משחקי שישי

rapgamer4ever

New member
משחקי שישי

שארלוט- יוטה.
אינדיאנה- קליבלנד: הקאבס חטפו 127, 127 ו-133 נקודות במשחקם האחרונים שלהם. נראה האם זה יראה אחרת מול הפייסרס.

וושינגטון- אורלנדו.
אטלנטה- ברוקלין.
מילווקי- גולדן: ישודר ב-ESPN. יש הרבה אי ודאות סביב המשחק הזה- מילווקי היא מהקבוצות הפחות יציבות בליגה, היא כבר עשתה בעיות מצ'אפ לווריורס אבל גם חטפה מהם תבוסות. בצד של גולדן קרי בספק למשחק.

מינסוטה- ניקס: מפגש של שני השחקנים הבכירים ממחזור 2015, טאונס ופורזינגיס. הניקס חלשים מחוץ ל-MSG, הוולבס בדיוק יצאו היטב מרצף משחקים קשה ויוכלו להמשיך את התקופה הטובה עם ניצחון כאן.

ניו אורלינס- פורטלנד: הכוכבים משני הצדדים, דיוויס ולילארד, בספק למשחק. בכל אופן זה משחק חשוב בקרב על הפלייאוף.

דנבר- ממפיס.
פיניקס- יוסטון.
 

billc

New member
הקבוצה הכי אתלטית בליגה מול הקבוצה הכי חכמה בליגה

מילווקי גולדן
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עוד הפסד לקאבס

לא יודע אם זה משבר, להזכירכם גם פתיחת העונה שלהם היתה גרועה והם התאוששו כך שבטח שלא הייתי ממהר להספיד אותם אבל אין ספק שקורה שם משהו לא טוב כרגע.
 

DARKSEID

New member
הם חייבים לעשות טרייד ולפטר את המאמן

טרייד על סמית' הוא מתבקש או שפשוט לא יתנו לו לשחק והרוקי הטורקי ישחק במקומו.
אפשר לפטר את לו ולהביא את פיזדייל.
&nbsp
אין לי כוח לנתח את הקבוצה הזו כבר, אבל שני הצעדים האלה מתבקשים.
&nbsp
 

Cade Foster

New member
הקאבס במקום הלפני אחרון בליגה ברייטינג הגנתי

ומה שמדאיג מבחינתם הוא שבניגוד לתקופה בבוסטון אי אפשר להאשים את אייזאה תומאס בנתון הזה.

טיירון לו צריך לשכוח מהמצ'אפ מול הווריורס ולהתחיל לחשוב איך הוא מגיע לשם בכלל כי במתכונת הנוכחית של הקאבס הם לא פייבוריטים מול הסלטיקס. או במילים אחרות להפסיק כבר את הניסוי המפגר הזה עם לאב ב5, להחזיר את תומפסון לחמישייה (או למצוא לו טרייד תמורת סנטר שיכול לשחק בשני צידי המגרש) ולחשוב על שחקנים בטרייד דד ליין שמסוגלים לשמור כי יש בקליבלנד מעט מאוד כאלה כרגע. יש לקאבס שלושה רכזים שאף אחד מהם לא שומר, JR וקורבר הם מינוסים כשהם לא פוגעים (עשוי להתיישר, אבל הימור די מסוכן), ווייד נראה כמו פנסיונר והחלק המוזר הוא שג'ף גרין דווקא עושה אחלה עבודה מהספסל בדקות שלברון נח.
 

rapgamer4ever

New member
בהחלט יש שם משבר

אם את ההפסדים הקודמים היה אפשר לתלות בחוסר מאמץ, כאן הקאבס התאמצו והפסידו.
הם שיחקו לא רע בכלל אבל נפלו על ערב שהשלשות לא נכנסות (20% קבוצתי משלוש), בעוד שמנגד אינדיאנה קלעה אותן באחוזים ממש טובים.
המהלך האחרון במשחק היה נפלא. מסירה ענקית של לאב ולברון הגיע לזריקה סבירה בהתחשב בנסיבות... אם זה היה נכנס זה ה-game winner של השנה.
 
