דיון: מי המנצחות והמפסידות של הפרי אייג'נסי

rapgamer4ever

New member
דיון: מי המנצחות והמפסידות של הפרי אייג'נסי


אלה המנצחות הבולטות לפי דעת (ולפי הסדר)י:

1. אוקלהומה- ביצעו שורת מהלכים מבריקים:
א. הביאו את פול ג'ורג' במחיר אפסי. אפילו שזה כנראה one-year rental, הם לא ויתרו כמעט על שום דבר. אולדיפו חתם על חוזה יקר מדי ולא בטוח ש-OKC תתגעגע אליו במחיר הזה. סאבוניס עשה עונת רוקי חלשה למרות שקיבל הזדמנויות. עכשיו יש להם את פול ג'ורג' לפחות לעונה אחת, הוא עונה להם היטב על החסרונות מעונה שעברה (קליעה משלוש ועזרה לווסטברוק בייצור מצבים) והם מעמידים קבוצה שיכולה לכוון לגמר מערב.
אם פול ג'ורג' יאריך אצלם חוזה זו תהיה הגניבה הכי גדולה בטרייד לפחות מאז ג'יימס הארדן (סגירת מעגל).
ב. אנדרה רוברסון ב-30 מליון ל-3 שנים: חוזה ממש טוב. הבחור נגר אבל הוא שחקן הגנה מהטובים בליגה. רוברסון שומר על כמה עמדות ועל אף החסרונות שלו אוקלהומה מוצאת את עצמה משתפת אותו 30+ דקות בסדרות פלייאוף בשנים האחרונות.
ג. פטריק פטרסון ב-16 מליון ל-3 שנים: עוד גניבה בפרי אייג'נסי. פטרסון הוא סטרץ' 4 סולידי שנותן האסל וקצת ריווח. עופר הביא נתון מדהים לגבי הפלוס/מינוס שלו בטורונטו בשנים האחרונות (+1,000 איתו, -30 בלעדיו). הוא אחלה של רול פלייר ובתור שחקן של 25 דקות סולידיות המחיר מצחיק.

2. גולדן סטייט- לא איבדו כלום והיריבה העיקרית שלהם לא התחזקה:
זה די פשוט. קרי ודוראנט נשארו כאשר האחרון ויתר על כסף על מנת להשאיר את איגי וליבינגסטון שהם שחקני הספסל החשובים ביותר. משם גולדן המשיכה במהלכים טובים שהם בגדר בונוס: עומרי כספי וניק יאנג בזול, קנו בחירת דראפט משיקאגו שאולי יתן דקות, השאירו את דיוויד ווסט על מינימום והיד עוד נטויה. לא אתפלא אם אנדרו בוגט יחזור אליהם תמורת גרושים.
בנוסף קליבלנד לא הצליחה להביא את פול ג'ורג' במה שהיה יכול לאיים על העליונות של הווריורס.

3. יוסטון- נראה טוב אך עדיין בסימן שאלה.
המהלך העיקרי היה כמובן הטרייד על כריס פול בו ויתרו על החוזים הכי expendable שלהם (בוורלי, לו וויליאמס) ועל נכסים מינוריים (דקר, הארל, בחירה סוף סיבוב ראשון). פול והארדן לא מתאימים בצורה מושלמת והם יצטרכו להבין איך לשחק יחדיו, אין ספק שזה ניסיון ששווה לעשות.
בנוסף הרוקטס הצליחו להשאיר את ננה בזול (11 מליון ל-3 שנים) והביאו את פיג'יי טאקר ב-MLE כך שיש להם שמינייה לפלייאוף שנראית לא פחות טוב מאף אחת במערב פרט לגולדן: פול, הארדן, גורדון, אריזה, טאקר, אנדרסון, קאפלה, ננה. רוב השחקנים מסוגלים לנוע בין עמדות כך שבמידה וכולם בריאים הם מכסים את הדקות ממש יפה.

=================================

ואלה המפסידות (לפי הסדר):

1. יוטה- בנייה של שנים נהרסה בשבוע.
המקרה של יוטה קצת עצוב כי הם התנהלו בצורה נכונה יחסית. העונה שלהם הייתה ממש מוצלחת עם 51 ניצחונות וסיבוב שני בפלייאוף. זו קבוצה שנבנתה דרך הדראפט והחתמות וטרנים חכמות והייתה במגמת עלייה.
ג'ורג' היל היה פקטור חשוב בהחלטה של היוורד האם להישאר, הוא סירב לקבל חוזה ענקי מיוטה ל-3 שנים במחשבה שיקבל מקסימום ל-4 שנים בשוק החופשי. בסוף נתקע עם חוזה הרבה פחות טוב ועוד בסקראמנטו.
יוטה הקדימה תרופה למכה והביאה בטרייד את רוביו כדי לתת להיוורד צ'אנס לקבוצה תחרותית בכל זאת. אבל היוורד עוזב והם מאבדים את הכוכב הגדול. עכשיו הם תקועים עם סגל לא מאוזן ולא מספיק טוב, ללא מקום בתקרת השכר, כנראה בדרך ללוטרי אבל לא full-blown tanking.
הטעות היחידה כמעט של יוטה היא החוזה הרע שנתנה לאינגלס (52 מליון ל-4 שנים), שחקן שעשה עונה מוצלחת אחת בקריירה ועכשיו הוא בכל מקרה חסר ערך עבורם.
יכול להיות שהמצב של יוטה קצת ישתפר במידה ותשיג את החוזה הנהדר של קראודר כחלק מהסיין&טרייד של היוורד.

