קיירי מתחיל להתאקלם בבוסטון

י ו א ב

New member
קיירי מתחיל להתאקלם בבוסטון

47 נקודות ב- 72.7% מהשדה, 71.4% מ- 3, ו- 10 מ-11 מהעונשין.
כמובן שליטה מוחלטת בהארכה, ואסיסט לטייטום (מתוך 6 בסה"כ) במהלך שקבע בעצם הארכה...
קלאץ' פלייר אמיתי, ובדיוק מה שאנחנו צריכים.

ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום ממשיכים להיות מצויינים, עם 22 ו- 9 לבראון, 15 ו- 9 לטייטום, באחוזים מצויינים לשניהם.

אמנם היה עדיף להמנע מלהגיע למצב של פיגור והארכה מול קבוצה חלשה - אבל זה בכל זאת משחק חוץ, וניצחון חשוב.

שאלה למי שמבין - לא עושים בד"כ רצף משחקים במערב?
לפני שבועיים, שיחקנו באוקלוהומה וחזרנו למזרח אחרי משחק.
גם עכשיו - משחק אחד בדאלאס, ומחרתיים מיאמי בחוץ...
 
יובל, אחד בשבילך




 

fatnoam

Active member
I've always been on the Kyrie Wagon

אבל עכשיו זה ממש נראה כאילו הוא שחקן הקלאץ׳ בטוב בליגה. גם את גולדן הוא חרך בקלאץ׳ במשחק האחרון (ותודה קטנה לשופטים).
&nbsp
לדעתי אגב ב-NBA אין קבוצות קטנות. גם בנמושות יש שחקנים שתופסים יום, ואין הרבה מה לעשות נגד זה. צריך לדעת לקחת כל משחק, ובינתיים בוסטון עושה את זה הכי טוב בליגה.
 
לפני שהעונה התחילה אמרתי שקיירי לא מסוגל להוביל קבוצה

הכובע בינתיים טעים לי מאוד
 

picki23

New member
אני באותה דעה איתך

אני כ"כ שמח שלא טעיתי באינסטינקטים שלי לגביו.


המערכת שבנו סביב לברון היא שדכאה את הצוות המקיף כשלברון לא על המגרש ולא להפך, בטח לא באחריות קיירי. הכל באחריות טיירון לו וזה ממש משמח אותי ששחקן כ"כ מוכשר מראה לכולם שהוא יכול לסחוב קבוצה בעונה רגילה כמו שמעט יכולים לעשות בליגה (אפילו לא ראסל ווסטברוק) .

אם קיירי עדיין לא מועמד ל MVP יש לנו בעיה במערכת השיפוט שלנו. היום בדאלאס הוא היה בלתי עציר.
 

Cade Foster

New member
לא יודע אם אפשר לדבר כבר במונחים של MVP

ואולי לא הייתי מתנהל כמוהו עם הדרישה לטרייד, אבל הדעה שלי עליו מאוד השתפרה. לא להרבה שחקנים יש ביצים לשים זין ככה על לברון ולנסות להוכיח שהם מסוגלים לסחוב מערכת יותר טוב ממנו. זה עוד דרוש הוכחה בפלייאוף אבל בינתיים הוא מראה שהוא צדק בהחלטה שלו.
 

fatnoam

Active member
לא חושב שהכוונה היתה לשים על לברון זין

כאילו קיירי שיחק בגמרים מול גולדן סטייט. הרגיש שהוא לא פחות טוב מסטף - להזכירכם פעמיים MVP רצוף - ואמר לעצמו ״ביקום בלי לברון, גם עליי היו מדברים ככה״.
&nbsp
אז הוא יצר לעצמו ״יקום בלי לברון״. לא נראה לי שהוא מנסה להוכיח משהו ללברון. לא חושב שלברון אמר לו ״היי אני הקינג, תשרת או תשב בחוץ״. אני חושב שלברון שחקן מאוד דומיננטי וקשה לייצר על ידו מנהיגות נוספת, וקשה לקחת אחריות. קיירי רצה את הדברים האלה פשוט, והבין שלצד לברון זה לא יקרה, אז הוא ביקש לעבור קבוצה.
&nbsp
אני לא חושב שיש איבה בין השניים, חוץ מהאיבה שנוצרה שלברון הבין שהוא עוזב ואיתו כנראה הסיכוי לאליפות.
 

