יכול להיות משחק מעניין הלילה אוקלהומה גולדן

Cade Foster

New member
אז שחקני העבר האלה טועים

כי נחש מה? הוא כן יכול. אנשים יכולים לומר מה שהם רוצים אבל בשורה התחתונה דוראנט לא חייב לאוקלהומה שום דבר. גם לא לווסטברוק ושאר שחקני אוקלהומה, שלפי שמועות חדר ההלבשה שלהם לא היה מי יודע מה גם ככה. וגם לא לקהל של אוקלהומה שלא צריך "לסלוח" לו כי אני בספק גדול אם הוא אי פעם יבקש מהם סליחה.
&nbsp
מה יקרה הלאה? כל יום שיעבור אנשים יתרגלו לרעיון שהוא בגולדן סטייט, המשחקים בין הקבוצות יהפכו לרגועים יותר ובעוד 3-4 שנים אף אחד לא יזכור בכלל שהייתה יריבות כלשהי בין הקבוצות האלה. שזה בדיוק ההגדרה שלי ליריבות מזויפת.
 

rapgamer4ever

New member
זכותו לעבור וזכותם לא לאהוב את זה...

הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה והם יכולים לעשות מה שהם רוצים. הכביש הזה דו סטרי, מן הסתם.

אנחנו לא יודעים מה יהיה בעוד 3-4 שנים אבל שום דבר שיקרה בעתיד לא יהפוך את היריבות שמתרחשת כרגע למזויפת... גם קובי ושאקיל התחילו לפרגן אחד לשני כעבור שנים אבל זה לא סותר את העובדה שהם שנאו והיו יריבים למשך תקופה.
 

Cade Foster

New member
בוא לא נתווכח על הגדרות

נראה לי שהבנת למה אני מתכוון. לא הולכת להיות כאן יריבות ארוכת שנים, כזו שיעשו עליה סרטי 30X30 (רג'י מול הניקס, הבאד בויז מול בוסטון/שיקגו וכו'). זה כמו ה"יריבות" בין דאלאס לקליפרס. קצת דם רע לעונה וחצי ואחר כך אתה שוכח מה היה שם בכלל.
 

rapgamer4ever

New member
זו לא יריבות שוות כוחות על המגרש

אבל זו גם לא יריבות מזויפת... הם באמת לא אוהבים אחד את השני. לכן אני לא מסכים עם הטענה שהצגת לאורך הדיון.
 

rapgamer4ever

New member


 
אנחנו במינסוטה! סגירת מעגל נוספת


הייתי ספקן, אפילו יותר מהרגיל, אבל זה קרה, ואני זוכה לסיים את העונה עם קבוצה. לא קבוצת פלייאוף כמו שהבטיחו לנו, אבל העיקר לעקוב אחרי קבוצה. ולא סתם קבוצה. הפעם האחרונה שהמינסוטה טימברוולבס היו בפלייאוף - 2004. הפסד בגמר האזורי ללייקרס. 13 שנים אחרי, שתי הקבוצות לא יהיו בפלייאוף, אבל אני זוכה להיות בצד השני של המתרס, כאוהד מינסוטה.

עמרי כבר נמצא עם הקבוצה, התאמן וילבש את החולצה 18#, ויש תקווה שיערוך את הופעת הבכורה שלו כבר הערב נגד סן אנטוניו ! ואיזו דרך להציג את עצמך במדים החדשים אם לא במשחק בשידור ישיר מחוף לחוף ב-ESPN נגד אחת המועמדות לאליפות. #נו_פרשר

המשחק ישודר גם בישראל בערוץ ספורט 5 החל מ-3:30 לפנות בוקר [בין ג' ל-ד'].

