נראה לי שמיצינו עם דונובן, היום היה השיא באמת

Anfield

New member
נראה לי שמיצינו עם דונובן, היום היה השיא באמת

איזה הופעה מביכה.
אפשר לזעזע כבר את הקבוצה הזאת קצת?
 

Madridista521

New member
שטויות

דונובן מאמן מצוין, אוקלהומה לא תמצא שום תחליף טוב יותר.
זה פשוט עניין של זמן. קשה למצוא שיטה לשלושה שחקנים שכל כך צריכים את הכדור ביד ולא משחקים מספיק טוב off the ball.
&nbsp
אוקלהומה יעשו בשכל אם הם יקבלו את זה ויתנו לדונובן את הזמן לבנות את הקבוצה הזאת.
 

Anfield

New member
אתה מבין שזה לא תהליך ארוך טווח?

אין לך זמן נורמלי לבנות פה משהו.
זאת קבוצת אינסטנט, כרגע אתה בדרך לעוף סיבוב 1 ולאבד על כלום את ג'ורג' ואנטוני.
אני לא יודע מה האופציות בחוץ אבל גם עונה שעברה לא הייתי מרוצה מדונובן וגם ב15-16 לפני הפלייאוף. הוא חי כרגע על ההתאמות שהוא עשה בסדרה מול ספרס בפלייאוף 2016. זה כבר נהיה פחות ופחות רלוונטי.
אני רואה אצל היריבות שלנו כל כך הרבה מהלכים מובנים, למה דאלאס קולעת מלא סלים בצבע, יש להם יותר כישרון? אצלנו אין כמעט מהלכי התקפה. כל סל זה קשה. מי אשם? כרמלו אנטוני?
 

רחל 78

New member
החט הקדמון
דונבון לא אשם

אין מקום ל אוקלוהומה

עד שלא תהיה קבוצה בסיאטל תמשיך הקללה של גניבת הקבוצה
 

Anfield

New member
אה נכון זה המזוזות

בגלל זה מתוך 9 שנים של פרנצ'ייז הם ראו 8 שנים של מאזן חיובי (ברצף), 7 הופעות בפלייאוף כולל פיינלס ומספר שלא ספרתי של הופעות של שחקני אול סטאר.
כן יש קללה על הפרנצ'ייז אין ספק...
ואת זה מספר אוהד של סיאטל במקור.
 

Anfield

New member
היחיד שתפקד היום

אבל גם אצלו יש כמה בעיות שמורגשות העונה ולא הורגשו כבר הרבה שנים.
המיד ריינג' בירידה חדה, למרות שהיה מצוין נגד גולדן, הפוסט אפ...קראתי שיש לו 5% בזריקות מפוסט אפ העונה, זאת ירידה מטורפת ולא ברורה.
 
אגב רק אני חושב שאם לא הייתם מביאים את כרמלו

הייתם הרבה יותר טובים עכשיו?
 

Anfield

New member
אני יודע שזה יישמע מצחיק עכשיו

אבל בלי כרמלו אין לנו סיכוי לקחת את גולדן בסדרה ואיתו יש סיכוי אבל זה כמובן תלוי במיצוי הפוטנציאל של הקבוצה שכרגע זה מצחיק לעלות את זה על הפרק.
לכן אני כן בעד הטרייד שעשו עליו.
צריך גם להבין מה הייתה האלטרנטיבה, זה אומר שרוברסון בטח היה משחק ב3 ופטרסון ב4, זאת קבוצה בינונית, קצת יותר טובה מזאת של שנה שעברה.
אני רואה את הפוטנציאל אצלנו ברבעים הראשונים, יש באמת כדורסל מצוין...השאלה היא איפה ההמשכיות ולמה המון פוזשנים ההתקפה מאוד סטטית.
 
זה הקטע

זה נראה כאילו שהקבוצה איך שהיא עכשיו בנויה להתמודדות בעיקר מול גולדן מבחינת מאצ' אפ.
השאלה אם תגיעו לגמר המערב בכלל בקצב הזה.
 

Anfield

New member
בקצב הזה? לא יודע אם נגיע לפלייאוף

רוצה להאמין שמשהו ישתנה באופן משמעותי.
 

