גולדן סטייט ווריוס טובים יותר העונה עם צירופו של דוראנט?

TheReturn23

New member
גולדן סטייט ווריוס טובים יותר העונה עם צירופו של דוראנט?

נראה אולי שדווקא איפה שהוא עם צירופו של דוראנט נפגעה הכמיה הקבוצתית, אני לא בטוח שהם טובים יותר לעומת עונה שעברה וזה עלול לגרום לקליבלנד לאסוף עוד טבעת.
מה הסיכויים לדעתם למפגש חוזר של קליבלנד נגד גולדן? אני הולך על 60-40 לטובת קליבלנד.
 

Roeiii1

New member
לא רואה את זה ככה

לא חושב שנפגעה הכימיה,הוא משתלב שם מצויין.

אולי זה נראה על הנייר שגולדן בלעדיו יותר טובה. גם הראן של העונה הסדירה הייתה יותר טובה , דוגמא המשחק מול פורטלנד שבלעדיו הם ניצחו בהפרש יותר גרוע
אבל בבירור שגולדן הרבה יותר טובים ונראים בלתי ניתנים לעצירה מ2 סיבות
א'.גולדן לא יכולה לרוץ עם אותו סגל כזה 3 שנים. השחקנים מתבגרים(איגודאלה,ליבינגסטון) וגם מתחילים ללמוד אותם יותר ויותר וככה לעצור אותם
ב'.כי קווין דוראנט הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה שיודע לשחק גם OFF דה בול ושאתה מקבל שחקן כזה,אוטומטית אתה נהפך להרבה יותר טוב.
דוראנט גם מאפשר להם לשחק בסגנון שונה לגמרי אם קרי ותומפסון תופסים יום רע. אני זוכר בבירור את המשחק הראשון בין קליבלנד לגולדן העונה , קליבלנד הצליחו לעצור את קרי ותומפסון וקווין דוראנט פשוט השאיר אותם במשחק. גולדן כבר הובילה 15 הפרש ברבע הרביעי אבל היא פשוט קרסה ולברון שנתן משחק ענק הביא לקליבלנד ניצחון דחוק. בלי דוראנט קליבלנד היו עושים להם דו ספרתי קל
 
לא יודע אם כימיה קבוצתית נפגעה

אבל אני חושב שקליי תומפסון בהחלט נותן פחות כשדוראנט משחק , אבל לפעמים דברים באים אחד על חשבון השני, אי אפשר שכל אחד מהאולסטארים יקלע 30 נק' למשחק
 

rapgamer4ever

New member
טובים יותר בפלייאוף

גולדן נהדרת אבל נקודת התורפה שלה היא קבוצות אתלטיות שיכולות לעשות חילופים אוטומטיים בהגנה ולנצח אותם במגרש הפתוח. למשל אוקלהומה כמעט ניצחה את הסדרה דרך הרכב של ווסטברוק-ווייטרס-רוברסון-דוראנט-איבאקה. קליבלנד ניצחה בסופו של דבר עם הרכב אתלטי וסוויצ'י של קיירי-ג'ייאר-ג'פרסון-לברון-טריסטן.
ראינו גם את פורטלנד חוזרת למשחק מול גולדן בגיים 2 עם הארקלס ואמינו בעמדות 4-5, תוך כדי שהם עושים חילופים על קרי וקליי ומקשים עליהם להיכנס לרית'ם.

אין לגולדן שחקני אחד על אחד גדולים. לכשירות החלקית של קרי היה בזה חלק אבל הוא בכל מקרה לא במיטבו באחד על אחד.

זו החשיבות הגדולה של דוראנט. מעבר לכך שהוא שחקן מהטובים בליגה, הוא מחזק את גולדן בנקודות התורפה שלה. קליבלנד לא תוכל לעשות חילופים אוטומטיים בהגנה שישאירו את קיירי על KD. היא גם לא תהיה כל-כך דומיננטית במגרש הפתוח (במשחקים 5-7 קליבלנד ניצחה 65-26 בנקודות בפאסט ברייק) כי דוראנט הוא שחקן סופר מהיר, אתלטי וארוך.

אולי נגד יריבות נחותות גולדן לא ממש השתפרה אבל היא בנויה טוב יותר מול המצ'אפים הקשים שלה. במפגש מול קליבלנד אני נותן לגולדן 70% לנצח את הסדרה, אני חושב שרוב הפרשנים יתנו להם אפילו יותר.
 
למעלה