משחקי ליל רביעי

rapgamer4ever

New member
משחקי ליל רביעי

דטרויט- אינדיאנה: הפייסרס דועכים לאחרונה אבל אני חושב שיש להם סיכוי טוב מול אחת הקבוצות שפתחו מוצלח את העונה.

אורלנדו- ניקס: הניקס לא מפסיקים להפתיע. אם כי רוב הניצחונות הגיעו מול יריבות נוחות, דבר שאי אפשר לומר על המג'יק.

בוסטון- לייקרס: הסלטיקס נראים נהדר ורצף הניצחונות שלהם לא אמור להיעצר כאן.

פיניקס- מיאמי: משחק שמיאמי צריכה לנצח כדי לכפר על הפתיחה הפושרת שלה לעונה.

גולדן- מינסוטה: רצף 5 הניצחונות שלנו הולך להיעצר כאן. גולדן מצוינת בתקופה האחרונה ואם הייתה איזושהי תקווה לתפוס אותם מנומנמים, המשחק ישודר ב-ESPN. מקווה שנשלוט בריבאונד, נרד להגנה כמו שצריך וניתן פייט.
 

billc

New member
דוראנט לא משחק, ברבע הראשון וויג נס מרשים עם האתלטיות שלו

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כספי מעולה!

מוביל התאוששות של גולדן ברבע הראשון עם משחק מאוד אנרגטי
בשתי דקות על המגרש, הוא כבר עם חטיפה ושתי חסימות
 
דטרויט נראים טוב.

דראמונד מעט מדאיג עם 0/7 מהקו אחרי 75% בעשרה המשחקים הקודמים. טוביאס האריס בנתיים קולע משלוש באחוזי קריירה, 47% אחרי שמעולם לא עבר את ה-37% למרות שהוא לוקח העונה פי 2 זריקות משם. אייברי בראדלי בעונה טובה. רג'י ג'קסון נראה יותר כמו לפני שנתיים כשהיה טוב מאשר שנה שעברה כשהיה מזעזע (וסוג של פצוע). יש להם עומק לא רע מה שהיה בעייתי בשנים קודמות עם איש סמית', גלאווי וטוליבר (גם בעונה טובה!) שעולים מהספסל. למשל עכשיו ג'ון לור וסטנלי ג'ונסון פצועים והם עדיין מחזיקים מעמד.
&nbsp
לא חושב שהם יישארו טופ 2 במזרח או אפילו עם ייתרון ביתיות אבל הייתי נותן להם פלייאוף.
 
דטרויט - אינדיאנה: רבע שני גרוע

סאבוניס הפצוע יעדר גם הערב.

רבע א': הספסל של אינדיאנה טוב, ריצה נותנת יתרון גדול
בדקות האחרונות של הרבע, ג'פרסון נכנס כמחליף ותורם 7 נק' מהירות מהספסל. ריצת 3-12 של אינדיאנה מסיימת את הרבע ביתרון הגדול ביותר במשחק עד עכשיו - 8 הפרש. 22-30 לאינדיאנה. 60% של אינדי מהשדה לעומת 46% של דטרויט. 16 מ-19 הנק' הראשונות של דטרויט ברבע הגיעו בצבע -- אינדיאנה קבוצת ההגנה הגרועה ביותר בנק' בצבע.

רבע ב': קאמבק של דטרויט, מנצלים את העייפות של שחקני אינדיאנה
טי ג'יי ליף נכנס בפתיחת הרבע השני.
פוזשן התקפה - טי ג'יי לא מעורב דקות ארוכות. קורי ג'וזף מושך את ההגנה, טי ג'יי מקבל, אבל שומט את הכדור. איבוד כדור.

פוזשן התקפה - ליף מהפינה, מחטיא.

