טוב, אחרי שהייתי שבוע בלי גישה לאינטרנט, מישהו יכול להסביר

טוב, אחרי שהייתי שבוע בלי גישה לאינטרנט, מישהו יכול להסביר

להסביר בקווים כלליים איך ס"א ממפיס הגיעו ל 2-2, כנ"ל בוסטון שיקגו, כנ"ל אטלנטה וושינגטון, טורונטו מילווקי - בקיצור הסבר קצר על מה שפספסתי?

הייתי בטוח שאני אחזור כבר יהיו הרבה יותר סדרות מוכרעות או על סף הכרעה...

שיקגו הובילו 2-0 אחרי שני משחקי חוץ... איך זה ברח להם?
 

Cade Foster

New member
רונדו נפצע ונעדר מהמשחקים האלה

שיקגו נראתה כמו עדר ללא רועה. לא סביר שרונדו יחזור להמשך הסדרה, כך שבוסטון פייבוריטית ברורה.

ס"א - ממפיס: הנאום של פיזדייל אחרי המשחק השני עשה את שלו, כצפוי. גם בלי קשר לשופטים אני חושב שזה משהו שהוא עשה במתכוון על מנת לעורר משהו אצל השחקנים שלו שמאוד בנויים על אנרגיות והאסל. הם נראים יותר מלוכדים וfired up מאשר בתחילת הסדרה. מהלך גאוני כשחושבים על זה. אני בטוח שהוא יישן טוב בלילה עם אלה שקראו לו בכיין. סן אנטוניו עדיין באווירת עונה סדירה וכרגיל בשנים האחרונות משחקת באש. קוואי אדיר וגם טוני פארקר נראה הרבה יותר טוב בינתיים בפלייאוף אבל חוץ מהם כולם נראים מתחת לשיאם (במקרה של פארקר אני מדבר על שיא היכולת של העונה הזו בלבד, לשיא היכולת בקריירה הוא כבר לא יחזור, זה ברור לכולם)

טורונטו - מילווקי: יאניס מגלה יכולת לא יציבה. כשהוא טוב מילווקי מנצחת די בקלות וכשלא הולך לו הוא מתחיל ראש בקיר ודי מחרב לקבוצה שלו. סדרה מאוד הגנתית שנראית כאילו מה שצריך כדי לקחת אותה בכל זמן נתון זה שקבוצה אחת תצליח להשתחרר התקפית. בינתיים זה עדיין לא קרה, ומעכשיו למילווקי כבר אין ברירה. זה הזמן של יאניס להוכיח שהוא עשוי מחומר של legends ולנצח את הסדרה הזו כשהכסף על השולחן.

וושינגטון - אטלנטה לא ראיתי, חייב להודות שאני מופתע מהתוצאה. חשבתי שיהיה יותר חד צדדי.
 

