דיון היפותטי-מה אם פופוביץ פורש?

בוביץ

New member
דיון היפותטי-מה אם פופוביץ פורש?

סתם בא לי להעלות דיון היפותטי מה יקרה פופוביץ פורש?
מי לדעתכם צריך להחליף אותו?
הםא אחד העוזרים הקיימים שלו? או אחד העוזרים לשעבר שכיום מאמנים אותו?
או מאמן גדול אחר?
אם היא תמשיך להצליח לאחר עזיבתו?
אפשר לראות מקרה דומה מהכדורגל כשפרגוסון פרש ומאז היא לא מצאה את עצמה..
 

DRORIKO8

New member
שאלת מיליון הדולר

למרות שלפי השוק הנוכחי ב-NBA אפשר לקרוא לזה שאלת מיליארד הדולר


אני יכול לדבר על מה שהכי קרוב אלי וזה הלייקרס. פט ריילי בנה שם קבוצה מפלצתית שלקחה 5 אליפויות בעשור. אחרי העזיבה שלו היא עוד הספיקה לעשות גמר פליאוף אבל מאז דשדשה במשך שנים עד שהגיע גאון אחר,פיל ג'קסון, שהחזיר אותה לטופ. האם זה אומר שלס"א יקח 10 שנים מאז העזיבה של פופ כדי לחזור להיות קבוצה אדירה? מקווה בשביל האוהדים שלא.

לא הייתי בונה על אחד מעוזרי המאמן של פופ, אם נתת כדוגמא את הכדורגל אז בדרך כלל עוזרי מאמן טובים הם עוזרי מאמן טובים וזהו(ויונייטד שנתת היא דוגמא מעולה לכך). אפילו מוריניו שהתקדם מהעוזר של ואן חאל למאמן גדול בפני עצמו לקח לו כמה שנים להתחשל בתפקיד
 

Cade Foster

New member
לדעתי הספרס יתרסקו אם לא ימצאו לו מחליף טוב

אבל כמובן שנוכל לדעת את טיב המחליף שלו רק בדיעבד. את גודל ההצלחה של סטיב קר למשל אף אחד לא צפה מראש.
&nbsp
ההימור שלי הוא שיביאו את מייק בודנהולצר. מאמן שגם מכיר את המערכת וגם הצליח מחוצה לה.
 

Reutk

Active member
בודנהולצר באמת היה זה שהוזכר כל הזמן כמחליף

בתקופה שהוא שימש עוזר מאמן אצל הספרס. לפחות מבחינת האוהדים זה היה דיי ברור שזה הוא והיה קצת מפתיע לגלות שהוא עוזב. מצד שני, יש משהו בהתנהלות שלו באטלנטה שקצת לא עובר לי טוב. לא מבחינת משחק נטו, אסטרטגיות, תרגילים וכו', בזה הוא יהיה מעולה, אבל אני לא בטוחה בקשר לתקשורת עם שחקנים, נראה לי שהוא לא הכי מצטיין בזה. מבחינה הזאת יש לי העדפה לבקי אמון.
 

DRORIKO8

New member
השאלה אם יש לה את הידע הטקטי לזה

למיטב ידיעתי פופ אמנם מחזיק ממנה מאד,אבל עדיין הציב את מסינה מעליה בהיררכיה, ואנחנו מדברים על מאמן שכל הרזומה שלו זה ביורוליג, שזה כמו מאמן מצליח בליגה א' שעובר להיות עוזר מאמן בליגת העל. אני בכלל לא בטוח שהוא עצמו מתאים לרשת את פופ(ע"ע דיויד בלאט ששניה לפני שהפך לשפחה של לברון עשה למסינה בית ספר)
 

Reutk

Active member
תגובה גם ל-DRORIKO818

לבקי יש את הידע הטקטי, קודם כל היא שיחקה כרכזית ולשחקנים בעמדה הזאת בדרך כלל יש הבנה טובה לגבי איך לנהל משחק (לא שלנהל מחוץ לקווים זה אותו הדבר, אבל עדיין את הבסיס יש לה), גם ראיתי אותה בליגת הקיץ והיא עשתה עבודה טובה שם. מסינה נמצא מעל בקי בהיררכית המאמנים, זה נכון. מי שמחליף את פופ, כשהוא חוטף את הטכנית השניה, זה בהחלט מסינה, וככה זה צריך להיות, הרזומה שלו והידע הטקטי שלו יותר עשיר מכל עוזר מאמן אחר בסגל של הספרס. התקווה שלי שבקי תחליף את פופ נובעת גם משאיפה שפופ ימשיך עוד כמה שנים ובזמן הזה היא תצבור מספיק ניסיון כדי להיכנס לנעליים שלו.