רצף 13 הנצחונות של קליבלנד מתחילת העונה:

דאלאס, ניו יורק, שארלוט, קליפרס, דטרויט, ברוקלין, שארלוט, פילדלפיה, מיאמי, אטלנטה, ממפיס, שיקאגו, סקרמנטו.
&nbsp
ואחרי הפסד לאינדי, רצף של 5 נצחונות על:
&nbsp
פילדלפיה, אטלנטה, לייקרס, יוטה, וושינגטון.
&nbsp
לא מרשים כל כך בתאכלס. אני עדיין עם קליבלנד אבל זה רחוק מאידיאלי.
 

Cade Foster

New member
קאמבק יפה, אבל הקטע עם הרבע הראשון ממש מדאיג

אני לא מבין למה צריך להיכנס לפיגור 20 עד שמקמילן נזכר שיש לו ספסל. הקאבס בתקופה נוראית, בלילה שני של בק2בק, עם רכז אחד ברוטציה (לא כולל לברון) ובלי ווייד ככה שאפשר להבין למה הם נפלו מהרגליים, לא בכל ערב נקבל יריבה בסיטואציה כזאת.

מגיע קרדיט למקמילן על הכדורסל שאינדיאנה משחקת העונה אבל מגיעה לו גם ביקורת על דברים בסיסיים שמראים שהקבוצה לא הכי מאומנת שהיא יכולה להיות. 1.7 לסיום, יתרון נקודה וקוליסון על הקו כשלקאבס אין פסקי זמן. מה הסיבה שקוליסון לא החטיא בכוונה את השנייה? (ועוד אחרי שהוא החטיא את הראשונה) יתרון נקודה או יתרון 2 זה אותו דבר כשהקבוצה היריבה זורקת משלושת רבעי מגרש. במקום זה איפשרנו להם מסירה על מגרש שלם שלברון הצליח לתפוס וכמעט קבר את השלשה (מהלך זהה למהלך שניצח להם את המשחק בוושינגטון באותו משחק מפורסם). אנחנו נופלים יותר מידי בפרטים קטנים כמו זה וזה רק על המאמן. לבראד סטיבנס למשל זה בחיים לא קורה.

הדקות של ג'פרסון במשחק הזה כשסאבוניס בבעיית עבירות שמרו אותנו במשחק. אם זה תלוי בי הוא וסאבוניס מחלקים את הדקות ב5 וטרנר זז ל4. עד שיואיל בטובו לאכול משהו זה יעשה טוב גם לו וגם לנו.
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מנצחת את המשחק ה-11 מ-14 האחרונים

בפתיחה לא ממש הצלחנו להשיג עצירות. ג'ף טיג בעייתי בכיסוי של הפיק אנד רול וזה התבטא סלים של ג'ארט ג'ק ואנס קנטר (כרגיל היה פעיל גם בריבאונד התקפה).
בכל זאת הניקס איבדו כדורים ונשארנו במשחק.
הרבע השני נפתח כששתי הקבוצות לא מצליחות לעצור זו את זו. מייקל ביזלי הפך למייקל ג'ורדן וקלע בפנים של כל שומר.
את הרבע השלישי פתחנו היטב אבל הפעם שלשות של הארדווי ג'וניור השאירו את הניקס צמודים. בכלל הניקס תפרו 12 שלשות ב-50% מהשדה, אני שמח שאנחנו מנצחים גם משחקים כאלה (בעיקר בזכות עליונות בצבע ובריבאונד).
ברבע האחרון סופסוף הצלחנו לברוח עם ריצת 24-6 שגמרה בפועל את המשחק. הייתה התרופפות בדקות האחרונות שקירבה את הניקס ל9-10 הפרש אבל לא יותר מזה.
&nbsp
טאונס סיים עם 23-15 ו-9 אסיסטים. ניסו להשיג לו את הטריפל דאבל בפוזשנים האחרונים אבל טיג החטיא כמה שלשות. מסביב לטאונס תרומה רחבה של 7 שחקנים בדאבל פיגרס בין 10 ל-17 נקודות. גורגי ג'נג היה טוב במיוחד וגם גיבסון שעשה כמה נקודות בפוסט וב-putbacks על פורזינגיס.
הניקס התקשו להשיג עצירות חוץ מאשר בדקות הראשונות של המשחק. זו לא קבוצה של מאזן חצוי והיא באמת נופלת משם בתקופה האחרונה.
 