פוזשן הגנה - ליף על הריבאונד. לא היה אף אחד לידו.
4:56 לסיום המחצית, ליף יורד בשיוויון 45.
מרגע החזרה של החמישיה הראשונה של דטרויט הם רצים טוב ונראים טוב. אינדיאנה מתחילה להיראות עייפה - לייאפים שלא נכנסים, זריקות קצרות, איבודי כדור לא מחויבים. בצד השני, מילה טובה על מריאנוביץ' [9 נק' ברבע השני] - שיחק טוב, נכנס באמצע הרבע ותרם בהתקפה הרבה, לקח ריבאונד התקפה לנקודות קלות, והנוכחות שלו מורגשת. רבע שבו אינדיאנה הובילה 11 נגמר ב-7 לדטרויט. 52-59 לדטרויט במחצית.

לנגסטון גאלאווי עם 9 נק' מהספסל. אולדיפו עם 2 מ-8 בלבד במחצית הראשונה ו-5 החטאות ברציפות. אינדי עם 39% מהשדה ברבע השני לעומת 74% של דטרויט. דטרויט גם עם 9 אס' רק ברבע השני. 36 מה-59 של דטרויט הגיעו בצבע.

רבע ג': חצי ראשון של הרבע - אינדיאנה חוזרת, חצי שני - דטרויט בורחת
דקות ראשונות של הרבע, מיילס טרנר מקבל את עבירה רביעית ויורד. ג'פרסון נכנס. נכנס ועושה עבודה נהדרת בשני צדי המגרש - גם קולע על דראמונד, גם מרחיק אותו מהסל, גם שומר טוב נגד החדירות של הגארדים. אולי בדקות הטובות ביותר שלו העונה.

5:40 לסיום הרבע, חטיפה של אולדיפו ונק' קלות במתפרצת, נותן שיוויון 65.
דקות טובות של ג'פרסון ובוגדנוביץ', אבל תוך דקה בדיוק ריצת 0-8 מחזירה לדטרויט יתרון מבטיח, וזה נמשך לריצת 0-13. בדקות האלה כמו ברבע הקודם, העייפות מורגשת ומכריעה את המשחק.

75-82 לדטרויט. הפיסטונס עם 46 נק' בצבע, וזה סיפור המשחק עד עכשיו. כל הגבוהים שלנו עם בעיית עבירות משמעותית - מיילס, יאנג וג'פרסון עם 4. סאבוניס כמובן לא משחק וזה מצריך את מקמילן להמר על ג'פרסון בדקות האלה, שמצליח להעביר את הדקות בלי עבירות, אבל בעיית העבירות משפיעה על משחק ההגנה והיכולת לעצור את החדירות.

רבע ד': גארבג' טיים
בדקה הראשונה של הרבע, פתיחה חזקה נותנת יתרון 15 לדטרויט. בול גיים.
אינדי עשתה קולות של חזרה לחד-ספרתי ועשתה עצירות, אבל לא הצליחה לעשות נק' בצד השני. משחק שני ברציפות שיש ירידה גדולה בחצי השני באחוזים שלנו, אזור ה-40 ומטה, אבל הערב זה ברור למה, כי קשה מאוד לשחק בק-טו-בק שהערב השני הוא בעיר אחרת, מגרש אחר.

97-114 לדטרויט בסיום. הפסד רביעי ברציפות לאינדיאנה. 56 נק' בצבע של דטרויט. זה הניצחון הרביעי העונה של דטרויט שבו הם חוזרים מפיגור דו-ספרתי. דטרויט עם פתיחת 3-8 העונה, הטובה ביותר שלהם מאז 2008-2009. ההפרש קצת משקר, זה לא היה משחק של 20, אבל נכון לומר שדטרויט ניצחה בצדק, ודי בקלות, הם טיילו במחצית השניה.