DARKSEID

New member
מסכים איתך

צריך לפטר אותו כבר.
גם דוראנט לא אהב אותו, כי הוא פשוט מאמן בלי שיטה.
את ברוקס, לפחות השחקנים אהבו.
 

rapgamer4ever

New member
משחק טוב בין פורטלנד לוושינגטון

וול לא שיחק ואוטו פורטר לקח צעד קדימה.
הוויזארדס הובילו בדו ספרתי ברבע האחרון אבל פשוט לא הצליחו להשיג עצירות, בפרט בראדלי ביל שנשרף שוב ושוב ע"י מקולום.
&nbsp
ואם נתייחס בכמה מילים לאוקלהומה- זה האינטרס של מינסוטה שתסיימו כמה שיותר נמוך בפלייאוף כי אנחנו מקבלים את בחירת הדראפט שלכם מוגנת טופ 14. אין לי ספק שאתם תעלו לפלייאוף, בכל מקרה לדעתי זה טוב לליגה אם הת'אנדרס דוקא כן יצליחו לממש את הכישרון הגולמי ולתת עוד אופוזיציה לווריורס.
 
אינדיאנה - בוסטון: רבע גרוע אחד הכריע

ויקטור אולדיפו הפצוע יעדר ואת מקומו בחמישיה יתפוס לאנס סטיבנסון. בבוסטון, ג'יילן בראון לא ישחק.

רבע א': סטיבנסון מוביל
עד אמצע הרבע, אינדיאנה פותחת עם 7 מ-8 הזריקות הראשונות מול 7 מ-11 של בוסטון. הגנה לא טובה של בוסטון עד עכשיו, אבל איבודי כדור שלנו מונעים ריצה.

27-32 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון. סטיבנסון עם 12 נק' [2 שלשות].

רבע ב': אינדיאנה בשליטה
3 דקות מפתיחת הרבע, יתרון 11, פסק-זמן בוסטון.

הרבע נגמר בחדירה של קאיירי וסל כמעט על הבאזר. סל לא מחויב. 45-54 לאינדיאנה במחצית. 56% מהשדה לאינדיאנה מול 44% של בוסטון. סאבוניס עם 11, סטיבנסון עם 13, קאיירי עם 15. תד יאנג במשחק ורסטילי בהתקפה מסיים מחצית של 9 נק'. אינדיאנה לא פיגרה במשחק עד עכשיו והיתרון נע סביב ה-10.

רבע ג': דקות רעות של אינדיאנה
הרבע נפתח כמו הראשון עם סלים קלים מדי של אינדיאנה בחדירות. ההפרש עדיין סביב ה-8, אינדיאנה לא מצליחה לברוח, אבל נמצאת בשליטה. בהמשך, משלמת על זה ובוסטון מתחילה את הקאמבק שלה: 5 דקות לסיום הרבע, טרי רוז'יר נותן יתרון ראשון במשחק לבוסטון.

לקראת סיום הרבע ריצת 0-12 של בוסטון נותנת יתרון 9. סל של קורי ג'וזף עוצר את זה, אבל הריצה מסתכמת ב-4-19 ב-4 דקות והיתרון כבר 12. גם הרבע הזה נגמר בסל על הבאזר, ושוב כתוצאה מניהול שעון לא טוב של אינדיאנה שהשאיר פוזשן נוסף לבוסטון עם מספיק זמן לרוץ את המגרש ולייצר זריקה. הזריקה של מרקוס סמארט היתה קשה, בתנועה, על רגל אחת, זריקה של אחוזים נמוכים בשבילו, אבל קלע.

70-82 לבוסטון אחרי שלושה רבעים. בוסטון עם 78% [!] מהשדה ברבע השלישי ב-14 מ-18. הסלטיקס מקבלים תפוקה ברבע הזה מאל הורפורד [12 נק'] וטרי רוז'יר [8 נק']. הפייסרס ב-6 מ-18 מהשדה [33%] ו-0% משלוש [0 מ-6].

