משחקי הערב+לילה

rapgamer4ever

New member
משחקי הערב+לילה

ב-22:30 טורונטו-וושינגטון. קרב קלאסי במזרח בין שתיים מהטוענות לסגנות.

מיאמי- אינדיאנה: קרב ישיר על הפלייאוף. שתי הקבוצות משחקות כדורסל חיובי שלא לגמרי מתבטא במאזן.

ברוקלין- גולדן: יהיה קצב מטורף ומבול של נקודות.

מינסוטה- דטרויט: האם זה המשחק המרכזי? למרות ששתי הקבוצות מחזיקות במאזן יפה 10-5 הן לא עד כדי כך חזקות בפועל. הפיסטונס כבר ניצחו אותנו אצלהם בבית, בחוץ הולך להם יותר קשה ואני מקווה שנוכל לנצל זאת. מי יתן והפעם נופיע לשתי המחציות, בניגוד לכמה מהמשחקים שלנו לאחרונה.

פיניקס- שיקאגו: אחלה הזדמנות לאחת הנמושות האלה לאסוף ניצחון.

לייקרס- דנבר: הנאגטס ניצחו 6 מ-8 האחרונים וינסו להמשיך ולנצל את הלו"ז הנוח.
 
הרגשה שלי שתמיד המשחקים המוקדמים בערבי ראשון

כוללים או אטלנטה או את טורונטו. אבל אין לי כח לבדוק..
&nbsp
 
בכל מקרה ברוב הזמן זה משחקים לא משהו מן הסתם

משאירים את המשחקים הטובים לפריים טיים
 

Cade Foster

New member
מחצית מוזרה

אנחנו לא פוגעים מה3 ומיאמי ממטירה חופשי מחוץ לקשת ועדיין יתרון 3 בהפסקה. אנחנו יותר טובים בכל פרמטר אחר אפשרי והשלשות פשוט מחזיקות אותם במשחק, היו דקות שהם פשוט לא ניסו לייצר שום התקפה אחרת חוץ מליידות שלשות. אלינגטון עלה מהספסל וקלע 4 מ6 ל3 בתוך 6 דקות, הזוי.

והקהל של מיאמי רשמית הקהל הכי גרוע בעולם. זו לא קבוצה ממש רעה והאולם 2/3 ריק.

נראה שטרנר קרא קצת בפורום ובא להוכיח לי משהו, הוא עם 20 נקודות במחצית פשוט לא מחטיא.
 

Cade Foster

New member
מעולם לא זוכר את אינדי משחקת ברמה כזאת בהתקפה

גם לא בשנים של גמר המזרח. מקמילן אחרי כל הביקורות בעונה שעברה הוא מועמד למאמן העונה בינתיים.
 

rapgamer4ever

New member


התרשמתי שאינדיאנה קבוצה מאוד דינמית שמשחקת נכון ובלי אגו.
 

איליה13

New member
מדד +/- של 29+

שני איבודים על 11 אס'
רכז שקטף 16 רב' (יותר משליש הריבאונדים של כל הקבוצה 46)
כאשר הולך אז הולך
 
הלייקרס קיבלו תרומה אקרוס דה בורד

&nbsp
70 נק' זה הכי הרבה במחצית שהלייקרס קלעו מאז ה-30 בנובמבר, 2012 נגד ... דנבר. מסרו גם מעל 20 אס' במחצית. "זה טוב?" כן, זה הרבה. יוקיץ והמאמן מייק מלון הורחקו אחרי ויכוחים עם השופט - לא ראיתי שום ויכוחים מצד יוקיץ' שהצדיקו הרחקה, אבל זה ליגה של שופטים, את זה אנחנו כבר יודעים. לונזו היה קומסי-קומסה עד לדקות האחרונות של הרבע השני ואז פתח מבערים עם שלשה ואסיסטים, והתחיל סוג של להוביל את הקבוצה עם כמעט טריפל-דאבל במחצית. עוד קודם לכן הוא תרם באופנסיב ריבאונד ועשה עבודה טובה אול-אראונד. הלייקרס שלטו לחלוטין בריבאונד ועשו 20 הפרש עוד לפני ההרחקה של יוקיץ', כך שלדנבר לא היה מה למכור במשחק החל מהרבע השני. ללייקרס גם היו כמה מהלכים לא טובים כמו מתפרצת של 5 על 1 שהסתיימה באיבוד, החטאת לייאפ של ג'וליוס רנדל, וכדומה.
&nbsp
המחצית השניה היתה כמו הראשונה. 9:30 דקות לסיום לונזו השיג את האסיסט האחרון בשביל הטריפל-דאבל במהלך שבו סידר שלשה לג'וליוס רנדל.
&nbsp
לא יצאתי בתחושה שזה משחק טוב של הלייקרס, אולי קשה לרצות אותי וזו הסיבה, אבל אני לא יכול להתלונן על מה שהוא אחד המשחקים היותר טובים של ג'וליוס רנדל, קלארקסון ולונזו. מה שהלייקרס צריכים זו יציבות.
 