מצטיין המשחק: טובאייס האריס. זה היה מאמץ קבוצתי, אבל הוא הקלע המוביל במשחק. 23 נק' ו-5 שלשות ב-34 דקות משחק. דטרויט ללא הפסד ב-5 משחקים בהם הוא קולע לפחות 20 נק';

מיי בוי אנדרה דראמונד עם 14 נק' [9-7 מהשדה] ו-21 ריב', אבל 0 מ-7 מהקו!דראמונד עם 12+ ריבאונדים בכל 11 המשחקים שלו העונה. הוא רחוק משחק אחד מהשיא של קווין לאב במדי מינסוטה בעונת 2011-2012, לרצף הארוך ביותר של 12+ ריבאונדים מפתיחת עונה. מקום שלישי ברשימה הוא שאקיל עם 9 משחקים כאלה מפתיחת עונה;

באינדיאנה, מיילס טרנר נקלע לבעיית עבירות מוקדמת ולא הצליח למצוא את המומנטום, גם לקח מעט זריקות, מסיים עם 8 נק' בלבד ב-26 דקות; אולדיפו שוב לא הוביל עם סלים בדקות החשובות כשעוד היה לנו מה למכור, הגיע אמנם ל-21 נק', אבל באחוזים לא טובים, הזריקות לא נכנסו גם הפעם; אל ג'פרסון היה הבולט בקבוצה, והוא מסיים עם 19 נק' ב-22 דקות מהספסל במשחקו הטוב ביותר העונה;

ליין ליף: טי ג'יי מסיים ללא נקודות [1-0 מהשדה, 1-0 משלוש], עם 1 ריב' ו-0 אס' [1 איבוד כדור] ב-7 דקות משחק [מינוס 8]. לא היה פקטור במשחק הזה, גם עם בעיית עבירות של כל שלושת הגבוהים שלנו.

המשחק הבא -- בשיקאגו [ו'], נגד יריבה שחייבים, חייבים לנצח. אנחנו לא קבוצה במשבר, נראים טוב ברוב הדקות ושלוש פעמים הפסדנו משחקים שהובלנו בהם דו-ספרתי, אבל נגד קבוצה שאין לה שאיפות פלייאוף, בתוך הדויז'ן, חייבים לנצח.
 

Roeiii1

New member
לונזו בול פשוט גרוע

מביך..אפשר לסלוח לו על האחוזים הנוראיים אבל זה לא נראה שיש לו פוטנציאל להשתפר בצורה כל כך גבוהה, הקליעה שלו על הפנים וגם הצדדים הטובים שלו כמו אתלטיות או יכולת מסירה לא באים לידי ביטוי בצורה כל כך גבוהה

אני לא חושב שזה קשור לזה שהוא רוקי , כמובן שגם הלחץ שאבא שלו הפעיל עליו לא עוזר
אבל האמת היא שהוא במקרה הטוב פשוט בינוני,זה לא נראה שזה יכול להתקדם לאיזשהוא מקום , בטח לא לשחקן פרנצ'ייז.
תיקח כל רכז רוקי , תתן לו את המושכות שלונזו מקבל ואת כמות הזריקות , וזה יראה אותו דבר


המקרה של לונזו בול והמשפחה שלו מתאימה מאוד לשנת 2017,אבל היא עתידה להסתיים בצורה מרה , אלא אם אחד מהילדים באמת יתגלה כשחקן מצויין.
 
לכתחילה כשההייפ גבוה הסיכוי למפח נפש הוא גבוה

מצד שני לא צריך לרוץ למסקנות.
כששחקן לא פוגע בזריקה - כל דבר אחר נעשה הרבה יותר קשה. המגן לא צריך להיצמד אליו, הרבה יותר קל לסגור נתיבי חדירה ומסירה וכו'.
כפי הנראה, השחקנים בליגה מסוגלים לשפר פלאים את הקליעה שלהם - בשרשור הזה דאמבי נתן את האריס כדוגמה - עלה מ 37% ל 47% מהשלוש. יש סיכוי טוב שבול עם העבודה הקשה ילמד לקלוע - ואז הרבה דברים ייראו אחרת.
הוא הראה קצת ניצוצות ממה שהבנתי - אז כמו שלא צריך למשוח מלך חדש מהר מדי, לא צריך לערוף לו את הראש מהר מדי.
נחכה לסוף העונה, נהיה יותר חכמים.
 