רבע ד': הזדמנויות לא מנוצלות
אינדיאנה קיבלה הזדמנות לחזור. בדקות הראשונות ההפרש הגיע גם ל-15, חזרנו טיפה, אבל לא הצלחנו להוריד את זה מתחת לאזור החד-ספרתי גבוה.

98-108 לבוסטון בסיום. רק 7 שלשות ב-30%, כאשר בחצי השני הלכנו רק 1 מ-11, זה סיפור המשחק. אפשר לדבר גם על 20 אס' מול 19 איבודי כדור. הנתון המפתיע של המשחק: בזכות מחצית שניה של 70% [לולז!] ו-60% משלוש [6 שלשות] הסלטיקס מסיימים מעל 50% מהשדה בפעם הראשונה העונה [56%]. הרבע השלישי הנוראי שלנו הרס משחק תחרותי. ברבע הרביעי לא נראנו כל כך גרוע ואף היו לנו הזדמנויות לחזור, אבל הרבע השלישי, זה היה יותר מדי. לא אשקר, בוסטון היא יריבה לא ברמה שאנחנו יכולים וצריכים להתמודד איתה, ולכן לא נגרם נזק גדול, אם רוצים להסתכל על זה ככה. מילה על הרוטציה: מקמילן שיתף רק 9 שחקנים כאשר דמיאן ווילקינס וג'ו יאנג שיחקו רק 13 ו-10 דקות בהתאמה. הלכה למעשה זו היתה רוטציה של 7 שחקנים.

מצטיין המשחק: קאיירי אירווינג. 25 נק' [20-11 מהשדה, 4-1 משלוש, 2-2 מהקו] ב-34 דקות;

הורפורד היה נהדר במחצית השניה והנוכחות שלו הורגשה בדקות טובות של בוסטון. הוא מסיים עם 21 נק' ו-6 אס' [1 איבוד כדור]; טרי רוז'יר היה נהדר מהספסל והוביל דקות טובות. הוא מסיים עם 17 נק' ב-20 דקות ויחד עם מרקוס סמארט הלכו 14 מ-17 מהשדה [32 נק'];

באינדיאנה, בוגדנוביץ' נעצר על 10 נק' [3-0 משלוש] ב-32 דקות. כשהוא קולע 15 נק' או יותר אינדיאנה מנצחת 10 מ-11 משחקים. כשהוא קולע פחות אינדיאנה מנצחת 1 מ-9. הגנת בוסטון לא נתנה לו מבטים כל המשחק והוא כפה שתי זריקות אייסוליישן רעות במחצית הראשונה; מיילס טרנר נקלע לבעיית עבירות ואז כשחזר היה טוב ברבע הרביעי [12 נק'] ושיפר סטטיסטיקות עם 19 נק' ב-7 מ-9 מהשדה; לאנס סטיבנסון עם 16 ב-36 דקות, אבל רק 5 נק' אחרי הרבע הראשון;

ליין ליף: טי ג'יי לא שיחק. משחק שני משלושת האחרונים שהוא לא מקבל דקות [רק 19 דקות ב-6 המשחקים האחרונים]. כל עוד הגבוהים בריאים [ויש גם את אל ג'פרסון ששכחנו ממנו בתור וטרן], ויש להניח שאם הקבוצה תמשיך להיות תחרותית אז יחזקו אותה בטרייד, ולאחר החזרה הצפויה של גלן רובינסון, טי ג'יי צפוי להישלח לליגת הפיתוח ועם זה יש להתמודד.

** Chris Smoove מתקצר.

בתמונה המצורפת -- ערב שני של בק-טו-בק בבית. היסטורית, אינדיאנה מנצחת. הלילה פגשנו קבוצה טובה מדי.

המשחק הבא -- מארחים את אורלנדו [ב'].

 
גולדן סטייט - ניו אורלינס

עמרי פתח עם עלייה לזריקה בצבע בזוית קצת קשה. תפס את הכדור באויר ומיהר לזרוק. אחר כך גם המשיך בתנועה ולא שם לב למסירה שהיתה מכוונת אליו מה שהניב איבוד-כדור. לאחר מכן נכנס למשחק עם שלשה גדולה וגם פלוטר על קאזינס. מסר גם אסיסט לקליי ביציאה מהחסימה והוריד ריבאונדים. היה לו גם בלוק על קאזינס.

