוב שלנו - הגבלנו את פילדלפיה על 30% מהשדה ורק שלשה אחת [10%], ומתוך 24 נק' שלנו ברבע רצנו ל-10 במתפרצות ול-10 מ-7 איבודי כדור. פילדלפיה עם 1 מ-14 משלוש במחצית השניה ו-31% בלבד מהשדה. כמו כן, מחצית שניה שלהם עם 6 אס' לעומת 12 איבודי כדור [אשר מהם יצרנו 15 נק']. מתוך 38 נק' שלנו במחצית השניה 32 הגיעו במתפרצות או מאיבודי כדור של פילדלפיה, וזה דבר שלא רואים כל יום. ביתרון החזקנו כל המחצית השניה, אם כי, זה נתון קצת מטעה שלא מלמד כמה המשחק היה צמוד והוכרע בדקות האחרונות. בהחלט התוצאה היתה יכולה להיות אחרת. הגנתית, עבדנו יפה והכי טוב שלנו מזה כמה משחקים. התקפית, ניצלנו דקות חמות של סטיבנסון, שהוביל מהלכי מומנטום. ניצחון חשוב מאוד על יריבה ישירה בקרב על מקום בפלייאוף.

השחקן המצטיין: לנס סטיבנסון. 14 נק' [11-5 מהשדה, 5-2 משלוש, 2-2 מהקו] ב-23 דקות. קלע 12 מה-14 ברבע האחרון והוביל את הדקות הטובות ביותר שלנו במשחק. דיבר בסיום המשחק;

ויקטור אולדיפו מסיים עם 19 נק'. משחק סולידי; דרן קוליסון עם 11 נק' ו-4 אס' [1 איבוד כדור]. קלע כמה סלים חשובים בשטף של המשחק; מיילס טרנר במשחק מאכזב. 0 נק' [5-0 מהשדה, 2-0 משלוש] ב-15 דקות, אבל אפשר לזקוף את זה, לפחות באופן חלקי, לבעיית עבירות מוקדמת [2 עבירות ב-3 הדקות הראשונות]; בויאן בוגדנוביץ' עם עוד ערב מוצלח. 19 נק' [4 שלשות] ב-26 דקות. פתח טוב, המשיך טוב. שלשות שלו עשו נקודות קלות; תדאוס יאנג שוב הגיע לדאבל פיגרס בנק', והפעם עם 10; סאבוניס עם 10 נק' [6 מ-7 מהקו], 8 ריב' [3 בהתקפה] ו-6 אס' [2 איבודי כדור] ב-32 דקות מהספסל;

בפילדלפיה, ג'ואל אמביד עם 24 נק' [9-19 מהשדה, 4-0 משלוש, 9-6 מהקו], 10 ריב' [4 בהתקפה] ו-3 אס' [7 איבודי כדור!] ב-34 דקות. שיחק בק-טו-בק בפעם הראשונה בקריירה והיה נראה עייף . . . לא, סתם. היה עוצמתי ומפלצתי. פשוט שחקן גדול, תרתי משמע. היתה לו גם חסימה מפחידה על אולדיפו; דאריו שאריץ' עם ערב של 16 נק' [2 שלשות]; בן סימונס עם 10 נק' [רק 2 מ-6 מהקו], 11 ריב' [5 בהתקפה !] ו-6 אס' [ללא איבוד כדור]; ג'יי ג'יי רדיק איכזב עם 6 נק' ב-1 מ-8 בלבד מהשדה [1 מ-6 משלוש]; רוברט קובינגטון עם 12 נק', אבל 9 מהן ברבע הראשון. היה נו-שואו בחצ השני עם 0 מ-6 מהשדה [0 מ-4 משלוש]; ג'ריד בייליס שיחק טוב מהספסל ותרם 11 נק' [3 שלשות], אשר 9 מהן במהלכן של כמה דקות טובות ברבע השני;

ליין ליף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק.

המשחק הבא -- מארחים את וושינגטון [ב'] אשר נמצאת בכושר טוב גם ללא ג'ון וול.

שבוע טוב!
ולהתראות בשמחות כדורסל NBA ואחרות!
 

Anfield

New member
אמרתי לכם ההפסדים יגיעו

4 ברצף.
עד מתי נקבל שלשות מכל קבוצה בליגה? הלכה לנו ההגנה בלי רוברסון, בחיי. עד כדי כך.
זאת הרי קבוצה מטומטמת, עד שהיה רית'ם מסויים שוב שינית מרכיב חשוב וצריך למצוא רית'ם חדש. על הפנים. אין לי כח לנתח בכלל, שחקנים עושים עלינו ליי אפים קלים בא לי להקיא מהגנה כזאת.
 
למעלה