ESPN אומרים שלברון בדרך לגולדן

picki23

New member
אלה אחת מהסיבות שאני לא אוהב את לברון off the court

הוא כזה דרמה קווין.

ועכשיו אני טוען, ואני יודע שיש בזה מן הקונספירטיביות, שלברון רצה שהידיעה הזאת תצא החוצה.

לדעתי המניע הוא לא להלחיץ את קליבלד אלא אם כבר להלחיץ את יוסטון ו/או לשפר את הלגסי שלו.

איך זה ילחיץ את יוסטון?
לדעתי די ברור שהם בונים עליו. כרגע לא ידוע מי תהיה היריבה של גולדן בגמר המערב אבל זו בטוח תהיה סדרה טובה לא פחות מאשר הסדרה מול קליבלנד. יוסטון עם לברון זה כבר סרט אחר. לא בטוח שגולדן ייקחו עם פחות מ7 משחקים.

איך זה משפר את הלגסי שלו?
כיום לברון ג'יימס נחשב למס' 1 בעולם אבל בפעמים האחרונות יש שחקן ששיחק מולו והיה יותר טוב בסה"כ - קווין דוראנט. אם לברון ג'יימס יוכל לטעון שהוא יכל לעבור לגולדן אבל לא רצה להרוס את התחרותיות של הליגה, העיתונאים שהם כמו פאן בויז של לברון יעשו מזה מטעמים. זה יחפה על זה שאולי הוא זכה באליפות האחרונה שלו ויעמיד אותו עם מייקל ג'ורדן בשיח רציני.
 

rapgamer4ever

New member
אני לחלוטין מסכים שלברון רצה שהשמועה הזאת תפורסם

ועשה את זה כדי להפעיל לחץ על קליבלנד. הדדליין מתקרב והוא רוצה שיביאו חיזוק.
&nbsp
אני לא חושב שהסיפור תורם ללגאסי שלו איכשהו. בסופו של דבר הוא ישפט עפ"י ההחלטות שיקבל והתוצאות שישיג... כל שאר הספקולציות ישכחו במהרה.
 

יבגניי34

New member
לא קונספירטיבי כלל - רוב מה שאנחנו קוראים זה פימפום של PR

אין שום ספק שהסוכן של לברון מפיץ את הידיעה המופרכת הזו.
 
נצלש - אינדיאנה - ממפיס: הוכרע כמעט על הבאזר

שודר בערוץ ספורט 5.

ערוץ הספורט משדרים הרבה אינדיאנה בזמן האחרון. רוצה לומר, בגללי ?
הקטע, שהם משדרים בלי שדרן / פרשן. זה כאילו הרימו את המשחק במיוחד בשבילי! בשבילי! רק בשבילי! זה חייב להיות בגלל הלובי החזק של אוהדי אינדיאנה כאן בפורום. מסתכם בשני אנשים, ברם אנשים שעושים המון רעש ויודעים לדפוק על שולחנות תירס כשצריך. מה יש לי לומר, תודה!

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. דקות לפני המשחק נודע שטאייריק אוונס לא יתלבש, ונשלח לחדר המלון. זה קורה כאשר ברקע דיבורים על טרייד שלו. מאוד משמעותי במאזן הכוחות, מפני שהוא אחד השחקנים שיודעים לשים נקודות על הלוח; מיילס טרנר חזר לחמישייה ופתח לראשונה מאז תחילת חודש ינואר; בשלושת המשחקים האחרונים אינדיאנה סופגת 21 נק' פחות במחציות השניות בהשוואה למחציות הראשונות. נתון שתומך בעובדה שהקבוצה לא פותחת משחקים טוב. והלילה?;

