הלילה הרבה משחקים טובים

rapgamer4ever

New member
הלילה הרבה משחקים טובים

וושינגטון- סקראמנטו.
ניו יורק- קליבלנד: משחק מעניין בMSG, פורזינגיס עם כל ההייפ סביבו מול קליבלנד שלרגע לא משעמם אצלה.

מילווקי- ממפיס: מבחן של יאניס מול אחת ההגנות הטובות בליגה.
ניו אורלינס- אטלנטה.
פיניקס- לייקרס.
יוטה- מינסוטה: קרב ישיר על הפלייאוף. את המשחק הראשון מולם ניצחנו בשיניים. עכשיו אנחנו פוגשים את הג'אז ללא העוגן ההגנתי שלהם אבל קבוצות נוטות להגיע באקסטרה מוטיבציה אחרי בשורות מהסוג הזה.

פורטלנד- דנבר: קרב ישיר על הפלייאוף כולל מפגש בין שני הסנטרים ששיחקו יחד, נרקיץ' ויוקיץ'. אין ספק שהפרידה עשתה טוב לשניהם. דנבר מתחברת עם 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים.

גולדן- אורלנדו: אחת מהפתעות העונה תנסה להפתיע את הווריורס שמביסים כל יריבה לאחרונה.

קליפרס- פילדלפיה: הקליפרס חייבים לנצח ולקטוע רצף של 5 הפסדים. גם הסיקסרס יוכלו להיעזר בניצחון אחרי שהפסידו את שני המשחקים הראשונים במסעם בקליפורניה.
 
אם תהיתם מה גורדון הייווארד עושה בזמן הפציעה..

הוא משחק אוברוואץ וליג אוף לג'נדס... :D

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
המשבר בקליבלנד זה לא בדיחה

לברון נהדר אבל מאבד המון, ממוצע האיבודים הגבוה בקריירה עד עכשיו.
בכל מקרה, הוא האחרון שאפשר לבטא אליו בטענות.
&nbsp
בהיעדרו של קיירי, ניתן היה לצפות שלאב יקח צעד קדימה אבל זה ממש לא קרה ולפחות בעיניי הוא אכזבה גדולה מאוד.
וויד לא באמת הדתלב ואפילו יש קולות שטוענים שההגעה שלו רק עשתה בלאגן בקבוצה.
&nbsp
ובעיקר, טיירון לו שלא ממש מצליח לעשות שם סדר ולמצוא שיטת משחק עקבית והוא עדיין עושה ניסויים בסגל.
&nbsp
לא מאמין שנראה את הקאבס מחוץ לפלייאוף בסוף העונה אבל כמו שהם משחקים כרגע, אפשר להפסיק להמר עלייהם כעל מועמדים לגמר.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
איך הקאבס ניצחו בסוף?

הם היו בפיגור של כמעט 20
43:25 ברבע הרביעי!
&nbsp
מטורף
 
קורבר התחמם מאוד, שם איזה 5 שלשות. ולברון זה לברון

גם וויד נתן הרבה רבאונד התקפה ומהלכים יפים. בצד השני לברון שמר על פורזינגיס ולא ויתר על סנטימטר. פורזינגיס לא הצליח לקחת אותו לסל והסתפק בג'אמפרים רחוקים ביעילות בעייתית כשאחד מהם אפילו נחסם.
&nbsp
קליבלנד סיימה את המשחק עם חמישייה של וויד-סמית'-קורבר-לברון-פריי. כשהכדור בידיים של לברון, לידו שלושה קלעים קטלניים ו-ווייד שבמצב רוח המתאים הוא אחד השחקנים הטובים בליגה בתנועה ללא כדור קליבלנד יכולה לשים המון נקודות בסל. לניקס אין מספיק כלים בהתקפה כדי להעניש.
 

fatnoam

Active member
אני מאוד אוהב את ווייד ב-1

כי שלברון על המגרש אתה לא באמת צריך רכז, והעובדה שהוא לא קלעי גדול מתקזזת עם העובדה שבסנטר משחק לאב/פריי.
&nbsp
בטח שמדברים על לסגור משחקים, ווייד לאורך שנים one of the best in the business
 
כן, למרות שאני לא מת על ההגנה שלו על רכזים מהירים

לפני 5 שנים כמובן שהכל היה אחלה אבל היום הוא סוג של נטל בהגנה. בעיקר מבחינת רמת מאמץ לאורך משחק שלם והמנהג שלו לקטר לשופטים אחרי ההתקפה במקום לרדת להגנה.
 

