ברייקינג: קיירי אירווינג ביקש טרייד מהנהלת הקאבס

יכול להיות שקיירי הבין שלברון יעזוב בסופו של דבר?

בגלל זה הוא לא רוצה להישאר בספינה הטובעת הזאת?
 

FrecCo

Member
האמת שזה נשמע הכי הגיוני.

הרי הדיבורים רוב הקיץ היו על כך שלברון לא ירצה להישאר בקבוצה שלא באמת מסוגלת לאיים על האליפות.
 

rapgamer4ever

New member
קליבלנד אומרת לא

אם נפרק את הטרייד לשניים מצד קליבלנד:
1. קיירי תמורת קאזינס- בסיס אפשרי, אבל קליבלנד צריכה לקבל עוד משהו.
2. טריסטן+שמפארט תמורת מורי, אנדרסון, אלדריך- קליבלנד נחלשת פה יותר מדי.

אני גם לא בטוח לגבי הצד של מינסוטה (למרכוס חוזה נגמר ויפגוש את הפרי אייג'נסי בגיל 33).
 

DARKSEID

New member
למה שהיא תגיד לא?

קליבלנד לא תקבל שחקן יותר טוב והיא מורידה הרבה משכורת (ועם הכמות שהם משלמים כרגע, אני בטוח שזה חשוב להם).
רוטציה של:
מורי-קלדרון-פלדר (רוז?)
סמית'-קורבר-אוסמן
לברון-ג'פרסון-גרין-קורבר (לא שמתי את אנדרסון, כי אני מעדיף שישחררו אותו או יעשו לו טרייד בשביל בחירת דראפט)
לאב-גרין-ויליאמס
קאזינס-אולדריך-פריי

נראית לי מספיק טובה בשביל להגיע לגמר. קליבלנד גם תקבל כמה בחירות דראפט בטרייד הזה.

ברור לי שלהחליף את מורי בשביל קיירי בהרכב זה שינמוך רציני, אבל לבחור יש פוטנציאל בכמויות והוא מגן הרבה יותר טוב כבר עכשיו. אם קליבלנד מחתימים את רוז ,לאבד את קיירי לא תהיה כזו אבידה (לפחות לשנה הקרובה).
גם אם הם לא יחתימו את רוז, וייד ייקבל ביי אוט באמצע השנה אז הא יכול לחתום בקליבלנד, ככה שבכל מקרה יהיה להם עוד יוצר יחד עם לברון.
 

DARKSEID

New member
באשר לשלושת הקבוצות האחרות

סן אנטוניו - חוץ מלהוסיף את החוזה הנוראי של אשיק, זה טרייד מצוין בשבילם. הם מקבלים שחקן בשיא הקריירה שלו, שמצטרף לשחקן הפרנצייז שגם בשיא הקריירה ועוד שחקן טוב עם משכורת טובה. ההגנה נפגעת, אבל אני חושב שפופ יגרום לקיירי להגן יותר טוב, אז זה יתאזן בהמשך.


ניו אורלינס - הטרייד של קאזינס לפלקינס מאוד סקרן ועדיין מאוד מסקרן אותי, אבל אני לא חושב שזה הולך לעבוד. לא משנה כמה הם יהיו טובים רוטציית שחקני הכנף שלהם היא הגרועה בליגה בפער גדול.
תומפסון - יעזור לדיוויס מספיק בריבאונד ויכול לעשות סוויץ' לגארד בצורה מצוינת. עוד משהו חשוב, לא תהיה לו בעיה לשבת על הספסל עם חייבים לשחק הרכב נמוך עם דיוויס בסנטר.
גרין ושאמפרט - שני שחקני כנף סולידיים שמתמחים בהגנה (גרין מתמחה, לשאמפרט יש שם של מתמחה) שיכולים לפתוח בהרכב, משהו שהפילקנס חייבים. גרין גם קלעי שלוש מצוין משהו שהפליקנס חייבים. הפליקנס הופכת להיות קבוצת הגנה מצוינת עם כנפיים טובות

הם גם נפטרים מהחוזה הנוראי של אשיק והחוזה הגרוע של הצרפתי הגבוה. גם ניו אורלינס תקבל בחירות דראפט מהמגה טרייד הזה.


