העונה הבאה של סאן אנטוניו ספרס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של סאן אנטוניו ספרס

סגל:
PG- פארקר, מילס, דז'ונטה מוריי
SG- דני גרין, מאנו
SF- קוואי, רודי גיי
PF- אלדריג', דיוויס ברטנס, דיוויד לי?
C- גאסול, ג'ופרי לאוורן

שאלות:
1. האם זו תהיה השנה בה הספרס נופלים מחוץ לתמונת הקונטנדרשיפ?
2. האם הספרס ימשיכו באותה שיטת משחק של קצב איטי, משחק פוסט ומיד ריינג', או שיהיה שינוי סגנון?
3. מה הציפיות שלכם מקוואי והיכן תמקמו אותו במירוץ ל-MVP?
4. מה התחזית ומה התקרה?
 

fatnoam

Active member
hmm

1. הם יכולים לנצח בסדרת פלייאוף כל קבוצה שהיא לא גולדן סטייט. האם הם קונטנדרים? הייתי מהמר עליהם גם נגד אוקלהומה וגם נגד בוסטון, כנראה נגד יוסטון, ומול קליבלנד אולי - לא בטוח. מבלי לנחש את המאזן, הם אחת הקבוצות הטובות בליגה.
&nbsp
2. אני מאמין שנראה הרבה הרכבים עם קוואי וגיי ב-3 וב-4. גם אם ברטאנס משחק 4 זה מקטין אותם וגורם להם לרוץ את המגרש מהר יותר. גאסול ואולדרידג׳ אמנם כבדים, אבל גם עם כבד אחד אפשר לשחק מהר. אני מניח שבספרס כמו בספרס, התשובה לשאלה טמונה ביריבה. אם ירצו לשחק מהר הם יכולים. שוב, לא בקצב גולדן, אבל בקצב מהיר.
&nbsp
3. כמו במקרה של יאניס ו-וול, קוואי מרוויח מהעובדה שיש קונסולידציה של כוכבים. יהיה יותר קשה לתת את ה-MVP ללברון, קארי, דוראנט, הארדן או ראסל שמשחקים עם כוכבים גדולים מאוד יחד איתם. לעומת זאת, לצד יאניס ו-וול אין כוכבים גדולים, ולצד קוואי יש את למרכוס שממש בירידה. אין לי ספק שזה אמור לדחוף אותו במירוץ. מצד שני, הוא לא מספיק פלאשי ודמות מעניינת בתרבות האמריקאית, כמו כל הפרנצ׳ייז הזה, ולכן אני חושב שהוא יסיים במירוץ MVP כמו בכל שנה. בדיבור, אבל לא קרוב ללקחת את התואר.
&nbsp
4. אני חוזה להם גמר מערב, ואת התקרה גם בגמר מערב. אופתע מאוד אם יפסידו לרוקטס בסדרת פלייאוף בסיבוב השני.
 

fatnoam

Active member
הייתי גם רוצה להוסיף גם כמה מילים על רודי גיי

גיי ידוע כפרובלמט לא קטן, ובגדול קבוצות שילמו לו די הרבה כסף על אי-הצלחה. מה לספרס ולו?
&nbsp
אז ככה, כמו על סטיבן ג׳קסון בזמנו, הספרס החליטו להמר על שחקן עם אופי ספק בעייתי, אבל עם כשרון גדול, שיכול לתרום להם. המסגרת הקבוצתית הקבועה שלהם, יכולה להכיל בתוכה הרבה דברים. יהיה מעניין אם גיי אחד מהם.
&nbsp
מבחינת גיי נטול ההצעות, להגיע לספרס היתה אמורה להיות החלטה קלה. 8.3 מליון לכל שנה, ועוד השנה הבאה היא אופצית שחקן. ייתן עונה טובה? יש מצב לעוד חוזה גדול בגיל 32. הספרס מספיק טובים בשביל לתת במה. כמו כן, יש לו ברזומה 7 משחקי פלייאוף בלבד, לפני 7 שנים, כך שלעבות את זה תמיד טוב.
&nbsp
מצד שני, גיי מגיע לסיטואציה לא מוכרת. השחקן הכי טוב בקבוצה משחק בעמדה שלו, לכן הוא צריך להוכיח שהוא יכול לפרוח גם לצד קוואי, בעמדות פחות מוכרות לו (עמדה 4 או עמדה 3 כאשר קוואי משחק 2). גיי שיחק 4 בנבחרת ארה״ב לצד דוראנט (פתח כ-3) והיה מצויין בטורניר שארה״ב לקחה בקלות. יותר קשה ב-NBA יום יום, אבל מצד שני, לצד קוואי מספיק שתעשה בוקסאאוט, הוא כבר יבוא מלמעלה וייקח את הכדור עם אחת הצבתות האלה.
&nbsp
לספרס היה חסר הרבה סקורינג בעונה האחרונה בעיניי. פארקר לא יציב, מילס או חם או סתם, גרין לא פוגע כבר שנתיים. אפשר להגיד הרבה דברים על רודי גיי, אבל הוא די טוב בלשים את הכדור בסל.
&nbsp
יהיה מעניין.
 

