העונה הבאה של לוס אנג'לס קליפרס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של לוס אנג'לס קליפרס

סגל:
PG- פטריק בוורלי, תאודוסיץ'
SG- אוסטין ריברס, לו וויליאמס
SF- גלינארי, סם דקר
PF- גריפין, מונטרז הארל
C- דאנדרה, ווילי ריד

שאלות:
1. בלייק גריפין חוזר מעוד פציעה, והפעם ככוכב ראשי- לאיזו יכולת אתם מצפים ממנו?
2. כיצד תאודוסיץ' ישתלב בליגה? האם יפתח בחמישייה?
3. מה התחזית ומה התקרה לעונה הקרובה?
4. במבט רחוק יותר- האם הקליפרס עשו צעד נכון בהתחייבות לבלייק גריפין והשאיפה להיות תחרותיים? או שהיו צריכים לפרק את החבילה כשכריס פול עזב?
 

Cade Foster

New member
הפעם לא באיחור של יום

1. אין לי ציפיות מעבר למספרים הרגילים. וגם אם הוא ינפח אותם אין לזה משמעות בעיני. שלא ייפצע, זו תהיה התחלה טובה.
2. לדעתי הוא בחמישייה. אין לקליפרס אף פליימייקר חוץ ממנו. וויליאמס הוא סקורר נטו (וגם ככה כבר ידוע בתור אחד מהשחקנים השישיים הטובים בליגה, לא נראה לי שהמעמד שלו ישתנה), בוורלי הוא ההיפך מפליימייקר ואוסטין "אסיסט למשחק" ריברס לא באמת קרוב לרמה הדרושה. מצד שני הוא עלול לקבל פרוטקציה, אז לכו תדעו. איך תאודוסיץ' ישתלב? אני חושב שהעונה של הקליפרס תלויה בזה ואני לא אופטימי במיוחד כי זה שחקן עם רמה מנטלית מאוד מאוד נמוכה. בדיוק אותו סוג של שחקן כמו שאראס רק הרבה (הרבה הרבה) פחות ווינר. אם הליטאי נכשל, אין סיבה להאמין שהסרבי יצליח. אבל אולי הסיטואציה תאיר לו פנים.
3. תקרה - פלייאוף. תחזית - אין פלייאוף.
4. אתה לא באמת נותן לשחקן כמו גריפין ללכת בלי תמורה אם הוא לא רוצה בכך. ההימור הכי טוב שלהם הוא שגריפין ידפוק עונה סטטיסטית מרשימה, יעלה את המניות שלו שברצפה כרגע ובקיץ הבא יגיע איזה בילי קינג שימשכן את העתיד עבורו.
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. גריפין בעיני הוא דמות המפתח כאן לגבי הכל. דמותה של הקליפרס כדמותו. אם הוא יחזור מוגבל מהפציעה זו תהיה עונה ממש קשוחה לפרנצ'ייז והם יתחרטו מאוד על החוזה שנתנו לו בקיץ.
אם הוא יחזור כשיר זה גם סימן שאלה מבחינתי, כי אני לא משוכנע ביכולת שלו להוביל התקפה של קבוצה מנצחת. הקליפרס היו קבוצת התקפה טופ 6, ללא יוצא מן הכלל, ב-6 שנים של כריס פול בקבוצה. אני בספק האם היא תחזיק מעמד באיזור החיוג הזה בכלל.
לגריפין הייתה תקופה של איזה חודשיים שהוא הוביל נהדר את הקליפרס לפני כמה שנים בהיעדרו של כריס פול, אבל מאז האתלטיות שלו דעכה ולטעמי זה לא אותו שחקן. הוא גם הראה סימני עייפות בסדרות פלייאוף מפרכות, כך שאני לא בטוח באיזה ווליום הוא יוכל לשאת לאורך העונה.
יתר על כן- הג'אמפר של בלייק לא מספיק יציב, בצבע הוא לפעמים מתקשה לסיים מול big bodies. במילים אחרות הוא לא מספיק טוב להוביל התקפה של קבוצת פלייאוף.
&nbsp
אולי גריפין יוכיח לי אחרת. הוא ידפוק מספרים אבל המבחן שלו יהיה בתחומים של ייצור מצבים לעצמו ולאחרים, וביעילות טובה.
&nbsp
2. די בשקט הקליפרס נכנסים לעונה כשתאודוסיץ' הפליימייקר היחיד. בוורלי לא ממש מנהל משחק, ריברס ולו-וויל מסתכלים רק על הטבעת, גריפין יעזור קצת אבל בכל זאת צריך primary ball handler. אם הקליפרס ממש יתקשו בתחום הזה של ליצור מהפיק אנד רול יכול להיות שתאודוסיץ' יפתח, אבל ברמה העקרונית לדעתי בוורלי יותר מתאים להתמודד בהגנה עם הרכזים של המערב.
&nbsp
3. פציעות יהוו מרכיב מרכזי בעונה של הקליפרס. לדעתי סיכוי טוב שיסיימו מחוץ לפלייאוף, יש יותר מדי סימני שאלה סביב הקבוצה הזאת.
התקרה היא 46 ניצחונות, סיבוב ראשון והביתה. אין מצב שהם מנצחים סדרת פלייאוף.
&nbsp
4. אני מעריך קבוצות שמנסות להתחרות גם אם לא ברמת הקונטנדרשיפ. לקליפרס אין הרבה ברירות או שיחזרו במהרה להיות הבדיחה של הליגה. אבל חוששתני ש-170 מליון לגריפין, בקבוצה עם תקרה של סיבוב ראשון, וללא אפשרויות חיזוק משמעותיות- הם יתחרטו על הצעד הזה.
יכול להיות שסבבה מבחינתם להתחרות על הפלייאוף, אבל החוזה של בלייק יהיה לא סחיר במידה והם מפספסים את הפלייאוף ומחליטים לפרק את החבילה. בעיה.
 