מיניסוטה - לא צריך להרחיב כל כך. הם הופכים לקונטנדרית עכשיו, אין להם שום סיבה לא לרצות להצטרף לטרייד הזה.
 

rapgamer4ever

New member
היא פשוט מאוד נחלשת

קיירי יותר טוב מקאזינס, טריסטן תומפסון שחקן סופר חשוב שהיא גם מאבדת ואפילו שמפארט מחליף יותר פרודקטיבי מהמשלימים שמגיעים לקאבס.

אם קליבלנד רוצה לקחת אליפות העונה הטרייד הזה פוגע בה מאוד. האלתורים מסוג רוז או וויד במקום קיירי הם פשוט לא טובים מספיק.

לגבי מורי אין לי מושג מה הפוטנציאל שלו, בחור שנבחר 29 בדראפט ושיחק סך הכל 500 דקות בקריירת ה-NBA שלו. יש לו סייז טוב, אני חושב שלולא היה משחק בספרס אף אחד לא היה מכיר אותו בכלל. אולי הוא באמת יהפוך לשחקן טוב, זה לא סותר, אבל הוא לא prime prospect.
 

DARKSEID

New member
השאלה היא כזאת

האם קליבלנד יכולה לקבל שחקן יותר טוב מקאזינס?
מבחינת תקרת השכר, אין להם שום מקום לתמרון וכל שחקן שיכול להביא מרכיבים דומים לקיירי (קונלי, מקולום למשל) מרוויחים יותר ממנו. מורי יכול להיות מעניין - במיוחד לעתיד - מה שכרגע עם תקרת השכר הנוכחית של קליבלנד, יצטרך להספיק.
&nbsp
קליבלנד גם לא מאבדת שחקנים חשובים כל כך. הרי, אם אתה מביא את קאזינס, אין צורך בתומפסון. הוא גם ככה היה לא רלוונטי מול גולדן. שאמפרט לא פרודקטיבי. אני רואה את הקבוצה הזו כבר שלוש שנים, יש לו הבלחות אבל הוא לא יהיה אבידה גדולה.
&nbsp
בוא נודה בזה, גם אם קיירי לא היה עוזב לקילבנד הנוכחית לא היה סיכוי מול גולדן, אז אולי שווה לנסות להחליף טקטיקה ולשחק עם שני גבוהים דומיננטים.
 

rapgamer4ever

New member
אולי היא לא יכולה לקבל שחקן יותר טוב

אבל זה לא טרייד של קיירי-קאזינס, היא מאבדת כאן עוד שחקנים מאוד חשובים. אתה לא יכול לעשות חשבון של קאזינס=קיירי, אבל עם קאזינס אתה לא צריך את טריסטן, אז קיירי+טריסטן=קאזינס. אם קליבלנד מעבירה את קיירי+טריסטן היא צריכה לקבל תמורה דומה.

ברור שטריסטן רלוונטי מול גולדן, וגם שמפארט שיש לו הבלחות זה עדיף משחקן שאין לו הבלחות. הסיכויים של קליבלנד לא גבוהים מול גולדן אבל בטח שהם לא ישתפרו אם אתה מעביר שחקנים טובים ומקבל שחקנים פחות טובים.
 

88nothing

Active member
הצעה לטרייד

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd888jx7

קליבלנד:
מקבלים 3 תותחים ליד לברון, לא ברור לי איך בדיוק הם במינוס 4 אחרי זה...

ממפיס:
מחליפים את קונלי וגאסול בקיירי ולאב.
צעירים יותר על חוזה נמוך יותר ועל הדרך מעיפים את פרסונס ובשביל נואה שיחסוך להם כ5M בעונה.

הניקס:
כל דבר תמורת מלו יהיה נחמד, בטח TT שיש לו אחלה טרייד ואליו ופרסונס שאם בדרך פלא יחזור לעצמו עוד יהיה שווה 70% מהשכר שלו.
 