Cade Foster

New member
ברור שזו לא הייתה הכוונה

הוא לא ילד קטן. אבל להחליט שאתה עוזב את ממלכת לברון זה מהלך שצריך ביצים בשבילו. הוא ידע שלברון לא יאהב את זה, ואני בטוח שגם היו שכנועים מצד לברון, אבל הוא אמר "טוב, זין על מה שלברון חושב ורוצה, הקריירה שלי יותר חשובה", קם והלך. תחשוב לעומתו על קווין לאב שהגיע לחור כמו קליבלנד רק בגלל לברון, ומאז הוא הביץ' שלו ושק החבטות של קליבלנד כשלא הולך.
&nbsp
בעצם הדבר היחיד שהיה גורם לי להעריך את קיירי יותר זה אם לא היה דורש טרייד ומאיים לא להגיע לפתיחת האימונים אם לא יקבל את זה. פשוט היה מודיע שהוא לא מתכוון להאריך וזהו. השאר היה קורה מעצמו.
 

rapgamer4ever

New member
אני עדיין הייטר


מה אני אגיד לך- MVP זה לא רק השחקן הכי טוב בקבוצה עם המאזן הכי טוב. כשאני מנתח את הסיבות להצלחה של בוסטון אז בראש ובראשונה זה בראד סטיבנס שבדרך לקבל COY עם קבוצה מאומנת ברמה הכי גבוהה שיש. במקום השני הקשיחות והחוכמה ההגנתית של בוסטון. ואז אולי במקום השלישי היכולת האישית של קיירי או אפשר אפילו לומר ה-two man game שלו עם הורפורד.
הנתונים גם מצביעים בכיוון הזה, בוסטון קבוצת ההגנה הטובה בליגה אבל התקפית מדורגת כרגע במקום ה-20. האם קיירי הוא באמת הסיבה העיקרית להצלחה שלהם? לטעמי לא.
&nbsp
מבחינה טכנית קיירי כן במירוץ ל-MVP אבל אני לא חושב שהוא משחק ברמה הגבוהה ביותר, כמו הארדן או יאניס למשל.
 

fatnoam

Active member
אני חושב שבאופן קלאסי חילקו את התואר הזה לשחקן הכי טוב

בקבוצה הכי טובה.
&nbsp
ככה קובי זכה בשלו, למרות עונות אישיות טובות בהרבה של לברון ודווייט הווארד.
&nbsp
ככה סטף זכה פעמיים רצוף.
&nbsp
הבחירה בראס שנה שעברה היא האנומליה, והוא היה צריך לעשות ממוצע טריפל דאבל ולזכות במלך הסלים בשביל הפרס הזה.
&nbsp
אם בוסטון תסיים במאזן הטוב (או השני הכי טוב אחרי גולדן) אז קיירי חייב לקבל את הפרס. אם יוסטון תסיים במאזן זהה (או עד כדי משחק שניים מבוסטון) אז אין ספק שהארדן (אם ימשיך ביכולת הנוכחית כמובן) גם יהיה בעל קייס טוב (כרגיל אפשר לציין).
 

rapgamer4ever

New member
אני חולק עליך

קובי זכה בשלו כי העיתונאים אמרו "וואלה, אם לא ניתן לו את התואר השנה מי יודע אם אי פעם הוא יקבל". הקבוצה הטובה בליגה הייתה בוסטון עם 66 ניצחונות, הלייקרס 57 בלבד.
&nbsp
קרי זכה ב-MVP הראשון שלו כשהוביל את גולדן לעונה היסטורית, שבר את שיא השלשות והיה השחקן הכי חשוב בה בפער. אתה לא יכול לשים את קיירי באותה השוואה.
ב-MVP השני של קרי הוא פשוט היה רמה מעל הליגה ולאף אחד אפילו לא היה קייס מולו.
&nbsp
תואר ה-MVP הוא תמיד שילוב של יכולת אישית והצלחה קבוצתית. הקבוצה של קיירי מאוד מצליחה בזכות ההגנה שלה אבל מירב הקרדיט בתחום הזה לא שייך לקיירי.
בראד סטיבנס נכון לעכשיו מאמן העונה, מספר רב של שחקני בוסטון מועמדים להיבחר לאולסטאר ולחמישיות העונה אבל קיירי בבירור לא מציג את היכולת הכי גבוהה בליגה, יש שחקנים שמשחקים רמה מעליו.
בוא נגיד שבוסטון תסיים עם 60 ניצחונות בזכות הגנה #1 והתקפה #12, בעוד שיוסטון תסיים עם 55 ניצחונות בזכות התקפה #2 והגנה #15. אתה לא חושב שלהארדן יש יותר מניות בהצלחה הקבוצתית של יוסטון מאשר המניות של קיירי בהצלחה של בוסטון? וזה עוד מבלי לדבר על היכולת האישית של הארדן שהיא פשוט יותר גבוהה מקיירי העונה.
 

fatnoam

Active member
עונה להכל!