fatnoam

Active member
בעיה חמורה בעמדת המאמן

הסגל הנוכחי של הקליפרס בנוי לרוחב ולא לעומק. נראה שבקבוצה הזו אין אף שחקן שהוא 2-way. השחקן היחידי שהרמה ההגנתית שלו קרובה לרמה ההתקפית הוא סם דקר. הוא גם המועמד לפריצה שלי אגב, בזכות העובדה הזו. מכיוון שעם סוג כזה של שחקנים אתה צריך יצירתיות והרבה הרכבים או תתי הרכבים שמשחקים טוב ביחד, אני חושב שמה שיפגע ממש בקבוצה היא השמרנות של דוק ריברס. דוק אוהב את החמישיה שלו, ומבחינתו הספסל זה אוסף של שחקנים ש״שורד״ או ״משאיר את הקבוצה במשחק״ ולא חלק משיטה. הוא המאמן הכי פחות מתאים לסגל כזה.
&nbsp
1. בלייק צריך לתת עונת קריירה עכשיו. אני די פסימי. החוזה הגדול שהוא קיבל לדעתי יותר דומה לחוזים שקיבלו ראשארד לואיס או אלן יוסטון בזמנו, שהיו הכוכבים בקבוצה, רצו להשאיר אותם, והיו צריכים לשלם המון למישהו שלא שווה את הכסף. המודל של שני הגבוהים שהקליפרס דוגלים בו די פסה - אולי אפילו עבר זמנו. אפילו ממפיס די ירדו מזה. אם בלייק נותן עונה של 27-9-5, כמו אחד מהפלייאופים הטובים שלו, אז המצב שלהם יהיה טוב. הסיכוי שזה יקרה הוא ממש אפסי בעיניי, גם בליגה הנוכחית של ניפוח המספרים.
&nbsp
2. תאודוסיץ׳ שחקן נהדר. בניגוד למה שליאור כתב, הוא בכלל בכלל בכלל לא דומה לשאראס. הוא אחד המוסרים הכי טובים בעולם. יהיה לו מאוד קשה להתמודד עם הגארדים במערב, לכן אני צופה שיהיו לו דווקא הרבה דקות לצד בברלי, ושריברס ג׳וניור יקבל הרבה הזדמנויות להגן. בדקות שבלייק ינוח, הארל ודיאנדרה יהנו מאוד מנוכחות של רכז כזה, גם אם הוא לא שומר. גם הקלעים ירוויחו. אני חושב הרבה דברים חיוביים על הניסוי של תיאודוסיץ׳ בליגה. ריקי רוביו נחשב לרכז חכם, ויחסית לתאודוסיץ׳ הוא סתם אתלט טיפש. אז מילוש לא אתלטי כמו רוביו, אבל הוא גם פי מליון יותר חכם, הוא קלעי יותר טוב, ומי שראה אותו משחק יודע שאין סיבה שזה לא יעבוד גם מול ההגנות הכי אתלטיות בעולם. לא חושב שהוא יהיה שחקן של 17 נקודות למשחק, אבל 12 נק׳ ו-8 אס׳ זה לא בשמיים. מצד שני, דוק ריברס הוא המאמן. אני לא סומך עליו בשיט שיעריך את הגאונות הזו.
לשאלתך - לא יפתח בחמישיה. בלייק יהיה העושה משחק המרכזי בהתחלה בעיניי.
&nbsp
3. תקרה זה הפסד בסיבוב ראשון. התחזית זה יילחמו על הפלייאוף. אני לא אופתע אם יישארו בחוץ, בלייק וגאלו מאוד פציעים וזה יעקוץ אותם בתחת.
&nbsp
4. אני הייתי מחפש לבלייק S&T כזה במקום להחתים, אבל כנראה שערך השוק שלו לא היה גבוה במיוחד. הוא משחק 4, הוא נהיה יותר כבד בשנים האחרונות, הוא צריך פוסט אפים. אין לו טווח ל-3. הכדורסל די התקדם מסוג השחקנים שבלייק מייצג. מבחינתי כרגע הוא סוג של קרלוס בוזר של זמנו - כשתפרו אותו לקבוצה מתאימה, זה היה תחרותי, כשזה נגמר, אז גם הוא נגמר. בוזר התדרדר מהר מאוד כשדרון עזב, והעתיד של בלייק דומה בעיניי.
 

