חודש מפתיחת העונה-קצת מחשבות חסרות משמעות שלי

אבל גם אף אחד מהם לא נראה ילד ליד אמביד


אני מסכים לגמריי שהוא מפלצת, אבל לא ממש יותר משאר המפלצות
 

rapgamer4ever

New member
תקרא טוב מה כתבתי

"יש ביג מן שנראים מולו כמו ילדים". לא הביג מן האלה, מן הסתם.
נועם הכליל- "כל הסנטרים נהיים יותר רזים וגמישים". זו הכללה לא נכונה במיוחד כשמסתכלים על הביג מן הטובים בליגה.
&nbsp
אני לא אומר שאמביד יותר פיזי ב-7 רמות מכל שחקן אחר בליגה. אבל הוא אחד הכי גדולים במימדים שלו, אחד הכי חזקים בעוצמה שלו וכשמשלבים את השניים ורואים אותו דוחף אנשים בפוסט או חוסם זריקה שהוא בכלל בצד השני של הצבע אז אני מגיע למסקנה שהוא תופעה שלא הייתה בליגה הרבה שנים.
 

fatnoam

Active member
ברור שהוא תופעה

הוא 2״7 עם גוף שרירי ותנועה חתולית מצויינת. הוא בגודל של רוי היברט, תבינו איך זה זז ואיך זה זז.
&nbsp
כל הסנטרים נהיים יותר רזים וגמישים זה ממש נכון. המודל של הסנטר היום הוא קלינט קאפלה, לא יונאס ולנצ׳יונאס (שאגב, ממישהו שלפני שנתיים היה untradeable כבר יש שמועות שהראפטורס מחפשים לו טרייד).
&nbsp
גאסול בעצמו הוריד כמעט 50 פאונדס לפי דיווחים (https://www.thescore.com/nba/news/645638) והוא שוקל היום פחות ממה ששקל בתיכון. כל זאת כדי לעמוד בקצב.
&nbsp
יוקיץ׳ בעצמו עושה אימוני כושר בקיץ ולא מעלה מסה (ראיתי סרטון על זה ביוטיוב, לא מצאתי אותו עכשיו).
&nbsp
&nbsp
אנדרה דראמונד חזר מהמחנה קיץ פחות 30 פאונדס פחות (https://pistonpowered.com/2017/09/27/detroit-pistons-andre-drummond-loses-30-pounds/)
&nbsp
וגם דמרכוס קאזינס הוריד משקל הקיץ - http://www.theadvocate.com/new_orle...cle_292ddec4-a405-11e7-9d39-838b64e79676.html
&nbsp
קא״ט בעצמו בכלל לא מאסיבי אין לי בעיה לחזור לדיון הזה ולראות אם הוא העלה בעוד שנתיים משקל או לא, ובלי קשר זה רק יעשה אותו אנומליה, לא המיין סטרים.
&nbsp
גם גורטאט ויאן מהימני הורידו במשקל באופסיזן האחרון.
&nbsp
&nbsp
אז ההכללה שעשיתי נכונה, והיא נכונה במיוחד כשמסתכלים על הביג מנים הטובים בליגה.
 

rapgamer4ever

New member
יש בערך 4 סנטרים בולטים שעונים לתיאור שלך

גובר, וויטסייד, דאנדרה, קאפלה. הם רזים, גמישים, מגנים על הטבעת, מסתפקים בפיק אנד רול ו-putbacks. למרות שוויטסייד עושה דברים נוספים אבל הוא די עונה על התיאור.

כל שאר הסנטרים שציינתי (בין אם הורידו משקל או לא)- לא עונים לתיאור שלך. גאסול ויוקיץ' אולי הורידו משקל אבל לומר עליהם שהם רזים וגמישים ושחקני פיק אנד רול זה פשוט לא נכון.
אני לא נתתי רשימת סנטרים מסיביים במיוחד אלא ציינתי את כל הסנטרים שלא עונים להגדרה שלך, שזה בעצם 80% מהסנטרים הבולטים בליגה.

הרי מאיפה הדיון הזה התחיל? אמרת שאמביד נראה פיזי כי הוא אטריה בין אטריות. אבל כל הרשימה הזאת בכלל לא אטריות.
 

