ברייקינג: קיירי אירווינג ביקש טרייד מהנהלת הקאבס

Cade Foster

New member
ברייקינג: קיירי אירווינג ביקש טרייד מהנהלת הקאבס

(אגב, מישהו יודע מי זו ההנהלה הזו?)

לפי השמועות הוא החליט שהוא לא רוצה יותר להיות בצל של לברון ולהוביל קבוצה. מה שאומר שהגיע הזמן לשרשור טריידים עם גולת הכותרת: מצאו לקיירי בית חדש!
 

Cade Foster

New member
אופציה אחת היא כמובן בוסטון, כמו תמיד:

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7zbklsm

בוסטון מקבלת: קיירי ותומפסון. שדרוג קל בהגנה, יש מצב שגם בהתקפה אבל חשוב מכך: מוסיפים את השחקן טופ 10 שהם היו צריכים, שגם חתום על חוזה נוח מאוד ל3 עונות.
קליבלנד מקבלת: אייזאה, הורפורד, ג'יילן בראון ובחירת סיבוב ראשון בעונה הבאה, עוד לא החלטתי אם של ברוקלין או של בוסטון עצמה. מה לדעתכם יאזן את הטרייד יותר טוב?
 

myway23

Active member
קשה לי להאמין שאיינג' היה מסכים לזה

אם זה ללא ג'יילן בראון אז אני מניח שהוא היה מסכים (עם הבחירה של ברוקלין).
איינג' "מאוהב" בג'יילן בראון ...
&nbsp
אבל אני חושב שבוסטון צריכה לבדוק מה קליבלנד רוצה, כי קיירי זה שידרוג על אייזאה, אולי הבורג החסר. בנוסף הוא חתום על חוזה ידידותי בתקרה של היום ואייזאה אומר שהוא רוצה מקס (אני אוהב אותו אבל זאת תיהיה טעות לשלם לו מקס - לא מאמין שקבוצה אחרת תיתן לו מקס, אולי הנטס? אבל יהיה מטופש בשבילו לעזוב).
&nbsp
בכל מקרה, אני דווקא מבין את קיירי, לברון שתלטן ודי, הגיע הזמן לפרוס כנפיים ... אם הוא מאמין ביכולות שלו אז זה צעד מתבקש, אם לא אז שיהיה מספר 2 ומטה כל החיים.
 
ראיתי אצל סורוקה

קיירי ממש ממש מטומטם אם הוא באמת הולך על זה עד הסוף
 

rapgamer4ever

New member
אני אהיה בשוק אם הם לא

קיירי בשביל הספרס זו מתנה משמיים שתשבור את תקרת הזכוכית שיש להם כרגע.
 

Cade Foster

New member
חח, חוץ מזה

נשמע לי משעשע שהוא רוצה "להוביל קבוצה" אבל בעצם עובר מלהיות הוויינגמן של לברון, ללהיות הווינגמן של קוואי שנבחר 14 מקומות מתחתיו באותו הדראפט...
 

picki23

New member
דווקא אני חושב אחרת

ראשית אני אגיד משהו שהוא אומנם שנוי במחלוקת אבל אני לחלוטין מאמין בו - לברון אנוכי בדרכו שלו. הוא לא מרוצה מהנהלת הקאבס בחודש האחרון, בעיקר לאור הפטורין של גריפין, והכל סובב סביבו. כל השמועות של לברון בלוס אנג'לס, הם לא עניין של מה בכך, אלא דיבורים שלברון בעצמו רוצה שידוברו. הוא השחקן הכי טוב בעולם וכל השיח סובב סביבו, כמה אליפויות הוא ישיג, האם הוא יעקוף את ג'ורדן, הדברים חייבים ללכת בדרך שלו - אני לא זוכר כוכב שהשפיע כ"כ על הארגון במצב הזה.

לעומת זאת/יחד עם זאת קיירי הוא כלום ושום דבר בתוך השיחות האלה על העתיד של לברון - מצד לברון, אם הוא לא מספיק טוב בשביל להתחרות בגולדן סטייט (ובוא נודה באמת, בנו סביבו סופרטים בקליבלנד שטובה בערך באותה רמה של מיאמי היט כשהוא שיחק בה, שאף אחד לא ייתמם פה) אז הוא יגיע למקום שיותר נוח לחיות בו, מקום שלכוכבים אחרים יותר נוח לחיות שם וכו'. קיירי אירווינג לא מעניין אותו ברגע שהוא לא מביא לו אליפות, למרות שבלי קיירי אירווינג ללברון יהיה קשה פי אלף לקחת אליפות.

