העונה הבאה של שארלוט הורנטס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של שארלוט הורנטס

סגל:
PG- קמבה, MCW
SG- באטום, מאליק מונק, ג'רמי לאמב
SF- קיד גילכריסט
PF- מרוין וויליאמס, פרנק קמינסקי
C- דוויט הווארד, קודי זלר

שאלות:
1. קבוצה שלישית של דוויט בשלוש שנים- האם סופסוף תהיה התאמה?
2. מה הציפיות שלכם מהרוקי מאליק מונק?
3. מועמד לפריצה/דעיכה?
4. מה התחזית ומה התקרה?
 

fatnoam

Active member
זה נראה לי מההודעות שאני אכתוב הרבה ואף אחד לא יקרא

כי הפורום עם פחות פעילות, וכי שארלוט זה .... בעעעע...
&nbsp
1. דווייט הווארד סוס מת. הוא אפקטיבי רק כשהוא אוסף את ההחטאות של האחרים (או נהנה מבישולים שלהם), אבל הוא כבר לא אתלטי בשביל לעשות את זה טוב. יתרה מכך, הוא ממש נמנע ממגע פיזי, אז גם כאילו אין יתרון לסייז שלו, ובגלל שהוא לא מרביץ, גארדים לא מפחדים לחדור. הוא קיבל כמה דאנקים בפנים השנה, גארדים לוקחים עליו ריבאונד בבוקס אאוט. הוא גמור. לא גמור חינני כמו פאו גאסול או דירק, לא גמור גוש בשר יעיל כמו מוטומבו ברוקטס. גמור גמור. פיניטו.
מעבר לזה מבחינת סגל, אני חושב שקמבה וגם באטום מוסרים טובים שיכולים להפעיל אותו, וויליאמס הוא 3 בעיניי שמשחק 4 כי זה מה שמספרי 3 קלאסים עושים היום, אז יש ריווח. בגדול יש כאן לדווייט את כל התנאים להצליח, פשוט חבל שהוא גמור. אני ממש צופה עונה של סינגל - סינגל בנקודות וריבאונדים.
&nbsp
2. אתלט, קולע שלשות, חיה רעה במגרש הפתוח. בקנטאקי הוא היה אריה בקבוצה של אריות. שארלוט בעיניי קבוצה של שועלים, שכמעט כולם וטרנים (יחסית), שמשחקת המון סט גיים. או שזה לא יתאים לו כלל, או שהוא דווקא יתבלט כי אין להם באמת שחקן כמוהו. תעזור לו העובדה ש-MKG גם הוא מקנטאקי וכנראה יעזור לו להיקלט ולהיטמע. כמו כן, מונק מתחרה בדקות עם לאמב - שאני מאוד לא מחזיק ממנו - כך שלדעתי נראה אותו נותן עונה טובה.
&nbsp
3. אם באטום ייפצע (סביר בסה״כ) הרבה מהנטל ההתקפי יגיע ל-MKG (יגיע, כי הוא לא הטיפוס שלוקח), וזה יכול להקפיץ אותו מדרגה. הוא הפוטנציאל שיפור היחידי בקבוצה הזו לטעמי.
הווארד כמובן בעל הסיכוי הכי גבוה לדעוך, וגם להציג דעיכה מגעילה כזו (מהדעיכות שאחד מהזלר בראדרס עולה לפניך בחמישיה). מרווין וויליאמס לדעתי גם עבר כבר את הפיק בקריירה שלו ולדעתי הוא גם בדרך למטה.
&nbsp
4. המזרח כל כך חלש שהניסוי העלוב הזה עם הווארד עוד יכול להיגמר במקום בפלייאוף. להערכתי זה לא יקרה. התקרה שלהם גם היא סיבוב 1 בפלייאוף, לא רואה אותם עוברים אף אחת מבוסטון, קליבלנד, מילווקי, וושינגטון, טורונטו וכו׳.
 

rapgamer4ever

New member
MKG אכזב אותי העונה

לדעתי יש יותר סיכוי שיאבד את המקום בחמישייה מאשר שיהפוך לסקורר של 15 נקודות.
באטום יכול לפתוח בעמדה 3, זה בהנחה שמונק יעשה עונת רוקי טובה וירוויח 30 דקות למשחק בעמדה 2.
 

