פלייאוף-הלילה הרביעי

OrEl74

Well-known member
מנהל
03:00 - בוסטון-שיקאגו

היה ספק לגבי ההשתפות של אייזה תומאס כי הלוויה של אחותו נערכת היום אבל הוא הודיע שהוא ישחק ובסיום המשחק יטוס ללוויה (בוושינגטון אם אני לא טועה)
 

Ring Bearer

New member
שני דברים שלמדתי מצפייה במחצית השנייה של המשחק

1. ג'ימי באטלר > ריאן אנדרסון
2. אייזאה צריך להיות עם המשפחה שלו
 

eliahu6

New member
משחק מצוין של שיקגו (ושל רונדו), שלטו בקצב כל המשחק

רונדו בשליטה מלאה במשחק, וכשהראש שלו מסודר הוא עדיין אחד הרכזים הטובים בליגה.
לופז לא החטיא אף זריקה מחצי מרחק, נתן מלחמה בריבאונד ואין לבוסטון מי שיכול לגבור עליו.
באטלר היה טוב ככל שהמשחק התקדם, כיף לראות את השחקן הזה.
וויד עשה מהלכים נהדרים וקלע כמה שלשות לא אופיניות, אבל זייף לא פעם בהגנה.
וגם זיפסר היה טוב מאוד התקפית, אין לו מושג בהגנה.
מירוטיץ' מפתיע אותי מאוד לאחרונה בהגנה, הוא רק הולך ומשתפר באספקט הזה, משחק סביר פלוס התקפית גם שלו.
 

rapgamer4ever

New member
סיכום יפה

רונדו עשה הגנה כפי שלא ראינו ממנו שנים.
לופז פשוט ענק, שיקאגו שיחקו עליו כל המחצית הראשונה.
באטלר במשחק אול אראונד משובח. היה השחקן הכי טוב על המגרש בשני הצדדים.

בבוסטון כולם אוהבים את שחקני ההאסל אבל שוב הקשיים ההתקפיים שלה נחשפים. כששיקאגו סגרה את אייזיאה באופן אגרסיבי ראינו ששאר הסלטיקס מתקשים לבצע מהלכים.
אל הורפורד ש"יודע לעשות הכל על המגרש" שוב לא יודע לעשות נקודות כשהקבוצה הכי צריכה. 7 נקודות ו-0 בלקיחת אחריות.

באמת שלא האמנתי בשיקאגו לפני הסדרה. עכשיו אי אפשר להתעלם מיתרון 2-0 אבל אני מסכים עם שאר חברי הפורום שהסדרה הזאת פתוחה לגמרי. תהיה מלחמת עולם, הסדרה תגיע לשיקאגו לגיים 6 והמנצחת באותו משחק תיקח את הסדרה.
 

liron1311

New member
חח איזה אפס אתה

כן, בוא נפיל את הפיגור בסדרה על אל הורפורד, זה שכמעט דפק טריפל דאבל במשחק הראשון. מוזר ששתקת אז. היחיד שהצליח לסדר לקראודר ובראדלי קצת סלים קלים בסדרה הזאת. בעיית הריבאונד בטח גם עליו. הרי הוא השחקן היחיד בליינאפ של הקבוצה שלא אנדרסייזד משמעותית לעמדה שלו (כי הוא משחק 4) ובכלל לא נמצא באיזור הרבה פעמים כי הוא צריך לרדוף בפרימטר אחרי השחקן היחידי בשיקגו שיודע לקלוע.

מחכה עדיין להבטחה שלך שבפלייאוף ההגנה של בוסטון תתעלה. הרי הם לא מצליחים לעצור התקפה פח כמו של שיקגו. הבעיה של בוסטון ברורה כפי שהייתה כל העונה, הם לא מצליחים לשים נקודות כשתומאס לא על המגרש והם לא מצליחים לשחק הגנה ברמה מספקת כשתומאס על המגרש, חיסרון הגודל שלהם בכל עמדה הופך לגדול מדי. הבעיה האמיתית היא שהחודש התעלות של אייזאה דפק לכולם את השכל והם פיתחו תלות של לתת לו את הכדור ולקוות לטוב, במיוחד ברבע הרביעי במקום לחזור לדברים שעובדים להם ולתנועת כדור. חלק לא קטן מזה גם על המאמן, אפשר להגיד את זה כבר עכשיו גם אם הם יקחו את הסדרה.
 

rapgamer4ever

New member
כמה תסכול


אתה לא אוהב את מה שאני כותב אז אתה מקלל אותי?
הבעיות של הורפורד בפלייאוף חוזרות על עצמן. במשחק הראשון הוא היה טוב התקפית אבל הובס בריבאונד... בכלל לא משחק מבריק שלו. במשחק השני שהוא מאסט ווין ובוסטון זקוקה לסקוררים נוספים על אייזיאה, הוא פשוט התנער מאחריות.
&nbsp
לא הטלתי את כל האשמה על הורפורד. ציינתי שכאשר שיקאגו מביאה עזרה על אייזיאה שאר הסלטיקס מתקשים. הזכרתי את הורפורד ספציפית כי הוא באמת ברח מאחריות הלילה, 7 נקודות משחקן שאמור להיות הסקורר השני הכי טוב שלך זה על הפנים.
&nbsp
לא הבטחתי מעולם שההגנה של בוסטון תתעלה. אתה סתם מתלהם. חשבתי שזה מה שיקרה וטעיתי. בכלל טעיתי לגבי הסדרה הזאת, אין לי בעיה להודות בכך.
&nbsp
 

liron1311

New member
כי אתה מתנהג כמו טוקבקיסט סוג ז'