rapgamer4ever

New member
ניקס- קליבלנד לחלוטין משחק מטורף

הניקס שמטו יתרון של 20 הפרש ולא בפעם הראשונה העונה.
מעניין שאפילו במשחק שפל של בזינגה הם הניעו כדור, מצאו את השחקנים הפנויים, שמרו חזק ולמעשה נתנו בראש לקאבס. יתרון 23 במהלך הרבע השלישי.
בקליבלנד הבעיות בהגנה תופסות כותרות אבל גם התקפית הם היו גרועים מאוד במשך 2 וחצי רבעים. לאב לא הופיע למשחק ואף אחד מהקלעים לא פגע.
ג'יי קראודר באופן כללי נראה כמו שחקן אוברייטד שהמערכת בבוסטון הוציאה ממנו את המקסימום. הוא לא עושה שום דבר ברמה גבוהה.
&nbsp
אז אחרי שקליבלנד נראתה נורא המומנטום השתנה ברבע הרביעי בזכות כמה אלמנטים:
- לברון הוקף בקלעים הטובים באמת (קורבר, ג'ייאר, פריי) והעלה הילוך.
- קורבר התחיל לקלוע את המבטים שהקאבס החטיאו כל המשחק.
- לברון עבר לשמור על פורזינגיס ודי שיתק אותו.
&nbsp
המומנטום נבנה וההפרש הלך וירד. הניקס התחילו לאבד את הראש, בזינגה החטיא 3 זריקות עונשין חשובות ודווין וויד גנב לו ריבאונדים מתחת לאף.
&nbsp
בכל אופן הקאבס נראים מדאיג בשלב הזה. התחושה היא שחוץ מלברון אין על מי לסמוך, מעט מאוד שחקנים שהם פלוס בשני צדי המגרש. מבחינתי קליבלנד עדיין פייבוריטית במזרח אבל צריך לקרות משהו מדהים כדי שהיא תוכל לאתגר באמת את הווריורס.
 
התקפית הם יהיו יותר מבסדר אם אייזאה יחזור כמו שצריך

אבל לא ברור מה ההרכב ההגנתי הכי טוב שלהם שמסוגל לייצר גם התקפה. אני באמת לא מצליח להרכיב חמישייה שתהיה מספיק טובה בשני צידי המגרש, בטח כשקראודר נראה כמו שחקן קצה רוטציה. כשאתה מוצא את עצמך תוהה האם סופסוף ג'ף גרין יהיה התשובה לשאלה אתה מבין שהמצב בעייתי.
 

rapgamer4ever

New member
כמה מילים על יוטה-מינסוטה

שיחקנו טוב בפתיחה. טאונס קלע כמה שלשות ועזר לרווח את הצבע לכניסות של באטלר, שמצדו התרכז בעיקר בפליימייקינג. שחקני הפרימטר שלנו לחצו על הכדור, הגבוהים באו נכון לעזרה ועשינו גם נקודות במעבר שעזרו לעלות ליתרון דו ספרתי.
הרבה מאוד קם ונופל על ערב הקליעה שלנו משלוש. מול פיניקס קלענו 4-20 ובלתי אפשרי לנצח ככה משחקים ב-2017. הפעם קלענו 10-20, אנחנו כמעט לא נפסיד משחקים העונה בהם קולעים שלשות בדאבל פיגרס.
בכל אופן במחצית הובלנו ב-15.
&nbsp
המחצית השנייה הייתה גרועה מאוד. הגנה מביכה מצדנו וזו רק תעודת עניות לכישרון ההתקפי של יוטה שהיא קלעה 23 נקודות ברבע שלם בו הגיעה למבטים פנויים. בכל פעם שהג'אז נכנסו לסוג של מומנטום לא הידקנו את ההגנה חלילה, אבל ענינו בסלים שוברי מומנטום.
&nbsp
ברבע האחרון הזריקות של יוטה התחילו להיכנס כי בכל זאת אנחנו מדברים על קבוצת NBA אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.
אמנם הניצחון היה הכי חשוב אבל חבל לי לראות שאחרי מחצית ראשונה נהדרת השחקנים זורקים זין, מול קבוצה אחרת המשחק היה נפתח לחלוטין.
 

