המשך מכללות - סוויט 16 הלילה

liron1311

New member
המשך מכללות - סוויט 16 הלילה

אתמול בלילה התחיל שלב הסוויט 16 עם ארבעת המשחקים הראשונים.

המדורגות #1 קנזס וגונזאגה המשיכו לשלב הבא. גונזאגה עשתה את זה בקושי עם ניצחון במשחק צמוד על ווסט וירג'יניה, קנזס המשיכה לטייל עם ניצחון שלישי ברציפות בטורניר מעל 20 הפרש. ג'וש ג'קסון המועמד הבטוח לבחירת טופ 3 המשיך להרשים, מדובר בפורוורד (8'6) עם אתלטיות מצויינת, ראיית משחק מרשימה ובחודשים האחרונים הוא מציג שיפור משמעותי בקליעה שלו. אם ימשיך להרשים הוא עלול לאיים על הבחירה הראשונה הצפויה של מרקל פולץ שקבוצתו לא העפילה לטורניר.

קנזס תפגוש בELITE 8 בשלב הבא את אורגון (#3), שניצחה בקושי בנקודה את מישיגן (#7) שהפתיעה את לואיויל סיבוב קודם. אורגון לא מרשימים כל כך עד כה וקנזס תיחשב פייבוריטית לעלות לפיינל פור.

מול גונזאגה תעמוד הסינדרלה של הטורניר עד כה ואולי היחידה בעצם. #11 אקסייבייר שהעיפה הלילה את אריזונה שדורגה #2 אחרי שבסיבובים הקודמים שלחה הביתה את המדורגות #6 ו#3 במערב. גונזאגה היא המדורגת #1 שהכי פחות הרשימה עד כה, חוץ מוילנובה שעפה כמובן ויהיה מעניין לראות אם סיפור הסינדרלה ימשיך עד הפיינל פור.

הלילה ארבעת המשחקים הנותרים של הסוויט 16, כשבמוקד מפגש ענקיות בין UCLA לקנטקי. UCLA המדורגת #3 באיזור מציגה את לונזו בול (שצפוי להשלים את הטופ 3 עם פולץ וג'קסון) והתקפה מרתקת סביבו, כולל קשר ישראלי עם טי ג'יי ליף. למרות שקנטקי מדורגת #2, UCLA נראית לא פחות טוב ואולי אפילו פייבוריטית למשחק. קנטקי מגיעה למשחק עם הבאק-קורט של מאליק מונק (קלעי ענק) ודיאנג'לו פוקס, 2 בחירות לוטרי צפויות. יהיה חם.

המנצחת שם תפגוש בELITE 8 את המנצחת במפגש בין UNC (מס' 1 באיזור) ל#4 באטלר שתנסה להפתיע, ברביע הדרומי לא היו הפתעות עד כה וכל הטופ 4 הגיעו למפגש ישיר וחם.

לעומת זאת, במזרח היו את שתי ההפתעות המרכזיות - #1 וילנובה עפה ובדיוק כשנראה שהדרך של #2 דיוק סלולה לפיינל פור הגיעה #7 דרום קרולינה והעיפה אותה. לכן נותרנו עם מפגש של #4 פלורידה מול #8 ויסקונסון שתנסה להמשיך להפתיע אחרי שהעיפה את וילנובה. במשחק הנותר ייפגשו דרום קרולינה ו#3 ביילור.

המשחקים הנ"ל ייערכו הלילה. מחר בלילה כבר אורגון תפגוש את קנזס וגונזאגה את אקסייבייר. בראשון בלילה תיסגר תמונת הפיינל 4 עם הקרב של המנצחות הלילה.
 

billc

New member
UCLA -קנטקי יכול להיות שאני אצפה , זה בCBS

רק כידי לראות את בול האב צועק על המאמן
 
נצל"ש- הלילה הלייקרס יציגו לראווה את הפסל של שאקיל

בכניסה לסטייפלס סנטר. לדעתי הכבוד הגדול ביותר שאפשר לתת לשחקן, יותר מתליית גופיה ואפילו HOF.
 
