שמועות לסופ״ש

fatnoam

Active member
שמועות לסופ״ש

  • הניקס בהליכים מתקדמים להחתמת סקוט פרי, ה-vp המוערך של הקינגס, לתפקיד ה-GM.
  • יחד עם זאת, הם החליטו לשים את העסקאות הפוטנציאליות של כרמלו בפאוז, עד ההחתמה.
  • דריק רוז הולך להיפגש עם הנהלת הבאקס. עניין משותף בשני הצדדים.
  • כמו כן הבאקס מחפשים טרייד לג׳ון הנסון. אני אישית אופתע אם קבוצות לא יקחו אותו, רים פרוטקטור על חוזה של 11 מליון לעומה ל-3 שנים הבאות.
  • ראג׳ון רונדו הולך להיפגש עם הנהלת הפליקנס. אחרי ההצעה שלהם על רג׳י ג׳קסון, נראה שבארגון החליטו שהולידיי הוא שחקן כנף.
  • הספרס ״מתכחשים״ לג׳ונתן סימונס והוא עכשיו אנרסטריקטד. מצד שני, יש להם עדיין את זכויות ה-Early Bird עליו. הספרס לא רצו שסימונס יקבל בוכטה והם יהיו חייבים להשוות, ולכן עשו זאת, ונאמר ששני הצדדים עובדים כרגע על חוזה גבוה יותר מה-QO שהגישו לסימונס בתחילת הפרי אייג׳נסי.
  • אחד הסקופים המעניינים אולי. מסתבר שאינדיאנה, לפני הטרייד שהביא להם את אולדיפו, פנו לגולדן סטייט והציעו את פול ג׳ורג׳ תמורת קליי תומפסון, אחד על אחד. הווריירס סירבו.
 

picki23

New member
הבאקס זו קבוצה מרגשת

הייתי רוצה לראות אותם עם דריק רוז מול קליבלנד בסיבוב הראשון שנה הבאה.

קליבלנד יצטרכו להתמודד עם אורך דומה לגולדן סטייט, אבל עם קליעה פחות טובה והנעת כדור פחות טובה. זה ייתן לאנשים פרופורציות למרות הכל. קבוצה של לוחמים שנכנסת בקליבלנד זה לא נותן reality check שקיבלנו רק בגמר. (שקליבלנד לא הייתה טובה כמו שכולם חשבו שהיא, ביניהם אני, ויותר מכך חשבו שקליבלנד יכולים לקחת את ווריורס ל7 משחקים)


הבעיה היחידה מבחינתי היא שרוז לא מספיק מאיים מבחוץ בשביל לגרום לשומרים לשמור אובר (בניגוד למה שהיה בשיקגו, אז היה כ"כ קשה לעצירה שבכל זאת היו מי שעברו אובר)
 

rapgamer4ever

New member
שבועיים לתוך הפרי אייג'נסי וקבוצות עדיין מתרחקות מרוז ורונדו

בין אם נטו מטעמי התרחקות או שהשניים האלה מצפים למשהו שהם לא יכולים לקבל.

מילווקי מתעניינת ברוז כשיש לה כבר שני רכזים גבוליים בדמות דלבדובה וברוגדון. אני מבין שהיא מעוניינת ביותר סקורינג.

הפליקנס צריכים לצאת מהסרט שהולידיי הוא ווינג או שרונדו הוא מה שחסר להם עכשיו.

ההצעה של אינדיאנה לווריורס מעניינת כי בעיקרון ג'ורג'>קליי. אבל זה סירוב קל מצד גולדן:
- קבוצה היסטורית לא צריכה לבצע שינויים מרחיקי לכת אלא אם הם obvious ברמה של דוראנט-בארנס.
- קליי אופציה שלישית בהתקפה של הווריורס ורביעית מבחינת נגיעות, אני לא חושב שג'ורג' יותר טוב ממנו ספציפית בתפקיד כזה.
- ג'ורג' חתום לעונה אחת, קליי לשנתיים (על חוזה ממש נוח).
 
