אז הלכתי למשחק של גולדן לראות את הפורוורד הטוב בעולם

fatnoam

Active member
אז הלכתי למשחק של גולדן לראות את הפורוורד הטוב בעולם

בלייב. כמובן שהוא הגיב עם עוד יום במשרד עם 21, 9 ו-6 והיה הקלע המוביל בשתי הקבוצות. אתם יודעים כמובן על מי אני מדבר, mister craftyness, הוא ולא אחר -

JAMES JOHNSON

בתכל׳ס, הוא היה ממש טוב, אבל הוא היחידי ששיחק טוב, גולדן במשחק רע ניצחו את מיאמי בקלות, ווייטסייד בכלל לא היה פקטור ובקושי שיחק בחצי השני, וההיט הלכו להרבה מהלכי אייסו של אוליניק - אסטרטגיית טנקינג טובה מאין כמוה.

בגולדן רק גרין קלע באחוזים טובים בתכל׳ס, דוראנט סיים עם 21, 8 ו-6 (קצת פחות מ-JAMES JOHNSON), סטף 16 וקליי 13 - כולם באחוזי רצפה. לא מפתיע, כשקלעי גדול כמוני נכנס לארנה, הידיים רועדות לקלעים אחרים.

באחד מפסקי הזמן, יצא שמנמן על סגוויי עם רובה חולצות, והתחיל לירות על הקהל חולצות בחינם, כמובן זה היה ההיילייט של המשחק מבחינת הקהל המנומנם משהו שהגיע לאורקל ארנה. בוא נגיד ש״כספי יא גבר״ היתה הצעקה הכי חזקה שנשמעה באותו יום, והיא באה ממני. כל מה שעניין את האמריקאים זה לאכול קריספי צ׳יקן ברביקיו.

בכל אופן, כמובן שבתור הידיים הטובות בעסק, כשחולצה עפה לכיוון היציע בו ישבתי, לא יכלתי שלא להשתמש בכישורי ה-wide receiver שלי ולתפוס אותה, אז צרפתי גם סלפי של זה. ד״ש לגמד על הסגוויי, שבהחלט הפך משחק חווייתי לחווייתי עוד יותר.

היה אחלה הגשמת חלום, חבל רק שלא היה כדורסל גדול או לפחות צמוד, אבל ניחא.

מי ששרד עד פה מוזמן לצפות בגלריית התמונות הלא מעניינות שצירפתי.







 
הלכת על התקרה?!

תפוז תמיד מפתיע מחדש, תודה

תגיד, מאיפה משיגים כרטיסים מוזלים? אני בניו יורק בשבוע וחצי האחרונים של השנה.
 

fatnoam

Active member
תפוז הוא כשלון בהרבה דברים, גם בהעלאת תמונות

את סרטון הצגת השחקנים שעשיתי, אני אפילו לא מעז לנסות לקשר.
&nbsp
בכל אופן אני קניתי מישראלים שגרים שם וכנראה יש להם מנוי. 220 דולר לכרטיס, באתר הרשמי עולה 440.
&nbsp
אני לא חושב שכל מי שישב ביציע שלי שילם כל כך הרבה כמוני לכרטיס, בטח לא כפול, אבל כנראה צריך להיות מקומי בשביל לקבל כרטיסים זולים, ואני מניח שהמחירים משתנים בהתאם לתאריך, ולביקוש. אני רציתי לשריין את הדבר הזה כמה חודשים מראש, אז העדפתי לשלם.
&nbsp
בקשר לכרטיסים בניו יורק, שמע גם הניקס וגם הנטס משחקים די זבל, כך שאני בטוח שתמצא כרטיס ב-30-70 דולר למקומות לא רעים. בטח בסוף העונה כשזה כבר יהיה גארבג׳ טיים (אלא אם אתה מאמין שהם יהיו במאבקי פלייאוף).
&nbsp
אגב, את הכרטיסים שלחו לי דרך משהו שנקרא oss.ticketmaster, ובעצם הם היו ברקוד כזה, וסרקו לי אותם בכניסה. בלי קופות, בלי תור, בלי להדפיס מראש, מאוד נוח.
 
הניקס תמיד מלאים ויקרים, אפילו כשהם פח

ב-2009/10, הייתי בבוסטון וניו יורק. הסלטיקס היו אז אחת הקבוצות הכי מרשימות בליגה והניקס אחת הקבוצות הכי מזעזעות בהיסטוריה. למשחק של בוסטון-שיקאגו שילמתי איזה 80 דולר או משהו אני כבר לא זוכר. לניקס נגד אינדיאנה לא מצאתי בפחות מ-150 והחלטתי לוותר, עם כל האהבה שלי בעולם לפאקינג כריס דוהון. יכול להיות שלא חיפשתי מספיק זמן מראש, אני כבר לא זוכר :)
 
יו דה ריל MVP
תודה ששיתפת.

אני מחכה ליום ש-Anfield יקח את הטאלנט שלו למשחק של גולדן סטייט עם חולצה של ראסל ווסטברוק ויטריל את קיידי.
 
מדהים. הייתי לפני 8 שנים בשיקאגו-בוסטון, גם לא היה משחק

מעניין במיוחד אבל החווייה מעולה. מגניב לראות במציאות את השחקנים שאנחנו מתעסקים בהם כל כך הרבה...
 
למעלה