העונה הבאה של אינדיאנה פייסרס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של אינדיאנה פייסרס

סגל:
PG- דארן קוליסון, קורי ג'וזף
SG- אולדיפו, לאנס סטיבנסון
SF- בויאן בוגדנוביץ', גלן רובינסון
PF- ת'דיוס יאנג, לאבוי אלן, דומנטס סאבוניס
C- מיילס טרנר, אל ג'פרסון

שאלות:
1. מועמד לפריצה?
2. מה הציפיות שלכם ממיילס טרנר לעונה הבאה?
3. האם נייט מקמילן יסיים את העונה על הקווים?
4. מה התחזית ומה התקרה?
 

Cade Foster

New member
רק תיקון אחד קטן

לאבוי אלן שוחרר. במקומו אתה יכול להכניס את טיג׳יי ליף.
&nbsp
אני אענה על השאר בערב אחרי העבודה.
 

fatnoam

Active member
שלי

1. רוצה להגיד שסבוניס המועמד שלי. חוץ מג׳וזף, הוא השחקן הכי אינטילגנטי בקבוצה הזו. מצד שני, כמה דקות הוא יראה מאחוריי יאנג וטי ג׳יי ליף? הוא מאחוריי ליף? סימן שאלה. התקדמות של טרנר לא נחשבת פריצה בעיניי. בכל הואקום הזה מי שיכול לפרוץ מחדש הוא דווקא לאנס סטיבנסון.
&nbsp
2. לקפוץ פחות לבלוקים, להיות יותר יציב מהמיד ריינג׳, ולהעלות מסה. יש לו מגוון מהלכים טוב, והוא מאוד אגרסיבי, אבל הוא נראה קצת נטול כח מסה ונוכחות - זה מה שהייתי משפר במקומו.
&nbsp
3. לדעתי לא. הוא מבוגר וזו קבוצה צעירה. צריכים להחתים מאמן שיותר מזכיר את סטיבנס או דונובן. מקמילן גם היה מינוי של בירד אם אני זוכר נכון, ובירד עזב את הפרונט אופיס שם, אז אני מניח שיהיה רענון.
&nbsp
4. על פניו קוליסון סקורר טוב, ג׳וזף אחלה מחליף, אולדיפו שחקן טוב, בויאן ורובינסון אחד קולע ואחד קופץ, טרנר טוב, ג׳פרסון יעיל מהספסל, ויש להם מגוון לא רע של שחקנים מספר 4. מצד שני, אין שום פרנצ׳ייז פלייר, אין גו טו גאי, אין סינרגיה, אין מישהו שאני מחזיק ממנו על הקווים שיכול להדביק את זה. לדעתי הניסוי הזה ייגמר מחוץ לפלייאוף. התקרה היא סיבוב ראשון, אני ממש בספק שהיא יכולה לנצח כל קבוצה אחרת.
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. המועמדים הבולטים הם גלן רובינסון, סאבוניס, אולדיפו ואפשר גם לספור את לאנס אם יעשה עונת קאמבק.
אז לגבי סאבוניס הוא קיבל הזדמנות משמעותית באוקלהומה בשנה שעברה ולא היה טוב. על לאנס אני לא מוכן להמר, הוא נהיה עבורי דמות קומית עם השטויות שלו וה-swagger שלא מגובה בכלום.
לאולדיפו כבר יש ותק כשחקן שמנסה להוביל ולא ממש מצליח. יש סיכוי שיוביל את הפייסרס בסקורינג אבל זה לא זה.
גלן רובינסון די בשקט יפתח את עונתו הרביעית בליגה. הוא היה טוב במשחקים שפול ג'ורג' החמיץ ויוכל לשחק בשתי עמדות הכנפיים. הייתי מהמר עליו שיוכיח שהוא שחקן פרודקטיבי.
&nbsp
2. יהיה מעניין לראות את טרנר מתמודד עם ווליום מוגבר בהתקפה. עונה שלישית בליגה זה זמן טוב לשפר קצת את הכדרור ולהפוך ליותר מפינישר ותו לא. הוא יקבל יותר כדורים בפוסט, ישחק קצת אחד על אחד ויקבל יד חופשית לסקורינג.
הגנתית כפי שנועם ציין התקווה היא שיעלה מסה וישתפר בריבאונד, כמו גם שיפור בקריאת מהלכים. יש לו נתונים להפוך לסנטר הגנתי מהעלית.
&nbsp
אגב- במזרח של העונה הקרובה, זה לא מופרך שטרנר יבחר לאולסטאר.
יש במינימום 6 עמדות פורוורד: לברון ויאניס יהיו שם, היוורד ולאב כנראה גם. מעבר לכך אני מתקשה למצוא באנקרים. אולי אמביד אם יהיה בריא, או פורזינגיס, את באטום אפשר להשחיל כ-F, אבל עונה מוצלחת של טרנר והוא לגמרי במיקס.
&nbsp
3. מקמילן לטעמי מהמאמנים הפחות טובים בליגה, אבל אני מאמין שהוא יסיים את העונה על הקווים של הפייסרס ואולי יחליפו אותו בקיץ הבא.
&nbsp
4. הפייסרס יותר מדי סבירים כדי ללכת לטנקינג. יש להם שחקן בינוני ומטה בכל עמדה ומסורת של פרנצ'ייז תחרותי.
אני מהמר על 33-32 ניצחונות במזרח החלש. לא יפיל אותי מהכיסא אם הם ינצחו בטעות 37 וזה יספיק למקום שמיני בפלייאוף איכשהו. אז זו התקרה שאני נותן להם.
 