DRORIKO8

New member
משחק ראשון שאני רואה העונה של מינסוטה

ההתקפה שלהם היא פשוט תאווה לעיניים. לא מעט שחקנים נהדרים שתיבודו ידע לחבר למכונה אחת. בשנים האחרונות הייתי צופה רק בפליאוף, אז לא יצא לי להיחשף לתופעה הזאת שנקראת קרל אנתוני טאונס. הוא הפיל אותי לגמרי. אול אראונד פלייר אמיתי. חזק, אתלטי, יד נהדרת,יכולת מסירה. היה רחוק החטאה של טיג מטריפל דאבל. מדהים שהוא רק בן 22, לחשוב שבעתיד הוא יהיה עוד יותר טוב. גיבסון זה שחקן שתמיד אהבתי, הגנה גדולה וגם בהתקפה הוא כלי בצבע. גם הספסל תרם הרבה, כל הקרופורד למיניהם.
 
אינדיאנה - קליבלנד: או אם ג'י! אחד המשחקים, אם לא ה...!

פתיחת החצי השני של העונה הסדירה מסדרת לנו מפגש שלישי נגד קליבלנד - בראשון תפסנו אותם במשבר, ובשני תפסנו אותם בכושר הטוב שלהם העונה; רצינו, קיווינו, אבל קליבלנד ברצף משחקים כל-כך מחפיר שלברון לא יקבל מנוחה נגדנו. אם כן, ישחק, לא ינוח, וזה משמעותי - לברון עם ממוצע קריירה של 27.6 נק' נגד אינדיאנה, שני מבין השחקנים הפעילים [קווין דורנט]; אייזאה תומאס ינוח בערב השני של בק-טו-בק, ויעדר 'פלאש' ווייד, שינוח גם הוא;

רבע א': אפשר לארוז מזוודות - בול גיים!
3 איבודי כדור מוקדמים, ריצה קלה של קליבלנד 0-8 בהובלת לברון, וזה יתרון 6. מקמילן ינסה לעצור את זה עם פסק-זמן. חוזרים מהטיימאאוט עם איבוד נוסף - אינדיאנה אובדת עצות, והריצה מגיעה ל-0-20 ב-5 דקות! נייט לוקח פסק זמן נוסף, יתרון 18 לקליבלנד. בור שקשה יהיה לחזור ממנו, ובמיוחד בערב שבו קליבלנד ביכולת שיא גם בהגנה. הגיעו מחויבים. הריצה ממשיכה ומגיעה ל-0-22 [!!!] כאשר קליבלנד קולעת 11 מ-16 הראשונים שלה מול 3 מ-13 הראשונים של אינדיאנה. הריצה נעצרת בסל מחצי-מרחק של לנס סטיבנסון שרק נכנס. לברון יורד לנוח עם 8 נק' ב-9 הדקות הראשונות של המשחק. לא יודע אם יש סיבה להחזיר אותו עד לפתיחת המחצית השניה, מה שנקרא - 'סוואנה, כפרה, הדליקי לי הדוּד, אחזור מוקדם הבית'. קליבלנד יכולה להיות מאוכזבת - עד כמה מאוכזבים שאפשר לצאת מרבע כזה, כי עד לסל של לנס החטיאו עוד שתי זריקות פנויות.

1:34 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 16.
פוזישן התקפה - טי ג'יי מקבל בסוף שעון על קשת השלוש, חודר פנימה בצעד ראשון מהיר, מחטיא את הזריקה, אבל יש עבירה. כדור מהצד, שמסתיים בנקודות של אולדיפו בחדירה.