אין ספק שת'ומפסון יותר מתאים למה שהם צריכים

הוא לא מערער על ההיררכיה שלהם, מכיר את השיטה וקלעי קאץ' אנד שוט טוב יותר.
מעבר לזה כארגון הבעת נאמנות לשחקנים שבנו אותך לא יכולה להזיק, בטח כשהם עדיין מצויינים :)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
רונדו בפליקנס

חתם לעונה אחת, לא כתוב תמורת איזה סכום.
&nbsp
אחלה החתמה לדעתי, יתאים להם מאוד.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
קטנים של ראשון בבוקר

סרחיו רודריגז עוזב את פילדלפיה וחותם בצסק״א מוסקבה לשלוש שנים. אישית אני מבין את זה, רודריגז אמנם היה בסדר גמור בדקות ששיחק, אבל הוא הבין שיש תקרה ב-NBA שהוא לא יוכל להגיע אליה (לא יתנו לו להיות רכז פותח בקבוצת פלייאוף), ולבוא ולהריץ קבוצה לעונות של 50-60 הפסדים בשנה זה פחות כיף. בצסק״א הוא ייכנס לנעליים הגדולות של תאודוסיץ׳.
&nbsp
אריק בלדסו נמצא על הטרייד בלוק. בגדול, הסאנס רוצים לתת יותר מקום לצעירים להתפתח, ובלדסו (21 נקודות ו-6 אס׳ למשחק) לוקח ווליום גבוה מדי. מכיוון שיש להם את ברנדון נייט כגיבוי, פחות אכפת להם להיפטר ממנו. בלדסו יושב על חוזה נוח מאוד של 15 מליון לשנה ולשנה הבאה. הניקס הוזכרו כמעוניינת.
&nbsp
ג׳ונתן סימונס חתם באורלנדו מג׳יק, על חוזה שמוערך ב-18 מליון דולר לשלוש שנים. השלישית לא מובטחת. הספרס כזכור ויתרו על האופציה להשוואה, אני אישית בשוק שהספרס לא הציעו לו יותר כסף מזה. סימונס עצמו הודה לארגון ואמר שהוא מחפש יותר דקות משחק ומצב טוב שבמג׳יק הוא יקבל את זה. לי זה מזכיר את לאנס סטיבנסון שעזב את אינדיאנה גם לא בשביל כסף גדול, ולאחר מכן נהיה פשוט לא רלוונטי. מקווה שסימונס ימשיך לצמוח כשחקן.
&nbsp
הנהלת הניקס החדשה נפגשת עם כרמלו אנטוני. המסר של מלו - ״תמשיכו עם המאמצים להניע אותי לרוקטס״. כרגע נראה שהרוקטס מסרבים לתת נכסים משמעותיים עבור מלו. הערכה שלי היא שהטרייד הזה, אם בכלל, יקרה באמצע העונה ולא בתחילתה.
&nbsp
קנדריק פרקינס רוצה לחזור לכדורסל. פרקינס, שיחק השנה בפליקנס עד שהתדרדר לתהומות הרוטציה, במה שהארגון הגדיר כחוסר עניין לתת לו דקות. פשוט לא מחזיקים ממנו (בצדק לדעתי). פרק מצידו השיל כמה קילוגרמים, ונראה בכושר טוב לאחרונה. הוא מחפש קבוצה, ובגיל שלו (32) ונסיון הפלייאוף שלו, והעובדה שהוא כנראה יתפשר על כל חוזה, עושה אותו נכס טוב דווקא. אישית אני לא חושב שהוא מספיק טוב לשחק כדורסל מקצועני, אבל יש קבוצות עם גבוהים צעירים מבטיחים שדווקא יכולים להיעזר בשחקן כזה, שכנראה יודע דבר או שתיים על עמידה נכונה בהגנה וכו׳.
 

Reutk

Active member
הם כנראה כן הציעו לו יותר מזה

הספרס הסירו את ההגבלה בגלל שסימונס ביקש מהם, הוא אמר שהוא מחפש מקום שהוא יקבל יותר דקות, אבל לא ברור לי אם זה באמת היה רק זה או שהוא/הסוכן שלו חיפשו ההצעה יותר טובה, והספרס שלא כל כך אוהבים משחקים כאלה מיהרו להחתים את ברנדון פול מיד אחרי הסרת ההגבלה. לא מכירה איתו, אבל נראה לי מוזר שהם יחתימו עוד גראד בזמן שהם מנסים להשיג את סימונס אז המסקנה היא, שהם הבינו שאת סימונס הם כבר לא ישיגו אחרי הסרת ההגבלה ולא באמת התנהל מו"מ אחרי כן. בכל מקרה בהחלט בהצלחה לו, רק חבל שהוא עזב את אחד המקומות שהכי טוב להתפתח בהם כשחקן, אבל אולי הוא יקבל יותר דקות וישפר את הקליעה שלו, יקלע המון, ויקבל חוזה יותר טוב בעתיד, נקווה בשבילו.