ברבע הראשון, כדורים הלכו מהפתיחה לבוגדנוביץ', שהוביל את הפיק אנד רול. זה לא קורה, וזה לא אמור לקרות. אם זה קרה, זה כי מנסים באופן מודע להכניס אותו לעניינים אחרי שנעלם לנו בזמן האחרון. בוגדנוביץ' שלא קולע בהתקפה הוא שחקן שאין לו מה לחפש על המגרש, ובוגדנוביץ' שלא מחפשים אותו בהתקפה הוא שחקן שלא יכול לקלוע. רבע תחרותי עם כמה וכמה שינוי יתרון ולא יותר מ-2 הפרש לטובת אינדיאנה. טי ג'יי ליף נכנס 1:56 לסיום הרבע ביתרון 2. פוזישן התקפה - בפיק אנד רול נשאר חופשי, החטיא את השלשה אין-אנד-אאוט. פוזישן הגנה - לא סגר טוב בפיק אנד רול, כל הנתיב נשאר פתוח. וויין סלדן נעצר בעבירה שמנעה סל בטוח. 25-21 ממפיס. דרן קוליסון עם 9 נק', מיילס טרנר עם 7 [5 מ-6 מהקו]. אינדיאנה ב-5 מ-16 מהשדה [31%].

ברבע השני, פוזישן התקפה - לנס סטיבנסון חדר, משך את כל ההגנה והוציא לשלשה נקייה של טי ג'יי. 9 דקות לסיום המחצית, טי ג'יי ירד בפיגור 2. משחק תחרותי יותר משציפיתי שיהיה. 53-55 לאינדיאנה במחצית. קיוויתי לראות אותנו רצים ושוטפים את המגרש, אבל לא משחק טוב של אינדיאנה. ללא ריצה אחת טובה כל המחצית, למרות רבע של 71% מהשדה [ממפיס - 55%]. ויקטור אולדיפו קלע את סל השדה הראשון שלו במשחק 4:30 דקות לסיום המחצית. 9 חילופי יתרון במחצית הראשונה. גאסול עם 11 נק' במחצית, דילון ברוקס עם 8. מיילס טרנר עם מחצית טובה של 12 ו-7 ריב'.

ברבע השלישי, פתיחה טובה בשתי הדקות הראשונות - שלשה של בוגדנוביץ' נתנה יתרון שיא - 8, וחייבה את ממפיס לקחת פסק-זמן. בדקות האחרונות של הרבע, אינדיאנה היתה בשליטה ושיחקה טוב בהגנה, יצרה חטיפות ושלטה בקצב המשחק, אבל לממפיס היה מזל - זריקות קשות בסוף שעון שנכנסו, פעמיים בוגנוביץ' שלא הצליח להשתלט על כדור אובד [פעם אחת דרך על הקו ופעם שנייה הכדור עבר לו ליד הרגליים], ומארק גאסול, במשחק נהדר, גם מבחוץ וגם מבפנים, וגם בעבודה על הריבאונד, סחב את הקבוצה על הגב עם 10 נק' ברבע [2 שלשות]. שלשה של לנס סטיבנסון בסוף שעון והתקפה תקועה, נתנה את יתרון השיא שלנו במשחק וחתמה את התוצאה בסיום הרבע. 75-84 לאינדיאנה. הפייסרס עם רבע של 55% מהשדה ו-5 שלשות [50%], 10 נק' במתפרצות ו-11 נק' מ-6 איבודי כדור של ממפיס. אם הינו קצת יותר מרוכזים, זה רבע שהיה אמור לגמור סיפור.

