אוקלהומה מציגים משחק קבוצתי ולא הצגה של איש אחד

OrEl74

Well-known member
מנהל
אוקלהומה מציגים משחק קבוצתי ולא הצגה של איש אחד

והתוצאות נראות בשטח
40:28 כשווסטברוק עם 6 בלבד.

שרק ימשיכו ככה, תענוג לראות אותם כרגע
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ניהול משחק מזעזע של שני הכוכבים בדקות ההכרעה

ווסטברוק והארדן עושים תחרות מי מקבל החלטות פחות טובות ושנייהם עם איבודים טיפשיים ומיותרים
&nbsp
2 דקות לשחק, 3 הפרש לאוקלהומה
 

DRORIKO8

New member
גם יותר מדי החטאות שלהם במאני טיים

ווסטברוק עם 3 מ-6 מהעונשין. הארדן מחטיא 2 שלשות קריטיות,עם זאת השלשה השניה היתה עם יד על הפרצוף(לא בטוח שהוא היה צריך לחפש אותן בכח,במקום לעשות תרגיל בצבע)
 

rapgamer4ever

New member
קצת יותר מדי ביקורתיות

להארדן הייתה זריקה גרועה אחת שאני זוכר אבל הוא הוליך את הקאמבק, קלע שלשה ענקית, סחט עבירות ודייק מהקו.
אני חושב שאפשר לסכם שהוא היה טוב ברבע הרביעי.

ווסטברוק באמת היה יחסית חלש בסיום אבל גם זה הרבה בגלל שהחטיא זריקות עונשין בצורה לא אופיינית.

אוקלהומה משיגה ניצחון ביתי קשה במשחק שהרבה פרמטרים עבדו לטובתה. יכול להיות שזה הניצחון האחרון שלהם בסדרה.
 

rkoron

New member
כמו שחשבתי..בלי רונדו זה כנראה על גבול הלא אפשרי

מדהים איזה הבדל עושה השחקן הזה...חבל שהוא חייב להיפצע בערך כל שבועיים.
אין איזו אפשרות להחתים עכשיו את נייט רובינסון במקרה?
 

rapgamer4ever

New member
הקליפרס משיגים ניצחון ווינרי

יוטה פתחה חזק את המשחק סביב גורדון היוורד. הוא קיבל 1-2 חסימות בכל פוזשן, הצליח להתפנות ודייק מכל טווח. רבע ראשון ענק שלו עם 21 נקודות, כל הקליפרס יחדיו עם 21.
צריך לומר לזכות יוטה ששחקנים נותנים שם חסימות מכל הלב וזה ייצר להם מבטים טובים. הקליפרס היו נרפים בהגנה בפתיחת המשחק וזה כולל את דאנדרה. יתרון דו ספרתי לג'אז.

ברבע השני הספסל של הקליפרס החזיק מעמד ולא הגדיל את הפיגור. כריס פול חזר והקליפרס התקרבו עד פיגור 2, אבל יוטה סגרה חזק וירדה להפסקה ביתרון 9.
בלייק גריפין נפצע במחצית השנייה ולא חזר. אני מעריך שנראה אותו מתישהו בהמשך הסדרה, לא בטוח שכבר במשחק הקרוב.

הקליפרס פותחת את הרבע השלישי עם ספייטס. זו לא הפעם הראשונה שהיא מתמודדת בכבוד ללא בלייק, אבל בפלייאוף זה סיפור אחר. כשגריפין בחוץ ורדיק ננעל הרמטית לאורך הסדרה זה אומר שהסקורר השני של הקליפרס הוא ג'מאל. והשלישי? לא ברור, אשכרה חסרונו של אוסטין ריברס מורגש.

הקליפרס הידקו את ההגנה במחצית השנייה אבל הנעת כדור ותנועה טובה של יוטה השיגו זריקות יחסית טובות, ג'ורג' היל קלע כמה שלשות.לקליפרס היו כמה פוזשנים לא טובים שניצלו בזכות קליעות קשות או ריבאונד התקפה של דאנדרה שקלע את זריקות העונשין שלו.

הקליפרס ביצעו יותר חילופים בהגנה במחצית השנייה וג'ו ג'ונסון ניצל זאת כדי לקחת את הגארדים של הקליפרס לפוסט. שם כמה סלים ומשך שמירות כפולות. שלשה של אינגלס העלתה את הג'אז ליתרון 8.
אז התחילה הריצה של הקליפרס והמופע של כריס פול. הרכב של פול-קרופורד-מבאה מוטה-פירס-דאנדרה נעל את הסל והותיר את יוטה 6 דקות ללא נקודה. הקליפרס כרסמו בפיגור, בהתחלה זה הלך קשה ואז 9 נקודות רצופות של כריס פול סגרו ריצת 15-0 של הקליפרס.
אין ספק שפול איבד חצי צעד אבל הוא כל-כך חכם בכדרור שלו ומשתמש באיום של לוב לדאנדרה כדי להצליח להסתנן למרחק של 5-6 פיט מהסל ולעלות ללייאפים ופלואטרים. משם יוטה הצליחה להתקרב למרחק נגיעה אבל לא יותר מזה. 2-1 לקליפרס בסדרה.