ג'רו הולידיי פתח עם 11 נק' ב-5 הדקות הראשונות. עשה כמה קליעות מול הגנה טובה. סיים את הרבע עם 17. בהגנה שמר כל הרבע את רונדו, שאפילו לקח אותו עם הגב לסל פעם אחת. בפוזשן אחר לקח את עמרי לטבעת והחטיא את הלייאפ.

רבע שניו אורלינס נראתה בו יותר טוב, אבל סטף הלך 0 מ-8 מהשדה והחטיא זריקות טובות יחסית. כספי עם 5 מה-11 נק' הראשונות של הווריורס במשחק. הווריורס נקלעו לבצורת נק' באמצע הרבע והיו במשך כ-5 דקות ללא נק' עם 11 החטאות ברציפות! ברבע הראשון היו 7 סלי שדה [26%], מתוכם 2 של עמרי, וכן 0-11 של הפליקנס בנק' במתפרצות.

ברבע השני, חזרנו למשחק דרך קליי שמצא את הזריקה. הספסל עשה עבודה טובה בדקות טובות של אנדרה איגודאלה וירדנו עם היתרון במחצית.

קאזינס חטף עבירה רביעית בפתיחת הרבע השלישי, אבל שמר על עצמו וזה לא הפריע להמשך המשחק. מיד אחריו דריימונד עם הרביעית והחמישית, ירד לספסל כל הרבע. הפליקנס לא ניצלו את זה לדקות טובות.

ברבע הרביעי, הפליקנס עשו ריצה באמצע הרבע של 0-10 והורידו את זה ל-6 הפרש, אבל מאוחר מדי, בול גיים.

אז אם לסכם, עמרי פתח משחק שני ברציפות ותרם דקות. דברים לא עבדו כל כך, המשחק היה מפוזר והיה חוסר הבנה בין השחקנים - כמובן לא תוצאה ישירה מהמשחק של עמרי, אבל הוא היה חלק מהדקות האלה. בלט בעיקר במחצית הראשונה. לא סגר את המשחק בדקות האחרונות של הרבע הרביעי כאשר סטיב קר בחר באיגודאלה, אבל חזר כאשר המשחק הוכרע כמה פוזשנים לסוף. היו לו פעולות טובות וקלע את הזריקות שלו, כך שאני מרוצה מעוד הופעה טובה.

תקציר מהלכי כספי - כאן.
 

Cade Foster

New member
האמת שלא היה לנו סיכוי

בוסטון זו תמונת מראה של גולדן סטייט - גם היא מכריעה משחק ברבע אחד רק שבמקום להמטיר 40 נקודות ברבע הזה היא פשוט עוצרת את היריבה שלה על איזה 10% מהשדה ולא נותנת לה לנשום. ברגע שהם התחילו להיכנס לנו לעור המשחק הזה נגמר. היינו עייפים ודלילים מידי במחצית השניה. הם לא נתנו לנו מבט אחד טוב ובצד השני עצירות בהגנה הפכו למאורע נדיר יותר ויותר, בכל פעם שקיירי מוצא את הדרך לטבעת זה נגמר בסל, הוא מדהים. מאז טוני פארקר בשיאו אני לא זוכר חודר טוב כמוהו, ויש מצב שהוא אפילו יותר טוב.
&nbsp
אה כן ובראד סטיבנס גאון. התרגיל שלו בסוף הרבע השלישי עם מרקוס סמארט זה פשוט בית ספר לאימון כדורסל. הדבר הראשון שאני מסתכל עליו כשאני רוצה לדרג מאמנים זה איך חוזרות קבוצות שלהם מפסק זמן, סטיבנס הביא את זה לרמת האומנות.
&nbsp
סך הכל ממש לא נורא, מקווה שאולאדיפו יחזור למשחק מול אורלנדו. אלה המשחקים שאנחנו צריכים לקחת, בוסטון זה קצת מחוץ לליגה שלנו, והאמת שהצלחנו לקחת לא מעט משחקים מקבוצות שאמורות להיות מחוץ לליגה שלנו ככה שיצרנו מקדמה מצוינת.
 
למעלה