התגעגעתם?

fatnoam

Active member
התגעגעתם?

קווין דוראנט מוציא דוקומנטרי חדש, על כל עניין המעבר לווריירס ועל השנה הזו, בשם Still KD: Through the Noise.

דוויין דדמון עוזב את הספרס וחותם על שנתיים בהוקס תמורת 14 מליון דולר לתקופה.

הפליקנס מדברים על טרייד עם הפיסטונס שבסיסו אלכסיס אג׳ינסה ואיטואן מור, תמורת רג׳י ג׳קסון. קווינסי פונדקסטר שכבר לא משחק שנתיים (והיה הימור שלי לשחקן המשתפר בתקופתו בממפיס, מי היה מאמין), גם יכול להיות שייכלל בטרייד. הפליקנס מאמינים שג׳קסון והולידיי יכולים לשחק ביחד ולהוליך בקקורט דינמי. לדעתי הם בונים שם קבוצה עם שני סנטרים, שני רכזים, ואפס עתיד.

הלייקרס מחתימים את קונטביוס קולדוול פופ על שנה אחת, 18 מליון דולר. מדהים כמה זאק לואו מנבא דברים שאשכרה קורים בליגה הזו. לפופ זה טוב, כי זה גם אחלה כסף (קבוצות לא הציעו לו את המקסימום שהוא ציפה), הוא גם יכול לשחק בקבוצה מנפחת מספרים בשוק גדול, וגם בשנה הבאה הוא הופך ל-Unrestricted Free agent, ויכול לבחור היכן לשחק, וגם מדרגת השכר שלו תתחיל מיותר גבוה. ללייקרס זה טוב כי הם צריכים רול פליירס טובים ליד עושה משחק כמו שלונזו בול מתיימר להיות, פופ גם נחשב שומר טוב, יש מקום בתקרת שכר, וכמובן, הם רוצים נכס כזה, שאפשר לעשות לו Sign & Trade בתמורה לכוכב גדול בשנה הבאה.

וכן, שנה הבאה בלייקרס מדברים על בלוקבאסטרים. הפעם, שמועה שבאה לא מפי אוהדי לייקרס קיקיוניים, שמדמיינים כל שני וחמישי וכולם רוצים לחתום אצלם, אלא מביל סימונס עצמו, שמדבר על תיאוריית הקונספירציה הבאה:
לברון ג׳יימס, פול ג׳ורג׳, ג׳ון וול ודמרקוס קאזינס - כולם יחתמו בלייקרס. שימו רגע את הסכומים בצד, שכן הם לא דוסקסו, אבל מהרגע שלברון מסכים לבסיס הזה הכל יכול לקרות. כמה שלברון רוצה לחתום על הכי הרבה כסף שאפשר, הוא גם מאוד רוצה אליפויות. יותר מכסף.
https://theringer.com/lebron-james-los-angeles-lakers-bill-simmons-podcast-cb530026641e

לברון בעצמו היה בתווך של חרושת שמועות, שהשנה הוא נותן צ׳אנס אחרון לקליבלנד הנוכחית. דיברו על מעבר כמעט ודאי ללוס אנג׳לס, הקליפרס היו יותר רלוונטיים בדיווחים קודמים, אבל הנוכחיים מדברים שלברון לא רוצה לקשר את השם שלו עם פרנצ׳ייז לוזרי, ולא רוצה להיות חלק מעסק עם בעלים דינמי כמו באלמר. הלייקרס זה הכיוון, וידוע שהם חמים עליו בטירוף.

בהמשך לשמועה הקודמת, יש שמועה שקיירי איירוינג מדבר באופן פעיל עם חברים שלו מנבחרת ארה״ב, על זה שאם השנה דברים ישתבשו "He might push for a trade". גם זה מעיד שכנראה לברון נתן צ׳אנס של שנה, זה למה הקאבס מתקשים להחתים GM. בכל אופן קיירי מדבר עם החברים כי גם הוא רוצה להגיע לקבוצה שמתמודדת, הפלייאוף בשבילו זה הדבר האמיתי.
 

rapgamer4ever

New member
דדמון ו-KCP החתמות טובות

הספרס מראים הרבה סימנים שבעונה הבאה ישחקו יותר סמול.