איליה13

New member
כל הכבוד לסטיב קר, פינק את עומרי במקום בחמישיה

על חשבון KD הפצוע קלות, עומרי עשה 12 נק' 8 רב' 1 אס' 2 חסימות ב 23 דקות, שורה סטטיסטית ממש נחמדה, בעיקרון גם קלע 6 מ 10 מהשדה (2 החטאות מתוך ה 4 היו ממש מיותרות), רק חבל שברוקלין מחקו פיגור 25 במחצית שנייה (כאשר סטף יצא ב 6 PF זה כבר היה ממש מלחיץ)
 

billc

New member
עוד 30 שנה עומרי יאמר לנכדים שלו

אני שיחקתי ביחד עם סטף, הארדן, קאזינס ודוראנט
Wtf did you do?
 
לפני שנה בדיוק כספי סופסל בסקרמנטו

כאשר מט בארנס הועדף על פניו, ולא לשכוח את החבר אנתוני טוליבר שהפגין יכולת טובה וגם לא קיבל יותר מדי קרדיט [דקה פה, דקה שם]. הלילה כספי פתח בחמישייה של אלופת העולם, מט בארנס יושב בבית ומחכה להצעות ואנתוני טוליבר הוא שחקן רוטציה לגיטימי בדטרויט. ובינתיים בסקרמנטו, דייב ייגר מאמן קבוצה כושלת שאף אחד מהצעירים לא עשה בה התקדמות -- אני לא סולטי, אבל גם לא נשאר צנוע, מותר לי להתפוצץ.
&nbsp
גולדן סטייט עלתה ליתרון דו-ספרתי מהיר וגמרה את הסיפור ברבע השני כשההפרש כבר הגיע ל-28 בשיא. לא משנה איזה חמישייה ניסה סטיב קר, היתה דעיכה במחצית השניה
שדרשה בדקות האחרונות החזרה של סטף, אף-על-פי שכבר שיחק באזור ה-30 דקות עד אותה נקודה. מדובר בערב שני של בק-טו-בק וזה הדבר האחרון שרצינו. נכנס, לא הספיק להגיד 'רובינסון קרוזו' וסיים את המשחק עם עבירה שישית מה שהכריח את קליי להתעורר ולהתחיל לקלוע את הזריקות שהחטיא כל המשחק - צ'אקה אחר צ'אקה, סגר את הסיפור, שלום, המפתחות בפנים. סטף במשחק גדול עם 37 נק', היה הכי יעיל שאפשר, פלירטט עם הטריפל-דאבל.
&nbsp
עמרי ניצל טוב כבר מן הפתיחה את הדקות שלו בחמישייה. עשה 3 מ-6 מהירים מהשדה [3 החטאות לייאפ]. ברבע השני לא שיחק. ברבע השלישי אותו סיפור, רץ טוב עם החמישייה הראשונה והוריד ריבאונדים בקצב שכמעט הביא אותו לדאבל-דאבל. חזר ברבע הרביעי כשההפרש ירד, אבל אחרי כמה פוזשנים שבהם לא היה מעורב בעוד שהגנתית לא הצליח לשמור את החילופים בהגנה על דינווידי ואלן קראב, סטיב קר הוציא אותו והלך עם הרכב אחר.
&nbsp
זה לא היה משחק רגיל. ברוקלין הגיעה לכמות בלתי נגמרת של שלשות חופשיות שלא נכנסו כל הערב. זרקו 39 עונשין [69% בלבד] ו-48 שלשות [33% בלבד]. המון זריקות פנויות שלא נכנסו כל הערב, את המבטים הם קיבלו. עם זאת, אי אפשר לבטל את זה כחלק מהמשחק ולהגיד שאם היו קולעים היו מנצחים, מפני שהם עשו את הממוצע שלהם, זו הרמה שלהם, האחוז משקף את היכולת הכללית. ובכלל, אם היו מצליחים להוריד את ההפרש בשלב מוקדם כל המשחק היה מקבל אופי אחר וגולדן סטייט היתה מגיעה במוכנות אחרת לרבע הרביעי. בקיצור, אני לא מתייאש ממה שראיתי במחצית השניה ולא סופר את זה. בשורה התחתונה, הווריורס ניסו להעביר את המשחק נגד יריבה חלשה ולהמשיך למשחק הבא. זה ערב שני של בק-טו-בק, בחוץ, רק תשמור את עצמך בריא, ההפרש לא מעניין וככה זה היה נראה דקות ארוכות. עכשיו יומיים מנוחה מלאים ואז משחק באוקלהומה סיטי. אני מניח שהשחקנים ינצלו את החופשה הקצרה [בחוץ, בניגוד למשחקי בית, לא נהוג לנצל את זה לאימונים רציניים] לעשות איזה ערב גיבוש בין השחקנים. אתם יודעים, באולינג או קריוקי או מועדון חשפנות, משהו בסגנון. זה לדעתי דבר שמאוד יכול להוסיף לקבוצה, קצת הפוגה מכדורסל.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
הגנת הצבע של ברוקלין לא קיימת