הוא רזה ויש לו זריקה מחורבנת

כן אפשר להגיד שהוא רוקי ויש לו עוד מספיק זמן להתפתח, לדעתי הוא הולך להיות באסט בכל מקרה.
 

rapgamer4ever

New member


 
לונזו בול פשוט רוקי

שקיבל יותר מידי הייפ כי הוא הגיע ללייקרס. עוד מוקדם לשפוט מה ייצא ממנו בעתיד אבל כן, הוא נראה פחות טוב ממה שהיה אפשר לקוות.
 
אינגרם? רנדל? לוק וולטון מבולבל.

אני לא חושב כמוכם ורואה בלונזו הרבה פוטנציאל גם היום, פוטנציאל שיתממש ככל שהעונה תתקדם. לונזו הוא הבעיה האחרונה של הלייקרס. לא אומר את זה כביטוי, הוא הבעיה האחרונה. הוא ואבא שלו. הם מביאים קהל לקבוצה ששנים לא רלבנטית, על מה יש להתלונן. יש פה תהליך למידה שהוא יצטרך לעבור, לא היה לו את הפריבילגיה לשבת בצד שנה כמו החבר'ה מפילדלפיה, לעבור אימונים ברמות הגבוהות ביותר וללמוד את המשחק. זרקו אותו למים וביקשו שיעשה כל ערב ראסל ווסטברוק. לא יעבוד. רכז כמוהו שנכנס לליגה של היום זה לא כריס פול שנכנס לפני עשור. יש לך היום רכז טוב בכל קבוצה, ובחלק מהקבוצות גם שני רכזים מובילים, ואתה צריך להתמודד עם תחרות קשה כל ערב. ההתמודדות היא לא פשוטה משני צדי המגרש, הכדורסל השתנה, והיום יש יותר עומס על הרכז להוביל את הקבוצה. לבקש את זה מלונזו בחודש הראשון של העונה זה לא נכון. מה שאני אומר זה שהסיטואציה גורמת ללונזו להיראות רע יותר ממה שהוא באמת. 1. לכולם היה ברור שהזריקה לא תיכנס העונה, לא הפתעה. 2. הורגים אותו בפיק אנד רול, כמו שצריך לקרות, וזה מבטל לחלוטין את היתרון בגובה ובאורך שיש לו על רכזים אחרים. 3. הכושר הגופני שלו לא מספיק טוב לרמות האלה ולדרישות שיש ממנו להריץ קבוצה 30+ דקות, ולכן ברבע האחרון בולט עד כמה הוא מתפשר על זריקות לא טובות כמו שהיה הלילה נגד וושינגטון. 4. השחקנים שלידו צריכים להרים את רמת המשחק שלהם כדי לגרום לרכז שלהם להיראות טוב, גם זה חלק מהעניין. עכשיו, אני שם את האשמה על אחרים לפניו. אשמה גדולה יותר מבחינתי על המאמן. כשהלייקרס הורידו לחד-ספרתי ביל וג'ון וול עשו 7 נק' בצד השני עוד לפני שוולטון הספיק לחזור עם לונזו ופופ. הוא אמר לעצמו שצריך לתת קרדיט לשחקנים שהחזירו אותך למשחק, אולי להרוויח עוד כמה פוזשנים מנוחה, והוא עשה טעות - ג'וש הארט וטיילר אניס זה לא ספסל. לא שהלייקרס הפסידו בגלל ניהול הדקות, אבל ביקורת על המאמן צריכה לבוא. אינגרם -- מה ההתקדמות שהוא עשה? הרבה יותר קריטי מלונזו, כי אם אינגרם לא עושה התקדמות העונה אתה מתחיל לחשוב עליו בתור רסטריקטד פרי אייג'נט שידרוש הרבה כסף שאולי לא היית רוצה להתחייב עליו. רנדל -- אכזבה גדולה מבחינתי. אז אני אומר, לא נדביק תויות באסט על כולם. סטטיסטית חלק מהם לא יהיו בלייקרס בעוד כמה עונות וחלק כן. סטטיסטית חלק מהם באמת יהיו באסט וחלק יעשו קריירה טובה. ועוד דבר, הלייקרס עם 5 ניצחונות. באותה נקודת זמן בעונה שעברה הם היו עם 5. הם סיימו את העונה עם 26. לא נכון לשפוט עכשיו, העונה ארוכה, פציעות וכדומה, זה יכול לשנות את כל התמונה. בואו נראה איפה לונזו יהיה בעוד חודש, חודשיים, שלושה. זה חייב להיראות יותר טוב, בזה אני מאמין.
&nbsp
גילוי נאות: לאבאר שכר את שירותיי.
 