ההחתמה של KCP טובה לשני הצדדים. הלייקרס ינסו לבסס קבוצה יותר לגיטימית השנה (בחירת דראפט אין להם בכל מקרה), KCP שנפל בין הכיסאות בפרי אייג'נסי הקיץ מקבל חוזה שנתי יפה ותהיה לו הזדמנות נוספת בקיץ הבא.

ביל סימונס קצת חי בסרט, כדאי לו לקנות כרטיס לוטו כי הסיכויים לזכות יותר טובים מאשר התכנית הזאת. סימונס מעניין ויצירתי והכל סבבה אבל זו דוגמה קלאסית איך לפעמים הוא נסחף בראש של עצמו וקצת מאבד קשר למציאות.
 
מצחיק שבשביל קיירי הפלייאוף זה הכל

אבל הוא עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה בכלל לפלייאוף.
כולנו ראינו איך קליבלנד נראו בשנים האחרונות כשלברון לא שיחק
 
זה לא מצחיק, קיירי חייה רעה בפלייאוף.

וכיום להוביל קבוצה לפלייאוף כאלפא אוטונומי לא לוקח אותך יותר מדי רחוק, ע"ע ראסל ווסטברוק.
&nbsp
קיירי של לפני חזרת לברון היה שחקן מאוד בוסרי בקבוצה מאוד מדשדשת, קיירי של היום שחקן עם הרבה מאוד ביטחון, שלדעתי דווקא ללברון ג'יימס יש חלק גדול בזה.
&nbsp
דריימונד גרין גם לא מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף, כולם יודעים מה החשיבות שלו שם, וגם הוא הצהיר שהוא כבר לא מוצא ערך בעונה הרגילה.
&nbsp
בסדרה מול גולדן הוא עמד על 29נק' 47% מהשדה ו-42% משלוש (עם 4אס' ו-4ריב')
הוא למעשה שיפר כמעט כל עמדה סטטיסטית מהסדרות שקדמו לסדרת הגמר.
&nbsp
לדעתי מעבר ליכולת זה מראה על אופי.
&nbsp
ואגב, כל קבוצה שלברון שיחק בה, מפתחת תלות מאוד גבוה בנוכחות של לברון על המגרש, במיוחד בגלל שהכל מתנהל סביבו, מהדברים הכי קטנים עד תוכנית המשחק והתרגילים, גם בתקופת מיאמי כשלברון היה פצוע או נח הקבוצה נראתה לא מחוברת ולא אפקטיבית למרות ששיחקו בה עוד שני שחקנים בדמות הפלאש ובוש, אני תמיד קראתי לזה חלק מהאפקט של הדומיננטיות של לברון.
&nbsp
 

fatnoam

Active member


קיירי במהלך הפלייאוף קלע 25 למשחק, ובגמר 29 למשחק. סקורר על, שמעלה את הרמה שלו בבמה הגדולה.
 
לא יודע איפה טענתי שלא

אני מתכוון שהוא מככב בפלייאופים ובעונה הסדירה כשלברון לא שיחק הוא לא מסוגל להוביל את הקבוצה לבד אפילו עם קווין לאב
 

fatnoam

Active member
אני מסכים עם שרקי

שהאפקט של לברון כל כך גדול, כשהוא יושב אז קשה להרים את הקבוצה. שיחקתי בקבוצות שקרו דברים דומים שהשחקן הכי טוב ישב. ואז תגידו ״אבל אלה מקצוענים״ אבל השחקנים הכי טובים ששיחקו איתי בקבוצות לא היו דומיננטים כמו לברון (כן, בנערים מחוזית השחקן הכי טוב בקבוצה שלי לא היה דומיננטי כמו שלברון דומיננטי ב-NBA. כך גם בליגה ב׳, כך גם בנוער). מתקזז.
&nbsp
זה נובע גם מהעובדה שלברון כופה על הקבוצה שלו לשחק בשיטה שפועלת מצויין שלברון על המגרש. זה שונה מאוד מסקוררים כמו דוראנט או מייקל שאתה נותן להם את הכדור ולא כזה משנה מה קורה מסביב. אצל לברון מאוד משנה מה קורה מסביב שהכדור אצלו בידיים. לכן, כשאתה מנסה לשחק ״שיטה מבוססת לברון״ כשלברון בחוץ, זה נראה כזה נוראי. אי אפשר לנצח ככה.
 