אני חוזר קצת אחורה.
בימים האחרונים פורסם ע"י מארק סטיין על המועמדות של כספי לכמה קבוצות, ואפילו נאמרו שמות שזכו להרמת גבה מצדי [הגבה הימנית שלי עדיין תקועה למעלה...ניגה, זאת היתה טעות לעשות בוטוקס]. זה שנאמרו שמות קבוצות מעיד אולי קצת יותר על המהימנות של הדיווח, אבל אין לי בושה להגיד שלי זה היה נראה כמו ספין. מעין אמצעי לחץ על קבוצות לפעול מהר או סתם ניסיון ליידע קבוצות שעמרי התגבר על הפציעה והוא יכול לחזור, כשאין באמת פנייה רצינית מקבוצה מובילה. אני לא יכול לראות בזה דבר מוזר שאף ניוז-ברייקר אחר לא דיווח על ההתעניינות בכספי, כי אולי אפשר לייחס את זה לקירבה של המשפחה לסטיין, ורק לו הם הדליפו את המידע. ואולי סטיין קיבל פנייה מהמקורבים לנסות לסייע גם אם מדובר בדיווח שהוא לא לגמרי מדויק. זה לא כל כך חשוב עכשיו, אבל גם כעת אני לא קונה את ההתעניינות של חצי מהליגה וחושב שדובים ולא יער.


בגדול, מה שאנחנו יודעים שהוביל את עמרי לקחת את ההצעה של מינסוטה, בין אם היתה היחידה שהיתה לו על השולחן או לא - ההבנה שבקבוצת פלייאוף לא היה משחק. קבוצות פלייאוף יכולות לשחרר שחקן סוגר סגל, וממפיס לפחות היא עשתה את זה בימים האחרונים, אבל אף אחת לא תכניס לרוטצית הפלייאוף שלה [7,8,9,10 שחקנים] שחקן חדש שלא שיחק כל העונה. הוא לא מכיר את השיטה והוא אופציה אחרונה בהתקפה. מהבחינה הזאת זה היה תמיד יותר הגיוני שכספי יסיים את העונה עם קבוצה שעובדת בסגל קצר ומסתכלת על העונה הבאה. הימרתי לפני שבועות על פיניקס. לא פיניקס, אבל אותה סיטואציה פחות או יותר. שלא תחשבו - אני שמח מההצטרפות למינסוטה וחושב שזה פי אלף יותר נכון לקריירה של עמרי מאשר אם באמת היה מצטרף לקבוצת פלייאוף. מינסוטה זה מקום טוב להרוויח את החוזה הבא שלך.

ועוד דבר שלא מדברים עליו, אבל ששווה לציין: אחד הסוכנים הבולטים בליגה דן פייגן, שהוזכר רבות כאן בפורום בהקשר של כספי וקאזינס, פוטר מהסוכנות שבה הוא עובד - ISE. בסוכנות טוענים שעשה להם "ג'רי מגוויר" - שידל עובדים ולקוחות לעזוב ולהצטרף איתו, ולמעשה הוגשה בקשה לבית המשפט שיפסוק צו מניעה נגד הסוכן הסורר, מחמת פגיעה בקניין רוחני. שמות בולטים שנטשו את שירותי הסוכן בשנים האחרונות: דיאנדרה ג'ורדן [אחרי הפיאסקו הגדול של החתימה שלא קרתה בדאלאס], ג'ון וול ודוויט הווארד. כשאתה מאבד מקרנך, כל החרא צף. מספרים עליו שהוא אינטרסנט שפעל למתג את עצמו לפני לקוחותיו, שטובתו האישית קדמה לטובת הסוכנות והמיוצגים בה.

בסוכנות ISE שחררו הודעה לפני כעשרה-ימים בה הם מודיעים על עזיבת הסוכן, שכל סמכויותיו בטלות, ומחליפו הזמני יהא כריס גראנסיו, מנהל מחלקת השיווק, שישמש בתפקיד של נשיא מחלקת הכדורסל של הסוכנות. בנוסף, הסוכנות ניצלה את ההזדמנות להודיע על הצטרפותו של קווין ג'ונסון, לשעבר שחקן ה-NBA ובין 2008 ל-2016 ראש עיריית סקרמנטו, כיועץ בכיר.

