לילה אחרון בעונה הרגילה

rapgamer4ever

New member
אני רואה בדיוויס מספר 1

היתרון שלו על פני קאזינס וטאונס הוא הגנתי. דיוויס מהווה כוח משמעותי בצבע, הוא מכסה המון שטח בהגנה ומסוגל לשמור היטב גם על שחקני פרימטר אחרי סוויץ'.

אני מסכים איתך שקאזינס הוא הביג מן הכי דומיננטי מבחינה התקפית, אבל לטאונס יש יתרון גדול עליו בכל הקשור ליעילות. הטאץ' שלו באיזור הסל זה פשוט דבר מדהים, אתה יכול להרחיב את הנתונים שציינת לתחילת חודש פברואר וכבר מדובר על 34 משחקים שזה כמעט חצי עונה. לקלוע ב-60% מהשדה כשאתה זורק מכל טווח זה דבר שמעולם לא ראיתי וחייב להילקח בחשבון בהשוואה ל-45% מהשדה של בוגי.

בכל זאת אני חושב שהסקילסט של קאזינס קצת עדיף, הוא מוסר יותר טוב וכמו שאמרת דומיננטי יותר. יחד עם זאת אני חייב להתייחס למחסור של קאזינס בהישגיות זו השנה השביעית, ובכלל לנטל המנטלי שהוא מהווה על השחקנים בקבוצה שלו. זה כבר מסיט את הכף לטובת טאונס אם אתה שואל אותי מי השחקן העדיף כיום.
 
- המשך -

ליין כספי: עמרי מסיים עם 4 נק' [4-2 מהשדה], 3 ריב' [2 בהתקפה] ו-2 אס' ב-19 דקות משחק. אני משבח את עמרי על ההחלטה לחתום במינסוטה. לעניות דעתי, הכמה משחקים בקבוצה גרמו נזק לתדמית שלו כשחקן - הקבוצה לא התאימה לו ובמשחק שלה ובתפקוד של כספי על המגרש, הביאה לידי ביטוי את כל החולשות במשחק שלו, לצד זה ששיחק פצוע. לכן, זו היתה החלטה שמשרתת את הנבחרת, העובדה ששיחק ושמר על כושר משחק, אבל מבחינת הקריירה שלו היה נכון יותר לחכות להזדמנות הנכונה. וזו כמובן חכמה שבדיעבד - לא ידענו עד כמה תהיה חוסר התאמה, וקשה להגיד 'לא' כשתיבודו, שהוא מקבל ההחלטות בארגון, יושב איתך באופן אישי ומוכר לך חלומות. אבל זה מה שזה. אני רק יכול לקוות שהופעה טובה באליפות אירופה תשכיח את הרושם מהתקופה במינסוטה. אין לי ספק שהקבוצה תרצה להחזיר את כספי, אבל לעמרי אין שום אינטרס לחזור, אלא אם באמת שוב לא תהיה ברירה. לדעתי, בחוזה מינימום, כספי יכול לבחור את הקבוצה הבאה שלו, ולדעתי, זו לא תהיה מינסוטה.

** Chris Smoove מתקצר את המשחק.

בתמונה המצורפת -- הח'ליפה הראשון מאז 1924, ג'יימס הארדן, עם טריפל-דאבל 22 העונה.

המשחק הבא - מינסוטה סיימה רשמית את עונת 2016/17. אין עוד משחקים. לחזרה לתפריט הראשי לחץ ...9.

מילות סיכום.
היתה עונה ארוכה ומיוחדת. סיקרתי שלוש קבוצות בעונה אחת, שזה שיא אישי. אחת מהן למשחק אחד, אבל גם זה נחשב. עברתי עם קאזינס בטרייד, אבל בתוך פחות משבוע נפרדתי ממנו לאחר שלוש שנים של זוגיות..."מעניינת", והגורל רצה והחלפתי אותו במודל צעיר ונמרץ יותר בשם קארל-אנתוני טאונס, מה שמוכיח ש'עדיין יש לי את זה'. מה ש'זה' לא יהיה. אני מקווה שהעונה הבאה תהיה עונת פלייאוף, באיזה קבוצה שזה לא יהיה. קשה לסקר קבוצות מפסידות, ובמיוחד קבוצות מפסידות שכספי לא מקבל בהן דקות.