ברבע הרביעי, סטיבנסון הוביל במעבר את היילייט של המשחק. לא כדורסל גדול של אינדיאנה עם המחליפים, אבל היתרון נשמר. אמצע הרבע, היתרון ירד ל-2 אחרי איבוד כדור לא-מחויב של לנס. דקות לא טובות של ממפיס בהתקפה, לא הצליחו לייצר נקודות וכדורי הפיפטי-פיפטי נפלו בצד שלנו, אבל לא הצלחנו לברוח. 2 דקות לסיום, שלשה ענקית של סלדן נתנה יתרון 1 לממפיס, וזה היה היתרון הראשון של הגריזליז מאז תחילת הרבע השלישי. זה הגיע לאחר שתי שלשות פנויות שבוגדנוביץ' החטיא ועוד שלשה פנויה שאולדיפו החטיא. 55 שניות לסיום, אולדיפו קיבל את גאסול בחילוף, לקח אותו עד לטבעת, אבל היתה שם תוקף על שחקן ההגנה שנעמד בזמן. בצד השני, הגנה טובה בפוזישן שהלך לסוף שעון - ברוקס לקח את בוגדנוביץ' עד הסל, אבל הגנה טובה של בוגדה גרמה לו לקחת קונטסטד שאט והריב' היה של אינדיאנה. עבירה נשרקה על מיילס טרנר במאבק על הכדור החוזר. היינו בפנלטי, והעבירה שלחה את מיילס לקו. מיילס קלע 2 מ-2 ונתן יתרון נקודה כ-35 שניות לסיום. בצד השני, שוב סוף שעון, אבל השופטים קראו עבירה של אולדיפו. היתה עבירה לתת. קצת יותר מ-20 שניות לסיום, ההתקפה שוחקה שוב - גאסול כפה זריקה מחצי-מרחק שלא נכנסה, אבל ממפיס השיגה את הריבאונד. 11 שניות לסיום, כדור אחרון, אין עבירה לתת - לא היה למי לתת את הכדור, סלדן קיבל, הוריד שעון, חדר על כל ההגנה שהתקבצה עליו, אבל נעצר בטראפיק עם מליון ידיים שחסמו אותו. בוגדנוביץ' השתלט על הכדור ונעבר עבירה. היתה פחות משנייה על השעון - לא שחיק, אבל בוגדנוביץ' הלך לקו וקלע 3 מ-3 [כולל 1 טכנית] שחתמו את תוצאת המשחק. 101-105 לאינדיאנה בסיום. 13 שינוי יתרון ושום יתרון דו-ספרתי. יכל ללכת לכל צד. הפייסרס משלימים סוויפ עונתי ראשון על ממפיס מזה 5 שנים.

השחקן המצטיין: בויאן בוגדנוביץ'. 21 נק' [12-7 מהשדה, 7-3 משלוש, 6-4 מהקו] ב-35 דקות. קלע 14 במחצית השניה. אחרי כמה משחקים שאיבד גובה וסופסל בדקות הסיום, חזר לעצמו, שיחק 10 דקות ברבע הרביעי והיה חלק מהותי מפוזישנים טובים, גם בהגנה וגם בהתקפה, שהובילו לניצחון. חיפשו אותו, המצ'אפ היה לו טוב במשחק הזה, קלע כמה צ'אקות חשובות ועשה כמה חטיפות בהגנה. דיבר בסיום המשחק;

דרן קוליסון עם 16 ו-4 אס' [1 איבוד כדור]; ויקטור אולדיפו עם 13 נק'. ערב שקט, לא כפה את עצמו ונתן לאחרים להתבטא; מיילס טרנר עם 15 נק' [6-3 מהשדה, 1-1 משלוש, 12-8 מהקו], 11 ריב' [2 בהתקפה] ו-3 חס'. קלע 2 זריקות עונשין בדקה האחרונה שהחזירו את היתרון; תדאוס יאנג עם 10 נק' רשם משחק 13 ברציפות עם דאבל פיגרס בנקודות ו-14 העונה; סאבוניס עם 10 נק' ו-7 ריב' [3 בהתקפה] ולנס סטיבנסון עם 13 נק' ב-15 דקות, תרמו מהספסל;

בממפיס, מארק גאסול סחב עם 23 נק' [18-9 מהשדה, 5-3 משלוש, 2-2 מהקו], 9 ריב' [2 בהתקפה] ו-6 אס' [1 איבוד כדור], אבל לא ממש הגיע לדקות האחרונות ותרם רק 2 נק' ב-9 הדקות שלו ברבע הרביעי; וויין סלדן עם 24 נק' [6 שלשות] מתוכן 12 [4 שלשות] ברבע הרביעי;

ליין ליף: 3 נק' [2-1 מהשדה, 2-1 משלוש] ב-5 דקות משחק [מינוס 4].