Cade Foster

New member
עד עכשיו לא ציינת שום הבדל בין שאראס ומילוש

מילוש מוסר אדיר אבל זה בדיוק מה שאתה יכול לומר על שאראס. שניהם לא שומרים. שניהם קולעים טוב. רכזים קלאסיים. אני חושב שהם מתאימים פרפקט לכדורסל האירופי שמבוסס על תרגילים ולא כל כך לכדורסל בNBA שמבוסס יותר על אתלטיות וISO. זה גם פחות או יותר מה ששאראס אמר אחרי שעזב את הNBA. הם מתרגלים לסגנון משחק שמאדיר את הקבוצה ופתאום הם קולטים שהם בסיטואציה שבה כל מה שהם עושים זה לחפש את הכוכב של הקבוצה בנקודות שהוא אוהב. לא סתם טוני פארקר התאים נפלא לסן אנטוניו - כי זו הקבוצה הכי "אירופית" בליגה.

אני לא רואה את תאודוסיץ' לוקח את השומר שלו לטבעת באותה הקלות שהוא היה עושה באירופה. דווקא לרכז כמו סרחיו יול שיכול לטוס את הפרקט יש יותר סיכויי הצלחה בNBA בעיני גם אם הוא פחות נחשב ל"גאון כדורסל" כמו הסרבי.
 