fatnoam

Active member


שאלה שצריכה להישאל, היא איך תיראה העונה הבאה הבאה, או הבאה הבאה הבאה. לי נראה שאין ממש גיים פלאן לפייסרס כפרנצ׳ייז מה הם רוצים לעשות ואיך הם מתכוונים להגיע לצמרת.
 

Cade Foster

New member
טוב אז באיחור של יום

1. גלן רובינסון, והוא מועמד לא רק לפריצה אלא לMIP לדעתי. מאוד מזכיר לי את ג'ורג' של לפני עונת הMIP. קפיץ אנושי, הרבה אנרגיות בהגנה וקליעה שמשתפרת בהדרגה.
2.מה שנועם אמר, רק שאין לי התנגדות שיקפוץ לבלוקים - יש לו תזמון טוב וזה משהו שיילך וישתפר עם הזמן. מה שכן - לי הוא לא נראה אגרסיבי בכלל וזה עוד אלמנט שהוא יצטרך להשתפר בו. בנוסף אני רוצה להתחיל לראות משחק פוסט (ויש לו אחלה של מנטור בשביל זה. תכלס, זו הסיבה היחידה שבגללה שווה להשאיר את ג'פרסון בקבוצה. רק נקווה שהוא לא יהפוך לקציצה כמוהו).
3. העונה כבר יש ממנו הרבה פחות ציפיות. אם הוא סיים את אשתקד אני מאמין שהוא יסיים גם את העונה הנוכחית. יישפט לא לפי תוצאות אלא לפי התקדמות של שחקנים שזו עבודה אחרת לחלוטין.
4. תחזית - לסיים מעל ברוקלין, ניו יורק (אם כרמלו עובר), אורלנדו, אטלנטה ושיקגו. וואו, זה כמעט מבטיח מקום בפלייאוף... התקרה היא לנצל עונה כושלת של מיאמי ודטרויט, לגנוב מקום בשמינייה ולקבל בתחת ממי שזו לא תהיה.
 

picki23

New member
תחזיות שחורות

1. מועמד לפריצה?
תשובה: לאבוי(אוי ואבוי) אלן. סתם חח מיילס טרנר יעשה התקדמות אני מאמין.

2. מה הציפיות שלכם ממיילס טרנר לעונה הבאה?
תשובה: 17 נק' למשחק 8 ריב' 70 + משחקים זה הישג מרשים וראוי.

3. האם נייט מקמילן יסיים את העונה על הקווים?
תשובה: את העונה יסיים על הקווים בתום העונה כבר לא יהיה על הקווים. כי יהיו מאמנים יותר טובים פנויים.

4. מה התחזית ומה התקרה?
תשובה: אני מאמין ש25 נצחונות זו תקרה די גבוה. הם יתחרו מול אורלנדו, אטלנטה (כנראה, אלא אם כן אטלנטה תראה למזרח מאיפה משתין הדג) והניקס על המקום האחרון במזרח. מאמין שהקבוצה שלהם יותר טובה משל אורלנדו.
 
למעלה