picki23

New member
אני מסכים ואני אוסיף

יש שחקנים שהם all- around ויש שחקנים שהם marksman ויש שחקנים שהם ISO ball . הערה: מדובר באוריינטציה ולא בחד חד ערכיות יכולות השחקן.

כשיש לך שחקן אול אראונד בקבוצה יש לך פוינט גארד על המגרש, יש לך פאוור פורוורד בריבאונד ויש לך סקורר שהוא בד"כ יותר טוב בפיק אנד רול ובמתפרצת / התקפת מעבר(נשמע מוזר בכדורסל) מאשר באחד על אחד או בעלייה מחסימה (pin down, flare screen). כששהוא לא על המגרש אתה צריך רכז שיעשה מה שהוא עושה, פורוורד שעושה מה שהוא עושה וסקורר של פיק אנד רול שעושה מה שהוא עושה. כשאין לך את שלושתם אפשר לתת פתרון של מערכת התקפית עם תנועה מסודרת, הדוגמה הכי קלה :
המשולש.
במשולש אין עמדה מרכזת כמו בהתקפה שהיא דינמית מותאמת אישית לשחקנים (כמו סביב לברון, ווסטברוק) . במשולש יש את מה שאני קורה לו Initiator . הוא מוביל הכדור לחצי של המגרש ומוסר את המסירה הראשונה - שהיא תכתיב איזה מהלך הולך להתבצע בהתקפה (סוג של תנועה). בלייקרס זה היה קובי בראיינט, בשיקגו זה היה מייקל ג'ורדן, בניקס זה לא היה אף אחד ואני אסביר למה :
- להתקפת המשולש יש חסרונות. כל הפוזיציות של השחקנים הן פוזיציות עדיפות על המגרש מבחינת ריווח וקליעה בצבע. לכן קשה להגיע לפוזיציות האלה, בטח כשהמוביל כדור שלך נתקל בשמירה לוחצת על מנת למנוע ממך לאתחל את ההתקפה. דריק פישר וסטיב קר/ ג'ון פקסון לא היו יכולים להוביל כדור לחצי עם לחץ של היריבות ולכן קובי וג'ורדן היו צריכים להביא את הכדור לחצי מגרש. אצל הניקס אין אף שחקן כזה חוץ מדריק רוז, והוא לא מצוין בלנהל התקפה, לכן כשרוז הוביל כדור הוא ניסה לשחק בקצב גבוה כך שהוא לא יאתחל את ההתקפה וישתמש בפיק אנד רול.

מהרגע שההתקפה אותחלה כל אחד בקבוצה יודע לאן הוא צריך להגיע ואיזה מצבים יתפתחו מכל סוג של תנועה. כשקובי לא היה על המגרש, ג'ורדן פארמר ולמאר אודום הובילו כדור והתנועה של ההתקפה ממש הובילה להנעת כדור יפה, שנעדרה בנוכחותו של קובי בשל היכולת שלו לנצל את מצבי ה ISO של ההתקפה ובשל האגו שלו שמנע ממנו למסור לפוזיציות של שחקני משנה ודומים (כן מסר לאודום, גאסול ופישר אם היו פנויים).
במשולש הסתמכו לרוב על שחקני פוסט בעלי יכולת מסירה אך במקרה של הלייקרס ושיקגו, הגבוהים המחליפים לא היו שחקני פוסט טובים אלא רק מוסרים טובים מה שמאפשר להזיז את הכדור ולחפש את החיתוכים לסל.

