הכימיה בין לברון ודרון וייל משתפרת

Ring Bearer

New member
ווסטברוק לא מקבל יחס שלילי מיוחד מהתקשורת

התקשורת מבלבלת את השכל על כולם במידה שווה. ללברון לא עושים חיים קשים? לדוראנט? להארדן? כולם ספגו ביקורת לא פחות קשה ממנו, ומצד שני התקשורת בכלל לא סופרת את קוואי רק כי הוא שקט.
&nbsp
אז לא נראה לי שיש לראס סיבה מיוחדת לכעוס. וזה לא שאני חושב שם את הקבוצה מעל הכול. אני איתך בעניין הזה. לא חושב שהוא אגואיסט. אבל אני חושב שהוא לא חכם במיוחד, ובמקרה הזה הוא פשוט יצא טמבל.
&nbsp
השאלה ששאלו את אדאמס הייתה לגיטימית, כמעט בנאלית. כמה פעמים שואלים שחקן משלים "מה תעשו בדקות המנוחה של X" או "למה אתם נראים פחות טוב בלי X" וזה בדרך כלל הרמה להנחתה, להלל את הכוכב. שאלה קלאסית לקלישאות של "הוא המפתח שלנו לניצחון", או מצד שני "זה לא אותו דבר בלעדיו כי הוא המנהיג, אבל אנחנו צריכים להישאר אגרסיביים ולמצוא את הקצב שלנו". כדורסלנים אלופים בלשלוף משפטים מרדימים כאלה. אז בשביל מה להשתלט על המיק? הוא סתם נראה כמו הבוס של אדאמס וחשף שהוא אפילו לא סומך עליו שידע להגן על עצמו.
&nbsp
דרור ציין שזה הזכיר לו שKD לא נתן לו לדבר אחרי השטויות של קיובן. יש בזה משהו אבל לדעתי אז הייתה הצדקה להגנה מצד KD. שם הכתב הזכיר רכילות שלא הייתה קשורה לכדורסל ונגעה לווסטברוק אישית. הפעם זו הייתה שאלה רגילה על פערי יכולת עם ובלי הכוכב. האופן שבו ווסטברוק הגיב הזכיר לי גבר עם גופיית סבא שלא נותן לאשתו לדבר "כי הוא המפרנס" וגם כששואלים אותה שאלה ישירה הוא קופץ "להגן על כבוד המשפחה", ותמיד בצורה מאצ'ואיסטית עילגת.
&nbsp
יכול להיות שמה שחסר לווסטברוק זה וטרן, כי לעומתו היה כיף לשמוע את הארדן מצטנע ומספר כמה הוא לומד ממוסר העבודה של ננה.
 
למעלה