billc

New member
אני דווקא כן חושב שאינגרם עשה התקדמות, ראיתי מספיק

כידי לדעת שהבנאדם בדרך להיות כוכב, השאלה כמה כוכב

אז ככה, אינגרם פתח את העונה לא טוב, והיה חלש בפרי סיזן
מאז הוא נהיה אגרסיבי, הקליעה שלו עדיין רעה
אבל הוא חודר חזק הרבה פעמים מסיים, מוסר
הוא עושה טעויות מעצבנות של שחקן מאוד צעיר
אבל הוא נע כמו סופרסטאר, סופרסטאר שצריך קצת יותר להתחזק
ולעבוד על הקליעה ועל הסיום שלו, הוא התותח האמיתי של הלייקרס

רנדל הוא רנדל, סופר אתלטתי סופר אגרסיבי שחקן הגנה טוב מאוד
הבעיה, לא קולע טוב אפילו מחצי מרחק, לפעמים הולך עם הראש בקיר
במתפרצת ומאבד את הראש, יש לו הרבה עבודה לעשות על עצמו
אני לא כלכך בטוח כלפיו כמו שאני בטוח כלפי אינגרם, אבל רנדל יעזור לקבוצות רבות, אבל לא שווה כרגע מקס ואפילו לא קרוב לזה, אז יש סיכוי שהוא טאצ'בל


לסיכום, אינגרם תותח נקודה
 

דלג 2018

New member
ממה שאני ראיתי רנדל שחקן הגנה לא משהו

"ובטח שלא טוב מאוד" . הוא מסר טוב , מכדרר נחמד לבחור בגודל שלו, וגם יודע לקלוע מחצי מרחק ואפילו מה3 (והוא עוד ישתפר בתחום השלשות)
 

billc

New member
אוק אנחנו מדברים על העונה

מהשלוש העונה הוא זרק רק 6 פעמים לשלוש וקלע 1, זה 16 אחוז, אבל זה בסדר הוא לא זורק הרבה

אני לא יודע אם אתה רוצה משחקים או סתם מסתכל בהיילטס או משהו כזה
הוא לא ממש טוב בזריקות, הוא קולע באחוז סביר מהשדה כי זה מאוד קרוב לסל , בזריקות חצי מרחק הוא לא משהו

בא נסתכל על המשחק הכי טוב שלו, 18 נק 6-8 מהשדה
כל הזריקות שלו הם בצבע ורק אחת מ3 שהוא החטיא
הוא לא זרק אפילו זריקה אחת מחצי מרחק

יכול להיות שאתה לא מבין מה זה חצי מרחק
אז בא נסביר, זה לא מהשלוש וזה לא מהצבע.
 

picki23

New member
הטייק שלי על לונזו

אני מודאג מאד לא מלונזו, כי ידעתי בדיוק איך זה הולך להראות השנה, אלא מהלייקרס שלא ראו מה שלא מעט ידעו לראות..

הטרייד של הלייקרס להעיף את מוזגוב בתנאי שגם ראסל עובר איתו הוא טרייד לא טוב. בדיעבד כנראה שעדיף היה לתת את קלארקסון ראנדל וזובאץ' יחד עם מוזגוב וקבוצה שהייתה רוצה לבנות את עצמה הייתה לוקחת את זה בכיף.

