שרלוט 49 נק ברבע הראשון מול אינדי

  • פותח הנושא billc
  • פורסם בתאריך

billc

New member
אני אצפה בפילי-מיאמי באד בלאד בין אמביד לוויטסייד

 

billc

New member
פילי כמעט הפסידה יתרון של 28 הפרש, מחר יהיה מעניין

בפעם הראשונה אמביד ישחק בק2בק מחיאות כפיים רועמות
 

billc

New member
גם במילווקי ג׳בארימפארקר חזר בדקות הראשונות הוא נראה טוב

 

רחל 78

New member
שחקן מאוס
...העיקר יש טריפל

R. Westbrook PG 36 7-21 1-9 16
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
40 נק לדונובן מיטשל

איזה שחקן נהדר
 

רחל 78

New member
מדהים


איך פיספסו אותו 12 קבוצות גאוני הסקאוט

מילא ה12
אבל מה תגיד דנבר ה13 שהריחה משהו
ונתנה אותו בנזיד עדשים
 

Anfield

New member
למישהו אכפת בכלל שהפסדנו?

לא נראה במשחק כאילו מישהו מתעניין יותר מדי.
קולעים נגדנו אחוזי שדה מטורפים, איך אפשר בצורה כזאת לנצח?
הובלנו איזה 17 והפסקנו לשחק. עושה לי כאב ראש הקבוצה המפגרת הזאת.
&nbsp
 

Anfield

New member
רואה שמועות עלינו בהקשר של אייברי ברדלי, מישהו יכול לומר לי

מבחינת תקרת שכר וענייני משכורות האם זה פרקטי?
&nbsp
 

Cade Foster

New member
נשמע כמו רעיון נהדר

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycleknr2
זה + בחירת סיבוב ראשון שלכם אמורים לעשות את העבודה.
&nbsp
לאוקלהומה זה שדרוג על פני רוברסון. הגנתית הם דומים, התקפית אתם תקבלו שחקן שיכול גם לרווח וגם כזה שאי אפשר לשלוח אותו לקו בכוונה. אם ג'ורג' מחליט לדפוק לכם ברז בקיץ זה משאיר אתכם תחרותיים, ואם הוא נשאר יכול להיות שבראדלי יחליט לעשות לכם הנחה כדי לשחק בקונטנדרית. לקליפרס שרוצים ללכת לבנייה מחדש זה גם טוב, בחירה באזור המקום ה22 + שחקן צעיר וכשרוני כמו פרגוסון זה המקסימום שאפשר לקבל על חוזה נגמר.
 

Anfield

New member
מעניין תודה

אגב, מאוד אוהב את פרגוסון...יהיה חבל אם יילך.
כשאני משווה אותו לרוקיז אחרים שהיו אצלנו כמו רג'י ג'קסון, ג'רמי לאמב ואפילו אדאמס, הוא יותר מרשים מהם בעונת הרוקי שלו. יש לו הרבה פוטנציאל, כמובן ששום דבר לא בטוח.
 
לת'אנדר אין בחירה לתת

הם חייבים את הבחירה שלהם ב-2018 וב-2020 ואי אפשר לתת בחירה בשנתיים רצופות. הבחירות הבאות שפנויות להן הן 2022-2024 (אי אפשר לתת בטרייד יותר מ-7 שנים קדימה). מפחיד מצד אוקלהומה להמר ולתת בחירה עוד 4 שנים מעכשיו, סיכוי טוב שהם מאוד יירצו אותה בשלב הזה כשהם כבר יהיו אחרי השיא של ראסל. למרות שאם היא מוגנת מספיק טוב זה אולי יהיה בסדר. מניח שהקליפרס יסכימו גם עבור שתי בחירות סיבוב שני. אולי אפשר לזרוק אופצייה להחליף בחירות ב-2019 למרות שכנראה שזה לא שווה הרבה כי אוקלהומה טובים מהם...
 