12-34 לקליבלנד. 12 זה הכי מעט של אינדיאנה העונה ברבע [רבע ראשון או אחר]. רק 4 שחקני אינדיאנה עלו על הלוח, ורק אולדיפו [6] קלע יותר מ-2 נקודות. סיפור הרבע: 6 איבודי כדור של אינדיאנה, שהובילו ל-11 נק' של קליבלנד. קליבלנד ללא איבודי כדור, ו-59% מהשדה [13 מ-22] מול 27% בלבד של אינדיאנה [6 מ-22, וללא שלשה]. אבל חכו, זה לא הכל, שימו לב לנתון חריג, מהחריגים שנתקלתי בהם: קליבלנד מנצחת את הרבע 2-20 בנק' מתפרצות [8 מ-9 במעבר] ומנצחת 6-20 בצבע [11-10 בצבע]. תנו לזה לשקוע רגע אחד. 20 נק' ממתפרצות ברבע אחד! מעבר לזה, הגנה טובה של קליבלנד, הלך לנו קשה, לא ראינו את הסל כל הרבע.

רבע ב': יו אר טלינג מי דר איז אה צ'נס?
אל ג'פרסון פותח טוב עם 8 נק' [4-4] ב-4 הדקות הראשונות.
8:10 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד בפיגור 16. ג'ף גרין אקטיבי מאוד בפתיחת הרבע ומגיע לדאבל פיגרס. קליבלנד עם 16 נק' מאיבודי כדור של אינדיאנה ב-16 הדקות הראשונות של המשחק, שזה לא רציני. אינדיאנה חוזרת לקראת סיום אחרי רצף החטאות של קליבלנד. הקאבלירס התפשרו על זריקות מבחוץ וברחו מהכדורסל הנכון שלהם שעבד ברבע הראשון. לא רבע טוב של קליבלנד.

44-58. לא נעים לומר, אבל יש משחק, רבותיי. 'סוואנה, כפרה, כבי הדוּד'. אינדיאנה עונה עם רבע של 70% מהשדה מול 41% של קליבלנד [1 מ-9 משלוש]. לברון עם מחצית ראשונה של 14 נק', 4 ריב' ו-8 אס', אבל רק 1 מ-6 מהשדה ברבע השני. התפשר על זריקות מבחוץ, שלא לומר כפה אותן. שיחק את כל הרבע השני, והגיע במחצית ל-21 דקות. אני לא יודע מי מנהל את הקבוצה וקובע חילופים [
], אבל אין שחקן שיכול לעמוד בעומס הפיזי הזה [רק נזכיר שזה ערב שני של בק טו בק], ולא בגיל 33. קליבלנד פשוט מאוד החזירה אותנו למשחק, ותודה, לא מתלונן. ג'ף גרין עם מחצית של 13 נק'. באינדיאנה, הזכרנו את אל ג'פרסון, אז נציין גם את תדאוס יאנג עם מחצית של 10 נק'. אם אני קורא לך "תדאוס" ולא "תד", אז הרווחת את זה ביושר, ידידי. עוד נתון לדבר עליו: קליבלנד עם 34 נק' במתפרצות במחצית הראשונה [!!!]. מתי ראיתם את זה בפעם האחרונה במחצית? עזבו מחצית, במשחק שלם?