בעונת MVP של קובי אתה צודק, ומצד שני, בוסטון באמת היו טריו באותה עונה, של שחקני על. כמו שגולדן עכשיו. יש כאן הגיון דומה של להעביר את התואר לבא בתור.
&nbsp
קארי זכה ב-MVP הראשון שלו שנה אחת לפני העונה של ה-73-9. זה שהם היו קבוצה ממש טובה וזכו באליפות באותה עונה זה לא רלוונטי, כי הפרס מחולק על העונה הרגילה. בעונה הרגילה קארי היה השחקן הכי טוב בקבוצה הכי עם המאזן הכי טוב - מה שמתיישב די טוב עם ההגיון שהצגתי ואתה פוסל.
&nbsp
הטיעון שלך שהארדן וקיירי שחקנים התקפיים, ולכן אם ההתקפה של יוסטון טובה בהרבה מההתקפה של בוסטון אז להארדן יש יותר מניות הוא לא נכון בעיניי. DNA של קבוצה נקבע מהרבה פרמטרים. בראד סטיבנס מאמין בסט גיים ובהגנה חזקה וככה הקבוצה שלו משחקת. ד׳אנטוני מאמין בלרוץ מהר ולזרוק שלשות אז ככה הקבוצה שלו משחקת. יש דמיון מסויים בין הארדן וקיירי, אז אפשר לדמיין את הארדן משחק 1 בבוסטון ואת קיירי משחק 1-2 ברוקטס, והקבוצות עדיין בעיניי יישארו די דומות - בוסטון לא תהפוך לפלא התקפי לפתע, ויוסטון לא תהפוך למפלצת הגנתית. אני חושב שזה טיעון שנשמע מאוד הגיוני at first glance אבל כשצוללים יותר לעומק מבינים שזהות המאמן וזהות הצוות המשלים משפיעים יותר על הקבוצה מאשר ה-demeanor של הכוכב שלה.
&nbsp
נקודה אחרונה שאני רוצה להתייחס אליה זה שאתה מוריד מקיירי את ההישג בזכות זה שהוא מאומן ע״י סטיבנס - מועמד מוביל למאמן העונה.
&nbsp
אז... פופביץ׳ זכה במאמן העונה של כאשר דאנקן זכה ב-MVP. לארי בראון זכה בתואר כאשר אייברסון זכה ב-MVP. סטף זכה בתואר (בפעם השניה) כאשר קר היה מאמן העונה. ד׳אנטוני זכה בתואר כאשר נאש היה ה-MVP, מייק בראון זכה בתואר כאשר אימן את לברון שזכה בתואר MVP ואחרון חביב ת׳יבודו החדל אישים רכב על עונת ה-MVP של דריק רוז לתואר מאמן השנה. כך שזה לא תלוש ובטח לא קייס. קבוצות טובות מנצחות הרבה משחקים, והפרסים מוענקים למי שתרם לניצחונות האלה - שזה כמובן המאמן והכוכב הגדול שלו. אז נכון בראון וד׳אנטוני בחיים לא היו זוכים בפרסים האלה אם לא היו מאמנים את לברון ונאש (למרות שד׳אנטוני זכה שוב השנה כשאימן את הארדן), אבל פופ ובראון הם מאמנים גדולים שאימנו שחקנים גדולים, וכך גם סטיבנס מאמן גדול (אני אומר את זה כבר הרבה זמן) שמאמן שחקן גדול - קיירי.
 