שארלוט - אינדיאנה: רבע היסטורי נתן את הטון

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE . הם ממשיכים לשדר אותנו, ואני לא מתלונן.

המשחק הקודם בין הקבוצות נערך רק לפני 4 ימים; מאמן אינדיאנה נייט מקמילן יעדר מסיבות אישיות. ידריך את הקבוצה עוזרו דן ברק, בעונתו ה-21 כעוזר מאמן באינדיאנה;

ברבע הראשון, ניקולה באטום פתח ב-3 הדקות הראשונות של המשחק עם 11 מ-13 הנק' הראשונות של שארלוט [3 שלשות ופוטבק באופנסיב ריבאונד], וזאת לאחר שרשם טריפל-דאבל במשחק הקודם. זה המשיך והגיע לריצת 2-19 ב-3 דקות [5 שלשות] שנתנה יתרון 15. אולדיפו הגיב בכמה סלים והוריד לחד-ספרתי. ההפרש חזר בהמשך לדו-ספרתי. 41 שניות לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 13. פוזישן הגנה - פרנק קאמינסקי ניער מעליו את טי ג'יי וקלע מחצי-מרחק בסיבוב. 37-49 לשארלוט. כן, אתם קוראים את זה נכון - 49 נק' ברבע ! 49 שווה לשיא שארלוט לכל רבע באשר הוא [השיא הקודם, כפי שצוות השידור אמר - 44, בפברואר 1992 נגד גולדן סטייט. אבל לאחר המשחק הבנתי שהשיא היה בעצם 47 נק', נגד הלייקרס בדצמבר 1991]. 49 זה הכי הרבה העונה לרבע בליגה, והכי הרבה מאז 25 בנובמבר, 1990 במשחק בו פורטלנד הביסה את סן אנטוניו 18-49. שיא כל הזמנים בליגה הוא 50 כפי שנקבע 5 פעמים [לאחרונה ב-1990]. פרנק קאמינסקי קלע 8 מ-10 הנק' האחרונות של קבוצתו ברבע, והיה אחד משלושה שחקני שארלוט בדאבל פיגרס לצד באטום עם 16 נק' והווארד עם 10 [5-5 מהשדה]. קמבה ווקר קלע 8 ומסר 6 מ-12 האס' של שארלוט ברבע. ההורנטס קלעו 19 מ-23 מהשדה [82% !] ו-7 שלשות [63%]. כשאתה חוטף 49 נק' ברבע ואתה בפיגור 12 בלבד, אתה צריך להרגיש טוב עם הסיכויים שלך במשחק.

ברבע השני, 8:06 לסיום המחצית, טי ג'יי ליף ירד בפיגור 12. לנס סטיבנסון הציל בדקות הפתיחה עם שתי שלשות שמנעו בריחה רצינית. ההורנטס שיחקו טוב מתוך הגנה כבדה וחלשה של אינדיאנה, והחטיאו גם זריקות של אחוזים טובים. עם חזרת החמישיות הראשונות ההפרש היה באזור ה-17, ונותר על כנו. אבל לקראת סיום, בערך בשתי הדקות האחרונות, אינדיאנה קיבלה הזדמנות ממשית לנצל עצירות בהגנה ולהוריד את ההפרש, אבל לא ניצלה. 57-71 לשארלוט במחצית. עם זאת, יכל להיות גרוע הרבה יותר ובתחושה בהחלט הרגשתי בשלב הזה שאינדיאנה תחזור מזה. רבע שבו שחקני שארלוט קלעו ב-28% מהשדה, אבל אנחנו ב-31% לא ניצלנו.

