משחקי ליל שבת

rapgamer4ever

New member
משחקי ליל שבת

וושינגטון- אטלנטה: הוויזארדס בינתיים לא משחזרים את ההצלחה במשחקי בית מעונה שעברה.

פליקנס- קליפרס: קרב ישיר על הפלייאוף. הקליפרס הפסידו 6 מ-7 האחרונים, יהיה פייט קשה בבק טו בק בפרט לגריפין מול הקו הקדמי הטוב בליגה.

ניו יורק- סקראמנטו: בזינגה צפוי לחזור.

יוסטון- ממפיס: מפגש שלישי ביניהן העונה, הגריזליס ניצחו את השניים הקודמים והגבילו את יוסטון ל-90 נקודות בלבד (ממוצע בשאר המשחקים: 114). הרוקטס יחפשו לנקום.

דאלאס- קליבלנד: הקאבס לא אמורים להיתקל כאן בבעיות.

מילווקי- לייקרס: יש לי הרגשה שהלייקרס אספו די הרבה ניצחונות העונה מול קבוצות שהגיעו לסטייפלס סנטר אחרי ניצחון מול יריבה איכותית. אז הבאקס ניצחו את סאן אנטוניו וינסו לשמור על ריכוז גם כאן.

סאן אנטוניו- שיקאגו: Zzzzzzz

גולדן- פילדלפיה: משחק ראשון בקריירה של אמביד מול הווריורס! וגם של סימונס כמובן.

דנבר- אורלנדו: הנאגטס ניצחו 6 מ-8 האחרונים וינסו להמשיך את המומנטום.

פיניקס- מינסוטה: הסאנס בבק טו בק ואנחנו בכל מקרה פייבוריטים כאן, למרות שטייסון צ'נדלר הרג אותנו באחד המשחקים בשנה שעברה. מקווה שננצל את ההגנה המחוררת של הסאנס.

יוטה- ברוקלין: הנטס עקצו את פורטלנד במגרש הביתי שלהם, ניצחון כאן יגרום לי להתחיל לפקפק בזלזול שלי כלפיהם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
איזו מפלה הזויה של הקליפרס

אחרי פתיחת עונה נהדרת הם פשוט לא מסוגלים לנצח ונראים רע מאוד
לעומתם דווקא הפליקנס נראים קצת יותר מחוברים ומשתפרים ממשחק למשחק כששני הגבוהים נראים כמו מועמדים ל-MVP
&nbsp
ובלי קשר, יוסטון-ממפיס אמור להיות משחק משובח.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
יש קשר ברור ללו"ז

6 ההפסדים היו מול דטרויט, גולדן, ממפיס, מיאמי, סאן אנטוניו ואוקלהומה. אלו קבוצות שפתחו מצוין את העונה או כאלה שצפויות להיות חזקות מאוד בהמשך.
אין ספק שהקליפרס היו יכולים להחזיק במאזן טוב יותר בשלב הזה אבל לא הכל קטסטרופה.
מה שכן, האחוזים של גריפין מתחילים להתיישר למטה אחרי פתיחת עונה יוצאת דופן.
 

somone14111

New member
הקליפרס נחלשו

גם כך עם פול הם לא היו כאלה גדולים, אז עכשיו הם הפכו לקבוצת מידלייבל כזו שתילחם על מקום בפלייאוף. לא גלינארי ולא בברלי הם חיזוק מספיק ראוי, ואמנם אוסטין ריברס העלה את המשחק שלו אבל זה לא מספיק. בלייק ככוכב ראשי לא יוביל אותם לכלום. אני אוהב את דוק ריברס אבל נדמה לי שהיכולות שלו הולכות ונעלמות, יכול להיות שגמר את הסוס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
טריפל דאבל ללונזו בול (לא שזה עזר להם לנצח)

בול עם משחקו הטוב ביותר בינתיים
17 נק'
12 ריב'
12 אס'
3 חטיפות
2 חסימות
&nbsp
הלייקרס מפסידים למילווקי ולפריק שמסיים עם 33 נק' ו-15 ריב'
&nbsp
 
לאבאר הצעיר בהיסטוריה עם טריפל-דאבל, אבל גולדן סטייט במוקד

אני שמח שהעבודה שלי עם לונזו מתחילה להראות שיפור. זה הכל אני, שלא תחשבו, תנו לי קרדיט. כל מה שהוא היה צריך זה פפ טוק! ולשמחתי אני טוב בדברים האלה!
הוא שובר את השיא של לברון ב-5 ימים ורושם את הטריפל-דאבל הראשון שלו ימים לאחר שחגג גיל 20. לא שזה מעיד או יעיד דבר על המשך הקריירה שלו, דונט @ מי, אין פה צודק ולא-צודק, ואפילו שאני כאילו בצד שלו כל מה שנאמר הוא נכון ולא השתנה הלילה. אבל עם כל הכבוד ללונזו, במוקד שלי גולדן סטייט בלילה הזה.

הווריורס במחצית ראשונה של 12 אס' [מול 13 איבודי כדור!]. ביכולת כזאת, לא גרועה אבל גם לא שיא, הם סיימו את המחצית הראשונה ב-54% מהשדה ושני אנד וואן של דורנט בדקות האחרונות [20 נק' שלו ב-17 דקות] ויתרון נקודה. במחצית השניה הקליניקה של קיידי המשיכה והמשחק נגמר ברבע השלישי עם תצוגת תכלית בהתקפה וניק יאנג שקלע כמה צ'אקות מהספסל. הם סיימו עם 31 אס' [מול 23], 58% מהשדה ו-14 שלשות [52%] כאילו כלום. מי זוכר את ה"משבר" של הכמה משחקים ראשונים של העונה וכמה "חששנו" שהם בדעיכה.