fatnoam

Active member
הממ

לתאודוסיץ׳ יש ג׳אמפר אוף דה דריבל והוא יכול להגיע אליו גם בלי חסימה, בניגוד לשאראס שלא יכל לעשות כלום מהפיק אנד רול. שאראס איטי וכבד, תאודוסיץ׳ בכלל לא איטי וכבד (אם כי לא הכי אתלטי, הוא בכמה רמות אתלט יותר טוב משאראס). תאודוסיץ׳ יכול לחדור, שאראס לא. תאודוסיץ׳ פינישר יותר טוב אוף דה בול, שאראס סתם ספוט אפ שוטר.
&nbsp
שאראס לא סתם נכשל ב-NBA. אוהדי גולדן סטייט בחרו בו לשחקן הכי גרוע שאי פעם שיחק בפרנצ׳ייז שלהם. להשוואה, זה אותו פרס שאוהדי קריסטל פאלאס נתנו לאיציק זוהר.
&nbsp
אין בינהם גם מה להשוות הגנתית. תאודוסיץ׳ שומר טוב באירופה, בטח בפוזשנים שהוא צריך לשמור (ככוכב הוא לעיתים נח בהגנה). שאראס לא שומר בכלל, ואפילו לא יכול לנסות, כאילו אם מסתכלים על אייזיה תומאס שקשה לו לשמור בגלל שהוא אנדרסייזד, הוא לפחות מנסה, לשאראס לא היתה את היכולת לנסות אפילו.
&nbsp
אני חושב ששני השחקנים בכלל לא באותה פלנטה.
 

Cade Foster

New member
אני חושב שאתה מגזים לחלוטין

קודם כל, בהישגיות יש נוקאאוט לשאראס: 4 זכיות ביורוליג מול 1. וזה לא שהיה חסר כישרון סביב תאודוסיץ', הוא הגיע לפיינל פור כמעט בכל עונה עם צסק"א, וזה כמעט תמיד נגמר אותו הדבר עם הובלה בדו ספרתי והתפרקות במחצית השנייה (ובכל המקרים הוא היה על תקן נפקד. גם בעונת הזכייה אגב התסריט כמעט חזר על עצמו. יש לו בעיה רצינית של צ'וקינג).

אני די בטוח שאם תעשה סקר בקרב חובבי היורוליג הם יסכימו איתך שהם לא באותה הפלנטה, רק שיזכרו את שאראס בתור השחקן הבכיר יותר. מדובר פה בשחקן שבאולימפיאדה ב2012 כמעט ניצח לבדו את הדרים טים (נגמר האוויר ב5 הדקות האחרונות. אני זוכר מצוין את המשחק ההוא, ניהול המשחק שלו היה קרוב לשלמות).

בNBA תאודוסיץ' יהיה נחות מבחינה אתלטית כמעט מול כל שחקן, זה לא באמת משנה עד כמה הוא יותר אתלט משאראס. גם הזריקות אוף דה דריבל באופן טבעי לא יהיו יעילות כמו ביורוליג ובמיוחד מחוץ לקשת (הוא צריך להתרגל לטווח יותר גדול).

אני עדיין לא פוסל לגמרי את סיכויי ההצלחה שלו כי בכל קבוצה ישנה סיטואציה אחרת ואולי זו בקליפרס תתאים לו, אבל אני חושב שהסיכויים לרעתו. גם בתסריט האופטימי ביותר אני לא רואה אותו עושה קריירת NBA יותר טובה מריקי רוביו, נגיד.
 
הערה צדדית על פארקר

עד כמה שאני מבין ואני לא מומחה לעניין, האקדמיה הצרפתית מכשירה שחקנים בסגנון לא רחוק מהNBA. זה לא רק שסאן אנטוניו היא קבוצה יותר אירופאית אלא גם שפארקר רגיל לשחק בסגנון יותר קרוב לכדורסל האמריקאי.
 

picki23

New member
שתכחד הקבוצה הזאת אמן ואמן

1. בלייק גריפין חוזר מעוד פציעה, והפעם ככוכב ראשי- לאיזו יכולת אתם מצפים ממנו?
תשובה: 23 נק' למשחק, 10 ריב', 4 אסיס' 60 משחקים.

2. כיצד תאודוסיץ' ישתלב בליגה? האם יפתח בחמישייה?
תשובה: בעיניי תלוי ברוח המאמן וביכולת של תאודוסיץ' לעשות הגנה מול שחקנים ב NBA. הוא אמור להיות יותר טוב מבוורלי, שלפי דעתי צריך לזוז בטרייד בעבור נכסים.

3. מה התחזית ומה התקרה לעונה הקרובה?
תשובה: אני חושב שהם לא שווים פלייאוף ושהתקרה שלהם זה מקום 8. התחזית הנוספת שלי היא שדוק ריברס יפוטר וזה אומר הרבה דברים בשביל אינדיאנה, וושינגטון וניו יורק ניקס, שם המאמנים לדעתי במצב לא טוב.