FrecCo

Member
עשית לפי זיכרון?

חסרים בסגל קייל אנדרסון וברין פורבס (אם מתעלמים מרוקיז שבטח ישחקו בעיקר בדי-ליג).
&nbsp
1. האם לא נכון להגיד שיש רק קבוצה אחת קונטנדרית בליגה השנה? אם בכל זאת מתגמשים לשמור על רוח ספורטיבית אז הספרס בתמונה יחד עם יוסטון, קליבלנד ושות׳, כל עוד לא הוכח אחרת.
2. אין הרבה שינויים בסגל, בעיקר לא בעמדת המאמן, אז לא רואה סיבה לחשוב שהקצב או שיטת המשחק תשתנה. פופ ידוע כשמרן, הוא לא יבקש מהשחקנים להתחיל לדפוק שלשות אחרי שני כדרורים רק כי זה עובד לקרי והארדן.
3. אני מצפה מקוואי שעד סוף העונה הסדירה הוא יהיה המועמד המוביל לMVP. לכל הפחות הייתי רוצה לראות אותו מעלה את המנהיגות שלו שלב- מתחיל לדרוש מהשחקנים סביבו יותר, וגם הופך אותם לטובים יותר כשהוא על המגרש.
4. התחזית והתקרה די דומות- מקום 2-4 בעונה הסדירה. סדרה תחרותית מאוד בסיבוב השני. אם KD או סטף נפצעים אפשר לשאוף לאליפות (היי, השנה קוואי, שנה הבאה אחד מהם. רק הוגן)
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אני מציין את השחקנים המרכזיים

הייתי יכול להוסיף את אנדרסון כשחקן רוטציה אבל ממש לא התרשמתי ממנו עד כה ולא בטוח שתהיה לו קריירה ארוכה ב-NBA.

1. אני חושב שקליבלנד בכל מקרה קונטנדרית, וגם כל קבוצה אחרת שיכולה בעיקרון לקחת לווריורס שני משחקים בסדרה (יוסטון? ספרס?).
2. כאן אני פחות מסכים איתך, לתחושתי הספרס צריכים להתקדם לסגנון יותר מודרני. לאו דוקא שני כדרורים ושלשה אבל קצב משחק גבוה יותר, הרכבים היברידיים ואתלטיים, פחות פיק אנד פופ מלונג 2 או turnaround jumper מהפוסט. ארחיב יותר בתגובה נפרדת.
 

88nothing

Active member
לדעתי הספרס התחזקו

1. לא נופלים לשום מקום, שנה שעברה הם הפסידו לגולדן סטייט בלי קוואי וטוני פארקר, עם שנייהם בריאים ובתוספת של גיי, אי אפשר לדעת איך הסידרה תתפתח, סה"כ יש להם מצ'אפ טוב מאוד מול הווריאורס ויכולת להעלות 2 גבוהים התקפיים.

2.יהיה חייב להיות שינוי כלשהו, כי גיי יקבל דקות ב4 מה שיכריח משחק קצת יותר מהיר.

