קיירי בלתי עציר ברבע ה3 21 נק

myway23

Active member
אין לסלטיקס סיכוי

בחצי הראשון של המשחק היה מאמץ הגנתי טוב, ולברון היה עם 4 עבירות.
בחצי השני של המשחק מזמן לא ראיתי חצי כ"כ גרוע בהגנה, לדעתי יש לקליבלנד באיזור ה 75% אחוזים מהשדה, אין סיכוי לנצח ככה את קליבלנד.
ד"א היו טעויות מאוד מפגרות של השופטים, לשני הצדדים אז לפחות זה בערך מאוזן.
 

somone14111

New member
קיירי


השחקן הכי טוב בפלייאוף לדעתי.
 

rapgamer4ever

New member
משחק טוב ותחרותי של בוסטון

הם הצליחו להרחיק את טריסטן תומפסון מהלוחות והניעו את הכדור בהתקפה.
לברון לא נראה לי כשיר ב-100%. הוא לא זז טוב בהגנה והניתור שלו נראה טיפה פחות אקספלוסיבי. הוא גם החטיא דאנק ולייאפ שהוא לא מחטיא אף פעם, ולא הצליח לתת chasedown block לאוליניק מהסוג שהוא בדרך כלל נותן.
&nbsp
המשחק הגיע לנקודת שבירה ברבע השני כשלברון ירד לספסל עם 4 עבירות ובוסטון הובילה בדו ספרתי. זה השלב שקיירי השתלט על העניינים ולמעשה הציל לקליבלנד את המשחק. הקאבס שמרו על פיגור סביר ברבע השני ואז במחצית השנייה הגיעו הרבה יותר אגרסיביים ותפסו יתרון שהיה יכול להיות גדול יותר לולא כמה פוקסים בזריקות של הורפורד וסמארט.
אוליניק היה מצוין ונראה יותר מגוון ממה שאנחנו רגילים. היו לו כמה מסירות טובות וחסימות. גם קווין לאב הפגין נוכחות בצבע וסיים את המשחק עם 17-17-5 ושתי חסימות.
קליבלנד קיבלה תרומה דלה מהספסל אבל קיירי היה בלתי עציר ברבע השלישי ולברון סגר את העסק ברביעי.
&nbsp
לדעתי במובן מסוים זה היה המשחק הכי טוב של בוסטון בסדרה. בניגוד לגיים 3 שהם גנבו דרך זלזול של קליבלנד ומומנטום משוגע, הפעם הם שיחקו נכון והגיעו לזריקות נוחות רוב הזמן. הם לא הצליחו להגן על הצבע טוב מספיק וקיירי קלע לדעתי משהו כמו 7 לייאפים.
 
למעלה