אבל מג'יק לא אהב את ראסל ואת יכולת המנהיגות שלו, אז במקום לתת צ'אנס לראסל לשחק לצד לונזו ולהשתמש בראסל כסקורר גרידא (ואולי כפוינט גארד לפעמים) ליד אינגרם - שזה מה שאני חושב שהיה צריך לנסות, הוא העיף אותו בטרייד ו"אמ"ר : אני חושב שלונזו בול קטגורית יותר טוב מדיאנג'לו ראסל. אני לעומתו חושב שראסל הוא סקורר מצוין, שלא הצליח למצוא דרך לנהל את המשחק בצורה יעילה וחשוב שיהיה לך שחקן שיוכל לשים את הכדור בסל גם כשאתה בריבילד (מקסימום טרייד לפיניקס תמורת וורן/ בלדסו היה סוגר תפינה)

לונזו בול מוסר בחסד, ראיית משחק מהירה ואיכותית - זה עדיין לא הופך אותו לשחקן NBA טוב. הוא לא יכול לעמוד מול השומר שלו, הוא חייב לבוא מאחור ולכפר על מה עשיו וזה בעייתי. מבחינת קליעה אין לו את זה - הקליעה שלו לא ניתנת לשינוי ולתיקון, והיא בעייתית ויותר מזה - הוא גם לא רוצה לתקן אותה. אין לו מיד ריינג', ובכנות יכולים בכיף לתת לו לקלוע 10 נק' במשחק ולסיים את זה עם זה.

בעיניי לונזו בול הוא יותר טרחה מאשר תועלת. הוא יכולת לתת ממוצעים של 10 10 ו10 עד מחר, באמת, להיות יותר פאסיבי ממה שהוא עכשיו.. זה בלתי נסבל. המסירה שלו מדבקת והוא משנה תרבות.. אבל האם התרבות הזאת מנצחת? התרבות ב NBA היא לקחת את הזריקה הפנויה. ללברון יש שחקנים שיכולים לקלוע זריקות פנויות מסביבו כל הזמן, אף אחד שם לא "נדבק" בתרבות המסירה. כל אחד יודע מה התפקיד שלו. גולדן סטייט מוסרת לא מעט - אבל ברגע שיש זריקה פנויה אף אחד לא מוסר. סן אנטוניו - הקבוצה שמייצגת את האקסטרה פאס מבחינתי , עוצרת את כל המסירות שלה ברגע שיש זריקה פנויה..

אבל בלייקרס של לונזו בול, המסירה המדבקת פשוט גורמת לכולם למסור ולמסור ויש בעיקר שניים שאני מאד מרוצה מהם שלוקחים את הזריקה הפנויה:
*האחד , עם הרבה יותר בטחון מדאשתקד - ברנדון אינגרם. ברנדון אינגרם יהיה הכוכב של הלייקרס, ובניגוד לוויגינס יש לו גם Alpha Dog Mentality בחיתולים. השחקן זורק הרבה, מחטיא הרבה ואני אוהב את זה.. כי יום יבוא והוא יהיה חזק יותר ולא יחטיא כמו עכשיו ואז יש לנו שחקן של 20 + נקודות כל ערב עם יכולת מסירה טובה וריבאונד ואורך טובים.
*השני, קייל קוזמה, שהוא אחד מהרוקיז הכי טובים מבחינת טאץ' בלייאפים שראיתי ב NBA.
ראוי לציין גם את לופז שקולע זריקות אבל הוא לא חלק מהעתיד של הלייקרס לדעתי.