וזהו. רק בריאות, ואם נישאר בחיים, אז ניפגש בעונה הבאה ונתחיל הכל מחדש.
למי שקרא והיה שותף למעקב האובססיבי שלי אחרי העונה של כספי - תודה.
למי שלא קרא וסתם לחץ כדי לסמן לעצמו את זה כהודעה שנקראה - תודה על הקליק, מימנתם אותי.
ולמי שלא קרא - עשיתם בשכל.


חג שמח ולהתראות בשמחות פלייאוף ואחרות !


 

billc

New member
נקווה שכספי יחתום באטלנטה, נקבל סיכומים חינם אין כסף

 

Ring Bearer

New member
מצטער לומר לך, אבל מהסיכומים של אליקו נראה לי

שכספי יחתום בשנה הבאה במכבי.
 
הניקס גם טנקינג לא יודעים לעשות

1. יפה לראות איך כל הקבוצות שהיו עם הגב אל הקיר באו, עשו משחק גדול וניצחו.

2. ראיתי רק כמה דקות מהמשחק של קליבלנד. אדי טאברז הראה שגובה אי אפשר ללמד. כמעט רשם טריפל-דאבל במשחק הראשון שלו ב-NBA. בלטה גם האיטיות שלו בהגנה והקושי בריבאונד.

3. במטרה להפסיד, דאלאס וסקרמנטו לא שיחקו את השחקנים שלהם. הלילה זה באמת היה קריטי. ניצחון של כל אחת מהן אומר שיכלו למצוא את עצמן רק עם הבחירה ה-10. לסקרמנטו זה משמעותי במיוחד, מפני שמספיק שקבוצה אחת מחוץ לעשיריה הראשונה היתה "קופצת" לטופ 3 דרך ההגרלה, זה היה דוחף את כולם בחירה אחת אחורה וסקרמנטו היתה מוצאת את עצמה מחוץ לטופ 10 ומאבדת את הבחירה לשיקאגו. סיכוי קלוש שזה היה קורה, אבל כל זה נמנע עם הפסד של סקרמנטו וניצחונות של דאלאס וניו-אורלינס. גם לניו-אורלינס היה אינטרס להפסיד ולסיים בשיוויון מאזני עם סקרמנטו ודאלאס, מה שהיה מגדיל את הסיכוי להרוויח בחירת טופ 3 שהיתה מגנה על הבחירה שלהם שתישלח לסקרמנטו. הסיכוי שלהם לסיים עם בחירת טופ 3 מהמקום העשירי ירד ל-4% בלבד.

4. מינסוטה הפסידה והניקס ניצחו בנקודה. זה אומר שנוצר שיוויון בין שתי הקבוצות. הסיכוי להיות מוגרלים לטופ 3 מהבחירה 6 הוא 21.5%. העובדה ששתי הקבוצות מסיימות בשיוויון אומרת שהניקס מפסידים 3%, וכעת הסיכוי להרוויח בחירה טופ 3 מבחירות 6 ו-7 עומד על 18%. תהיה הטלת מטבע שתקבע מי מבין שתי הקבוצות תקבל את הבחירה 6.

5. גם פילדלפיה ואורלנדו היו באותה סירה. ערב המשחק האחרון הן היו בשיוויון שהיה מקנה להן 33% סיכוי להרוויח בחירה טופ 3. פילדלפיה הפסידה בנקודה לניקס, אורלנדו ניצחה ב-4 את דטרויט וזה אומר שכעת פילדלפיה מסיימת במקום הרביעי לבד, והסיכוי עלה ל-38%. אורלנדו צנחה ל-29% עם הבחירה החמישית. פילדלפיה יכולה למצוא את עצמה מוגרלת לבחירה הראשונה ומקבלת גם את הבחירה הרביעית [לייקרס] באותו הדראפט. אורלנדו תקווה להתקדם מהמקום החמישי דרך הלוטרי, אבל גם אם לא יש לאורלנדו אינטרס לראות את פילדלפיה או כל קבוצה אחרת מחוץ לטופ 3 זוכה בבחירת טופ 3, או אז תאלץ את הלייקרס לשלוח לאורלנדו בחירת סיבוב ראשון ב-2019.


הגרלת הדראפט תיערך בחודש הבא.
 

billc

New member
נניח שאתם ראשונים בדראפט, ועם המזל שלכם בדראפטים זה יכול

לקרות, את מי אתם לוקחים?

שמעתי פרשנים שאומרים ללכת על לורנזו בול בגלל האיכויות מסביב (ואני לא מדבר על אבא שלו) אומרים שהוא מנהיג ושחקן חכם
 
למעלה