rapgamer4ever

New member
קליפרס- פילדלפיה משחק טוב

אני נהנה לראות את הסיקסרס. יש להם הרבה מוסרים טובים והם מאומנים ברמה גבוהה. ראיתי סטט' שהם מקום שני בליגה באסיסטים אחרי הווריורס.
לקליפרס חסרים יותר מדי שחקנים. גלינארי, בוורלי ותאודוסיץ' לא כשירים. הם נאלצו לתת 50 דקות לת'ורנוול+ג'ואן אוואנס, אם אתם לא מכירים אותם זה בסדר. הצמד הזה היה ממש בסדר אבל הקליפרס מוגבלים מדי, אין להם פליימייקר והם חיים על היכולת האישית של בלייק וההתפוצצויות האקראיות של לו וויליאמס (הלילה 31 נקודות מהספסל).
&nbsp
טוב לראות את אמביד משחק 36 דקות. ברבע הרביעי הוא ניסה לכפות דברים והחטיא המון זריקות עונשין (9-16 בלבד לאורך המשחק) אבל יש לו כזאת נוכחות שמכריחה את הקליפרס לצופף עליו. הפעם קובינגטון הפציץ מחוץ לקשת ובכלל עשה המון פעולות טובות. שחקן אנדרייטד.
&nbsp
בכלל לפילדלפיה יש המון סייז. קובינגטון-סאריץ'-סימונס בין 9'6 ל-10'6. אמביד מהאנשים היותר גדולים שראיתי משחקים כדורסל. ורדיק משלים את החמישייה.
&nbsp
 

billc

New member
קובינגטון משחק טוב כל העונה, גם שחקן מאוד קבוצתי באופי

מפרגן וכו

לא ראיתי אתמול את את המשחק, אבל הם גדולים ומשחקים גם מהר
זה מאוד יפה לצפיה, הם צעירים והם יעשו טעויות, אבל הם בכיוון הנכון
 
גולדן סטייט - אורלנדו

מפגש בין שתי הקבוצות הטובות בליגה ברבע השלישי מבחינת התקפה והגנה גם יחד. זה רק סמלי שהמשחק נגמר ברבע השלישי.

גולדן סטייט הגיעה ללא סטף קרי. שון ליבינגסטון פתח וכספי נכנס עוד ברבע הראשון, גם ניק יאנג, כלומר כולם התקדמו מקום אחד ברוטציה. אורלנדו קלעה קרוב ל-60% ברבע הראשון. ארון גורדון עם 8 ברבע הראשון. כספי קלע 4 נק' כאשר החטיא פעם אחת מהקו אחרי אנד וואן, ומיד באותו מהלך ספג חסימה גדולה מביומבו בניסיון לדאנק עם יד אחת. לא זוכר את עמרי הולך לדאנק ביד אחת, זה שוס!

עוד היילייט מבדר הגיע כאשר איגודאלה תקע את הכדור על החלק העליון של הסל!

ברבע השני קיידי השתלט על המשחק [8 נק'] אם זה בריבאונד והובלת כדור שמייצרת סל מהיר בצד השני, אם זה באסיסטים לליבנגסטון שהרים את הקהל עם כמה סלי מומנטום, אבל אורלנדו סגרו את הרבע בריצת 4-12 ובמחצית היה 56 לכל.

ברבע השלישי הווריורס עצרו את אורלנדו על אחוז נמוך, פתחו את המשחק ולקחו יתרון דו-ספרתי. אני נוטה לומר שזה היה הרבע הטוב היחיד של הקבוצה בערב הזה. ברבע הרביעי קיידי חזר והחליף את עמרי ומיד ענה בסל ואסיסט לשלשה של דריימונד שחתמו את המשחק - יתרון 18, תודה רבה, אפשר לכבות את האורות.

עמרי קיבל כמות דקות לא מבוטלת [19], אבל בתחושה היה מעורב בכמה מהלכים לא טובים במשחק הזה: אופנסיב אינטרפירנס, חדירות עליו שנגמרו בסלים, שריקות שהלכו נגדו, מסירות בהתקפה שלא הגיעו אליו ונגמרו באיבודים. הוא הרגיל אותנו לתפוקה כזאת שכל דבר מתחת לזה מרגיש כמו "משחק לא טוב" כאשר בעצם אי אפשר לומר שהיה לו משחק לא טוב. מילה טובה על ג'ונתן סימונס. עשה הרבה-הרבה צרות להגנה של גולדן סטייט בדקות הטובות של הקבוצה שלו. הוא והצרפתי, מה שמו, פורנייה, גרמו לעמרי להיראות רע כמה פעמים עם חדירות. אני חושב שעמרי מסוגל לשמור את הצעד הראשון של שחקנים בלבל הזה, אבל פשוט במשחק הזה הוא היה חצי-צעד איטי מדי.

בסיום זה ניצחון ב-10 הפרש לגולדן סטייט וניצחון 7 ברציפות. ביום חמישי משחק מעניין נגד בוסטון.
 
למעלה