אז אני מבין את קיירי, הוא רוצה ללכת ולהוביל קבוצה, ליד סופרסטאר שלא הכל סובב סביבו, אחד שייקח אותו בחשבון, ולא לחיות בצל של הכוכב הכי גדול של הפרנצ'ייז - זה מובן.

לגבי ריב - אני חושב שהם חברים טובים, אלא שפשוט זה לא מסתדר. לברון הוא אדם חברותי מאד לפחות לפי מה שמשודר, ואני חושב שקיירי פשוט מסתכל על עצמו כמו שלברון מסתכל על עצמו
 
לדעתי מתרחשים שם דברים מאחורי הקלעים שאנחנו לא יודעים

קיירי לא מסוגל להוביל קבוצה. קראתי איפשהוא שב635 דקות שלברון לא היה על המגרש וקיירי כן, הקאבס הפסידו ב120נקודות. וגם - איפה הוא בדיוק רוצה ללכת ולהוביל קבוצה? בקבוצת תחתית במזרח? אז כן במצב כזה הוא יכול להגיע לפלייאוף כי פשוט אין שום דבר במזרח כרגע. אבל מזה יתן לו בדיוק אני לא יודע.
נכון שהוא להיט בפלייאוף, אבל שים אותו בניקס, מה הוא בדיוק יעשה בפלייאוף? יעבור סיבוב 1 גג?אולי 2?
אני לא רואה שום בושה לשחק תחת הצל של טופ 5 בהיסטוריה..
מדברים בתקשורת בימים האחרונים שקיירי מאוד אוהב את קובי ברייאנט וחושב שהוא איזה אלפא דוג כמו קובי. אולי גם האחרון הכניס לו כל מיני רעיונות לראש..
מצד שני צריך לזכור שקובי בעצמו ביקש טרייד ב2007 אם אני זוכר טוב. ובסוף לא יצא מזה כלום.. מאמין שאם לברון ידבר עם קיירי(בהנחה שבאמת לא עבר בינהם חתול שחור) , הוא יוכל להרגיע את הרוחות.
 

FrecCo

Member
הממים..


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מפתיע מאוד

זה אולי מסביר את הרצון של הקאבס להחתים את רוז.
&nbsp
הקאבס בבעיה קשה, לעשות טרייד על שחקן כמו קיירי זה לא דבר פשוט וכשיש שחקן שמנהל את העניינים כמו לברון, זה ממש מסבך את העניינים כי זה חייב להיות שחקן שלברון רוצה לצידו.
&nbsp
יהיה מעניין לעקוב אחרי הפרשה המפתיעה הזאת.
&nbsp
נ.ב
קיירי תמורת קאזינס...רק אומר.
 

rapgamer4ever

New member
אם ווינדהורסט דיווח כנראה שזה נכון

קיירי לא מעריך את מה שיש לו בקליבלנד... הוא עוד צעיר ויהיו לו הרבה שנים להוביל קבוצה.
אני לא רואה מה יש לספרס לתת בתמורה. נשמע לי כמו יעד לא רלוונטי מבחינת הנהלת הקאבס.
&nbsp
הייתי אומר שיוסטון יעד אפשרי סביב טרייד של פול-קיירי. במידה וכריס פול ירצה לשחק עם לברון. למרות שקיירי והארדן דורכים אחד על השני בעיקרון.
&nbsp
מה לגבי ג'ף טיג+אנדרו וויגינס תמורת ארווינג?
 

Cade Foster

New member
בכלל זה נשמע לי מצחיק שהוא עוד בא בדרישות לגבי היעד

כאילו שלקאבס אכפת אם הוא יעזוב שמח או עם פרצוף. ראינו כמה זה עזר לג'ורג' שרצה ללייקרס. הם ידחפו אותו גם לפילדלפיה אם זו תביע נכונות לוותר על פולץ.

למרות שבאיזשהו מקום אולי לקליבלנד יש אינטרס לחזק את היריבה הכי רצינית של גולדן סטייט...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אתה צוחק אבל

כרגע יש 4 קבוצות שמוזכרות בעניין הזה
ניקס, מיאמי, סן אנטוניו ומינסוטה
ברור של שבמקרה של מינסוטה, וויגנס יהיה חלק מהעניין נכון?
 
למעלה