רבע ג': אינדיאנה מוחקת פיגור דו-ספרתי פעמיים!
פתיחה טובה של אינדיאנה עם שלשה של בוגדנוביץ' [0 נק' במחצית הראשונה] ושני סלים בצבע של סאבוניס, שבהחלט יש לו יתרון מובהק בסייז על קליבלנד של העונה, עם הדעיכה של טריסטן קרדשיאן שמשחק כאילו הוא בהיריון ולא קלואי. ופתאום, ככה פתאום, ההפרש רק 7! מחייב את טיירון לו לקחת פסק-זמן, שלאחריו הריצה ממשיכה ל-0-11 בתוך 3 הדקות הראשונות של הרבע - 3 הפרש בלבד. דקות רעות של קליבלנד בהתקפה, שממשיכה להתפשר על זריקות מבחוץ. תודה, מה אני אגיד, תמשיכו ככה. בשלב הזה רגע של מחלוקת: טוענים שקוליסון קלע לייאפ עם ברך גבוהה שפגעה בג'ייאר סמית' והיה תוקף. לא יודע, לא ראיתי כלום. היה מגע, אבל לא גבולי ולא מתחיל להיות גבולי, זה נו-קול, מה עכשיו נבכה על כל נגיעה. השופטים הולכים איתי - נו קול, אבל העצירה הארוכה מול המצלמות נותנת הזדמנות לקליבלנד להתאפס, שמגיבה וחוזרת ליתרון דו-ספרתי - 12, דרך חדירות קלות וריבאונד התקפה. ברגעים האלה אני מאוכזב, כי אני מבין בפעם השנייה במשחק שאפשר להדליק את הדוּד ולארוז מזוודות. אבל אינדיאנה של השנה לא קבוצה שנשברת בקלות. הפייסרס מגיבים בריצת 0-9 ב-2 וקצת דקות שמחזירה ל-3 הפרש, ואם היינו מרוכזים יותר בכמה החטאות של זריקות טובות, היינו לוקחים יתרון. דקות נוראיות של קליבלנד, על גבול המשפילות. תוקף של קלדרון בצד אחד וסל בצבע של אולדיפו בצד השני, רק 1 הפרש! אחרי נקודות של לברון, שלשה של סטיבנסון קצת יותר מדקה לסיום משווה את זה - 74 לכל ! ! !

לברון יורד בדקה האחרונה של הרבע. המנוחה בלתי נמנעת, למרות דקות קשות של קליבלנד שהיתה צריכה אותו, ובפוזישן האחרון של אינדיאנה ברבע, סל של קוליסון על הבייסליין נותן יתרון 2 ! היתרון הראשון שלנו מאז תחילת הרבע הראשון !

74-76 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. רבע ענק שלנו! ענק! עשינו לקליבלנד מה שעשו לנו ברבע הראשון: 54% מהשדה [כולל 5 מ-7 משלוש] מול 28% בלבד של קליבלנד, כאשר חוץ מלברון [7 נק'], לאב [6] וג'יי אר [3] כל שאר השחקנים ששיחקו הלכו 0 מ-9 מהשדה. 0 נק' של קליבלנד מאיבודי כדור לעומת 5 איבודים של קליבלנד שהובילו ל-11 נק' שלנו. הגבלנו אותם ל-8 נק' בלבד בצבע [4 מ-13] ו-3 אסיסטים. קוליסון עם רבע נהדר של 10 נק' ב-100% מהשדה, הוביל אותנו והיה דומיננטי כרכז מוביל.

רבע ד': דראמה!
טי ג'יי פותח את הרבע, אבל יוצא כעבר 46 שניות בלבד. לא שמתי לב לשום דבר חריג שעשה, כלומר דבר שהכעיס את הספסל. מבחינתו זה סוף המשחק, לא יחזור בהמשך.

8 דקות לסיום, שלשת 'אין יור פייס' של סטיבנסון נותנת יתרון 1! בשניות האלו מתחיל מאבק בין סטיבנסון ללברון, ממש כמו בימים ההם - בזמן הזה, כולל דחיפות קטנות שנעצרות ע"י השופט הקרוב. לברון עצבני, מתוסכל, אולי מרגיש מאוים גם, וסטיבנסון יודע איך להטריל. השופטים עוצרים לבדוק במצלמות וקובעים עבירה טכנית של לברון בדחיפה! אולדיפו קולע מהקו - 2 הפרש לנו. נראה איך תהיה לזה השפעה על לברון, הוא לא נראה בשליטה.