fatnoam

Active member
מה עם דראמונד, מקגי, הנסון, מיילס טרנר, נואל

או בערך כל סנטר חדש שמגיע לליגה - מה שציינתי אלה הדרישות ממנו. אם הוא יודע לעשות דברים אחרים - יופי.
&nbsp
שחקנים ותיקים יותר, עושים התאמות לצורה החדשה בה משוחקת העמדה - כמו גאסול או גורטאט.
&nbsp
זה שגאסול ויוקיץ׳ לא שחקני פיק אנד רול או אתלטים לא מוכיח את מה שאתה מנסה לומר. הם המיעוט! לא הרוב.
&nbsp
לא מבין למה כל כך קשה לך להודות שטעית? סבבה, לא ידעת שכמעט כל הגבוהים בליגה נכנסים לדיאטה כדי לעמוד בקצב של הכדורסל המודרני. מותר לך. כאילו הבנת שאין לך איך לסתור לי את ההודעה האחרונה, אז הלכת שתי הודעות אחורה כדי להידבק למשהו שאמרתי? וגם בזה אתה מסלף כדי לצאת צודק.
&nbsp
הדיון התחיל מזה שאמרת שאמבייד הכי פיזי מאז שאק. הפרכתי את הטענה הזו, והוספתי שאולי הוא נראה מאוד פיזי כי כל הסנטרים שנכנסים היום לליגה, או אלה שנמצאים בה, are slimming down, כדי לענות לדרישות החדשות של הכדורסל המודרני מעמדת הסנטר. זו המציאות, אלה העובדות, זה מה שהיה. לא מבין ת׳קטע הזה שאתה מנסה לצאת צודק גם כשאתה לא בכיוון.
 

rapgamer4ever

New member
דראמונד לא אטריה, הוא חזק מאוד, והשאר שחקנים שוליים

את מיילס טרנר אני מקבל.
&nbsp
אתה מתחיל לדבר ביהירות וזה חבל כי כל טענה שלך אני מפריך בקלות. החלטת שהגודל של אמביד הוא אשליה אופטית כי כל הסנטרים רזים וגמישים ומסתפקים בהגנה על הטבעת ו-putbacks. אבל מה עם העובדה ש-80% מהסנטרים הם לא כאלה? וכשאתה מתחיל להביא לי את ג'ון הנסון אני יכול לענות לך בעוד עשרות דוגמאות שלא טרחתי לציין- ווצ'ביץ', רובין לופז, קנטר, זאזא, אל הורפורד, מונרו ועוד ועוד... הם לא נופלים לתיאור שלך כי התיאור שלך נכון רק למיעוט הסנטרים.
&nbsp
החלטת שאלה הדרישות מכל סנטר חדש שמגיע לליגה אבל עובדה שהסנטרים הכי טובים מהמחזורים האחרונים (טאונס, אמביד ויוקיץ') לא נופלים להגדרה הזאת.
&nbsp
זה די פשוט- אתה טענת שאמביד הוא אטריה ולא כזה גדול פשוט כי כולם סביבו עוד יותר אטריות. אני מראה לך שאתה פשוט טועה כי רוב הסנטרים בליגה הם לא אטריות ועל אחת כמה וכמה לא הסנטרים הטובים.
&nbsp
מצחיק אותי שאתה חושב שאתה מגלה כאן את אמריקה לגבי ביג מן שמורידים משקל כדי להאריך את הקריירה, או שבכלל הוכחת כאן משהו.
אז רק כדי להבהיר- על הכיפאק שיש לך את דעתך. אתה משלה את עצמך שכל מה שאתה אומר מוצק ועובדתי אבל זה רחוק מהמציאות. נימקתי כאן מדוע.
חבל שאתה לא מסוגל לקבל דעות אחרות. הסברתי את עצמי, זכותך לא להסכים, זכותך גם לדבר כמו דוש אבל זה לא הופך את דעתך ליותר צודקת.
 

fatnoam

Active member
אה, אני מדבר כמו דוש

סה״כ גם אתה טועה לפעמים, אז טעית כאן, תקבל את זה, ויהיה בסדר. איך אני רושם לך בעשרות דיונים ״אתה צודק״ או ״קיבלתי״ אבל פעם אחת אתה מדבר שטויות ומתקנים אותך, אז אתה נדבק לטענות הלא-נכונות שלך, ועוד קורא לי דוש?
 

rapgamer4ever

New member
אני טועה בהרבה דברים ואין לי בעיה להודות בזה

במקרה הזה אנחנו לא מסכימים ורמת השכנוע העצמי שלך לא הופך את דעתך הסובייקטיבית לנכונה יותר. אתה קורא לדעות שלך "עובדות" אבל זה לא עושה עליי רושם.
בכלל זה מצחיק לחשוב שאפשר להוכיח דבר כזה, שאמביד יותר חזק מX או פחות חזק מY.
 