rapgamer4ever

New member
נחלק לסעיפים

1. אין לי בעיה עם הבחירה בקובי ב-MVP, פשוט הוא לא מהווה דוגמה לטענה שלך כאילו שאוטומטית נותנים לשחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה. ברוב המקרים וגם במקרה של קובי התואר מגיע לשילוב של יכולת אישית+הצלחה קבוצתית, זה מה שאני אומר מההתחלה.
לדעתי העונה יש מספר שחקנים טובים יותר מקיירי בשילוב של יכולת אישית+תרומה קבוצתית.
&nbsp
2. עונת ה-MVP הראשונה של קרי גם הייתה עונה היסטורית של הווריורס. הם ניצחו 67 משחקים, אולי כבר הורגלנו לזה אבל נכון לאותה תקופה זו הכמות הכי גבוהה מזה למעלה מעשור.
אני פוסל את ההנחה שלך שה-MVP הולך אוטומטית לשחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה. הוא הולך לשילוב של יכולת+הצלחה קבוצתית ובאותה עונה זה היה קרי.
&nbsp
למעשה האספקט העקבי היחיד לאורך כל תארי ה-MVP הוא שילוב של יכולת אישית+הצלחה קבוצתית. לפעמים זה באמת מגיע לשחקן הכי טוב בקבוצה הכי טובה, לפעמים יש מועמד טוב ממנו. אני חושב שהשנה יש מועמדים טובים מקיירי.
&nbsp
3. במבחן העין הארדן יותר חיוני לרוקטס מאשר קיירי חיוני לבוסטון. זה מגובה גם בנתוני התקפה/הגנה ובנתוני פלוס/מינוס.
לדאנטוני יש אחלה פילוסופיה אבל בלי הארדן היא לא עובדת בשיט. לסטיבנס יש אחלה פילוסופיה שעובדת גם ללא קיירי, וזו הסיבה שסטיבנס בעיני הוא דמות המפתח בבוסטון בעוד שהארדן הוא דמות המפתח ביוסטון.
&nbsp
4. התייחסתי לזה טיפה בנקודות הקודמות אבל נתעמת ישירות עם הנושא- מתי לתת קרדיט לשחקן ומתי למאמן? התשובה נעוצה בעיקר במבחן העין אבל יש גם נתונים שיכולים לגבות אותה.
כשאני מסתכל על הסיבות להצלחה של בוסטון התשובה היא בראש ובראשונה רמת אימון גבוהה, יש טביעת אצבע ברורה של מאמן בשני צדי המגרש ולא בכדי בוסטון משחקת טוב עם קיירי אבל גם בלעדיו.
יוסטון של הארדן נמצאת במקום אחר. עם כל הכבוד לפילוסופיה של דאנטוני, הרוקטס מסתמכים בעיקר על היכולת האישית של הארדן ובלעדיו שום דבר לא נראה דומה. דאנטוני מספיק חכם לתת להארדן את המפתחות ולהכווין אותו איך לשחק, אבל הסט גיים עצמו כמו גם היכולת ההגנתית לא עושים רושם של קבוצה מאומנת ברמה סופר גבוהה.
&nbsp
יש מקרים בהם זה גם וגם. לגולדן יש טביעת אצבע של מאמן והם גם מאוד תלויים בקרי (וזה מגובה בנתונים אגב). כנ"ל פופוביץ' ודאנקן בשנות השיא שלו.
&nbsp
הכל תלוי בדינמיקה. יש מאמנים שרוכבים על הכוכב שלהם כמו מייק בראון או ביירון סקוט. לתת את ה-MVP לקיירי זה הקצה השני של הסקאלה, שחקן שרוכב על המאמן שלו.
&nbsp
אין ספק שקיירי שחקן מעולה בעונה טובה אבל יש שחקנים יותר טובים ממנו בעונה יותר טובה, שגם חיוניים יותר ממנו להצלחה הקבוצתית. זו הסיבה שלטעמי אי אפשר לתת לקיירי את ה-MVP בהסתמך על העונה עד כה.
 
מסכים עם הכל

אגב לדעתי יש כבר 3 מסומנים ברורים שיקבלו את התארים שלהם בסוף העונה:
MVP-הארדן
מאמן העונה-בראד סטיבנס
רוקי העונה- בן סימונס
 