fatnoam

Active member
לא תלוש מהמציאות התרחיש הזה


 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. רוב הסיכוי שלא. קליפורד הוא hardass שאוהב משמעת מוחלטת מהשחקנים שלו. זה אומר לרדת להגנה על חשבון ריבאונד התקפה, לעשות תמיד בוקסאאוט, אני לא חושב שתהיה לו סבלנות לשטויות של דוויט.
אם הווארד יאמץ את הגישה המתאימה הוא יוכל לתרום כי סה"כ הוא הסנטר הכי מוכשר שלהם. יש שני ball handlers בחמישייה שיחפשו אותו כשהוא מתגלגל לצבע, זה עבד לקודי זלר (אנדרייטד) וזה יכול לעבוד גם עבורו.
&nbsp
2. תכל'ס אני לא מכיר רוקיז, אבל ממה שהבנתי מונק אמור להיות הסקורר השלישי בטיבו בקבוצה. אם ההורנטס יסיימו במאזן חיובי זה שם אותו בעמדה טובה ל-ROY.
ג'רמי לין מילא תפקיד חשוב בקבוצה לפני שנתיים עם הסקורינג שלו מהספסל. מונק ינסה להיכנס למשבצת דומה ואולי יקודם לחמישייה בשלב מסוים.
&nbsp
3. האמת שאני לא מזהה כאלה. לא רואה שחקן שיכול לפרוץ בצורה משמעותית וגם לא שחקן מאוד מרכזי שיהפוך ללא רלוונטי.
אולי אולי פרנק קמינסקי מועמד לפריצה.
&nbsp
4. שארלוט לדעתי צריכה לעשות פלייאוף. הם שווים יותר מהמאזן שלהם בעונה האחרונה כי הפסידו המון משחקים צמודים. אני צופה להורנטס 40-41 ניצחונות ומקום 7 במזרח.
התקרה היא שחזור העונה מלפני שנתיים: 47 ניצחונות וסדרת סיבוב ראשון שמגיעה לגיים 7. בכל מקרה אני לא מהמר על סיבוב שני שלהם גם בסיטואציה כזאת.
 

Cade Foster

New member
תשובות

1. גמור. אין לי מה להוסיף מעבר למה שנועם כתב.
2. לא מכיר. שיתחיל מלקבל דקות משמעותיות שלא יפגעו בקבוצה .
3. אם יש מועמד לפריצה אז זה רק קמינסקי. אם אני לא טועה הוא בעונת חוזה ושארלוט השקיעה בו לא מעט. אם לא יפרוץ העונה הוא יוכתר רשמית לבאסט.
אם הווארד כבר לא מועמד לדעיכה אלא כבר אחריה אז אני חושב שקיד גילכריסט הוא מועמד טוב. כבר השלמנו עם זה שהוא לא יהיה שום דבר מעבר לסטופר, אבל עם הגוף המתפרק שלו לכו תדעו כמה מזה יישאר בסוף העונה.
4. במזרח הנוכחי פחות מפלייאוף יהיה כישלון. זו גם התקרה כי סיבוב הם לא יעברו.
 

rapgamer4ever

New member
קמינסקי נבחר בדראפט 2015

כלומר הוא יפתח את העונה השלישית שלו בליגה. עונה רביעית זו שנת חוזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עונה

1. בניגוד לאחרים, אני חושב שהאוורד יצליח להפיק מעצמו יותר בשארלוט מאשר ביוסטון או באטלנטה.
ברור שהוא כבר די גמור ובטח שאין ציפיה שהוא יחזיר פתאום לכושר שהוא היה בו באורלנדו אבל ביחס למה שראינו ממנו בשלוש העונות האחרונות, אני מאמין שנקבל יותר.
&nbsp
2. לא מכיר, לא יכול לענות.
&nbsp
3. רק קמינסקי ואני בספק אם זה יקרה כי ת'כלס, למה שעכשיו יקרה מה שלא קרה בשתי העונות החולפות?
&nbsp
4. מאמין שהם יהיו בפלייאוף אבל בזה זה יסתכם, סיבוב ראשון אולי אפילו עם ניצחון אחד נחמד אבל לא יותר מזה.
&nbsp
 
למעלה