ברבע השלישי, ההפרש ירד לחצי-תריסר לאחר 4 דקות משחק. אמצע הרבע, בוגדנוביץ' החטיא שלשה כה-כך כה-כך פנויה שלא ראיתי כזה דבר. ממש אימון קליעות, שהיתה מורידה ל-3 בלבד. בהמשך, שלשה של אולדיפו הורידה ל-3 הפרש. 2 איבודים ברציפות של שארלוט ושלשה נוספת של מיילס טרנר מ-WAAAY דאונטאון כפו שיוויון 82, ועל השעון קצת פחות מ-5 דקות לסיום הרבע. בוגדה החטיא במעבר לייאפ קל, טען לעבירה אבל בכל מקרה היה צריך לקלוע את הזריקה, ובצד השני באטום קלע שלשת מומנטום. אולדיפו הציל אותנו עם כמה סלים ברציפות. 1:29 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 3. פוזישן התקפה - מהלך מחושב יפה. קורי ג'וזף הוריד שעון, חדר, הוציא לליף, שחדר ומשך את השומר של סטיבנסון, שקיבל פנוי וצלף את השלשה. שלשה חשובה שעצרה ריצת 2-9 של שארלוט, ונשארנו גם עם כדור אחרון ברבע, בפוזישן גרוע שנגמר בזריקת התאבדות לא-מחויבת של סטיבנסון, למרות שהיה מספיק זמן לייצר זריקה, והיה גם יתרון מספרי. 91-96 שארלוט. אולדיפו עם 13 נק' ומיילס טרנר עם 10 הובילו. בשארלוט, 15 נק' [8-8 מהעונשין] של קמבה ווקר ו-8 נק' של באטום [2 שלשות] היו 23 מ-25 הנק' של שארלוט ברבע. אך למרות רבע של 60% מהשדה ו-8 נק' מאיבודי כדור, אינדיאנה לא הצליחה לקחת יתרון. היה נדמה שאינדיאנה מסוגלת לברוח, שהנה אנחנו במשחק, אבל בכל פעם פעולה קטנה לא טובה מנעה זאת מאיתנו.

ברבע הרביעי, ב-3 הדקות הראשונות שארלוט ברחה ליתרון דו-ספרתי - 11, מול המחליפים שלנו ומאחורי תצוגת תכלית של קמבה. הגיע פסק-זמן, 9:38 לסיום, ובו גם טי ג'יי ירד. בהמשך הצלחנו להישמר בחד-ספרתי [7] עד לחזרת אולדיפו כ-7 דקות לסיום, שמיד הגיב ב-5 נק' מהירות [בזריקות לא פשוטות] והוריד ל-4 הפרש בלבד. אבל פה זה נעצר, ובדקות הבאות אולדיפו כפה את עצמו על המשחק, החטיא זריקות ואיבד כדורים. העזרה מסביב לא הגיעה, ובצד השני קמבה ובאטום דאגו להגדיל את ההפרש ל-12 ולסיים סיפור. 41 שניות לסיום, אופנסיב ריב' של בוגדה קיזז ל-7. שארלוט התקשתה בהוצאת האאוט, אינדיאנה סגרה בטראפ את קרטר-וויליאמס, ומיד זה הוביל לחטיפה של קורי ג'וזף וסל מהיר של 3 נק' באנד וואן - 4 הפרש. בצד השני, עבירה נעשתה על טרבון גרהאם, שנשלח לקו וקלע 1 מ-2 - ההפרש 5. בהתקפה, כדור בידיו של אולדיפו, לא הצלחנו להוציא זריקה מהירה והפוזישן הארוך נגמר בשלשת התאבדות של טרנר, שהחטיא. בול גיים. 126-133 לשארלוט בסיום. 133 זה הכי הרבה שקיבלנו העונה [שובר את השיא העונתי השלילי הקודם של 131 נגד ברוקלין]. אינדיאנה סיימה ב-50% מהשדה ו-12 שלשות [41%] - משחק ראשון העונה שהפייסרס מפסידים כשקולעים ב-50% או יותר מהשדה [1-19]. אם כי, באופן מפתיע, כשהקבוצה קולעת לפחות 26 עונשין מפסידה את כל משחקיה [הפעם - 26 מ-28 מהקו, משחק שלישי העונה עם לפחות 26 עונשין]. אבל כל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי מול ערב התקפי טוב של שארלוט ב-53% מהשדה, 15 שלשות [45%] ו-30 מ-34 מהקו [88%], כאשר האחוזים לא ירדו בחצי השני כמו שהגנתית אנו יודעים לעשות במחציות שניות, וכאשר אינדיאנה לא הובילה מאז הדקה השנייה של המשחק. אם כן, הקבוצה הטובה יותר ניצחה - הטובה יותר בערב הזה. דן ברק, על תקן המאמן הראשי, ניסה להסביר מה לא עבד.