fatnoam

Active member
אז

1. צודק, כתבתי לך גם בפוסט שקדם לשלך.
2. שנתיים לפני שגולדן ניצחו 67 משחקים, מיאמי ניצחו 66. לומר שזה ״הכמות הכי גבוהה מזה עשור״ זו סתם דמגוגיה כאילו להראות שהם עשו איזה משהו היסטורי, שלמעשה זו לא כמות חריגה של ניצחונות. זה כמו האנשים בשנה שעברה שאמרו שה-30ֿ/10/10 של ראסל זה יותר טוב מה-30/12/8 של הארדן, כי זה טריפל דאבל. אם היית מותח את הקו ב-65 ניצחונות במקום ב-67 אז פתאום זה לא היה ״היסטורי״.
יש בהחלט קורלציה גבוהה בין הקבוצה עם המאזן הכי טוב לבין זהות הזוכה ב-MVP. סבבה שאתה פוסל את הטענה הזו, אבל הקורלציה קיימת.
&nbsp
3. הפילוסופיה של דאנטוני עובדת מצויין בלי הארדן. עובדה, גם כשהארדן על הספסל הם מעיפים מלא שלשות ולא שומרים. גם כשהארדן על הספסל הם זורקים או לייאפ או שלשה, בפחות מ-7 שניות. זה שהם לא מנצחים בלעדיו זה משהו אחר. אתה חושב שבוסטון ינצחו 16 רצוף ללא קיירי (בהפרש שחקן הקלאץ׳ הטוב בליגה השנה, עם מדד PER של 78 בדקות הקלאץ׳ השנה, הבא אחריו לברון ג׳יימס עם מדד 46). כמו שהראיתי לך בפוסט הקודם, יש קורלציה בין COTY ל-MVP. את הארדן מאמן COTY הנוכחי, אבל אתה אומר בעצם ״סטיבנס מאמן טוב יותר, רואים בעין״. גם לדעתי ד׳אנטוני מאמן חרא, אבל זה שאתה אומר שסטיבנס דמות המפתח בבוסטון והארדן דמות המפתח ביוסטון זה סתם אוסף של ביטים שיוצא מהמקלדת שלך. גם נתוני הפלוס מינוס (שכביכול הסלטיקס מסתדרים יופי בלי קיירי) לא מוכיחים את זה. זו דיעה לכל דבר ועניין, והיא בטח לא טיעון רלוונטי כאן.
&nbsp
4. לפני שאייזיה תומאס הגיע לבוסטון, גם אז סטיבנס אימן שם, גם אז היתה שם רמת אימון גבוהה, ניהול משחק מצויין (שלא הזכרת) וטביעת אצבע של מאמן בשני צידי המגרש. בוסטון היתה קבוצת סף פלייאוף, וסטיבנס בכלל לא היה בדיבור ל-COTY. למה אז לא ועכשיו כן? כי יש לו סגל יותר טוב והם מנצחים.
בקיצור מה שאני מנסה לומר, מההתחלה, זה שהפרסים הולכים למנצחים. קרדיט הולך למנצחים. כל הפרסים האלה של ה-MVP, COTY הולכים לאנשים שתרמו בקבוצות מנצחות. ניצחת יותר, הקייס שלך יותר חזק. ולהיפך - ראה מקרה לברון שהוא Unanimously השחקן הטוב בליגה ע״י כל ה-GM, האוהדים ואנחנו פה בפורום - הוא לא זוכה ב-MVP כבר שנים, כי הוא לא מנצח מספיק בליגה. היש שחקן יותר חשוב לקבוצה שלו ממנו? היש שחקן טוב ממנו? ממש לא. אבל לא ניצחת, לא קיבלת.
&nbsp
אז כן, אם יוסטון ינצחו 52, והארדן יעשה מספרים מטורפים כמו בשנה שעברה, ומהצד השני קיירי ימשיך במספרים הפחות טובים שלו (בהשוואה להארדן), ובוסטון ינצחו 64 משחקים, אתה תראה יפה מאוד איך קיירי הולך עם הגביע (אם כמובן ההחלטה היתה בין שניהם).
&nbsp
ומעבר לזה, העיקרון שמועמדות או עוצמת המועמדות ל-MVP כרוכה בהצלחה קבוצתית, זה העיקרון הכי חשוב בעיניי. כי MVP אמיתי מביא ניצחונות, לא מספרים.
 

rapgamer4ever

New member
תשובה

2. אתה כנראה לא זוכר את עונת ה-67 ניצחונות של הווריורס. הם היו בוננזה, שברו שיאי point differential, הפכו למוקד של טירוף ולא היה עוררין בזמן אמת שמדובר בעונה היסטורית.
אני מבין שהעונה שאחריה, עם 73-9, יכולה להשכיח את זו הראשונה. אבל גם הראשונה הייתה מטורפת ויוצאת דופן בזמן אמת.
לא הבנתי למה זה דמגוגי לומר ש-67 זה מספר נדיר אם כמה עונות לפני זה מיאמי עשתה 66 (וגם רשמה רצף היסטורי של 27 ניצחונות).