3.אי אפשר לדעת, יכול להיות שפופוביץ יוריד לו את הדקות ויתן לגיי להוביל בדקות מסויימות כדי שירגיש בבית.

4.תקרה אליפות. תחזית 65 נצחונות.
 

rapgamer4ever

New member
מעניין

מבחינת הסגל השינויים העיקריים הם רודי גיי (אחרי פציעה) במקום ג'ונתן סימונס ודווין דדמון, שהם שניים מהשחקנים היותר דינמיים בקבוצה.
מעבר לכך הסגל הזקן מתבגר בעוד שנה. לי זה לא מרגיש שהם התחזקו, אולי להפך.
 

DARKSEID

New member
היה להם קיץ גרוע. אולי הם לא ישיגו יתרון ביתיות

אולי אוכל את הכובע, כי אנחנו מדברים על הספרס, אבל אני פשוט לא מאמין בהם השנה.


1. כן. יותר מדי סימני שאלה לגבי פארקר וגיי. שניהם חוזרים מפציעות מאוד קשות, פציעות שיורידו את היכולת האתלטית שלהם.
הם תלויים ביכולת של גאסול וגם למרקוס במידה מסוימת, להישאר רלוונטיים. בפריצה של מוריי, עד שפארקר יחזור, אם הוא בכלל יחזור. וכמו שכתבו אם גיי יוכל להשתלב בכלל במרקם הקבוצתי.

2. זה יהיה מאוד מעניין. רודי אמנם רץ בנבחרת ארה"ב, אבל רוב הקריירה הוא בילה בקבוצות עם קצב משחק איטי. עד שרודי יחזור לכושר, הם עדיין ישחקו את אותו המשחק שהם שיחקו שנה שעבר. יהיה מעניין לראות אם פופ יחליט להחליף את השיטה להתקפה מהירה יותר באמצע העונה, אם הקבוצה תקלע לקשיים.

3. תלוי. אם הספרס יהיו במקום השלישי ומעלה קוואי ייקח את הMVP אם לא, הוא יצטרך להתמודד עם לברון,דוראנט ויאניס. בכל מקרה, הוא הפייבוריט שלי לזכות.

4. תחזית: מקום חמישי עם 53 נצחונות מיניסוטה לוקחת בשישה משחקים. יש גבול לפופ

תקרה: גמר מערב והפסד בסוויפ לגולדן סטייט, כי זה בכל זאת פופ
 

billc

New member
יש לי הרגשה שגאסול הולך לתת עונה פריצה

דיסק
 

FrecCo

Member


 

יבגניי34

New member
די מופתע מהתחזיות האופטימיות להחריד פה.

קבוצה שכל הסגל הבכיר שלה בדעיכה סופנית. זה כולל את מאנו, פארקר, גאסול, מילס, גרין ואני אספור גם את אלדריג׳ המאכזב.
גיי תעלומה, שחקן מסוג ״הכשרון הדביל״.
להערכתי מקום 4-5 עונה, תקרה סיבוב 2 פלייאוף.
 
אני איתך

כבר עשור אומרים שהספרס קבוצה של זקנים אבל הפעם זה ממש נראה ככה.
פארקר ומאנו סוסים מתים, גיי שחקן אוברייטד בינוני שאין לי מושג איך הוא יסתדר על משבצת אחרת כשקוואי תופס את המשבצת שלו.
גם אם גאסול איכשהוא לא ידעך , אלדרידג' יחזור למה שהוא הראה בימים היפים בפורטלנד וקוואי ישחק ברמת MVP, אני עדיין לא רואה אותם עוברים סיבוב שני בפלייאוף, במיוחד עם החיזוק המשוגע של שאר הקבוצות במערב בקיץ הזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל


יחד עם זאת, פופוביץ' הזה יכול להוציא מים מסלע
גמר מערב ממש לא יפתיע אותי למרות שאני לא חושב שזה יקרה
&nbsp
 