מעיר הערות לפי מה שמתאים לנרטיב שלך מהויכוחים הקודמים שלנו, אתה סתם חושף כמה אתה בן אדם קטן. אל תיתמם. "הורפורד שיודע לעשות הכל" זה ציטוט ישיר. מה שבאמת מצחיק פה זה שאתה מנסה לצייר ביג מן שנותן "סדרה" (2 משחקים) של 13/8/6.5 עד עד עכשיו כשחקן שלא עושה הכל. נראה לי שפספסת את הנקודה, יכלת להביא את זה שאמרתי שהורפורד לא סקורר גדול, כי הוא לא, אבל הוא באמת הפליימייקר השני הכי טוב של בוסטון, שיודע להפעיל את החברים ונתן 5 אסיסטים למשחק העונה וגם אתמול - אבל זה לא מתאים לנרטיב שלך.

הורפורד גם לא "הובס בריבאונד" במשחק ה1, הקבוצה הובסה בריבאונד. תחזור ותסתכל על 20 הריבאונדים בהתקפה של שיקגו, עכשיו תספור בכמה הורפורד בכלל היה בתמונה. ספויילר: אפשר לעשות את זה על יד אחת. הבעיה היא בעיה קבוצתית, הורפורד הוא חלק מהקבוצה וידוע גם שהוא לא ריבאונדר מצטיין לעמדה שלו אבל הוא לא זה שמתמודד עם רובין לופז ברוב המקרים וכמו שציינתי הוא יחיד שאשכרה בגודל הפיזי המתאים לעמדה שלו.

יכול להרחיב עוד קצת אבל זה הרי לא באמת מעניין אותך. אתה פה כדי לזרוק את ההערות שלך, אז אני לא אטרח.
 

rapgamer4ever

New member
חחחח אוקיי

"הנרטיב שלי" זה דעתי על אל הורפורד. אני מחזיק בדעה הזאת הרבה לפני הויכוח איתך וללא שום קשר אליך. וכן, אני ממשיך לראות דברים שמחזקים את דעתי ומציין את אותם הדברים.

אולי אתה חושב שהכל מכוון אישית נגדך, אבל האמת היא שיש לי הרבה דעות בהרבה נושאים, על רבים מהם היו לי דיונים או ויכוחים עם חברי הפורום.
כמובן שאני זוכר לרעה את הויכוח שלנו לגבי הורפורד, למרות שאתה ממש לא היחיד או הראשון שחלק עלי בנושא הזה.

אני אמשיך להביע את דעתי בכל נושא שאבחר, במיוחד נושאים שהיו מחלוקות לגביהם בפורום. זו לא מתקפה אישית נגד אף אחד ובודאי שלא הזמנה לאף אחד לקלל ולהשתלח.
 

rkoron

New member
נהדר בינתיים

אבל לא יפתיע אותי אם בוסטון תהפוך את זה ל4-2.
משחק 3 הוא פשוט משחק מפתח, שיקגו חייבת לקחת אותו כדי לשבור כמעט סופית את הסלטיקס.
LETS GO BULLS!!!
 
רונדו שוב מוכיח

שבפלייאוף הוא שחקן שונה לחלוטין מהעונה הסדירה..
רק שימשיך ככה
 

י ו א ב

New member
איך פחדתי מהסדרה הזאת

וטפייי עלי - ידעתי למה...
&nbsp
אני לא יכול לראות בשעות כאלה, אז אם מישהו ראה, אשמח לדעת - בוסטון שכחו לעשות הגנה?
את זה שבלי אייזיאה אין שם ממש מישהו שמסוגל לנפק התקפה באופן סדיר פחות או יותר, ידעתי ופחדתי מזה, אבל איפה ההגנה של מי שמתיימרת להיות קבוצה קשוחה והגנתית?

&nbsp
&nbsp
 
אגב שאף אחד לא ישלה את עצמו שזה יגמר 4-0 או משהו בסגנון

אני בספק אם הבולס יהנו שוב מערב קליעה כזה שלופז קולע כל ג'אמפר ווויד עם 3/4 מהשלוש.
 

Reutk

Active member
שזה מגיע לשיקגו אף אחד לא משלה את עצמו בקשר לשום דבר

הקבוצה הזאת פשוט מוזרה מידי בשביל לחזות מה היא תעשה. גם בעונה הסדירה היו להם ניצחונות גדולים על קבוצות חזקות (נראה לי שהם ניצחו את כל הקבוצות הגדולות לפחות פעם אחת) והפסדים הזויים ברמתם. אני תמיד חושבת ששום דבר בקשר לקבוצה הזאת לא יפתיע אותי יותר, ואז הם עושים דברים כאלה.
 
ההבדל העיקרי בין 2 הקבוצות הוא הערך המוסף

ששני ווטרנים עם טבעת אליפות מביאים לשולחן.
מה לעשות שהם מסוגלים לעשות את הסוויצ' הזה מעונה אנמית לפלייאוף שבו יש להם מה להראות ומה לתת.
אני לא אומר ששיקגו תעבור את בוסטון אבל תמיד כיף לראות את רונדו בפלייאוף
 
למעלה