בקשר למינוי של מסינה כמאמן ראשי: אז קודם כל אני מסכימה עם הטענה שהוא המועמד הסביר ביותר להחליף את פופ במקרה שפופ יפרוש בקרוב, הספרס מוקירים המשכיות כנראה יותר מכל דבר אחר, מאוד קשה להאמין שהם ירצו לחפש מאמן מחוץ לבית, והוא המאמן הפנוי הרלוונטי כרגע. יחד עם זאת צריך לזכור שאיך שהספרס מתנהלים מוכתב מהדרך שבה אר.סיי ופופ בוחרים, ואם פופ פורש, בחירת המאמן הבא הופכת לקצת מורכבת, כי מי יבחר בו? פופ ימשיך לנהל? התרבות של הספרס תמשיך באותו הקו האחרי הפרישה? אני לא יודעת, וגם לא רוצה לחשוב על זה, קצת מפחיד לחשוב על היום שאחרי, אבל צריך לקחת בחשבון שלא בהכרח מה שהיה זה מה שיהיה.

מה אני חושבת על מסינה כאפשרות לתפקיד המאמן הראשי: קשה לי להעריך את היכולות שלו מהזדמנויות הספורות שבהם הוא החליף את פופ. השחקנים בספרס הם לרוב יסודים וממושמעים. כלומר, הם בדרך כלל עושים מה שאומרים להם, ועושים את זה טוב. זה מצב שמאוד נוח לאמן בו, וזה מצב שמתאים בול למאמן אירופאי עם מעמד, שרגיל להתנהל ככה, זה בדיוק ההפך ממה שהיה לבלאט בקאבס. אבל הבסיס לזה הוא עדיין הביטחון ואמון של השחקנים בפופ, ושוב, זה לא בהכרח מה שיהיה ביום שאחרי. זה תלוי המון באישיות של מסינה, אני חושבת שהוא מרוצה מאיך שעניינים מתנהלים בספרס ושהמאמן הוא הסמכות הראשית, אבל הוא יהיה חייב להבין שכדי לקבל את זה הוא יהיה חייב להרוויח את זה, הוא לא יקבל את זה בירושה מפופ. מבחינה טכנית כשהוא אימן זה לא היה קופי פייסט לפופ, אבל השינוי היה בעיקר בחלוקת הדקות והשחקנים שהוא מעדיף ללכת איתם, אני לא זוכרת לפרטים משהו טוב במיוחד שהוא עשה או משהו גרוע במיוחד.
 

DRORIKO8

New member
קודם כל תודה על התגובה המפורטת והאינטיליגנטית

האמת שאני מסכים עם CADE FOSTER. בודנהולצר מסתמן בתור היורש הטבעי של פופ, הוא גם היה עוזר שלו במשך קרוב ל-20 שנה לפופ, כלומר מכיר היטב את ה-DNA שלכם, וגם יש לו ניסיון מוכח בתור מאמן ראשי.

מה שכן אם יום אחד בקי תחליף את פופ וגם תיכנס היטב לנעליו זאת תהיה מהפיכה פמיניסטית ברמה של ז'אן דארק, לא פחות. זה ישנה את פני הספורט לגמרי.
 

Cade Foster

New member
לא תהיה שם שום מהפכה כי אין מה להפוך

מאמנת בNBA זה רק עניין של זמן וזה ברור לכולם. הסיבה שזה לא קרה עדיין היא כי פשוט יש הרבה פחות נשים בתחום מאשר גברים.
 

Cade Foster

New member
כי עוזר מאמן זה לא מאמן ראשי

מאמן ראשי זה בהרבה מובנים הפנים של הפרנצ'ייז.זה כמו מינוי שופטי בג"צ, קשה לי לראות מישהו "לא משלנו" שיעבור OK אצל האמריקאים. אבל אני אשמח לאכול את הכובע אם אני טועה, אני חושב שהוא מאמן נהדר.
 
נתתי את דעתי דווקא בגלל שמדובר בספרס ולא בארגון אחר

ארגון מחושב שיודע לשמור ולהוציא 100% מהעובדים שלו.
אני באמת חושב שהם מכינים את מסינה לרשת את פופ. כמובן יכול להיות גם שאני טועה בגדול.
בסופו של דבר, שוב מדובר בספרס ולא באיזה ארגון אימפלוסיבי שמחליף מאמנים כמו גרביים או סתם ארגון שיקח מאמן רק בגלל שהוא היה פנוי באותו רגע.
 

Cade Foster

New member
אני מסכים שהספרס זה המקום האידאלי לשבור בו את המוסכמות

כך שאם מסינה יאמן בקבוצת NBA כלשהי זה כנראה יהיה שם. ולכן גם האפשרות שבקי תהיה האישה הראשונה על הקווים היא אפשרית בהחלט.
 

בוביץ

New member
מסינה בהחלט אופציה

למרות שלדעתי מבחינת מסינה הוא נשאר שם כי הוא עדיין לא קיבל הצעה מקבוצת NBA אחרת...
העניין בבחירה מפתיע כדאי שילמדו מיונייטד שם פרגוסון בחר במינוי מפתיע את מויס וזה נכשל.
מצד שני בסן אנטוניו נבנתה מערכת מסודרת שיכולה להמשיך את ההצלחה.
מה גם זה יהיה תלוי בקאדר שיישאר- האם לנארד יישאר? מי יהיו שאר הסגל?

ובתכלס מי מבין המאמנים ראוי להיות מחליף לפופוביץ?
אני חושב שסטיב קר, בראד סטיבנס.
 
למעלה