Cade Foster

New member
איכשהו, אני מרגיש שהטרייד הזה לא טוב לאף קבוצה

הניקס נפטרים מהחוזים של כרמלו ונואה אבל מקבלים את החוזה של פרסונס שהוא ארגיואבלי החוזה הכי גרוע בליגה, ואת תומפסון שגם הוא אוברפייד ואין לו שום ערך בקבוצה שלא מתכוונת לנצח עכשיו.
&nbsp
ממפיס גם נחלשת לדעתי (במיוחד בהגנה) אבל אפשר להתווכח על זה.
&nbsp
קליבלנד מפרקת פה את כל הקבוצה שמסביב ללברון. הVALUE שהם מקבלים כנראה יותר גדול מזה שהם נותנים אבל הם הופכים לקבוצה מאוד מבוגרת שאין לה באמת סיכוי לנצח את גולדן סטייט, חוזים ארוכים ל20M+ פר עונה, בקיצור לא שווה.
 
אגב, לחשוב שכל הטירוף בקיץ הזה מתחיל בכלל מגולדן סטייט

המעבר של KD פשוט גרם לטירוף לא רגיל בליגה...
 

fatnoam

Active member
הטייק שלי על בהלת קיירי

הקאבס ישבו בקיץ, וראו איך כל הליגה מתחמשת, ואצלם לא מצליחים להחתים GM. כשג'ורג' הגיע לאוקלהומה וכשפול הגיע ליוסטון, הם הפכו את הנ"ל לקונטנדריות. בליגה ללא GSW, יוסטון כנראה היתה נחשבת פייבוריטית לצד הקאבס. בקאבס לא קרה כלום בינתיים, חוץ מבזבוז זמן, והורדת המורל ע"י שמועות על טרייד של לאב.
&nbsp
ואז התחילו רחשי השמועות. לברון ללייקרס, לברון להיט, לברון לניקס. עכשיו, אם אתם קיירי, ומכירים את לברון מספיק בשביל להבין שהוא כנראה יעזוב ללייקרס בשנה הבאה - למה לחכות. למה לראות מה לברון יעשה, כדי אחרי זה להישאר תקוע בקאבס בלעדיו ובלי סיכוי לאליפות?
&nbsp
אני בטוח ש"קיירי לא רוצה לשחק עם לברון" זה לא אישי. זה כמו שניימאר לא רוצה לשחק כבר עם מסי. הוא רוצה להיות האלפא דוג, למכור חולצות, להביא תארים. לא חושב שלקיירי יש בעיה אישית עם לברון, ולא חושב שנחוש בזה אם הוא יישאר בקאבס והם ירוצו עוד שנה. קיירי רוצה לשפר את המותג שלו בעצמו. כמו ניימאר. סתם לדוגמא, יש 6 מקומות לגארדים בחמישיות העונה של ה-NBA, שלושה מהם מאוישים קבוע (קארי, הארדן, ווסטברוק). קיירי צריך עוד בחירה אחת כדי להיות זכאי לחוזה של הארדן. התחרות על שלושת המקומות הנוספים די קשה - וול, פול, אייזיה תומאס וכו'. לו קיירי היה משחק כאלפא דוג, בקבוצה סבירה, הוא היה כנראה מבטיח את המקום שלו שם, ואת ה-Designated player שנותן את החוזה הגדול, שהארדן (לפני שבוע) וג'ון וול (היום) חתמו.
&nbsp
יתרה מכך - אחרי שקיירי דרש טרייד, אתם יודעים מה המסר שיצא ממחנה לברון? "שהנהלת הקאבס תתמודד עם זה בעצמם". אתם מבינים, לברון לא רוצה לקחת אחריות ולשכנע את קיירי להישאר, כי אולי הוא בעצמו מתחפף משם.
&nbsp
מהנהלת הקאבס יצאו מסרים, שקיירי לא בסדר. לו היה מבקש את זה בתחילת הקיץ, הם היו מעבירים אותו סטרייט אפ על כריס פול. ואת קווין לאב על פול ג'ורג' היו מתאבדים.
עכשיו הוא תקע אותם.
&nbsp
WHERE ON THAT FLAT EARTH WILL HE GO?
מבין הקבוצות שקיירי ציין כיעד לטרייד - שיקגו (ירדו מהפרק אחרי שהעיפו את ג'ימי), סן אנטוניו, מינסוטה וניו יורק - רק לאחרונים יש משהו שהם יכולים לתת וקליבלנד רוצה. גם לזה צריך קבוצה שלישית, והדיבור הוא על משהו על בסיס זה:
קיירי ושאמפרט לניקס.
כרמלו ואריק בלדסו לקאבס. כמו כן הקאבס מקבלים את בחירת הדראפט סיבוב 1 של הניקס.
נטיליקינה וצ'אנינג פריי לסאנס.
&nbsp
למה לניקס? לקבל את קיירי בתמורה למלו זה נפלא.
למה לקאבס? קיירי רוצה לעזוב, הם מקבלים סקורר בתמורת מלו ומתחרה, שומר ובק אפ סקורר בתמורת בלדסו. בעיניי שחקן שהראה מהרגע הראשון שלו בליגה שהוא מוכן להתחרות ברמות הגבוהות.
למה לסאנס? יש כבר דיבורים על לפנות את בלדסו משם, כדי לבוקר יהיה יותר ווליום. יש להם את ברנדון נייט בתור המבוגר האחראי - הוא יודע להריץ קבוצה מצויין, ולחנוך גם את נטיליקינה - שאמור להיות אחלה פוטנציאל בעמדת הרכז. הוא גם מתאים לטיים פריים של הקבוצה הצעירה הזו.
&nbsp
 