ההשוואה הכי טובה של לונזו בול כרגע היא ריקי רוביו, עם הגנה של לואיס סקולה. שחקן מוכשר בסה"כ - אבל לא שווה בחירה מס' 2 בדראפט, בטח לא בדראפט שכזה! תראו כמה רוקיז מוכשרים יש השנה, סופסוף הבשורה הגיעה : בן סימונס, ג'ייסון טייטום, דניס סמית' (שאם מישהו לא מכיר אותו, הולך להפוך את דאלאס לקבוצה מלהיבה סופסוף), דיארון פוקס (שאני חשבתי שצריך לבחור אותו בגלל המנטליות ההגנתית, האתלטיות והקליעה שהיא ברת תיקון), לאורי מארקנן, מאליק מונק, דונובן מיטשל, קייל קוזמה ואפילו פרנק נטלקינה מראה ניצוצות (מסתבר שפיל טוב בלבחור שחקנים וצדק כשהעיף את כרמלו קיבינימט). כולם יותר טובים מלונזו בול כרגע - באמת. לונזו אומנם מוסר מצוין ובאמת רואה את המשחק בצורה מבריקה, אבל חוסר האתלטיות שלו, האימפוטנציה שלו שהייתה אמורה להחליף את המנהיגות של ראסל, הקליעה שלו הם דברים שהופכים אותו לשחקן בינוני. בסופו של דבר גם אסיסטים יפים שמתקמפלים ל10 בסה"כ אפשר להחליף ב10 פחות יפים, ואולי פחות מדבקים, אבל יעילים באותה מידה - ולהוסיף אליהם עוד 7,8 נק' והגנה. אני לוקח כזו עסקה.


שאלוהים יעזור לי
 
אני לא מבין איך אנשים פה אופטימיים לגבי הקליעה שלו

הזריקה עצמה חרא, איך אפשר לפתח דבר כזה לדבר חיובי? לקווין מרטין בזמנו גם היה זריקה חרא אבל היו לו עונות של 20+, לונזו נראה לי מקרה אבוד בקטע הזה. ימים יגידו
 

ofer1732

New member
מלכתחילה היה ברור שהמחיר שהלייקרס שילמו גבוה

ראסל בחירה 2 בדראפט לפני 3 שנים עדיין עם המון פוטנציאל, לתת שחקן כזה בשביל salary dump היה די unpresedented, הלייקרס מתכננים להחתים שחקן מקס (או אפילו 2) וזה היה בלתי אפשרי עם החוזה המזעזע של מוזגוב- שחקן קצה רוטציה עם אחד החוזים הגבוהים בקבוצה למשך 3 שנים (מה לעזאזל עבר למיץ' קופצ'ק בראש?), הלייקרס היו חייבים לתת נכס רציני בשביל להיפטר מדבר כזה וההצעה שלך של רנדל (שנה אחרונה בחוזה), קלרקסון (ערך טרייד שלילי בגלל החוזה הגדול שלו) וזובאץ' (הימור קצה רוטציה נחמד) לא מתקרבת ללהספיק.
עם זאת צריך לציין שהלייקרס יצאו הרבה יותר טוב ממה שחשבתי מהטרייד הזה, הצליחו להשיג בתמורה ביחד עם לופז את אחד הרוקיז הטובים השנה - פיוצ'ר הול-אוף-פיימר קייל קוזמה.

לגבי לונזו, בינתיים זה באמת לא נראה טוב כרגע, נתקלתי לפני כמה ימים באיזה ציוץ בטוויטר שלונזו בדרך ללהיות השחקן הראשון בהיסטוריה עם פחות מ30% משדה, 25% אחוזים מהשלוש ו-55% מהעונשין, הקליעה שלו הייתה בעייתית גם במכללות ובלייקרס יש מסביבו פחות קלעים שיפתחו את המגרש לחדירות אז היה ברור שזאת תהיה נקודה בעייתית אבל לא עד כדי כך... עם זאת עדיין מוקדם מדי בשביל לקבוע גורלות ולא הייתי מספיד אותו, תן לו זמן, שנה ראשונה בליגה של רכזים בקבוצה פח, לא הוגן להכריז עליו כבר עכשיו ככישלון.

לגבי הדראפט עצמו, לונזו היה בחירה 2 ברורה ואי אפשר לבקר את מג'יק עליה לא משנה איך זה יצא, אף GM בליגה לא היה לוקח שם את דניס סמית'.
 
למעלה