קליבלנד מגיבה לפרובוקציות בריצת 0-7 בתוך כדקה, וזה יתרון 5 לקאבלירס, כולל 2 סלים של לברון שמתעורר, וידענו לצפות לזה. אינדיאנה החטיאה שתי זריקות טובות משלוש במהלך הריצה.

5 דקות לסיום, שלשת סוף שעון של סטיבנסון! רק 2 לקליבלנד! ההתקפה היתה תקועה, אבל סטיבנסון קבר את זה, איזה סל חשוווווווב. היום הוא פוגע. דקות שבהן קליבלנד קולעת זריקות קשות, אבל אנחנו במשחק.

מגבלת תווים.
 
- המשך -

3 דקות וקצת, חסימה אדיייירה של סאבוניס בצד אחד מצילה סל בטוח, ובצד השני זה נגמר בנקודות של סטיבנסון - רק 2 הפרש! פסק-זמן קליבלנד.

חוזרים. קליבלנד כופה זריקת התאבדות בסוף שעון, ריבאונד אינדיאנה, ובצד השני סטיבנסון מחטיא בפינה שלשה שהיתה יכולה לתת יתרון. ריבאונד התקפה שלנו. בהזדמנות השניה סטיבנסון חודר, ההתקפה קצת תקועה, מוציא את העבירה מג'יי אר, אבל לא ילך לקו, לא עבירת שוטינג, ולקליבלנד היתה עבירה לתת. מתחילים שוב את ההתקפה, ויקטור מקבל לידיו את הכדור . . . צולף שלשה אדירה ! ! ! יתרון 1 לאינדיאנה, 2 דקות לסיום ! ! !

בצד השני, ג'יי אר על השלוש - לא פוגע, אבל לברון על הריבאונד. קלדרון מקבל, יורה - בחוץ, והריבאונד שלנו. קדימה, בואו נעשה את זה. כדור לידיים של ויק, מאבד? פגע לו ברגליים בניסיון החדירה על קלדרון? לא בטוח, וילכו למצלמות לאשרר. לא יודייייע, אני לא חושב שהוא נגע. האם נגע לו ביד שמאל? גם לא, לא חושב שנגע. אני חושב שזה כדור של אינדיאנה. הקהל מקבל את ההילוך החוזר על המסך הגדול וחושב שזה שלנו. אכן, השופט אומר 'קול אוברטרנד', כדור שלנו. התקפה חדשה - הנעת כדור טובה מוצאת את תד יאנג פנוי, אבל מחטיא את השלשה. בצד השני, לברון מתפשר על זריקת התאבדות מבחוץ ומחטיא. בהתקפה, אולדיפו חודר, אבל נחסם. יותר מדי טראפיק היה בצבע. בצד השני, לברון עם הכדור, מבודד, סוף שעון, על סטיבנסון, יורה 'בריק', בחוץ! לא היה קרוב בכלל! ריבאונד של אולדיפו, כדור שלנו! חצי דקה לסיום, אינדיאנה לא לוקחת פסק-זמן למרות שיש לנו 2. גם לקליבלנד 2. דאבל טים על ויקטור, בורח, יורה שלשה, דוקא מבט טוב - מחטיא, ריבאונד קליבלנד.

כדור קליבלנד, פסק-זמן, 5.5 שניות לסיום, יתרון לאינדיאנה בנקודה. בואו נקווה שלא נפסיד את זה, כי זו תהיה אכזבה אדירה באמת. אינדיאנה חוזרת עם קוליסון-ויק-בוגדה-סטיבנסון-תד יאנג. קליבלנד עם קלדרון-ג'יי אר-גרין-לברון-לאב.

לברון מקבל בפינה. הצליח לקבל את קוליסון בחילוף, לוקח אותו לסל, מחטיא! אבל רגע, עבירת מגן, לא? לא ! ! ! לא יאמן ! ! ! לברון דרך על הקו ! ! ! כדור אינדיאנה ! ! ! 1.7 שניות לסיום ! ! ! כדור שלנו ! ! ! לקליבלנד גם אין פסק-זמן ! ! !