כדאי לציין גם שבחודש שעבר נאמר שדיבאץ ניהל את הטרייד על קאזינס כשהוא מתקשר עם הסוכנים של קאזינס, ומוזכרים לא רק ג'רין אקאנה, הסוכן שידענו שייצג את קאזינס והיה זה שעמד מול המצלמות אחרי הטרייד, אלא גם דן פייגן. זה אומר שהעזיבה של פייגן היא פתאומית. זה לא התבשל תקופה ארוכה, לפחות לא כלפי חוץ, כי פייגן המשיך לייצג את לקוחות הסוכנות.

אבל המשמעות של פיטורי פייגן ממש ימים לפני החתימה של כספי במינסוטה אומרת שאת החוזה ניהל סוכן אחר, שאת שמו אינני יודע כרגע, כנציג הסוכנות. מעניין אם כספי ימצא את עצמו בסיום העונה בתפקיד רוד טידוול מהסרט 'גרי מגוויר', הלקוח הבודד שהלך עם הסוכן המפוטר. יש בזה גם יתרון - הסוכן צריך להרוויח את המעמד שלו מחדש, ולכן ישתמש בכל הקשרים שעוד נשארו לו כדי להשיג לך חוזה גדול שיגרמו לאנשים לדבר. אני כמובן צוחק. אבל בכל אופן, עונה מאוד מוזרה של כספי - מקצועית בלבד, מי חשב שיסגור כמעט 3 חודשים ראשונים של 2017 עם 2 שלשות בלבד ! [65 דקות משחק בלבד עד כה ב-2017].

משחק גדול מצפה לנו הלילה. אני מקווה שעמרי באמת ישחק.
ו...לא יודע עד כמה קשה לי לומר את זה אבל...
להתראות בשמחות מינסוטה טימברוולבס ואחרות !
שבוע טוב!
 
יובל הרווחת את אליקו, אני מקווה שתיבודו

יחתים אותו לעונה נוספת
 

rapgamer4ever

New member
בהחלט... למרות שהלילה היה עוד משחק מאכזב

כשהיינו בפלוס נקודה, עם הכדור ביד, המומנטום בצד שלנו, דקה וחצי לסיום- חשבתי שאנחנו עוד יכולים לנצח את המשחק הזה. אבל קיפאון התקפי ואיבודי כדור לוזריים איבדו את זה.
כספי עם 5 איבודים מבלי שהוא נגע כמעט בכדור, אשכרה כל פעם שהוא כדרר חטפו לו.
 

rapgamer4ever

New member
הוא היה על המגרש בריצה של הוולבס ברבע השני

בהרכב של טאונס וסביבו 4 שחקני פרימטר, הרבה פעמים הרכבים כאלה מספקים ריצות. שבאז מוחמד הנהיג את הריצה וצריך לציין לטובה גם את דאן שהוא תמיד בולדוג הגנתי שמספק חטיפות ומהלכי האסל. כספי קלע את הזריקות שלו והיה ממש קרוב למהלך שלוש נקודות שלבסוף נשרקה עבירת תוקף, אבל אם נסתכל על המשחק בכללותו הוא גרם ליותר נזק מתועלת בגלל האיבודים האלה.
 

Ring Bearer

New member
זו כיפה בכותרת שלך, או שאתם סתם שמח ש

כספי מצא קבוצה ויש אלוהים?
 

Ring Bearer

New member
במשחק הזה הם סוף סוף נראו כמו בשנה שעברה

כשאני רואה אותם שוטפים את המשחק ונשענים על קארי אני לא מבין למה הם בכלל היו צריכים את דוראנט. איפשהו יש לי הימור, שבלונג ראן כל המעורבים במעבר הזה ייפגעו.
 
למעלה