נצל"ש: הניקס עלו עם 3 אירופאים בחמישייה

קוזמינקאס הליטאי בעמדה 3
פורזינגיס הלטבי בעמדה 4
ווילי האראנגומז הספרדי בעמדה 5
וזה גרם לי לתהות, האם מדובר בשיא אירופאים בחמישייה?
ומה שיא הדרום אמריקאים בחמישיה? ואפריקאים?

ניסיתי לחשוב על קבוצה שעלתה עם 4 שחקנים מאותה יבשת(שהיא לא אמריקה הצפונית) ולא ממש הצלחתי למצוא
לא שזה כזה חשוב, אבל סתם מסקרן אותי
 
נצל"ש פסיכי: עצרו הכל!!! 70 נקודות לדווין פאקינג בוקר!!!


where the hell that come from?!?!!??!!?


למה לעזאזל אי אפשר לפתוח פה שירשורים חדשים?!!?!?
 

liron1311

New member
סוף סוף קצת מאדנס

המשחק של הערב הגיע דווקא מפלורידה נגד וויסקונסון. וויסקונסון כבר היו בפיגור 8, קצת יותר מדקה לסוף אבל הצליחו לחזור לאט לאט והשוו בבאזר משלשה על רגל אחת. בהארכה הם השתלטו על העניינים וכבר הובילו ב5 לקראת הסוף אבל הפעם פלורידה חזרה והשוותה. זריקות עונשין של נייג'ל הייז, גיבור המשחק הקודם, נתנו להם יתרון 2 עם 4 שניות לסוף ואז הגיעה עוד שלשה מטורפת, על הבאזר, ששלחה את פלורידה ל8 האחרונות.פלורידה תפגוש דווקא את סאות' קרולינה שאחרי שהעיפה את דיוק המשיכה במסע האדיר שלה ושלחה הביתה גם את ביילור.

קנטקי הצליחה להעיף את UCLA בצורה מרשימה עם הופעה אדירה של דיאנג'לו פוקס, הגארד שלגמרי התעלה על לונזו בול שצפוי להיבחר מעליו. קנטקי שיחקו על החסרונות של בול, שלא הצליחו לשמור על פוקס הזריז לפניו וגם הכריחו אותו ללכת שמאלה הרבה. לעומת זאת, פוקס שהחיסרון שלו הוא הקליעה תפס ערב נהדר וקלע 39 נק'(!) ושלח את קנטקי למפגש עם UNC שניצחה בקלות יחסית את באטלר.

 

liron1311

New member
ויש לנו פיינל פור! איזה סיום מדהים

קנטקי/UNC נגמר עכשיו עם סיום אדיר. קרולינה שלטה במשך 30 דקות אבל למרות משחק רע של קנטקי לא הצליחה לפתוח יתרון גדול. קנטקי נתנה את הריצה שלה בדיוק בזמן ועלתה ליתרון 5, 4 דקות לסוף אבל אז קפאה לגמרי, לא קלעה במשך 3 דקות וUNC החזירה ריצה של 10-0 ועלתה ליתרון 7 בדקה האחרונה. נראה גמור? קנטקי עם 2 שלשות ענקיות הורידה לנקודה אבל ליי-אפ ואז חטיפה של UNC שלחו אותם לקו ביתרון 3, 15 שניות לסוף. שם התחיל הטירוף באמת, החמצה מהעונשין וקנטקי קיבלו צ'אנס להשוות, מונק - השחקן הכי טוב שנשאר בטורניר, קלעי גדול ובחירת טופ 7 בדראפט הקרוב דפקה שלשה ענקית להשוות את המשחק, 7 שניות לסוף. UNC מיהרו ויצאו להתקפה - הכדור מגיע ללוק מיי, שדופק 19 פוטר עם 0.3 על השעון שמנצח את המשחק ושולח את UNC לפיינל פור.
&nbsp
אם כך הפיינל פולר נראה ככה: #1 UNC במפגש מול #3 אורגון שהפתיעה את קנזס ובצד השני 2 קבוצות בהופעת בכורה באירוע - #1 גונזאגה שהיו לה הכי הרבה ניצחונות בטורניר בלי הגעה לפיינל פור תפגוש את הסינדרלה של השנה, #7 דרום קרולינה שניצחה את #2-#3-#4 בדרך לשם.
 
למעלה