רגע, עוד לא הסתיים, הולכים למצלמות לאשר שדרך, ואכן דרך, רואים שדרך. אינדיאנה עם פסק-זמן לארגן את העניינים, 2.3 שניות לסיום. אם מתקשים בהוצאת הכדור וכדי להימנע משריקת 5 שניות, יש עוד פסק-זמן -- ניהול משחק גדול של מקמילן, בואו נודה. קוליסון מקבל, עבירה, הולך לקו. האם דרן יחטיא את השניה בכוונה? דרן . . . מחטיא את הראשונה. קולע את השניה. 2 הפרש, 1.4 על השעון. קליבלנד תוציא מתחת לסל. שלשה ממגרש שלם תנצח את זה. יש לנו עבירה לתת, אם כי זה פחות מעשי.

לאב מוציא מסירה על כל המגרש, לברון מקבל, אוי ואבוי לי, עולה לזריקה טובה ! ! ! מחטיא ! ! ! לא יודע אם אחרי הזמן, אבל נראה בזמן ! ! ! איזה מזל ! ! !

95-97 לאינדיאנה בסיום. פעם ראשונה ב-10 משחקים של קליבלנד העונה נגד דויז'ן הסנטרל של האיסט שהקבוצה לא מגיעה ל-100 נק'. קליבלנד הלכה 43% מהשדה אחרי הרבע הראשון. לאינדיאנה זה קאמבק שישי העונה מפיגור 10, וקאמבק שני מפיגור 20. אינדיאנה מנצחת את הסדרה העונתית נגד קליבלנד [עם לברון] לראשונה מאז עונת 2005-2004.

השחקן המצטיין: יש פה דילמה, החלטה לא פשוטה. אני הולך עם דרן קוליסון, ניתן לו את זה אחרי שירדתי עליו במשחקים האחרונים. 22 נק' [11-9 מהשדה, 1-1 משלוש, 4-3 מהקו] ב-35 דקות. 11 נק' ברבע השלישי החזירו אותנו למשחק ונתנו יתרון. אין ספק שסטיבנסון הוביל ברבע הרביעי וניצח לנו את זה, אבל אם לא דרן, לא היינו מגיעים למצב שאנחנו בכלל נלחמים על המשחק;

ויקטור אולדיפו עם 19 נק', אבל רק ב-8 מ-21 מהשדה. היה טוב, אני לא יכול להגיד שהאחוזים מעידים על משחק גרוע, כי הוא קלע סלים חשובים; לנס סטיבנסון היה גדול. מסיים עם 16 נק' ו-11 ריב' ב-30 דקות מהספסל. שיחק את כל הרבע הרביעי וקלע 8. הוציא את לברון מאיזון כמו שלא רבים יודעים; סאבוניס עוצמתי ומצוין. מסיים עם 12 נק' ו-15 ריב' [2 בהתקפה]. אחרי מחצית ראשונה של 1 מ-6 מהשדה [2 נק'], הגיע למחצית השניה והיה גדול; בוגדנוביץ' רק עם 6 נק' [2 שלשות]. מהפתיחה היה אפשר לראות את הקושי הצפוי לו - בצד ההגנה שמר את לברון ובצד ההתקפה קיבל את לברון כל התקפה. הוציא רק 4 זריקות מהשדה, אבל קלע 2 שלשות מומנטום חשובות. לא שיחק את כל הרבע הרביעי פרט לכמה שניות בסיום שנייט הכניס אותו לפוזישן האחרון, מה שאומר שכנראה מאמינים בו גם בהגנה, מה שאני לא רואה במשחק שלו; אל ג'פרסון עם 8 נק' ב-15 דקות מהספסל. עשה את כל ה-8 ברציפות בפתיחת הרבע השני ולמעשה היה כמעט כל הריצה שהחזירה אותנו למשחק, אז קרדיט גדול מגיע לו;