בקשר למלו, לא כל כך ברור לי למה הוא רוצה ללכת לרוקטס, או למה הם רוצים אותו, זה לא שהוא ודאנטוני היו איזה שידוך מוצלח, הקאבס נראים לי כמו מקום יותר מתאים בשבילו. מלו ברוקטס כן יכול לעבוד טוב אם הוא יבין את המקום שלו ברוטציה, אם הוא ישחק תפקיד דומה לזה שהוא משחק בנבחרת ארה"ב, ויקח בעיקר את השלשות הפנויות שפול והארדן יספקו לו, ובגדול יהיה מוכן להיות מופעל דרכם ולא כיוצר לעצמו חלק ניכר מהמשחק. אני לא יודעת, אולי זה סתם דעה שלילית שלי לגביו, אבל התחושה שלי היא שמלו כיוצר זה דיי החרבה של המשחק התקפי של דאנטוני.
 

fatnoam

Active member
לא מאמין שהוא מחפש תפקיד של יוצר שם

בטח לא ליד הארדן או פול שהוא מעריך אותם כיוצרים ברמה גבוהה. גם לדעתי בגלל זה הוא מתעקש עליהם ולא על הקאבס.
&nbsp
לדעתי כרמלו בשלב זה של הקריירה רוצה לבוא כל ערב, לדפוק 17 נקודות, מדי פעם לדפוק איזה משחק של 40 ולשחק בפלייאוף. הוא כבר הבין שהוא לא יכול להיות שחקן מוביל בקבוצה שרוצה להגיע רחוק. בניגוד אליך, גם אף פעם לא ראיתי ממלו רצון להיות שחקן יוצר. או שפספסתי משהו. יוסטון עם שיטת המשחק הנוכחית (זורקים המון שלשות ולא שומרים) מתאימה לו בול בעיניי. בכדורסל של היום אפשר לשחק גם איתו וגם עם אריזה מבלי לשלם על זה בריבאונד או בפוסט אפים, אז למה לא. נראה לי שאפילו לדאנטוני יהיה קשה לגרום לזה לא להתאים.
&nbsp
בקאבס אגב, אני לא רואה את זה פועל. אני לא רואה חמישיה שמשחקים בה לברון, מלו, לאב וטריסטן מגיעה לאנשהו. אני גם לא בטוח שמלו במקום לאב משפר אותם.
&nbsp
בקשר לסימונס, שוב אני מאוד אוהב אותו, אבל זה ממש נראה לאנס סטיבנסון all over again.
 

Reutk

Active member
קיבלתי.

קרוב לוודאי שאם הוא רוצה הוא יודע לאן הוא נכנס, ורוצה בדיוק מה שהמצב מציע לו.
 

fatnoam

Active member
בדוק גם הוא עשה טלפון לפול

ואולי גם להארדן לפני, והם דיברו בדיוק מה מי מו.
&nbsp
חברים מנבחרת ארה״ב האחרונה הרי. כל הקטע שפול חתם ברוקטס זה היה בזכות החברות עם הארדן מהנבחרת.
 
פול ומלו חברים עוד הרבה מלפני זה :)

יחד עם הפלאש ולברון, ארבעתם ידועים כחברים טובים וסביב זה בערך כל הקריירה של הנ"ל רצות שמועות על איחוד שלהם וכאלה..

כמעט כל סאמר ברייק תמצא אותם ביחד

 

fatnoam

Active member
לברון הזה כזה סחי

ובטח גם פול
&nbsp
ווייד ומלו מצטלמים עם יין על הסיפון ודופקים מכשירים בבטן האניה...
 

rapgamer4ever

New member
אני מבין למה אתה אומר לאנס

מתוך מחשבה שסימונס יכשל מחוץ לספרס.