לגולדן נמאס לשמור במחצית השנייה וברוקלין הגיעה להמון מבטים פנויים אבל זה הרבה בגלל שהמשחק נכנס לגארבג' בשלב מוקדם.
אגב יש משהו בקוון לוני, אני לא יודע במה הוא טוב אבל הוא עושה מהלכי כדורסל נכונים. אותו דבר אפשר לומר על קייל אנדרסון, שניהם שחקנים לא טובים אבל מבצעים הרבה פעולות טובות.
 

rapgamer4ever

New member
הפסד מאכזב מול דטרויט

שיחקנו טוב. ההגנה הייתה סולידית, הייתה עזרה בריבאונד (למרות שדראמונד חגג בלוחות בכל פעם שטאונס יצא לעזרה) ובאטלר במשחקו ההתקפי הטוב ביותר העונה.
ברבע האחרון אני לא יודע אם זו הייתה עייפות אבל רמת הביצוע שלנו ירדה. השופטים לא נתנו כבוד, איבדנו יותר מדי כדורים וההירו בול של וויגינס החזיק אותנו כמעט עד הסוף אבל דטרויט כרסמה בהפרש לאט ובביטחון עד שעלתה ליתרון דקה וחצי לסיום.
&nbsp
בסופו של יום קשה לבוא בטענות לשחקנים אלא זה עוד ערב קליעה של 5-22 משלוש, בימים כאלה אנחנו מפסידים כמעט לא משנה מי היריבה. גם דטרויט לא הבריקה בקליעות מבחוץ (8-25) אבל זה היה משחק שהוכרע על חודו של פוזשן.
אין ספק שיש לנו בעיה מסוימת בגאומטריה ההתקפית על המגרש. טאונס הקלעי הכי טוב בחמישייה וזה פשוט חבל שהוא מקבל כל-כך מעט כדורים בפנים, וכשזה קורה אין מי שירווח עבורו את המגרש.
 
מיאמי - אינדיאנה: משחק כדורסל טוב שנגמר ברבע השלישי

רבע א': מיילס טרנר מתפחלץ, אינדיאנה בהילוך שני
טרנר עם 6 הנק' הראשונות של אינדיאנה. עד אמצע הרבע החטאה אחת בלבד מהשדה נותנת יתרון 9. מיאמי משיבה עם ריצת 0-7 בתוך דקה וקצת.

27-29 לאינדיאנה בסיום הרבע. מיאמי עם 5 מ-12 משלוש. אינדיאנה עם 0 מ-5 מהשלוש, אבל באופן מוזר קלעה מעל 60% מהשדה. מיילס טרנר עם 13 נק' ו-2 חס'.

רבע ב': אינדיאנה נראית יותר טוב, זה עדיין לא מתורגם לבריחה
4 דקות מפתיחת הרבע, וויין אלינגטון כבר עם 4 שלשות ו-12 נק' ב-6 דקות מהספסל. מיאמי הורגים אותנו מהשלוש עד עכשיו, בעיצומה של ריצת 2-10 שנותנת יתרון שיא מבחינת ההיט במשחק - 6 הפרש. בשלב הזה ואחרי רבע ראשון ללא נקודות, אולדיפו משתלט עם 7 נק' בתוך מס' דקות, ובנוסף מיילס טרנר חוזר מהמנוחה ומוסיף כמה אס', שני סלים מחצי-מרחק [זריקה שמתפתחת להיות מאני אצלו] והרבה נוכחות כשחקן ציר.

הרבע מסתיים בשלשה של טרנר מאמצע הקשת ובחטיפה מהירה שנגמרת בסל של תדיאוס יאנג על עשירית השניה האחרונה. 55-58 לאינדי במחצית. טרנר עם 20 נק' ב-9 מ-10 מהשדה. אינדיאנה שומרת על אחוז שדה גבוה עם 56% ועושה 3 מ-8 משלוש ברבע הזה. מיאמי עם 9 מ-21 משלוש במשחק.