מעולם לא פסלתי את קורלציה בין הצלחה קבוצתית לבין סיכוי לזכות ב-MVP. אם תקרא את מה שאני כותב, הצלחה קבוצתית היא 1 מתוך 2 קריטריונים עיקריים לצורך זכייה.

3. נועם בחייאת. אתה אומר שהפילוסופיה של דאנטוני עובדת מצוין בלי הארדן חוץ מהקטע הזה שהם לא מנצחים?
אם הם לא מנצחים מה בדיוק עובד מצוין? זה לא עובד.

מספיק להכניס לי מילים לפה. איפה כתבתי שבוסטון הייתה מנצחת 16 רצוף בלי קיירי? חלאס להמציא דברים.

אוסף הביטים שיוצא מהמקלדת שלי הוא הדעה שלי. פורום הוא מקום כזה שאנשים מביעים בו את דעתם. חבל שאתה לא מסוגל להתמודד עם הטענות שאני מעלה ומדרדר ככה את הדיון.
כן- אני חושב שסטיבנס דמות המפתח בבוסטון והארדן דמות המפתח ביוסטון. זו ההתרשמות שלי מהקבוצות. יש לזה חיזוק בנתוני פלוס/מינוס וגם בנתוני התקפה/הגנה. אם יש לך משהו ענייני לומר- בבקשה.

4. נכון, פרסים הולכים למנצחים. הם הולכים גם לטובים ביותר. האלמנט שחוזר כאן הוא שילוב של הצלחה קבוצתית+יכולת אישית.
אני חושב שבנקודת הזמן הזאת יש שחקנים יותר טובים מקיירי בשקלול של השניים. הארדן הוא דוגמה לשחקן שגם משחק כדורסל יותר טוב וגם חיוני יותר להצלחה הקבוצתית.

זה לא סותר את הטענה שפרסים מגיעים למנצחים- מאמן העונה, חמישיות עונה וחמישיות הגנה, השחקן המשתפר- בכולם יש לבוסטון מועמדים טובים.
 

picki23

New member
כרגע הוא מוביל את הקבוצה שלו

לעונה מהסרטים.. ואי אפשר לשפוט עונה רק בגלל מספרים, למרות שזה מדד נוח לרוב.
אני אבהיר: קיירי אירווינג הוא לא ה MVP שלי.
העונה עוד לא התפתחה, למעשה היא משעממת בדיוק כמו העונה שעברה, אולי טיפה פחות, אז אני לא בדיוק יודע גם לאן היא יכולה להתפתח. יאניס, הארדן ולברון כולם במרוץ אני טוען שהוא מועמד ל MVP וגם בחמישייה הראשונה של המועמדים.

וכן, אתה הייטר
 

rapgamer4ever

New member
אתה מסתפק באמירות כלליות

למה שלא תתייחס לטיעונים שאני מעלה?
עזב מספרים- האם אתה חושב שקיירי חיוני להצלחה של בוסטון באותה מידה שהארדן חיוני להצלחה של יוסטון?
&nbsp
אגב אני לא מתווכח האם קיירי בטופ 5 מועמדים או בטופ 10. בעיני יש כרגע שני מועמדים בלבד שאפשר לבנות להם קייס ל-MVP ואלה הארדן ויאניס.
 
מה עם לברון? אם קליבלנד יסיימו עם 55 נצחונות הוא צריך

להיות בדיון.
&nbsp
לכל עונה היה את הסיבות שלה אבל זה הזוי שאנחנו כבר 4 שנים בהסכמה מלאה (אולי למעט סוף העונה הרגילה של 15/16) שלברון הוא השחקן הכי טוב בליגה ואין לו אף MVP להראות. אז נכון שהוא לא נותן 100% בעונה הרגילה אבל רבאק, הוא הכי טוב. כמו שפופ המאמן הכי טוב.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים, לברון משחק ממש טוב אבל כל עוד קליבלנד

מדשדשת אני לא חושב שיש לו קייס. אם הקאבס ימשיכו להתאושש הוא גם בדיון.
&nbsp
 
למעלה