OrEl74 - the decision

OrEl74

Well-known member
מנהל
OrEl74 - the decision

לפני שבועיים העלנו התייעצות בשאלה - יחסינו לאן?
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1981/182484661/ספורט_ומוטוריקה/NBA_ומכללות

ראשית אני רוצה להודות לכל הנוכחים, עד כמה שזה נשמע רגשני, עשה לי ממש טוב לראות את רמת האיכפתיות כי אחרי הכל, זה בסה"כ פורום באינטרנט אבל גיליתי לשמחתי שליושבי הפורום אכפת ממנו ולא פחות חשוב, אכפת מרמת השיח והדיון יותר ממה שאכפת מכמות האנשים והרצון שיהיו פה 20000 איש.

אני גם אציין שמאחורי הקלעים היו כאלה שפנו אלי בפרטי וגולש אחד שביקש להישאר בעילום שם אפילו הציע הצעה מאוד מפתה והיה מוכן להשקיע בה סכום כסף מסויים.

אז קראתי וחשבתי וכמובן שהתייעצתי עם אחי הקטן יובל (הוא לא באמת אחי אבל ככה זה מרגיש כשאתה מכיר בן אדם מאז שהוא בן 16, אפילו אם זו היכרות וירטואלית)
בסופו של דבר ההחלטה היא להישאר בתפוז שלמרות כל המגרעות הטכניות שלו, מספק לנו בסופו של דבר פלטפורמה טובה שאנחנו כבר מכירים וכמו שנועם ציין, מעבר לאתר אחר לא בהכרח ישפר את מצב הפורום ויהיה קשה להביא לשם גולשים חדשים בדיוק אפילו יותר ממה שקשה להביא אותם לכאן.
רעיון הפייסבוק נפל גם הוא כי נראה לי שהפלטפורמה שם והאפשרות לפתח דיון אמיתי ורציני שם, ממש ברמת הבלתי אפשרי.

אז אנחנו כאן, לטוב ולרע
נמשיך לדבר על מה שאנחנו אוהבים, נמשיך לפרגן לאתרים הפרטיים (מהמסחריים התיאשתי לגמרי) ולדפי הפייסבוק השונים ולקוות שרמת הסיקור בארץ להפוך למקצועית יותר ולא לכותרות כמו "הכוכב הגדול של ה-NBA נפצע ביורובסטקט" ואז לקרוא שמדובר באיזה סנטר מחליף שבקושי רואה חמש דקות משחק ואני אפילו לא זוכר את שמו.

מאחל לכולנו להינות מהעונה הקרובה (היי, אליפות לכספי זה לא דבר שהולך ברגל!)

ולסיום רק אומר
תודה יובל

יאללה, חודש ושבוע בדיוק לפתיחת העונה (17/10 למי ששכח)
 

88nothing

Active member


 

rapgamer4ever

New member
תודה רבה אחי

ואם למישהו יש ספק- ניר עושה 99% מהעבודה מאחורי הקלעים ואנחנו צריכים להודות רק לך
 

י ו א ב

New member
תודה על ההתמדה וההשקעה של כולכם.

הכי כיף לקרוא את הדיונים והפוסטים כאן. זה באמת נראה כאילו התקבצו לכאן, כמה מעכברי ה- NBA הכי הכי. גם בידע וגם ברהיטות.
מצידי, אשתדל לכתוב כמה שאוכל - בכפוף למספר המשחקים שאצליח לראות.
ושתהיה לנו עונה מעניינת אינשאללה.
 


תודה לך על הניהול השוטף בכל השנים ותודה שאתה ממשיך. לא יודע אם הפורום היה מחזיק בלעדיך. סביר להניח שלא, כי מיד הייתי גונב מהקופה של הפורום את כל הכסף שנשאר ומודיע על פשיטת רגל לפני שהייתם יכולים לתבוע את הכספים בחזרה. #כזה אני.
&nbsp
בכל אופן, זו עבודה קשה מאוד ואני יודע שאנשים מבינים את זה. בחרת להישאר, לקחת הומטאון דיסקאונט ונשמרת נאמן עד הסוף לקומיוניטי. באחד הימים תפרוש כשרק את המדים של תפוז אתה לובש והחולצה תועלה לראפטרס של עולם הפורומים של תפוז בכבוד אשר שמור לגדולים באמת, וזה ראוי להערכה בתקופה שבה כולם בוגדים בפן בייס שלהם. אז, תודה לך !
&nbsp
And while you ain't my mudda, you're the real mvp.
&nbsp
מאחל לכולם שנה טובה וברוכה בבריאות טובה לכם וליקרים לכם. בפתח עונה מרתקת במיוחד עבור הקהל הישראלי, ואם מלחמה גרעינית לא תהרוס את התכניות, יתכן שנזכה לראות ישראלי תופס את כל הפריים בתמונת האליפות, וזה רגע שהמדינה שלנו צריכה בעת הזאת - כלומר, לתת למירי רגב סיבה להתחבק עם ספורטאים ישראלים מצליחנים.
&nbsp
** הנה, אאוט אוף דה בלו, הימור לקראת השנה החדשה. נחזור בעוד תשע חודש ונראה אם צדקתי: אם גולדן סטייט מגיעה למשחק אליפות, מארק מיי וורדס פיפל, מירי רגב תשב בשורה ראשונה. רגע, בואו נעבוד שניה על סדר הישיבה שלא יהיו הפתעות. מימין-לשמאל: אילנה, איתן, אביב, שמעון, מירי, מעיין אדם, ענבר לה-קוקה-רצ'ה. אתם יודעים מה, אני רוצה להחליף בין שמעון לאילנה. זה לא לעניין שגבר נשוי ישב ליד אישה נשואה, ראיתי מספיק טלנובלות בחיים שלי כדי לדעת שזה מתכון לאסון ולא ניתן שזה יקרה לנו. פלוט טוויסט: הכיסא של שמעון עולה בהגרלה לזרוק מחצי-מרחק בשביל 100,000 דולר...והוא קולע את זה, ומיד ותורם את הכל לצה"ל.
 
למעלה