משחקי הלילה

Cade Foster

New member
מישהו עוד רואה את מופע הנגרות בין מילווקי לטורורנטו?

כל סל במשחק הזה כמו גול.
&nbsp
יאניס לא במשחק בכלל, שתי הקבוצות עם 2 מ15 בערך ברבע הרביעי. מוזר שהיחיד שנראה טוב בינתיים הוא דרוזן.
&nbsp
אני מבין למה יובל חושב שמילווקי תנצח את הסדרה, שוב היא במשחק גרוע ועדיין צמודה, אבל אם מישהו לא יתחיל להתעורר שם ב10 הדקות הקרובות הם עלולים לחזור לקנדה בלי יתרון הביתיות...
 

Cade Foster

New member
לא ספרתי אבל נראה לי שיאניס עם 200 איבודים בינתיים

הרבה יותר מידי ראש בקיר היום, משחק נוראי שלו וגם מהקו הוא על הפנים היום.
 
7 איבודים, משחק נוראי שלו ועדיין המשחק צמוד

מילווקי מתפללים שהכדור יכנס לסל בכל התקפה, פאקינג 37% מהשדה
וטורונטו עם 40%, משחק מזעזע
 
בעצם למה אני אומר שהמשחק צמוד

10 הפרש במשחק בקצב כזה ונגרות כזאת, זה כמו 30 הפרש במשחק רגיל
 

Cade Foster

New member
טוב זה גמור, עכשיו נראה אם מילווקי מסוגלת לחזור לעצמה בקנדה

האמת שיהיה חבל לי אם הם לא יעברו. הם הביאו לפלייאוף המנומנם הזה ברובו יופי של אנרגיות ובסוף הם יפסידו בגלל השטויות האלה.
&nbsp
מילווקי נראית לי קצרה מאוד. שחקנים לא רלוונטים בעליל כמו ג'ייסון טרי ומייקל ביזלי משחקים שם דקות משמעותיות מהספסל, קשה לנצח ככה וכשטוני סנל הוא השחקן הכי טוב שלך בחמישייה...
 
לגמריי מסכים

פשוט היום הגריק פריק כל כך החוויר במשחק שלו שפתאום שמנו לב בכלל לקיומם של ג'ייסון טרי ומייקל ביזלי. הוא חייב להתעשת במשחק הבא כדי להוציא ניצחון בקנדה
 

fatnoam

Active member
סיכום שלי למילווקי-טורונטו

דבר ראשון, בבאקס עלו עם ת׳ון מייקר בחמישיה, שייתן להם יותר מהירות ודינמיות ובעיקר ריווח, מה שהכריח את דוויין קייסי לעלות עם נורמן פאוול בחמישיה במקום ואלנצ׳יונאס, ועם איבקה ב-5. עוד עדות לכמה מילווקי הם פשוט Matchup Nightmare לכל קבוצה.
&nbsp
דרוזן בא לתת הצהרה במשחק הזה אחרי משחק חלש והוא הצליח. אני מאוכזב מיאניס שלא לקח אותו בהגנה במיוחד ברבע הרביעי שדרוזן פשוט היה מצויין. גם אם יאניס לא שומר טוב כמו סנל, עצם העובדה שכוכב לוקח את הכוכב השני זה סוג של Counter-statement, שיכל לייצר השפעה על היכולת של דרוזן להגיע לקו, על מומנטום, ועל הסיכויים של הבאקס לחזור. בלי קשר הרבה פוזשנים ברוגדון שמר על דרוזן ולא יכל לו - ציפיתי שג׳ייסון קיד יאתר את זה מוקדם יותר ויעשה שינויים, מה שלא קרה.
&nbsp
ג׳בארי פארקר מאוד חסר להם בעיקר בקטע של סקורינג, שפשוט אין להם מספיק Firepower בלעדיו.
&nbsp
הראפטורס אגב נראים הרבה יותר גרוע משנה שעברה. לאורי ירד ברמה ללא ספק. ביומבו היה מכניס המון אנרגיות לחמישיה השניה - זה כבר לא קורה. החיסרון באופציה שלו במשחק פיקאנדרול מורידה גם מהאפקטיביות של קורי ג׳וזף שהיה איום ונורא גם הוא. איבקה מוסיף עוד אופציה התקפית אבל גם היא די חלשה, בטח בפלייאופס, ואני לא חושב שלקבוצה הזו יש סיכוי לעשות משהו. על הנייר, טורונטו משנה שעברה פלוס איבקה וטאקר אמורה להיות קבוצה מעולה, אבל הם פשוט לא אותה קבוצה.
&nbsp
אגב, טאקר שמר טוב על יאניס, ולדעתי הדרך לעצור את יאניס היא להיות מאוד קשוח ופיזי איתו, מהרגע שמנסים להתחרות איתו באורך או באתלטיות, הדאנקים וה-AND1 שלו לא מאחרים לבוא.
&nbsp
ההתרשמות שלי מהסדרה שזה תלוי בכמה משחקים טובים יאניס יתפוס. טורונטו לא הראתה שום יכולת להגיב למה שהוא עושה, אם הוא ייתן שני משחקים טובים של 30-8-6 או באיזור, שהוא נתן כבר העונה, טורונטו תצא לדוג מוקדם מהמתוכנן. אם הוא ימשיך לנגר כמו במשחק האחרון, הבאקס ילכו הביתה עם תהיות ״מה היה קורה אם ג׳בארי לא היה נפצע״.
 

rapgamer4ever

New member
אני עדיין מעריך שמילווקי תנצח את הסדרה

לדעתי הם הוכיחו את היכולת שלהם להצר מאוד את הצעדים של טורונטו בהתקפה. הפעם ההתקפה שלהם הייתה קטסטרופה בפני עצמה אבל ב-3 המשחקים הקודמים הם הצליחו להגיע למבטים טובים, לא מאמין שהם שוב יעצרו על פחות מ-85 נקודות. אלא אם פיג'יי טאקר הוא באמת יאניס סטופר על מלא... הוא עשה עבודה טובה מולו באופן כללי אבל עבודה יוצאת דופן בגיים 4. אם המצ'אפ יראה דומה בהמשך טורונטו בעניינים... אבל אני עדיין לא קניתי.
 

fatnoam

Active member
אני גם הולך עם הבאקס.

 

billc

New member
נורקיץ׳ חוזר הלילה לפורטלנד דוראנט לא ישחק וקר חולה

ובראון המאמן האגדי של קליבלנד יאמן את גולדן
 

billc

New member
השדרן של espn מעצבן, אומר כל הזמן גאסול גאסול גאסול

בזמן שגם מארק וגם פאו על המגרש
 

billc

New member
משחק ענק 108-108 7 שניות לסיום קוואי וקונלי מעולים

 
למעלה