עכשיו לעניין קליבלנד/ מיאמי וגם קשור לראסל ווסטברוק:

כשלברון יורד מהמגרש אין סט של תנועות שמאפשרות חיתוכים כמו שיש לגולדן סטייט. אף אחד מהשחקנים בספסל של גולדן סטייט הוא לא ISO אלא מארסמן ואול אראונד ולכן הם צריכים חיתוכים וחסימות כדי לקבל מצבים פנויים. יש להם תנועות קבועות שמאפשרות להם להגיע למצבים שונים לשלוש ובחדירה לצבע כך שהספסל ייתן את הנק' שלו. לכן קיירי אירווינג בהעדר לברון צריך גם להיות פוינט גארד וגם להיות ISO - למרות שהוא לא מדהים בלחלק אסיסטים לחברים. מספיק שהוא משחק עם שחקן שהוא pass first (קטן, גדול) שיכול גם לקלוע 8 - 10 נק' וכולנו נשבח את קיירי.

פה אני חושב גם שטיירון לו נכשל, במיוחד לאור ההכרות שלו עם מערכת התקפית מסודרת. סטיב קר לדוגמא, לקח את המשולש ואת ה"מושן אופנס" של סן אנטוניו והתקפת הפרינסטון וה7 שניות של דאנטוני ויצר תנועות קבועות ועקרונות מנחים בהתקפה של גולדן סטייט שכמובן דינמית לפי הכוכב שמשחק על המגרש ( ההתקפה נראית שונה כשסטף וקליי על המגרש מאשר סטף עם KD או קליי ו KD )
 

rapgamer4ever

New member
אחלה פוסט


מסכים עם דבריך ובכל זאת מוסיף שאני מצפה מקיירי, שהוא אחד מהשחקני ה-ISO הטובים בליגה, להצליח לייצר לעצמו מבטים גם בהיעדר לברון ולבצע את המסירה הנכונה כשבאה עזרה.
הרייטינג ההתקפי של קליבלנד בהיעדר לברון הוא זוועה, אני מצפה שהרכב עם קיירי ולאב יצליח בכל זאת לייצר נקודות בצורה סבירה.
 

picki23

New member
מסכים איתך וזה מעניין בעיניי

כי קווין לאב מוסר די טוב לתפקיד שלו. אני חושב שקיירי בשביל לראות את המשחק ולא רק לגמור משחקים צריך לראות הרבה Film ולראות איזה מסירות טריוויאליות יש לו למסור בשביל להביא ל Hocky Assist. כלומר שלאוו דווקא אירווינג ייקח בעלות על אסיסטים אבל כן יוביל להנעת כדור קבוצתית.

במקום טיירון לו, בהעדר היכולת של אירווינג, הייתי מנסה להשתמש בקווין לאב באיזור הצבע כדי לסדר חיתוכים לחברים.

אני בספק אם קליבלנד ישתפרו בנושא.
 

Cade Foster

New member
לא הייתי לוקח את ביל סימונס כמקור אמין

הוא מוערך בגלל הפודקאסטים וטורי הדעה, לא בגלל הסקופים (ווג' או מארק סטיין). הוא סתם יורה באוויר. אני יכול לכתוב שלברון יסכים לcore של פול והארדן ברוקטס וזה יהיה ניחוש טוב באותה המידה.
&nbsp
מצרף פוסטר של הנהלת הפליקנס בזמן קבלת ההחלטות:

 