רבע ג': בריחה, לקפל את המגבות - אפשר להזמין כרטיסי טיסה
4 דקות מפתיחת הרבע, אינדיאנה ביתרון 8. שולטת בעניינים עם הגנה טובה ומשחק מאוד מסודר בהתקפה שבו הולכים לשחקנים הנכונים שצריכים לקחת את הזריקות. בוגדנוביץ' נכנס למשחק. עוד שלשה של בוגדנוביץ', חטיפה ונק' קלות במתפרצת של קוליסון מובילות אותנו ליתרון שיא - 13, אמצע הרבע. תמחקו, תמחקו - עוד שלשה של בוגדה וזה כבר 16 הפרש! עוד סל נותן יתרון 18 וריצת 0-12 בתוך 2 דקות אחרי שפתחנו את הרבע עם ריצת 0-9 אם כוללים את הסיום של הרבע הקודם.

68-90 לאינדיאנה אחרי שלושה רבעים. כבר היו לנו רבעים מוצלחים העונה שיצאתי בתחושה שהם הרבע "הטוב ביותר העונה", אבל בהתחשב ביריבה שנאבקת איתנו על פלייאוף וזה שמדובר במשחק חוץ באולם שהיסטורית אינדיאנה מתקשה בו, ועל זה שבאמת אינדיאנה משחקת כדורסל טוב ולא משנה מי היריבה, זה צריך להיות אחד הרבעים היותר טובים שלנו בשני צדי המגרש. אפשר לסכם, מפני שאני לא רואה את מיאמי חוזרת מזה. אפשר לציין כי מיאמי רק עם 2 זריקות מהעונשין עד כה במשחק ו-7 מ-17 של אינדי משלוש מול 9 מ-25 של מיאמי.

רבע ד': גארבג' טיים
3:02 לסיום, זמן לפתוח רוטציות. טי ג'יי ליף נכנס ביתרון 26 הפרש לדקות ראשונות.
פוזשן התקפה - טי ג'יי מקבל על קשת השלוש, מהלך שנהיה הגו טו מוב שלו - מקפיץ את שומר ולוקח את זה עד הטבעת. מקבל את הגולטנדינג, זה סל.

פוזשן התקפה - ג'ו יאנג מקבל במעבר ועולה לשלשה, מחטיא, ליף על הריבאונד התקפה, תופס את הכדור ועולה לסל.

פוזשן התקפה - פיל דה שיטס! טי ג'יי בפיק אנד פופ עם קורי ג'וזף עולה לשלשה מאמצע הקשת. 'רק רשת'!

95-120 לאינדיאנה בסיום. ניצחון ראשון של אינדיאנה במיאמי מאז ה-12 בנובמבר, 2014. זו התבוסה הגדולה ביותר של מיאמי העונה והניצחון בהפרש הגדול ביותר של אינדיאנה העונה. מיאמי היתה ב-6 ניצחונות ביתיים נגד אינדיאנה [שיא פרנצ'ייז] שנשבר במשחק הזה. הקבוצה הביתית במפגשים בין השתיים ניצחה בכל אחד מ-11 המשחקים האחרונים וב-20 מ-21 המפגשים האחרונים. אינדיאנה עשתה פה ניצחון גדול מהבחינה הזו. עוד אוסיף, ש-120 נק' זה הכי הרבה שמיאמי הרשתה העונה ברגוליישן [ספגה 125 נגד מינסוטה במשחק שהלך להארכה]. עוד על אינדיאנה: 11 שלשות [48%] ו-51 סלי שדה [60%] זה הכי טוב שאתה יכול לבקש במשחק חוץ. הקבוצה רצה ל-33 אס' [מול 12 איבודי כדור בלבד]. זה משחק שלישי העונה של אינדיאנה עם 30 אס' או יותר והיא 1 מ-5 קבוצות בלבד בליגה שרושמות לפחות 3 משחקים כאלה העונה. אינדיאנה ללא הפסד במשחקים של 30 או יותר אס', ומדובר בניצחון חוץ שלישי ברציפות וחמישי העונה בחוץ בסה"כ -- הפייסרס לא הגיעו בעונה שעברה לניצחון חמישי בחוץ עד ה-3 בינואר!