בקליבלנד, לברון ג'יימס עם 27 נק' [25-11 מהשדה, 9-2 משלוש, 4-3 מהקו], 8 ריב' [2 בהתקפה] ו-11 אס' [5 איבודי כדור]. הגיע למספרים שלו בכל אחד מהרבעים, אבל יעילות היתה רק ברבע הראשון. ברבע האחרון קלע 6 נק', ולדעתי כולן במהלך ריצה אחת של קליבלנד, אבל אם ברבע האחרון לברון קולע אותה כמות כמו סדי אוסמן [ששיחק 5 דקות ברבע], אז אתה בבעיה. אבל קליבלנד כקבוצה יכולה להאשים רק את עצמה שהגיעה למצב שהיא צריכה להילחם בדקות האחרונות, כי המשחק היה גמור בשלב מוקדם והם הפסיקו לשחק; קווין לאב מסיים עם 21 נק' ו-10 ריב' [1 בהתקפה]. הלך 1 מ-5 משלוש והחטיא כמה מבטים פנויים שאם היה קולע אותם באותן דקות זה אולי היה משנה את התוצאה הסופית ומונע קאמבק של אינדיאנה; ג'ף גרין היה טוב במחצית הראשונה ועשה את כל הנזק [0 נק' במחצית השניה ב-0 מ-3 מהשדה]. מסיים עם 13 נק' ב-4 מ-8 מהשדה ו-5 מ-5 מהקו;

ליין ליף: טי ג'יי מסיים ללא נק' [1-0 מהשדה] ב-6 דקות משחק [מינוס 2]. לא היה מעורב, כמעט לא נגע בכדור.

** Chris Smoove מתקצר.

בתמונה המצורפת -- לא הצלחתי למצוא על זה מידע באינטרנט [אולי יכולות ה'גוגל' שלכם טובות משלי ותוכלו לאשר], אבל במהלך השידור דיברו על זה, ואם הבנתי נכון אז אינדיאנה נלחמה היום על ניצחון שלישי ברציפות נגד לברון ג'יימס והקבוצה שלו. מסתבר, אם כן, שרק פעם אחת בקריירה לברון הפסיד שלושה משחקים ברציפות נגד אותה הקבוצה, וזה היה נגד אינדיאנה של עונת 2004-2003 [עם רג'י מילר, ג'רמיין אוניל ורון ארטסט!]. אתם רוצים להגיד לי שמאז עונת ה'רוקי' שלו לברון לא הפסיד שלוש פעמים ברציפות לאותה הקבוצה? זה פשוט מטורף! אם זה באמת נכון, אינדיאנה השלימה את ההישג פעם נוספת בעקבות הניצחון;

המשחק הבא -- סיימנו עם 3 מ-4 ניצחונות ברצף משחקי הבית, וכעת יוצאים לסדרה בת 5 משחקים בחוף המערבי. מתחילים עם פיניקס [א']. # באנקר
 

rapgamer4ever

New member
היה באמת סיום גדול. סטיבנסון תמיד מצחיק אותי

הבנאדם היה רגל מחוץ לליגה אבל מסתובב עם פוזה כאילו שהוא השחקן הכי טוב בעולם. אני מבין למה זה יכול לעצבן שחקנים.
&nbsp
אני מניח שהסטט' של הפסדים רצופים תקפה רק לעונה הרגילה, כי בפלייאוף לברון הפסיד 3 ברצף לווריורס (פעמיים) וגם לספרס.
 

Cade Foster

New member
אני חושב שהם דיברו רק על סדרות עונתיות נגד הפייסרס

כלומר לברון לא הפסיד לנו 3 פעמים רצוף מאז עונת הרוקי ההיא שבה היינו ממש מועמדים לאליפות.
 
אני לא בטוח שאני יורד לסוף דעתך, אבל מצ"ב צילום מסך

זה האמור אשר לא פורסם עם התגובה, בשל כשל טכני.
אני קורא את זה כמו 'הפסיד רק פעם אחת לאותה קבוצה 3 פעמים ברציפות'. לא רק אינדיאנה, כל קבוצה.

 
למעלה