fatnoam

Active member
בקטנה על ביל סימונס

דבר ראשון קראו את הלינק, הוא אשכרה מנמק את מה שאני כותב שם.
&nbsp
נכון שהקונספירציות שלו זה ״אם ואם ואם״, אבל שתדעו שהרבה דברים הוא יודע לנתח מצויין, ונוטים לקרות. הפרשנים האלה לפעמים חווים דיעה, והיא כל כך מקובלת ומנומקת, שאשכרה GMs עושים אותה.
&nbsp
סתם לדוגמא, זאק לואו אמר שבמצב הנוכחי של השוק, קולדוול פופ לא יקבל מקסימום, אבל תהיה קבוצה שתציע לו 20-22 מליון לעונה אחת, והוא ינסה מזלו בשנה הבאה. הפלא ופלא, בדיוק אותו הדבר (+ הנחת הלייקרס הרגילה) קרה.
&nbsp
ביל סימונס מכיר רחשים ולחשושים בליגה. השמועה על לברון ל-LA ישנה אבל מבוססת. מפורט על זה בלינק, אבל בגדול הבנאדם בנה שם אחוזה, הוא קיים את הבטחתו לקליבלנד להביא אליפות, ואף פעם לא שמענו אותו אומר ״אני רוצה לפרוש בקליבלנד״. למעשה, אני די בטוח שהוא מת להתחפף משם.
&nbsp
הבעיה היחידה של סימונס זה שהוא אוהד סלטיקס שרוף, אז הוא לא אובייקטיבי בניתוחים שלו על בוסטון, ולפעמים מנכס ללייקרס הרבה יותר ממה שהיא בתור היריבה המושבעת. יכול להיות שזה מה שקרה כאן. רוב הסיכויים בעיניי, זה שלא. לברון לדעתי לא יסיים את הקריירה בקאבס, והוא ישחק בלייקרס.
 

FrecCo

Member
KD משחק אותה גנגסטה..

שלא יתפלא שהוא ימשיך להיות "שנוא בציבור". לא בוגר מספיק כדי לצחוק על עצמו כנראה...
 

fatnoam

Active member
עוד שמועות

אנחנו כבר בתקופה שדברים פחות נסגרים.
&nbsp
יוטה מחפשת טרייד לבוריס דיאו. בינתיים אין קונים.
&nbsp
פול ג׳ורג׳ התבטא בנושא ההגעה שלו לאוקלהומה ״I’m looking forward to challenging Russ. There’s a new fashion king in town.״ כנראה שהשנה הוא בעניין של בגדים, עד שבשנה הבאה הוא ינחת בלייקרס. בכלליות מדברים על עונת החיזורים שצפויה לאוקלהומה כדי להחתים את ג׳ורג׳ לחוזה ארוך טווח בשנה הבאה. גם ראס מהסס לחתום למרות שהוצעה לו הארכה כמו של ג׳יימס הארדן לפי מה שהבנתי. כל זאת, למרות שראס תחת חוזה ישן.
&nbsp
הניקס רוצים את רמון סשנס. למה?
&nbsp
שאבאז מוחמד מחוזר במספר קבוצות - בולס, מג׳יק, ניקס, באקס, נטס, הוקס. אף אחת לא רוצה לשלם יותר מדי.
&nbsp
הקליפרס והטימברוולבס מעוניינות בטוני אלן שעוזב את ממפיס. לשתי הקבוצות מאמנים שאימנו את אלן בימיו בסלטיקס, ומכאן העניין.
&nbsp
ג׳ורדן פארמר רוצה לחזור ל-NBA, נפגש עם לוק וולטון, ששיחק איתו בלייקרס בזמנו.
&nbsp
הטרייד של כרמלו לרוקטס מתחמם, הרוקטס מחפשים קבוצה שלישית שתקלוט את ראיין אנדרסון (הוא חייב לעבור בגלל המשכורת של כרמלו, והניקס מסרבים לקלוט אותו). הפליקנס משום מה מעוניינים. עוד על זה בהמשך היום או מחר אני מניח.
&nbsp
הניקס מעוניינים באריק בלדסו, והשמועות אומרות שהם יכולים לתת עבורו את קורטני לי. הורנסק אימן את בלדסו ופניקס ואוהב את המשחק שלו.
 

rapgamer4ever

New member
הוא עוד שחקן שכדורסל הפייס אנד ספייס משאיר אותו מאחור

ביג מן שלא מגן על הצבע, לא קולע שלשות ולא נייד בהגנה? ביג נו נו.

הוא יכול להיות סבבה מהספסל ואין לי התנגדות שהספרס ילכו עליו אבל כשחקן 8-10 ברוטציה, לא יותר מזה.
 
למעלה