כריס פול לקח על עצמו את המשחק כמו גדול אבל אני חושש שאין לו בקנה עוד הרבה משחקים של 30+ נקודות. כל עוד גריפין בחוץ הוא יצטרך יותר עזרה מסביב.
פול פירס dead man walking. 21 דקות על המגרש, זריקה אחת לסל, כל פעם שהוריד כדור לרצפה הוא כמעט איבד.
לדעתי יוטה הייתה קצת עדיפה באוברול אבל היא לקחה רק 3 ריבאונד התקפה והשיגה פחות פוזשנים. היוורד והיל היו טובים שניהם ויוטה אכן הגיעה למצבי קליעה יותר טובים מאשר בשני המשחקים הראשונים. הפעם זה לא הספיק, להבא אולי כן. הם ממשיכים לסגור את האופציה של רדיק ובהיעדרו של בלייק אני חושב שיוטה פייבוריטית במשחק 4.
 

rapgamer4ever

New member
אילו סדרות יכולות להסתיים בניצחון של המדורגת נמוך?

1. טורונטו- מילווקי:
לדעתי הבאקס הולכים לנצח. הם יותר טובים לאורך הסדרה באופן יחסית גורף ואני לא מצליח לחשוב על התאמה שקייסי יכול לעשות כדי לשנות את התמונה. מילווקי הרבה יותר פיזית (סייז+אתלטיות) ולפרקים נראה שהיא גם הקבוצה המוכשרת יותר, עם ריבוי שחקנים שיודעים לכדרר ולמסור בהשוואה ל-specialists של טורונטו.
מילווקי צפויה לנצח 4-2 ואולי אפילו 4-1.
&nbsp
2. קליפרס- יוטה:
הפציעה של בלייק הכניסה טוויסט נוסף לסדרה וכרגע נראה שהקליפרס פייבוריטית בעיקר בזכות היתרון 2-1 בסדרה. להערכתי רוב המשחקים בהמשך יהיו צמודים והמנצחת תוכל להיקבע על סמך מי מבין גריפין/גובר יחזור מוקדם יותר. בהנחה ששניהם בחוץ או שיחזרו יחדיו, יש סיכוי גבוה לגיים 7.
&nbsp
3. בוסטון- שיקאגו:
הניצחון של הסלטיקס הלילה יחד עם הפציעה של רונדו החזיר אותם לעמדת הפייבוריטית. אבל זה לא רק זה. בוסטון פתחה עם הורפורד ו-4 שחקני פרימטר מתוך נקודת מוצא שהפלוס ההתקפי יעלה על המינוס בריבאונד. בינתיים זה הוכיח את עצמו, בוסטון נראתה יותר משוחררת והגיעה למבטים טובים. היא עדיין חטפה בריבאונד אבל יכול להיות שהפיתרון לכך בכלל התקפי, כי רובין לופז לא הסתדר עם הפיק אנד פופ של אייזיאה-הורפורד ודקות המשחק שלו הוגבלו.
בוסטון נראית יחסית בשליטה אבל כמובן שפיגור 2-1 הוא מאוד מסוכן ומשחק שפל אחד או התעלות בודדת של ג'ימי באטלר ישים אותם עם הגב לקיר.
&nbsp
4. וושינגטון- אטלנטה:
אומרים שהסדרה לא התחילה עד שקבוצה ניצחה בחוץ ואפילו שני ההפסדים של אטלנטה היו תחרותיים. למרות זאת אני לא חושב שהיא תיקח את הסדרה. אין לה אולם ביתי דומיננטי וזה מרגיש ששני המשחקים הבאים יחולקו 1-1.
&nbsp
 

Cade Foster

New member
גריפין סיים את העונה (מארק סטיין)

זה הופך את יוטה לפייבוריטים, בהנחה שהסדרה חוזרת לLA במצב של 2-2 + רודי גובר?
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי כן. יוטה עם גובר תהיה פייבוריטית לנצח את הסדרה

הקליפרס ממש, ממש רזים. לשתף את פול פירס 21 דקות במשחק פלייאוף צמוד זה לא צעד לגיטימי.
בלייק ואפילו אוסטין ריברס הם שניים מ-4 השחקנים היחידים בסגל שמסוגלים לייצר משהו בהתקפה. את רדיק אני לא סופר כי המשמעת של יוטה בהגנה מאמללת אותו.

אם נצא מנקודת הנחה שספייטס פותח במקום גריפין, זה אומר שיש לקליפרס שני שחקני ספסל סבירים (פלטון וקרופורד). דאנדרה ישחק 40+ דקות, מבאה-מוטה יתן דקות בעמדה 4 ואולי אין ברירה אלא לשתף שחקנים שבאמת כבר לא שייכים לפלטפורמה כמו פירס או ברנדון באס.

לדעתי המשחק הרביעי קריטי עבור הקליפרס לא פחות מאשר הוא קריטי עבור יוטה, שבהחלט מסוגלת לחזור מפיגור 3-1 בסדרה יחד עם רודי גובר.
 
למעלה