העונה הבאה של סקראמנטו קינגס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של סקראמנטו קינגס

סגל:
PG- ג'ורג' היל, דארון פוקס
SG- באדי הילד, בוגדן בוגדנוביץ' (לא להתבלבל עם בויאן שאנחנו מכירים), גארט טמפל
SF- סקל לביסייה, וינס קרטר
PF- זיבו, הארי ג'יילס
C- קאולי-סטיין, קוסטה קופוס, ג'ורג'יוס פפיאניס

שאלות:
1. מי יהיה הפנים של הפרנצ'ייז?
2. האם התמהיל של צעירים ווטרנים יוכיח את עצמו, או שהותיקים יגזלו דקות חשובות לצעירים?
3. מועמד לפריצה?
4. מה התחזית ומה התקרה?
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. to be determined. המועמד המקורי היה דארון פוקס אבל ההחתמה של ג'ורג' היל תפחית את הקרדיט של פוקס לפחות בהתחלה. יכול להיות שפוקס והיל יפתחו יחדיו, וישלימו שלישיית פרימטר נמוכה יחד עם הילד.
כרגע הגרעין של הקינגס מורכב מפוקס, הילד וקאולי-סטיין. אף אחד מהם כנראה לא יראה כמו הדבר הגדול הבא, יכול להיות שהפרנצ'ייז פלייר יבחר דוקא בדראפט הבא.
&nbsp
2. אני אוהב את ההחתמות של היל וקרטר. אם נשים בצד את התרומה המקצועית, התפקיד העיקרי שלהם יהיה בשיפור התרבות הרעה של המועדון וחינוך הצעירים- איך להתאמן, איך להתנהל, איך לשחק כקבוצה. יכול להיות שהם יעכבו טיפה את הפריצה של הצעירים אבל התרומה ארוכת הטווח שלהם חשובה יותר.
ראנדולף לעומת זאת לא ממש נחוץ. הוא כנראה יאלץ את הקינגס לשחק בסגנון טיפה יותר מיושן ואני לא חושב שיש לו ערך מוסף כמנהיג. זיבו הרבה יותר טוב מהאלטרנטיבות בעמדה 4 אבל אני לא חושב שהקינגס צריכים לשאוף לקבוצה הכי חזקה בעונה הבאה. בעיקר לשפר את ההתנהלות ולקדם את הצעירים.
&nbsp
3. קאולי סטיין הוא המועמד שלי. הקריירה שלו יכולה להתפתח לשני כיוונים- או לכיוון סטייל דאנדרה של סנטר אתלטי שמגן ומתגלגל חזק לטבעת, או לכיוון יותר טכני כי ראינו אותו עושה דברים יפים בפוסט וכמוסר מאז שקאזינס עזב. הייתי רוצה לראות את סטיין מתפתח בשני התחומים, לא בטוח שהוא יכול להיות טוב כמו דאנדרה בתפקיד הזה אבל יש לו ערך מוסף שכדאי להשקיע בפיתוח שלו.
&nbsp
4. הנוכחות של וטרנים לא תאפשר לקינגס ליפול לאיזור ה-20 ניצחונות אבל גם לא משמעותית כדי להפוך אותם לממש תחרותיים. הציפייה היא להתקרב ל-30 ניצחונות. התקרה לא תיקבע לפי מספר ניצחונות (נניח 36 לצורך העניין) אלא עונה מוצלחת תהיה כזו שהגרעין של פוקס-הילד-סטיין יראה מבטיח, ואולי שחקן נוסף מהחבורה של בוגדנוביץ'-לביסייה-ג'יילס-פפיאניס יעשה רושם של שחקן ששווה חמישייה.
 

picki23

New member
על מה מבוססת הקביעה על פוקס?

לגבי הילד וסטיין אני מסכים.

לגבי פוקס, חוץ מרכז אחד שיש לו פוטנציאל טיפה יותר גדול (דניס סמית) אני לא רואה איך אפשר להגיד עליו דבר כזה כשהוא כ"כ צעיר, עם היכולות הפיזיות המרשימות שלו.

מה גורם לך לחשוב ככה?
 

rapgamer4ever

New member
לא קבעתי כלום כי אני באמת לא מכיר

בעונת הרוקי הוא כנראה לא יחזיק בכדור כל הזמן כי הקינגס החתימו את ג'ורג' היל שמן הסתם טוב ממנו כרגע.
אמרתי שפוקס כנראה לא יסתמן כפרנצ'ייז פלייר בעונה הקרובה, יכול להיות שיהיה כזה בהמשך למרות שלהבנתי לא רואים בו פוטנציאל סופרסטאר בליגה, אלא שחקן שבסבירות גבוהה יהיה טוב מאוד.
בודאי שאין שום דרך לדעת בודאות איך הוא יתפתח, כמו כל הרוקיז בעצם.
 

picki23

New member


 

picki23

New member
בלאגן שיוביל לסדר

1. הפנים של הפרנצ'ייז הוא באדי הילד כרגע. זה ישתנה בעוד שנתיים - שלוש בערך. אז הפנים של הפרנצ'ייז יהיו דיארון פוקס ואני משער שהילד הזה ייקח את סקרמנטו לפלייאוף, בתור רכז פותח.