2. אינדיאנה- לא הצליחה למנף את פול ג'ורג'.
לפייסרס לא היו הרבה ברירות ועשה רושם שפול ג'ורג' יעזוב. ההחלטה לבצע טרייד הייתה נכונה אבל התמורה ממש לא. אינדיאנה לא התקדמה בשום צורה בחיפוש אחר הפרנצ'ייז פלייר הבא שלה. היא הייתה צריכה להשיג בחירות דראפט גבוהות או צעירים מבטיחים, בפועל היא לא סימנה וי על אף קטגוריה.
היו דיווחים שבוסטון הופתעה מהטרייד של אינדיאנה-אוקלהומה, לא הגיוני בעיני שהסלטיקס לא יציעו חבילה יותר טובה מזו. אולי היה קצר בתקשורת בין אינדי לבוסטון או אני לא יודע מה... מבחינתי זה פספוס של שני הצדדים. במיוחד של הפייסרס, כי לבוסטון יהיו הזדמנויות בהמשך לפרוע את הנכסים שלהם או פשוט לממש אותם.

3. סאן אנטוניו- גם בסימן שאלה. בהתחלה בחרתי באטלנטה חסרת המושג אבל יותר מעניין לדבר על הספרס.
נראה שהקיץ התחיל ברגע שמאל כשהספרס ניסו להעביר את למרכוס לקראת הדראפט ללא הצלחה. השאיפה להנחית את כריס פול נגמרה לפני שהתחילה כאשר דווח על הסיכום שלו ביוסטון.
עם פתיחת הפרי אייג'נסי הם מיהרו לתת חוזה לפטי מילס, כאשר בדיעבד היו יכולים להשיג את ג'ורג' היל שמתאים להם בול.
כרגע עושה רושם שהם לא יתחזקו הקיץ. יש להם מקום פנוי בתקרה אבל גם שני RFA (סימונס ודדמון), סיכוי טוב שאחד מהם יעזוב. בנוסף, פאו גאסול ומאנו (במידה וישאר) צפויים לחדש חוזה ובכך לסתום את הגולל על שחקני חיזוק משמעותיים נוספים.
פופוביץ' יודע שהספרס לא מספיק טובים כדי לקחת אליפות אבל הוא גם לא ביצע צעדים אקטיביים של ירידה לצורך עלייה. יכול להיות שהם יסתפקו בעוד עונה תחרותית של גמר מערב at best, אם כי אני בספק עד כמה בסיס האוהדים צמא לעונה יפה עם תקרת זכוכית.

מוזמנים לתת את האינפוט שלכם
 

liron1311

New member
בגדול

אין מה לחפש קצר בתקשורת יותר מדי, הסלטיקס לא יכלו לעשות טרייד בשביל ג'ורג' לפני שהייוורד חותם - אינדי החליטה שלא בא לה לחכות שבוע בשביל מה שבוסטון הציעה. ככל הנראה זה היה סמארט או בראדלי יחד עם קראודר ובחירת סיבוב ראשון עתידית (של בוסטון או ממפיס או קליפרס...לא של הנטס/לייקרס). למה הם לא חיכו לפחות לראות מה יקרה עם הייוורד לא ברור, הרי סאבוניס ואולדיפו לא הולכים לשום מקום, אולי פרסטי הציב אולטימטום. למה הם גם בחרו ללכת עליהם ולא על מה שדנבר הציעו או אפילו לאב זה גם החלטה שלהם...בסופו של דבר אינדי החליטו לפעול ואי אפשר להכריח אותם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
החתימה של גיי בספרס משפרת קצת את מצבם

אמנם אני לא מתלהב מהשחקן או מהחתימה עצמה (כפי שכתבתי בפוסט אחר) אבל לפחות הם עשו משהו עם עצמם ולא נשארו קירחים.
בסה"כ הספרס מחתימים שחקנים לפלייאוף וזה מה חשוב מבחינתם, אם בפלייאוף גיי יהיה סביר (15 נק' ככה) אז הם כנראה הרוויחו.
&nbsp
 

picki23

New member
יש לי דעה מאד שונה כנראה ממה שתוצג פה בפורום

 

picki23

New member
שונא את הממשק של תפוז - המשך

מפסידים :