** גלן רובינסון השלישי יחזור מפציעה ארוכה וישחק הערב [חמישי] בג'י-ליג. גלן התאמן השבוע עם אינדיאנה ונראה אותו בקרוב גם עם קבוצת האם.

** לפני המשחק התקיימה דקת דומייה לזכרו של ראסול באטלר, אשר הלך לעולמו בטרם עת. באטלר שיחק באינדיאנה עונה אחת לפני 4 שנים.

המשחק הבא -- בחוץ נגד שארלוט [ו'].
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מירוטיץ בניו אורלינס

הבולס מקבלים בית קברות נייד עם עומר אשיק, טוני אלן וגאמיר נלסון אבל גם בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2018
לא יודע מי ייצא פה יותר אהבל
 

rkoron

New member
נלסון ואלן אמורים להיחתך

טוב אז הטנקינג התחיל אפשר להגיד..
 
טרייד מעולה לשיקאגו

מירוטיץ' הבהיר שהוא לא אוהב את שיקאגו. הוא הסתכסך עם החבר'ה והקבוצה עצמה כבר שנים. הוא היה עוזב בקיץ בלי ששיקאגו יקבלו כלום והם חלבו עליו עכשיו בחירה טובה של קבוצת קצה פלייאוף. אלן ונלסון חוזים נגמרים אבל לאשיק חוזה רע שייתן לו 12 מיל' בשתי השנים הבאות (לא כולל זאת). שיקאגו לא חייבת את הקאפ ספייס הזה להערכתי בקיץ הנוכחי, הריבילד דורש עוד זמן ואחר כך הוא כבר חוזה נגמר. תמורה סבירה בשביל שחקן שאתה גם ככה מוותר והשכרת קאפ ספייס של שנתיים.


האמת שגם לניו אורלינס זה סביר.
ויתור על עוד בחירת דראפט לקבוצה שצריכה לבנות משם ולא מהפרי אייג'נסי זה רחוק מלהיות אידיאלי. אבל בקבוצה מאוד רוצים להגיע לפלייאוף ומירוטיץ' (+מונרו שנחתך מפיניקס) זה בתיאוריה בדיוק מה שהם צריכים כדי איכשהו לכפר בקצת על הפציעה של קאזינס.
אני מקווה שנראה הרבה דקות של דיוויס בסנטר ומירוטיץ' ב-4. אני לא בטוח כמה זה יחזיק בהגנה אבל בהתקפה נראה מה דיוויס מסוגל לעשות. מירוטיץ' הוא בתאכלס גרסא מעט יותר ניידת והרבה פחות שוטרית של ראיין אנדרסון שלא עזר להם הרבה בעבר אבל זה ניסיון נחמד ודיוויס השתפר מאז, בעיקר בהגנה, מה שהיה הצד החלש של הקבוצה ההיא (22 ו-27 בליגה ברייטינג הגנתי בשנתיים הרלוונטיות).
נראה לי שלא הייתי עושה את הטרייד הזה מבחינתם, זאת לא החתיכה החסרה בשביל לשכנע את דיוויס להישאר אבל אולי מאוחר מידי בשביל לשכנע אותו דרך צבירת נכסים ולנסות להראות לו שיש כאן קבוצה, להמר על הבריאות של קאזינס בקיץ ולקוות שהוא יישאר זאת אולי האלטרנטיבה הכי טובה עבורם, כמה בינונית שתהיה.
 

billc

New member
אני חושב שלניו אורלינס זה מעולה, מירוטיץ הוכיח שהוא תותח

 

Anfield

New member
הבנתי ששיקאגו תזרוק את טוני אלן, לדעתכם שווה לאוקלהומה?

נשמע אידיאלי על פניו. מחליף לרוברסון.
 
אם הוא מוכן לבוא במינימום אז למה לא

אבל אם אתה מצפה לטוני אלן של לפני 4 שנים אתה תתאכזב. הוא כבר לא מהשומרים הכי טובים בליגה וההתקפה שלו אפילו יותר גרועה משהייתה. הוא אף פעם לא היה רבאונדר טוב כמו רוברסון והוא גם פחות ארוך (גם גובה וגם ווינגספן). אולי ייתן 15 דקות של הגנה טובה מהספסל אבל יותר סביר שהוא סתם יעשה יותר נזק בהתקפה משהוא מכפר בהגנה, בדומה לרוברסון אבל עם מאזן שלילי בעוד רוברסון בסופו של דבר בעיני כרגע עדיין פלוס.
 