2. זה יכול לעזור אם רוצים להסתובב סביב המקום ה10. בעקרון ממפיס, סקרמנטו, יוטה, הפליקנס, דאלאס( בקושי) ואפילו הקליפרס די דומות ביכולות שלהן. זה משאיר אותנו עם דנבר מינסוטה ופורטלנד שנשים את שלושתן במקום 8 רק לרגע, ונבטיח לקבוצות הבאות את העלייה לפליאוף - גולדן, ס"א, יוסטון, אוקלהומה ( כשהלייקרס ופיניקס מחוץ למשוואה) גולדן, ס"א, יוסטון, אוקלהומה סביר להניח שיתפסו 4 מקומות מתוך חמש ראשונים ולכן אחת מדנבר, מינסוטה ופורטלנד תכנס לשם, ככה שדנבר ופורטלנד מתחרות שתיהן על מקומות 6 -7 (וזו בהנחה ופורטלנד שווה פלייאוף, כשבסיס הטענה הוא כימיה של כמה שנים) זה אומר שיש תחרות של 6 קבוצות על המקום השמיני, נחלק אותם לזוגות:

ממפיס, קליפרס - העדיפה מביניהם לדעתי היא ממפיס.
יוטה, הפליקנס - אין לדעת מי העדיפה, שתיהן קבוצות די חדשות בהתחשב בנסיבות.
סקרמנטו, דאלאס - דאלאס עדיפה לדעתי אבל לא בטוח.

מאמין שהמנצחת במירוץ למקום 8 היא אחת משתי הזוגות הראשונים. לכן סקרמנטו יכולה לעלות לפלייאוף אבל זה תלוי בפציעות של הקליפרס, הגיל של ממפיס, הכימיה של יוטה, העומק של הפליקנס ופשוט דניס סמית' ג'ר.

אם התמהיל הזה מניב תוצאות לפי השיטה שלפיה אני טוען כעת, הוא עובד וזה מודל לחיקוי, במערב פרוע שכזה.

3. קאולי סטיין זה השחקן שיכול להרוויח מהסיפור הזה הכי הרבה, בתור שחקן הגנה עם נגיעות התקפיות. להיות סוג של ג'ואקים נואה בשיאו למרות שזו תקרה גבוהה.

4. את התחזית נתתי ב2 וגם את התקרה.


אני בתור אוהד לייקרס מאד מפחד מלונזו בול לעומת דיארון פוקס ואני מקווה שאני טועה ובכל זאת גם מקווה בשביל סקרמנטו שתחזור עטרה לישנה
 
מצטער, אני לא אופטימי

במילים פשוטות - שחקנים טובים לא ירפאו ארגון חולה.
הקינגס כבר עשור נמצאים בריבילד, היו להם ים בחירות גבוהות, הם הביאו הרבה שחקנים טובים מהדראפט, כולל אייזאה תומאס בבחירה ה 60, ועכשיו הם שוב "בונים מחדש" עם בסיס צעיר וחבורה של וטרנים שאמורה ללמד אותם איך להיות שחקנים.
אני לא אופטימי. לצערי יותר סביר שהם שוב יחליפו מאמן לפני סוף העונה, ולא יצליחו למצות את הפוטנציאל של השחקנים שיש להם, ושוב יבחרו גבוה, ושוב יבזבזו את הבחירות שלהם.
 

Cade Foster

New member
תשובות

1. לא יודע. נהמר על פוקס.
2. לדעתי יוכיח את עצמו. היל יכול לשחק גם ליד הילד וגם ליד פוקס בתור קלעי. קרטר וזיבו יושבים על עמדות דלילות בכישרון ולא אמורים לקחת דקות לצעירים.
3. נהמר על הילד. הגיע לליגה בתור פוטנציאל ריי אלני/רג'י מילרי, הגיע הזמן שיוכיח את זה אחרי עונת התאקלמות לא רעה כשלעצמה.
4. בוטום 3 במערב. הם גם ככה לא מכוונים ליותר מזה.
 

fatnoam

Active member
עונה מהר

1. וינס קארטר? הם בטח ינסו לקדם את מי שייראה טוב יותר - פוקס או הילד. אני הולך עם וינס.
&nbsp
2. הוא יוכיח את עצמו רק לא בעונה הזו. מספיק שקאולי סטיין יפתח מהלך פוסט אפ אחד בשביל להצדיק את ההחתמה של זיבו, לדוגמא.
&nbsp
3. מבחינתי ג׳ורג׳ היל הוא השחקן הכי טוב בסגל מצד אחד, מצד שני הוא אנדרייטד בטירוף בליגה. לדעתי הוא ייתן חצי עונה טובה, ורחרוחים מקונטנדריות או קבוצות פלייאוף יתחילו להגיע עד הטרייד המיוחל. זו פריצה בעיניי. מבחינת פריצה קלאסית זה קבוצה של ילדים, כך שכל שחקן שישתפר מבחינתי זה חלק מגרף שיפור, לא פריצה.
&nbsp
4. הם הולכים להיות אחרונים במערב. אין להם אפשרות לתקרה כלשהי.
 

somone14111

New member
קיירי נתן ראיון אש

לסטיבן א סמית', בו טינף באופן לא גלוי על לברון ג'יימס ועל צוות האימון של קליבלנד.
בנוסף, כנשאל את מי הוא מעדיף לברון או קובי, ענה 'אבא שלי ראשון, קובי שני'. מדהים שאפילו קיירי ששיתף פעולה עם לברון הרבה זמן מעדיף שחקן אחר. זה אומר הרבה לא?
&nbsp
חפשו את הראיון ביוטיוב, שווה.
 
למעלה