ווזיארדס - משלמים הרבה כסף לשחקנים שלא שווים את הכסף לא הצליחו לחזק את הספסל בשביל לעבור את בוסטון/קליבלנד

קליפרס - הפכו להיות קבוצת ספק פלייאוף, אין מה להוסיף, הם פשוט טובים אבל לא מספיק. בעיקר בגלל פציעות

אינדיאנה - לא קיבלו שום עתיד בעד פול ג'ורג'. זה פשוט לא מוצלח. הכל בשביל לא לתת לג'ורג' מה שהוא רוצה ולא לעשות עסקים עם קבוצות מתחרות. פריצ'ארד עשה שטויות. מזל שבירד בחר בדראפט את מיילס טרנר, בן אדם עם תרבות טובה, שחקן שמוכן לקחת את הפרנצ'ייז על הכתפיים שלו. אבל לאן?

מנצחים:

גולדן סטייט ווריורס - יש להם את כל מה שהם רוצים

יוסטון רוקטס - הם הפכו להיות מוקד עלייה לרגל, אין מה להוסיף

סקרמנטו קינגס - הם הפכו את עצמם מקבוצה שאנשים מפחדים להתקרב אליה לקבוצה שוטרנים באים ללמד שם את הצעירים איך לשחק וגם לקבל דקות על הדרך. חלק מזה זו הבעת אמון רצינית בדיארון פוקס ובבאדי הילד, כמו כן גם בדייב ייגר.

לוס אנג'לס לייקרס - לא עשו שום עסקה מטופשת
 

Cade Foster

New member
המנצחת הכי גדולה היא יוסטון

פשוט קיבלה את השחקן הכי טוב שהיה זמין בFA. הפכה להיות יעד אטרקטיבי והקריבה בוטנים בשביל זה. לא בהכרח יעבוד טוב בין פול והארדן (לדעתי כן יעבוד) אבל במקרה הרע אפשר להעביר את פול בטרייד כעבור שנה ולקבל עליו הרבה יותר ממה ששילמו עליו.
&nbsp
המנצחת השניה הכי גדולה היא פילדלפיה. הביאה את השחקן הכי טוב מהדראפט ומעמידה חמישיה שאם תראה בהתאם לפוטנציאל יכולה כבר העונה לנצל את הקריסה של 3 קבוצות פלייאוף אשתקד ולתפוס מקום בפוסטסיזן.
&nbsp
אני לא חושב שOKC עשתה דיל טוב כמו שהרוב חושבים אבל במקרה הכי גרוע היא נפטרה מהחוזה הדי הזוי של אולדיפו אז אני מכניס אותה למנצחות. התסריט הרע ביותר הוא כמעט זהה לתסריט שבו הם לא היו עושים את הטרייד עם ג'ורג', אז ה1% סיכוי שג'ורג' וראסל הופכים את OKC לקונטנדרית שווה את זה לגמרי.
&nbsp
אפשר לומר שבוסטון במנצחות כי הם התחזקו, אם כי יחסית למה שציפינו מהם הקיץ הם די מאכזבים.
&nbsp
דנבר איבדה את גלינארי והביאה את מילסאפ - שווה
&nbsp
טורונטו שמרה על הסגל שלה - גם לא מובן מאליו
&nbsp
הלייקרס - פינו מקום בתקרה לקראת הקיץ הבא שאמור להחזיר אותם לרלוונטיות מבלי לאבד נכסים יותר מידי חשובים.
&nbsp
מפסידות:
קודם כל הניקס שם הכאוס שולט וחוזים הזויים מחולקים לכל דורש. מי ששמח שג'קסון פוטר גילה כמה ימים אחרי שג'יימס דולן הוא עדיין הבעלים.
&nbsp
על אינדיאנה דיברנו מספיק, כמובן שגם היא במפסידות
&nbsp
סן אנטוניו היא אולי האכזבה הכי גדולה שלי מהקיץ הזה. בעצם אפשר להכניס לפה את כל הקבוצות שהיו צריכות רכז, היה להן מקום מתחת לתקרה ולא החתימו את ג'ורג' היל. מהספרס אבל יש ציפיות להיות קצת יותר תחרותיים.
&nbsp
מיאמי רצתה את הייוורד וקיבלה זין. תהיה באזור של מקומות 8-10 במזרח שזו כנראה הסיטואציה הכי גרועה להיות בה.
&nbsp
ניו אורלינס כרגיל ירתה לעצמה ברגל עם החוזה של הולידיי אבל מהם כבר לאף אחד אין ציפיות.
&nbsp
בעקבות העזיבות של הייוורד והיל גם יוטה נכנסת למפסידות
&nbsp
הקליפרס בעקבות העזיבה של פול עם עתיד די מעפן
&nbsp
מינסוטה עשתה מהלך אחד טוב ומהלך אחד רע בעיני אז מבחינתי הם נייטרלים.
 
למעלה