לדעתי לברון רוצה לעבור ללייקרס

כן חלק פה ירימו גבה ויגידו שהלייקרס איתו הם לא קבוצה לאליפות גם ככה.
אבל יש לו בית שם,עסקים ותכלס? לא סתם הוא הלך לראות את לונזו בול בליגת הקיץ(המשחק היחידי שהוא היה בו). לברון לא עושה שום דבר סתם.
 

fatnoam

Active member
הכל קורה ב-LA

המשרדים של החברות הגדולות, תעשיית הסרטים, התחככות בסלבס בעלי סדר גודל דומה. לארי בירד פרש בבוסטון והשווי נטו שלו הוא 55 מליון, מג'יק ג'ונסון פרש בלוס אנג'לס וה-net worth שלו הוא 600 מליון.
&nbsp
לברון רוצה למצב את עצמו כסמל ב-LA כדי לתת פתיח טוב לעסקים שלו שם. זה ברור כשמש במליבו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הניקס מסרבים לטרייד של פרוזינגס על קיירי

אני מנסה לחשוב אם הם טיפשים או לא
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
מסכים, אני לא מעביר את פורזינגיס תמורת קיירי

לקריסטפס יש עוד שנתיים בחוזה רוקי+ לפחות 4 שנים בחוזה הבא שלו.
לקיירי יש רק שנתיים מובטחות בחוזה, עם יד על הלב אלה שנתיים שהניקס לא יגיעו בהן לשום מקום.

לקיירי ניתנה הזדמנות להוביל את קליבלנד בתקופה שלפני לברון והוא לא הצליח. יכול להיות שהיום הוא מסוגל אבל אין ביטחון ביכולת שלו כפרנצ'ייז פלייר.
אני לא יודע מי מהם יהיה שחקן טוב יותר, קיירי או פורזינגיס, אבל בהתחשב בבכך שיש הרבה יותר שנים מובטחות מפורזינגיס, ושהוא מתאים יותר לחלון ההזדמנויות של הניקס- לדעתי הם פעלו נכון.
 

picki23

New member
יכול להיות שפורזינגיס

יהיה הביג מן הכי טוב שראינו מאז טים דאנקן.

יכול להיות שהוא גם יהיה דירק נוביצקי ויכול להיות שהוא יהיה כריס בוש.

לא הייתי מחליף את פורזינגיס עד שאני לא יודע לאן זה הולך איתו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אבל זה בדיוק העניין

אתה לא יודע לאן זה הולך ובמקרה של קיירי אתה בהחלט יודע מה אתה מקבל והוא גם בחור צעיר.
זה לא שהציעו להם את וויד.
&nbsp
 
למעלה