fatnoam

Active member
הסלטיקס משחקים סט-גיים

הם לא רצים ומעיפים כדור לסל אחרי 3-4 שניות. זה מה שכל הקבוצות עושות, וזה למה ראינו משחקים של 40 הפרש השנה - כשזה לא נכנס, זה לא שווה כלום. לגולדן סטייט זה מסתדר יופי שכל הקבוצות מנסות לחקות אותם, כי אף אחד לא יכול לעמוד איתם בתחרות קליעות.
&nbsp
הסלטיקס משחקים התקפות מסודרות. בגלל זה הם שולטים בריבאונד, בגלל זה הם יכולים להחביא כל כך הרבה חסרונות שיש להם. הם מרשים לעצמם לא לרוץ, כי סטיבנס בנה שם אחלה סיסטם. הם משחקים את אותם התרגילים משנים קודמות. השיטה הזו הפכה שחקן התקפי פושר כמו בראדלי לשחקן של 17 במשחק. פלא שאתלטים מוכשרים כמו בראון או טייטום שמים על הלוח מספרים דומים מ-Day 1?
&nbsp
יתרה מכך, הרבה הרימו גבה על הטרייד של קיירי עם אייזיה, אבל האמת לאמיתה היא, שעם קיירי בפרונט, בניגוד לאייזיה, אתה לא תמיד מגיע בתור האנדרסייזד אנדרדוג. בוסטון היתה קבוצה טובה תחת תומאס, עכשיו היא נראית קונטנדרית מפחידה. עם תומאס כמנהיג הם לא היו מסתכלים לגולדן בלבן של העיניים ונותנים להם בראש. לפחות לדעתי.
&nbsp
הזכרתם כאן את מרכוס סמארט (חלש התקפית) ורוזייר (משחק די הרבה יחסית לשנים קודמות, אחוזים לא טובים). הקטע בשיטה שיש בקבוצה, זה שאפשר להחביא חסרונות של שחקנים, ומצד שני להבליט יתרונות. השיטה של הסלטיקס יכולה להחביא את הקבוצה שלסמארט אין ג׳אמפר, או שלרוזייר אין משחק פיק אנד רול משובח. כי בלכדרר עד ששחקן יוצא לקליעה ולתת כדור טוב, רוזייר מצויין. כדי לשתק גארד יריבה ולהדביק לו עבירות בפוסט, סמארט מצויין. ותחת השיטה של סטיבנס, רוזייר ישחק פחות פיק אנד רול, סמארט פחות יצא לקליעות משלוש, אבל שניהם יתרמו חבל על הזמן.
&nbsp
אני יכול לדבר על היתרונות האלה שעות, להשוות את זה לדברים שאנחנו מכירים יותר טוב, אבל בסופו של יום התוצאות ידברו. בינתיים הסלטיקס 14 רצוף.
 
למרות שהייתי מציע לצנן את ההתלהבות בכל מקרה

ההוקס לפני שנתיים(עריכה: נראה לי לפני שלוש שנים) גם מאוד הרשימו בעונה הסדירה וחטפו אם אני זוכר טוב סוויפ יפה מקליבלנד שעוד הייתה פצועה וחבולה. הסלטיקס גם נתנו עונה יפה אשתקד , זה פשוט לא אומר כלום לגבי הפלייאוף. כל זה כתגובה ל''קונטנדרית מפחידה''
 

fatnoam

Active member
למרות כל מה שכתבתי

גם אני לא הייתי מהמר נגד לברון בפלייאוף...
 
יכול להיות שבוסטון יקבלו סוויפ

ההבדל המרכזי בינם ובין ההוקס הוא שההוקס התפרקו בעקבות הסוויפ הזה כי היה נראה שהם הגיעו לשיא והשיא הזה הוא לחטוף סוויפ מקליבלנד. במקרה של בוסטון לקבוצה יש עוד הרבה לאן לגדול
 
אני מסכים איתך בסך הכל

בוסטון קבוצה חדשה השנה. הגיל הממוצע של בוסטון העונה הזאת הוא 25, אטלנטה בעונת 2014-2015 עם ממוצע גיל של 27. וגם לא הייתה קבוצה חדשה מבחינת שחקנים. אז אפשר באמת להגיד שהם הגיעו לשיא שלהם.
מצד שני עד שלברון לא יפרוש/יעבור למערב, אני לא רואה קבוצה אחרת שיוצאת מהמזרח חוץ מקליבלנד.
 

billc

New member
איך אתה מסביר שבראדלי קולע 18 למשחק בדיטרויט

באחוז הרבה יותר גבוה מבוסטון

אולי בכל זאת יש בו משהו
 

fatnoam

Active member
אולי.

בוא נראה אם זה יהיה בעקביות לאורך כל העונה. נראה לי גם שרג׳י היה פצוע איזו תקופה, נראה כשהוא יחזור מה יהיה.
&nbsp
אני אוהב את בראדלי, אין לי בעיה לאכול את הכובע כאן.
 

רחל 78

New member
ואולי אוקפור הוא הסמרטוט

שנים שהוא עושה הצגות...
שחקן מעולה ...שלא יצליח בשום מקום אופי חרה
&nbsp
מחזור של שחקנים אופי דפוק ראה ראסל
 
למעלה