השחקן המצטיין: אני רוצה לפרגן לבוגדנוביץ' שנמצא בקבוצת הפנטזי שלי והוא הפתעה נעימה. ידעתי למה לצפות, לכן בחרתי אותו - אבל הערכתי אותו בחסר. כשהוא קולע את הזריקות שלו זה שובר את הרוח של הקבוצה היריבה ורואים את זה מיד מתבטא במומנטום קטלני. אני לא יכול לחשוב על ריצה טובה של הפייסרס בלי שבוגדנוביץ' יהיה חלק ממנה, ולא בכדי הוא 12 העונה בליגה בנק' במעבר כאשר מעליו ברשימה כל השמות הגדולים [אולדיפו 5]. היו ויש ריצות גם בלעדיו, אבל איתו, כשהוא קולע את הזריקות, זה הופך את המשחק שלנו להרבה יותר קל. הוא מסיים ערב של 26 נק' [6 שלשות] ב-35 דקות משחק;

מי שאפשר להצביע עליו בתור המצטיין האמיתי הוא מיילס טרנר. משחק באונס-בק מצוין שלו עם 25 נק' [2 שלשות] ו-4 חס' באחוזים מצוינים ב-32 דקות משחק, ובנתון שמשקף את המציאות גם +30 במדד הפלוס / מינוס. זה משחק שהוא קיבל על הגב את חסן וויטסייד ולא רק שגרם לו להיראות רע בפעם הראשונה במפגשים ביניהם [תמונה מצורפת] בדקות הטובות שלנו הכדורים עברו דרכו. משחק גדול שלו;

קוליסון עם 12 נק' ו-10 אס' [2 איבודי כדור]; ויקטור אולדיפו עם 15 נק' וליין אול-אראונד עשה את רוב הנזק ברבע השני והיה במשחק "שקט". לא שהיה צריך ממנו יותר מזה, לא שיש טענות; מילה טובה לקורי ג'וזף, שמהספסל היה חלק מכל קומבינציה אפשרית של חמישיות שפתחו את המשחק. הוא מסיים עם 11 נק' ו-5 אס' ב-29 דקות;

במיאמי, חסן וויטסייד עם 15 נק' ו-7 ריב' ב-22 דקות בלבד. לא היה בבעיית עבירות ולא שמתי לב לפציעה, נראה כמו חוסר אפקטיביות שנבעה מהמשחק של אינדיאנה והבריחה ברבע השלישי ומהיכולת של מיילס טרנר בפרט; וויין אלינגטון עם 21 נק' ב-25 דקות מהספסל, קלע 7 שלשות ובכך השווה שיא קריירה; מילה על דיון וויטרס -- 0 נק' [10-0 מהשדה] ב-26 דקות משחק;

ליין ליף: טי ג'יי הכי יעיל שאפשר מסיים עם 7 נק' [3-3 מהשדה, 1-1 משלוש], 1 ריב' [1 בהתקפה] ב-3 דקות משחק [מינוס 1];

** בתמונה המצורפת -- מיילס טרנר הגיע למפגש הזה בנחיתות היסטורית מול וויטסייד ואחרי רצף אישי לא טוב במשחקים האחרונים מאז שחזר מהפציעה. זה ה-NBA, וכל ערב שונה מקודמו. הפעם הוא לא רק הביס את וויטסייד, הוא גם עשה את משחקו הטוב ביותר העונה.

המשחק הבא -- יוצאים לאורלנדו [ב'] כבר הלילה לערב השני של בק טו בק. קצת נתונים למפרע: אינדיאנה עם סט חמישי [!] של בק-טו-בק ב-18 המשחקים הראשונים של העונה. לאחר אורלנדו, אינדיאנה תיהנה מלוח משחקים נוח שיתחיל עם 17 מ-24 משחקים ביתיים.

 
שתי תוספות

1. אני לפעמים שוכח שמיילס טרנר רק בן 21. הוא השחקן הותיק בקבוצה בעונתו השלישית בלבד. הוא עשה הלילה 20 נק' במחצית הראשונה בפעם הראשונה בקריירה -- ממש לא מרגיש שזו פעם ראשונה.

2. בתמונה המצורפת -- ערב המשחק נגד מיאמי, הזדמנות לבחון שוב את הטרייד ששלח את אולדיפו וסאבוניס לאינדיאנה.

 

Anfield

New member
לא יכול לראות את הקבוצה הזאת יותר

בפעם ה-200 העונה מובילים ב20 ומפסידים. זה פשוט בלוף כל מה שקורה בפתיחת משחקים. התסריט חוזר על עצמו כל כך הרבה פעמים. שמישהו יביא סטטיסטיקה לזה זה לא ייאמן.
נמאס לי לראות את זה כבר, מצידי להתחיל לזעזע את המערכת, שיביאו מאמן אחר, כל משחק קורה אותו דבר.
 
למעלה