יכול להיות משחק מעניין הלילה אוקלהומה גולדן

billc

New member
יכול להיות משחק מעניין הלילה אוקלהומה גולדן

1. יש סיכוי לאוקלהומה לנצח, דוראנט בחוץ וגולדן לא מבריקה
2. קרי אמר לאחרונה שהוא חושב שמגיע להארדן לזכות בMVP ווסטברוק הגיב ב ״ מי הוא? ..."
3 גולדן נלחמים על הביתיות עם הספרס ווסטברוק רוצה לסיים גבוה בטבלה כידי לחזק את מעמדו כMVP
4. אין אהבה גדולה בין המועדונים
 

billc

New member
יש לנו קצת מכות(דחיפות), אולדיפו קרי, וסטברוק מצטרף ואז גרין

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יובל, תזכיר לי לא לתת לך לכתוב עלי דברים טובים

מאז ששיבחת את וושינגטון ואת העובדה שהם עלו למקום השני במזרח, הם כבר עם הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים
 

rapgamer4ever

New member
הרבה מזה נובע מלו"ז רצחני

הם שיחקו 8 משחקים ב-12 יום, הרוב משחקי חוץ. ההפסד הביתי לדאלאס באמת היה צריך להימנע אבל פרט לכך אני לא מודאג, זו קבוצה חזקה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני מבין שאתה מנסה להגן על עצמך

אבל תשלים עם זה שאתה מנחוס

&nbsp
 
ניצחון גדול באוקלהומה, סוויפ לווריורס על הת'נדר

היה משבר? דוראנט עדיין פצוע ורק בשבוע הבא אולי נדע מתי יחזור, אבל הווריורס חזרו לכושר בלעדיו, והם מתחילים להזכיר את הקבוצה המפחידה משנה שעברה. קארי ותומפסון בכושר נפלא מובילים שלל שחקנים מחוברים ומפוקסים. "מי זה קארי?" שאל לפני מספר ימים ווסטברוק – את התשובה נתן לו סטף על הפרקט.

דוראנט בא עם הקבוצה למסע משחקי החוץ הקצר, הוא נכנס לארינה וישב על הספסל של גולדן סטייט. הנה הזדמנות נדירה לראות את הקבוצה הנוכחית נאבקת עם האקסית המיתולוגית, שתיהן ללא שירותיו. ההימורים בווגאס לפני המשחק הראו כי הרבה אנשים חושבים שבלי דוראנט הת'נדר פייבוריטים. האמת? גם אני חשבתי כך. ציפיתי למשחק צמוד. ווסטברוק בעונת שיא, הקבוצה בכושר טוב והטרייד האחרון נתן להם תוספת כוח משמעותית (גיבסון). מעבר לזה, היה ברור שהת'נדר יגיעו למשחק בטירוף. אין קבוצה שהם רוצים לנצח יותר. למרות כל אלו, הווריורס שרדו בקלות את הפאנץ' הראשון של אוקלהומה, וברבע השני ברחו והשאירו את המקומיים מאחור.

אחרי שיוויון 25 בתחילת הרבע השני, הווריורס רצו 8-27 וחשפו את כל נקודות התורפה של אוקלהומה. בתחילת הרבע השלישי הת'נדר עוד הצליחו להוריד את הפער ל-12, אבל הוא מייד צמח חזרה והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד: ווסטברוק, קארי וגרין לא שותפו בו כלל. איך זה קרה? איך קבוצה שניצחה 5 משחקים רצופים, כולל ניצחונות מרשימים על סן אנטוניו, יוטה וטורונטו, נכנעת בקלות בבית, במשחק שבו היא הכי רוצה לנצח, לקבוצה שבאה בלי הכוכב הגדול, או לפחות אחד משני הכוכבים הגדולים שלה?