מצד שני צריך לומר שסטיבנסון עשה עונה באמת טובה באינדיאנה ועזב כי הרגיש שמתקמצנים עליו.
סימונס לא באמת פרץ בספרס אלא הראה ניצוצות בפלייאוף המוצלח שלו. סיבת העזיבה של סימונס נראית יותר מקצועית מאשר כלכלית. הוא רוצה למלא תפקיד יותר מרכזי ולעשות לעצמו שם בליגה. לגיטימי.
 

fatnoam

Active member
השחקנים לא דומים

וגם הסיטואציות שלהן לא, כפי שציינת.
&nbsp
מהצד מבחינתי כאוהד, לאנס עזב את אינדי והשאיר חור גדול, ואני חושב שגם סימונס משאיר חור גדול בספרס. אין להם בסן אנטוניו יכולת להתמודד אתלטית עם הווריירס, ועכשיו בלי סימונס זה יהיה עוד יותר מובהק.
&nbsp
כמו שלאנס עזב והשאיר את אינדי בלי סיכוי מהותי להתמודד עם ההיט, ככה סימונס עוזב וממש מוריד את הסיכוי של הספרס לעמוד מול הווריירס.
 

rapgamer4ever

New member
בכך סאן אנטוניו ויתרה על שני שחקני האפסייד שלה מהקיץ

ג'ונתן סימונס ודווין דדמון.
הספרס במלכוד, מצד אחד הם לא רוצים להיכבל לחוזים לא נוחים, מצד שני הם לא יכולים לשנות לגמרי כיוון כי קוואי לבדו שווה פלייאוף. אז מה עושים? כנראה שדרך ביניים, ינסו להעביר את אלדריג' בטרייד ולפנות מקום לכוכב נוסף בשוק החופשי.

בנקודת הזמן הזאת המסלול של הספרס לא לגמרי ברור.
 

FrecCo

Member
נראה כמו הקיץ הראשון מזה 20 שנה שהספרס מפשלים בו בגדול

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ממש

כל כך לא אופייני להם.
כנראה שהכח והאטרקטיביות של דאנקן היתה גדולה ממה שחשבו
 

fatnoam

Active member
דברים קטנים בשביל דיון משל עצמם

לוק אמבה-אה-מוטה חותם ברוקטס תמורת המינימום.
&nbsp
ג׳אבייל מגי התאכזב שנתנו את המיד לבל אקספשן לניק יאנג ולא לו, ושהחתימו מחדש את זאזא על חוזה גם נמוך, אבל עם הבטחה שימשיך לעלות בחמישיה. האנשים סביב מקגי טוענים שמגיעות לו יותר דקות ויותר כסף. אישית אני חושב שאף קבוצה לא תגרום לו להיראות כל כך טוב, ויעשה טעות אם יעזוב למקום אחר.
&nbsp
סי ג׳יי מקולום מעלה לאינסטגרם תמונת פוטושופ של כרמלו במדי הבלייזרס, ללא כותרת. פורטלנד בגדול היתה זו שדוברה כקבוצה שלישית בטרייד שהיה מנחית את מלו ברוקטס, רק שלבלייזרס אין שום תכניות לחזק יריבה שלהם במערב, ולהיפך, הם הבינו שדווקא להם יש נכסים ומשכורות להעביר תמורת מלו, ומנסים לשכנע אותו לוותר על הטרייד קלאוז בשבילו. בחירות דראפט ואלן קראב או אוון טרנר זה בסיס לעסקה, והוא טוב בהרבה ממה שיש לרוקטס להציע.
&nbsp
עוד באינסטגרם, לברון מעלה כמה תמונות ממיאמי מה שגרר גל שמועות של קאמבק של המלך לשם. ממחנה לברון - שקט. מהנהלת ההיט - הכחשות, ואמירות נוקבות שהם נערכים לשנה הזו ולזו שאחריו ללא לברון ולא חושבים על זה בכלל.
&nbsp
ועכשיו לטוויטר שם דווייט הווארד מקלל כל מיני אנשים שצוחקים עליו שעבר 4 קבוצות ב-5 שנים. יאללה, שיתדרדר כבר לסמים או משהו ויפטור אותנו מהנוכחות המעצבנת שלו.
 
למעלה