העונה הבאה של ניו אורלינס פליקנס

rapgamer4ever

New member
אני חושב שהוא שחקן משלים בינוני

בדומה לשאר השחקנים מחוץ לשלישייה הולידיי-דיוויס-קאזינס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חצי מסכים

אם יש משהו שרונדו יודע לעשות טוב, זה להפעיל גבוהים
יש סיבה לזה שקאזינס לחץ שיביאו אותו ויש סיבה לזה שדווקא בעונה שלו בסקרמנטו הוא עמד על 12 אס' למשחק שזה הרבה יותר ממה שהיה לו בדאלאס ובבולס שאגב גם שם הוא עמד על 7 אס' למשחק.
זה מה שהוא יודע לעשות ועל זה הוא בנה קריירה
בינוני או לא, ההתקפה של הפליקנס תקום ותיפול על היכולת שלו לתת כדורים לדיוויס וקאזינס.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שההתקפה של הפליקנס ממש לא תקום על זה

סיכוי טוב שהיא תעבוד יותר טוב ללא רונדו. הדבר האחרון שקאזינס ודיוויס צריכים זה את רונדו מחזיק בכדור כל היום כפי שעשה בסקראמנטו.
&nbsp
היריבות יצופפו את הצבע מול דיוויס וקאזינס, לכן הפליקנס צריכים קלעי שלוש טובים וזו הסיבה שאני ממש לא מחזיק מרונדו כשחקן התקפה לצד השניים האלה. אולי הוא שוב ימסור 7 אסיסטים כי הוא מוסר מעולה אבל זה לא אומר שהעונה שלו תהיה יותר משמעותית ממה שעשה בשיקאגו או בכל מקום אחר בשנים האחרונות.
 

fatnoam

Active member
אני איתך

רונדו יכול מאוד להקל על בוגי ודייויס לעשות סלים קלים. נטל היצירה הוא לא פשוט, ויעשה טוב לניו אורלינס אם הם יהיו יותר פינישרים מאשר יוצרים.
&nbsp
אני לא חושב שההתקפה תקום או תיפול עליו, אבל היעילות של הפליקנס והסיכוי שלהם להגיע לפלייאוף ישתפר פלאים אם רונדו ייתן עונה של 12 אס׳.
 

Cade Foster

New member
לא אופטימי

1. אני חושב שניצנים של התאמה ביניהם ראו גם אשתקד. זו לא הבעיה. הבעיה היא שאפשר לצופף את הצבע מולם מבלי להענש. לא רואה סיבה שבכל פעם שאחד מהם יקבל את הכדור קרוב לטבעת הוא לא יזכה לשמירה כפולה. בסוף אלה יהיו רונדו והולידיי שיצטרכו לנצח משחקים בשבילם.
2. מאמין שהולידיי ישחק 2 רוב הזמן לצד רונדו. זה די מייתר את השאלה.
3. ג׳נטרי יפוטר. השניים האחרים ייישארו.
4. התקרה היא סיבוב ראשון אבל לא נראה לי שיגיעו אליו. לא מאמין בקבוצה עם קו אחורי כל כך חלש, לא משנה מי נמצאים בצבע. הפוך היה נראה יותר טוב.
 
למעלה