הוכיח? 25 משחקים טובים אחרי 2 עונות בינוניות וכבר הוכיח?

הייתי שמח לראות קצת יותר. אני עדיין לא בטוח אם הוא רלוונטי בתור 4 בליגה הזאת בקבוצה שרוצה לעשות רעש בפלייאוף, והם יהיו חייבים לעשות רעש כדי שדיוויס יישאר בעוד שנתיים (פלוס מה שנשאר מזאת). כבר ציינתי אבל הוא פשוט גרסא קצת פחות טובה של ריאן אנדרסון, מסוג השחקנים שנאכלים בפלייאוף כשמערבים אותם בפיק אנד רול בהגנה עם גארד. לזרוק בחירות דראפט אחת אחרי השנייה זאת בדיוק הדרך לאבד את הסופרסטאר שלך.

ניו אורלינס בפעם המלאנטלפים מאז שהביאו את דיוויס נופלת בהגדרה של SWINGING FOR THE FENCES. נתנו בחירת סיבוב ראשון על הולידיי (6 ו-10), אשיק (18), קאזינס (באדי הילד שנבחר ב-6 ובנוסף 10) ועכשיו מירוטיץ'. אסון.
 

billc

New member
מעדיף אותו כ3 הוא הרבה יותר מגוון מאנדרסון הוא יכול להוריד

את הכדור לריצפה
אנדרסון הוא בעיקר פוינט אנד שוט
 
כן אבל אנדרסון אוטומטי עד 2 מטר מאחורי הקשת ומירוטיץ'

לא באותו לבל בתור קלעי וזה לא שהוא יוצר כזה מוכשר. אני לא חושב שהוא מסוגל לשמור על סמול פורוורדים ולכן לא אוהב אותו בתור 3. לא שבשמירה על פאוור פורוורדים הוא כזה נהדר. בסופו של דבר אני פשוט לא מוכן עדיין להתייחס ל-25 משחקים האחרונים, בקבוצה שאולי ניצחה מעט משחקים אבל ברור שלא הולכת לשום מקום רציני, כעתיד הברור של מירוטיץ'. חזרה לגרסא העייפה והבינונית שקלעה ב34% מהשלוש סבירה בעיני כמו הישארות ב-43% העונה. יותר סביר שנראה רגרסיה לכיוון ה-39. עדיין נחמד מאוד בשביל סטרץ' אבל עם הגנה חלשה גם על שחקנים מהירים וגם על חזקים זה בעייתי.
&nbsp
ההיפטרות מאשיק נחמדה אבל אני לא חושב שמירוטיץ' שווה את איבוד הבחירה. כמו שאמרתי, אני לא שונא את הטרייד הזה מבחינת נ"א, אבל נוטה לכיוון הנגד.
 

billc

New member
אולי ברק פגע בו(אגרוף לפרצוף) וזה שינה את עולמו

אולי זה רק היה קטע של בטחון שהיה חסר לו
 

billc

New member
תרדו מזה אל תתנו לפייק ניוז מקום בפורום

אם גולדן חכמים הם מדברים עם תומפסון אומרים לו שזה שטויות
ולא מגיבים בכלל לנושא
 

somone14111

New member
אולי ככה לברון חושב

שהוא ינצח את גולדן, דרך כתבות שווא עלובות שיועדו להרוס את חדר ההלבשה של הווריוררס.
&nbsp
לפי איך שאני מכיר את לברון זה אכן המציאות, פשוט דוחה
 

somone14111

New member
כי קליי רואה כתבה כזו

חושב שגולדן אולי חושבים לוותר עליו.. מניסיון אני יודע מה יכול לקרות (למאר אודום בזמנו בלייקרס, פאו וכו')
 
למעלה