4. במבט רחוק יותר- האם הקליפרס עשו צעד נכון בהתחייבות לבלייק גריפין והשאיפה להיות תחרותיים? או שהיו צריכים לפרק את החבילה כשכריס פול עזב?
תשובה: כמה זמן כריס פול עוד הולך להיות כריס פול? לא הרבה. הוא גם לא ווינר בפלייאוף. היה לו מזל רע ועכשיו מול שחקנים אחרים אין לו את זה. גם לבלייק אין אבל סביב בלייק קל לבנות או במקום בלייק. בלייק עוד צעיר ואפשר לשים לידו רכז טוב ואפשר לסחוט עבורו בחירה טובה מקבוצה שלא תהיה הישגית מספיק. מבחינת נכס הערך שלו בעתיד גבוה יותר משל פול ולכן זו בחירה חכמה.
 

King LBJ

New member
אין לי ציפיות בכלל מהקליפרס

1. מצפה שיעלה קצת את מספר הנקודות, ויכול להיות שגם את האסיסטים כי בכל זאת מדובר בשחקן שיודע ליצור והכדור יהיה אצלו ביד הרבה יותר. מצד שני, לא חושב שיש לו את היכולת להוביל קבוצה. מושלם ככוכב שני בקבוצה מובילה, אבל בתור כוכב ראשון אני לא רואה אותו סוחב את הקליפרס רחוק.
נגיד את זה ככה, הוא בערך בסיטואציה של ווסטברוק שנה שעברה, עם צוות מסייע יותר טוב (הרבה יותר טוב) אבל הכוונה בלי אף כוכב נוסף בסגל. לא רואה אותו עושה עונה כמו של ווסטברוק.
3. כמו שאמרתי, לא צוה מהקליפרס לגדולות, לדעתי התיקרה שלהם זה סיבוב ראשון, כשעם המערב שכל כך התחזק אני לא אהיה מופתע אם הם לא יעלו לפלייאוף. תמיד יכול לקרות מצב שכל הכוכבים יסתדרו - גלינארי לא ייפצע וייתן עונה שיא מבחינתו, גריפין יחזור סופר חד עם מספרי MVP, דיאנדרה יילמד לקלוע עונשין (לא סביר), והם יעשו פלייאוף, אני פשוט חושב שצריך לקרות יותר מידי בשביל להמר עליהם.
4. אני חושב שהצעד שעשו לא שגוי אבל גם לא נכון ב-100%. ההתחייבות לגריפין היא נכונה, להביא שחקן ברמה כזו לקבוצה זה לא דבר של מה בכך. עם זאת, כמו שאמרתי, אני לא מאמין שהוא מסוגל להוביל קבוצה, וחייב לתפקד ככינור שני. כלומר, הקליפרס התחילו נכון ועצרו לפני שסיימו את התהליך. יכול להיות שזה יימשך תו"כ העונה או בעונה הבאה, אני גם לא בקיא במצב המשכורות, בחירות דראפט וכו' שיש לקבוצה אז אני לא יודע להגיד אם הייתה להם את היכולת להמשיך את התהליך כרגע.
 

billc

New member
הפתעת העונה, היא הולכת להיות אחלה קבוצה, רק דבר אחד יכול

לעצור אותה, וזה מכת פציעות

ידוע שגריפין נפצע הרבה, ידוע שגלינארי בדרך כלל נפצע אחרי שהוא חותם על חוזה חדש, אבל הם עשו הפרדת רשויות בין ניהול לאימון,

ויש להם את היועץ הכי מצליח בהיסטוריה, ההוא שהביא קובי, ההוא שהביא את שאק
ההוא שעזר בבניית גולדן הנוכחית, ואני לא מדבר על ג'רי סינפלד אלא ג'רי לוגו.


בא נאמר כך, מנכ"ל מיקרוספט לשעבר לא יהיה מוכן שיהיה לו קבוצת של לוזרים שזה אומר הג'וב סקיוריטי של ריברס האב והבן נהיה קצת פחות בטוח
 
למעלה