השחקן המצטיין: קמבה ווקר 41 נק' [22-11 מהשדה, 12-5 משלוש, 14-14 מהקו] ו-9 אס' [4 איבודי כדור] ב-42 דקות. שיחק את כל הרבע הרביעי וקלע 13. הגיע ל-928 שלשות קריירה ורחוק רק אחת נוספת מהמוביל בתולדות המועדון - דל קרי. אגב, במקום השלישי עם 508 - גלן רייס האב, אביו של השחקן גלן רייס מהפועל חולון;

ניקולה באטום השלים את קמבה עם 31 נק' [18-11 מהשדה, 11-7 משלוש, 2-2 מהקו] ו-9 ריב' [1 בהתקפה]. היה חם כל המשחק וכך היה גם במפגש הקודם נגדנו. זה משחק ראשון העונה שבו שני שחקני הורנטס קולעים 30 נק' לפחות כ"א. בסיום המשחק דיברו השניים; דווייט הווארד עם ערב שקט של 12 נק' [8-6 מהשדה] ו-11 ריב' [2 בהתקפה]. לא ממש היה פקטור; פרנק קאמינסקי פתח במקומו של מרבין וויליאמס הפצוע ותרם 15 נק' [2 שלשות], 6 ריב' [1 בהתקפה] ו-5 אס' [3 איבודי כדור] ב-30 דקות. בלט כאחד הטובים על המגרש; ג'רמי למב נתן דקות טובות מהספסל וסיים עם 14 נק';

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו הוביל עם 35 נק' [21-11 מהשדה, 4-3 משלוש, 11-10 מהקו] ב-37 דקות. סחב אותנו דקות ארוכות כגיים צ'נג'ר; מיילס טרנר עם 19 נק', 11 ריב' [3 בהתקפה] ו-3 חס'. היה טוב, ונדמה שיש לו בכללי מצ'אפ טוב נגד הווארד. כשהזריקה מבחוץ נכנסת לו באחוזים טובים, הוא בהחלט כינור; בוגדנוביץ' משחק שני ברציפות נראה טוב ושיחק דקות משמעותיות גם ברבע הרביעי. סיים עם 18 נק' [2 שלשות] באחוזים טובים. החטיא גם שתי שלשות פנויות אשר באותה נקודה יכלו לעשות הבדל בתוצאה; לנס סטיבנסון עבד טוב מהספסל ותרם 15 נק' [3 שלשות], ואיתו קורי ג'וזף, שהגיע לדאבל פיגרס עם 12, היו כל הספסל שלנו במשחק;

ליין ליף: 0 נק' [ללא זריקות] ו-1 אס' ב-8 דקות [מינוס 7].

** גלן רובינסון השלישי חזר מפציעה ארוכה ושיחק בג'י-ליג ביום חמישי. קלע 12 נק', קלט 2 ריב' ומסר 3 אס' ב-28 דקות משחק. לא התלבש למשחק נגד שארלוט, אך ישב על הספסל.

המשחק הבא -- הערב השני של בק-טו-בק יפגיש אותנו בבית מול פילדלפיה. הייתי מתלונן על סקג'ואל לא טוב ששולח אותנו לעיר אחרת בערב השני של בק-טו-בק כפי שקורה לנו יותר מדי פעמים העונה, אבל הסבנטי-סיקסרס מגיעים גם הם בערב שני של בק-טו-בק, כך שזה לא ישמש תירוץ. בהחלט משחק חשוב על "6 נקודות".
<
 
למעלה