rapgamer4ever

New member
למרות שלא שאלת, נדבר קצת על קליפרס-יוטה

הסיפור מתחיל בגיים 4 שהקליפרס היו חייבים אבל חייבים לנצח. ג'מאל קרופורד תפס את אחד המשחקים הגדולים שלו. כריס פול הצטיין בכל פרמטר. רודי גובר בהגבלת דקות. הקליפרס שרדו בדקות של הספסל. באמת שהם לא יכלו לבקש ליותר מזה.
&nbsp
רק מה? ג'ו ג'ונסון השתלט על הרבע הרביעי, קלע 11 נקודות רצופות(!) ואז מסר 3 אסיסטים רצופים(!) כשהביאו עליו עזרה. ג'וג'ו אשכרה בסדרת חייו, אני לא זוכר אותו כל-כך חד בתקופה שלו באטלנטה והנה בגיל 35 הוא הגו טו גאי של הג'אז ברבע הרביעי.
&nbsp
גיים 5 מהלילה המחיש את פערי האיכות. יוטה הגיעה למבטים פנויים כמעט ללא יוצא מן הכלל והחטיאה הרבה זריקות בצורה לא אופיינית. יש להם המון שחקנים שמסוגלים להוריד כדור לרצפה- היל, אינגלס, הוד, היוורד, ג'וג'ו, דייאו. מנגד לקליפרס יש שחקן חמישייה אחד שמכדרר ברמה טובה וזה כריס פול. הוא לא מספיק אתלטי ובעל סיבולת כדי לסחוב את המשחק על עצמו במשך 4 רבעים, לכן הוא שמר כוחות בעיקר לרבע האחרון וזה לא הספיק. ריברס חזר אבל היה חלוד מאוד, ג'מאל לא קלע את הזריקות הקשות שלו והקליפרס סבלו מקיפאון התקפי משמעותי.
&nbsp
אני הרגשתי שהקליפרס יכולים רק לגנוב את משחק הבית הזה, יוטה הייתה הקבוצה העדיפה. משחק 6 בסולט לייק סיטי אמור לגמור את הסדרה, אלא אם יקרו די הרבה דברים: ג'מאל/ריברס יתפסו משחק גדול, כריס פול יתעלה על עצמו עם 30+ נקודות, יוטה תחטיא הרבה מבטים פנויים... זה לא יהיה קל.
&nbsp
אוסיף שהיכולת ההתקפית של יוטה מפתיעה אותי לטובה מבחינת הנעת הכדור שלהם. הם חוסמים מצוין אחד לשני ויש להם מגוון שחקנים שרואים טוב את המגרש ושומרים על רצף של drive and kick.
 

fatnoam

Active member
אני חושב שהם שיחקו התקפה טובה במשך כל השנה

לא יודע עד כמה הסטט׳ מראה את זה.
&nbsp
העניין פשוט שקצב המשחק שלהם נורא איטי, והם משחקים המון סט גיים, ולכן הם לא קבוצה עם סקור גבוה במשחקים. ההתקפה שלהם כן אינטילגנטית.
&nbsp
כמו כן, במהלך השנה הם היו נראים פחות טוב כי פשוט הייוורד היה פצוע, ואז ג׳ורג׳ היל אם אני לא טועה נפצע קצת, וג׳ו ג׳ו בעצמו הפסיד כמה משחקים, ואז הווליום של רודני הוד ואלק ברקס עלה, והם פשוט פחות טובים ויעילים מהאחרים.
&nbsp
לדעתי יוטה יעברו את הקליפרס אבל יהיה להם מאוד קשה לעשות משהו נגד גולדן. אני מעריך שהם חייבים להחתים עוד גארד לצד היל - קומבו, שוטינג או אפילו פוינט גארד ולשחק עם היל אוף גארד, וזה ישפר אותם משמעותית.
 

Ring Bearer

New member
הטייק שלי על ס"א וממפיס

לדעתי אין קשר בין הבכיינות של פיזדייל לעובדה שהסדרה חזרה לס.א. בשוויון. מראש הימרתי על 4-2 לספרס בלי טוני אלן ו4-3 עם טוני אלן. הסיבה לכך היא פשוט שלספרס יש הרבה מגבלות, ובמצב הנוכחי ההתאמות שעושים מולה מונעים ממנה לדרוס. לצד הבכיינות, פיזדייל פשוט אימן כדורסל כמו שצריך. במשחק 3 הוא פתח עם וינס קרטר בעמדה 2 וזאק רנדולף בעמדה 4. הוא הימר ולקח הרבה פסקי זמן ברגעים נכונים. זה השתלם לו. אבל העניין הוא שגם הספרס יודעים לעשות התאמות. מי כמו פופוביץ' ידע לתת לפארקר את ההנחייה להיות אגרסיבי יותר, וזה בא לידי ביטוי כבר במשחק 4, שכמעט הלך לכיוון שלה. במשחק 5 אפשר היה לראות שוב פער בין הקבוצות. לדעתי כרגע אין לממפיס תשובה של ממש, ולכן זה יגמר 4-2.
 
למעלה