כספי נכנס במה שהתרגלנו לדקות הרגילות שלו באמצע הרבע השני, אפילו שיחק עם ה'ביג פור' ביחד - אוי לי שאני מתרגש מזה - וקלע סל. ברבע האחרון נכנס בגארבג' טיים והוביל את החמישייה עם ניק יאנג, יותר מניק יאנג היה המוציא לפועל וקלע כמה סלים יפים, קלע מהקו [שיפור אדיר העונה, לא מדברים על זה], ואפילו קלע בהוק שאט במהלך עם הגב לסל שאני לא זוכר אותו עושה את זה. ינתן קרדיט גדול לצוות המאמנים על העבודה שלהם עם כל שחקן ושחקן. במיוחד בקליעה. ג'אוול מגי הוא סבן פוטר שקולע מהעונשין בלי למצמץ וזה הכל עבודה של מאמנים. הקבוצה הזו מאומנת טוב ומנוהלת נכון, ועם דורנט או בלעדיו שום דבר לא צריך להוריד מגדולתה.

ועדיין, מאז המעבר לסן פרנסיסקו / אוקלנד [או מאז ומתמיד, אני לא בטוח], הווריורס מעולם, אני חוזר, מעולם לא ניצחו 6 משחקים ברציפות בהפרש של 15 או יותר -- הלילה הם השלימו את ההישג. שום סיבה לחשוב שלא ימשיכו את הרצף נגד אורלנדו.

ועוד נתון מעניין: אמנם עוד לא נגמר חודש נובמבר, אבל הווריורס בשלוש העונות האחרונות כבר ניצחו 35 משחקים מתוך 36 בחודשי נובמבר. ההפסד היחיד בעונה שעברה, בחוץ, נגד הלייקרס.

קצת מגלומניה - כספי זה אני - באימון לקראת המשחק נגד פילי:
1. דורנט מדבר על כספי - החל מ-2:19.
2. סטיב קר מדבר על כספי ארוכות - החל מ-5:29.
3. עמרי מסכם בחדר ההלבשה את הניצחון.

אפשר לסכם שהאנשים שמסקרים את הקבוצה והאנשים שמנהלים אותה אוהבים את עמרי, את ההתנהלות שלו על המגרש ומחוצה לו ואת העובדה שהוא שחקן מוכח בליגה הזאת שמוכן לחיות מ-10 דקות [ויהיו משחקים שלא ישחק בכלל] ולא עושה פרצופים. נדמה שהם תופשים אותו בתור שחקן שבקבוצה קטנה וזולה היה יכול להשתלב כשחקן אולי לא מוביל, אבל שחקן של 30 דקות, וזה עושה לי טוב על הלב ובתוך הנשמה. אני שליוויתי אותו בעונות הקשות עם קבוצות מפסידות זוכה להגיע לארץ-ישראל, לנחלה המובטחת, לקבוצה מנצחת -- איפה השטיח האדום שלי?! עם כל הכבוד, זה לא אירוח, איפה הבורקסים והקולות שלי.
 

rapgamer4ever

New member
השחקן הכי חשוב בגולדן ממשיך להיות קרי

הקבוצה נראית אחרת לגמרי כשהוא על המגרש או על הספסל וזה משהו שאי אפשר לומר על החבר'ה האחרים, לפחות לא באותה המידה.
קווין דוראנט נראה הרבה פעמים כמו השחקן הכי טוב בגולדן אבל ללא קרי לצדו זה נראה פחות טוב. נדמה שהנוכחות של קרי מוציאה את המיטב מכל מי שמשחק איתו.
&nbsp
כרגע נתוני הפלוס/מינוס של קרי מטורפים לגמרי:
כשהוא על המגרש רייטינג +22, כשהוא על הספסל רייטינג -10.
אלה נתונים יותר מדי קיצוניים שיתיישרו בהמשך אבל המגמה ממשיכה מאז ומתמיד, אפילו בעונות האליפויות ובעונת ה-73 ניצחונות הווריורס היו ברייטינג שלילי בדקות ללא קרי, ובפלוס חיובי ענקי יחד איתו.
 
הרבה השוו את לונזו לג'ייסון קיד מבחינת סגנון משחק

כבר מהזמן שהיה במכללה והנה מה שיש לקיד להגיד על זה

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אם תהיה לו קריירה כמו של קיד

הוא ואבא שלו צריכים להיות מאוד מרוצים
 

rapgamer4ever

New member
שאלה מורכבת

יש פה כמה דברים:
1. אני לא מכיר את המשחק של מג'יק עד כדי כך.
2. רמת המשחק כל-כך עלתה מהאייטיז ועד היום שכל השוואה כזאת היא בעייתית.
3. אפילו אם נתעלם מנקודה 2, על פניו הסקילסט של מג'יק בדומה לזה של קיד פחות מצליח היום בהשוואה לעבר.
4. מג'יק הוא באמת מהגדולים מכולם וסביר להניח שהסגנון שלו היה משתנה במידה מסוימת אם הוא היה נכנס לליגה עכשיו.
&nbsp
בקיצור יש כאן כמה רבדים של הנחות תיאורטיות שאני מרגיש שקשה לענות בצורה מושכלת על השאלה.
 
למעלה