Cade Foster

New member
ההתלבטות הרגילה

האם ללכת עם תחושת הבטן שאומרת שהם כבר עומדים למות, או לזכור מי מאמן אותם ולהבין שגם עם סגל של D ליג הם מועמדים לאליפות.
&nbsp
1. אני די מסכים עם האמירה שחוץ מגולדן סטייט אין באמת מועמדות לאליפות. כל קבוצה שתצליח לנצח אותם בסדרה, תעשה אפסט עצום. הפערים גדולים מידי. סן אנטוניו תישאר לדעתי בדרג הבא שכולל את הקאבס, את הרוקטס והחל מהעונה גם את בוסטון ואולי אוקלהומה.
2. כן
3. כרגע אני חושב שהוא מוביל במירוץ לNBA כי הוא משחק בקבוצה שגם עושה מאזן מצוין ברגיל וגם כזו שמבליטה אותו יותר מכל השאר. מצד שני הציפיות שלי ממנו העונה יותר נמוכות מאשר לפני שנה. ציפיתי אז שהוא יתחיל לנהל לספרס את המשחק כמו שלברון עושה בקאבס, אם זה לא קרה עד עכשיו כנראה שזה כבר לא יקרה. מצפה שיישאר באותה היכולת מלפני עונה.
4. כמו שאלה 1. התקרה היא אותה התקרה של אשתקד וזו גם התחזית שלי.
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. לדעתי הספרס עוברים תהליך שחיקה מאז עונת האליפות ב-2014. למרות שהם נכנסים לפלייאוף עם סיכוי תיאורטי לזכות בתואר, הם לא באמת מצליחים להתקרב. לדעתי הם לא יכולים לנצח את גולדן והם אנדרדוג גם מול הקאבס. סיכוי לא רע שהם גם לא יכנסו לפלייאוף כסגנית המובילה.
קוואי לבדו מספיק טוב כדי לקחת את הספרס ל-50+ ניצחונות אבל לטעמי הם צריכים מהפכה בסגנון המשחק, ואולי גם בסגל, כדי לאיים ברצינות על התואר.
&nbsp
2. הנטייה היא לנסות למקסם את דקות המשחק של השחקנים הכי טובים. פאו גאסול לא יהיה בין 5 הספרס הטובים העונה, מה שגורם לי לחשוב שאלדריג' יראה יותר דקות ב-C וקוואי/גיי ישחקו יותר בעמדה 4. יחד עם דני גרין בעמדה 2 יש להם סייז טוב שיעזור להתמודד בהגנה על הצבע ובריבאונד. התקפית אני משוכנע שהם הכי טובים עם אלדריג' ב-C ויותר שחקנים שמסוגלים לתקוף את הצבע ולקלוע מבחוץ.
בכל שנה אני שואל את עצמי האם פופוביץ' יאמץ סמול בול, יכול להיות שבעונה הרגילה נמשיך לראות מהספרס הרכבים מסורתיים אבל בפלייאוף הוא יתן יותר דקות לשחקני פרימטר גם בעמדות פנים.
&nbsp
3. קוואי הפייבוריט שלי ל-MVP. ארבעה מ-6 השחקנים הטובים בליגה משחקים לצד סופרסטאר, כאשר קוואי ולברון טובים בהרבה מהשחקנים שלצידם וצפויים להוביל קבוצה מנצחת. לכן גם לא הייתי מבטל את סיכויי הMVP של הקינג, במיוחד בהתחשב במשחקים שאייזיאה יחמיץ.
מצד שני סיכוי לא רע שלברון ישמור כוחות, קליבלנד תנצח יחסית מעט משחקים, הספרס כמו תמיד ינצחו יותר ממה שהסגל שלהם שווה והתואר ילך לקוואי.
&nbsp
4. התחזית היא סיבוב שני. אני לא חושב שסאן אנטוניו התחזקה הקיץ והיא תוכל להסתמך פחות ופחות על ההתעלויות החד פעמיות של מאנו. אני לא מזהה בסגל שחקן שיכול לצוץ משום מקום ולתת 25 דקות פלייאוף איכותיות. ג'ונתן סימונס עשה את זה אבל עזב.
התקרה היא גמר מערב וזה יהיה הישג נפלא לספרס בעונה בה יש 3 קבוצות יותר מוכשרות ממנה בקונפרנס.
 
למעלה