להמשך

http://www.israeliwarriorsfan.com
 

rapgamer4ever

New member
מהניצחונות היותר טובים של גולדן סטייט העונה

הדקות הכי חלשות של הווריורס היו בפתיחת הרבע הראשון והשלישי, עם זאזא על המגרש. הם פשוט היו בנחיתות פיזית גדולה מדי מול הת'אנדרס. לכן גם האימפקט החיובי של ג'בייל מקגי הורגש כפליים.

רוב המשחק גולדן שיחקה מעולה. קרי היה פעיל, הניע את ההתקפה וקלע את השלשות שלו. קליי גם היה יעיל כפינישר. מקגי פשוט פנטסטי בלתפוס את הלובים האלה אבל הוא גם הצליח להשתלב בשטף הקבוצתי עם ניהול משחק מהפוסט ברמת ה-dribble handoffs. איגודאלה בכלל טוב בתקופה האחרונה.

בצד של אוקלהומה ווסטברוק באחד ממשחקיו החלשים ביותר העונה. אוקלהומה קבוצה טובה והמשחק הזה לא שיקף את פערי הכוחות. הם קלעו 4-21 משלוש למרות די הרבה זריקות טובות שהלכו החוצה (בפרט אברינס עם 0-7 משלוש, לא מבין למה הוא הקדים את מקדרמוט ברוטציה). גם מהעונשין הם החטיאו המון, 17-31. גולדן עלתה לפער 25 נקודות ברבע השלישי אבל מה שאני מנסה לומר הוא שאוקלהומה כן התמודדה אבל הכדורים פשוט לא נכנסו.
אפשר בהחלט לבקר את הת'אנדרס על חוסר ריכוז בהגנה, יותר מדי פעמים שהם פישלו בהגנת מעבר או סתם הלכו לאיבוד בחסימות בדרך ל-14 שלשות של הספלאש בראדרס.
 

fatnoam

Active member
אני לא מתפלא שראסל לא אוהב את סטף

ראסל לוקח הכל ברצינות ובתחרותיות... סטף רוקד ועושה שטויות ובסוף מנצח...
&nbsp
&nbsp
אגב, חפשו את הסרטון של רוברסון מנגר שתיים מהעונשין... שמעו הבנאדם הזה לא קשור לכדורסל בכלל, סתם מגה אתלט...
 

rapgamer4ever

New member
אבל הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה

הוא גם בראש של קליי תומפסון, הבנאדם מפחד לסיים מולו בצבע.
 

fatnoam

Active member
אין ספק מגן מחונן

אבל איך אפשר להסתובב כל כך הרבה על מגרשי הכדורסל ולא לפתח שום טאץ׳ בסיסי, זה משהו שאני לעולם לא אהיה מסוגל להבין
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני אוהב את זה

סוף סוף יריבות אמיתית בליגה .
כזאת שנובעת מחוסר אהבה אחד לשני.
&nbsp
חבל שאוקלהומה לא מספיק טובים בשביל להוות איזשהו אתגר לגולדן, סדרת פלייאוף בין הקבוצות האלה יכלה להיות אחת מהמרתקות של השנים האחרונות
 

Cade Foster

New member
אני כנראה בדעת מיעוט

אבל אני לגמרי עם גולדן ביריבות הזאת וממש שמח שהם מצליפים בהם בכל פעם שהם פוגשים אותם העונה.
&nbsp
באוקלהומה משום מה חושבים שדוראנט היה חייב להם משהו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא חושב שאתה במיעוט

אני אוהב את המאבקים האלה ואפילו את המעט "מכות" שיש שם אבל אני לא פחות אוהב לראות את גולדן מפרקת את אוקלהומה.
&nbsp
 

Cade Foster

New member
הרוב ציירו לעצמם אימייג'

דוראנט=כוסית/קאפקייק/פחדן/ווטאבר. מאותו הרגע העולם מתחלק לשחור ולבן. דוראנט בצד של גולדן? אז אנחנו בצד השני. ככה זה היה מאז ומתמיד. כל מה שהיה לפני כן לא מעניין יותר.

ככה לפחות אני רואה את זה. כל היריבות הזאת נראית לי מזויפת לגמרי. סופרסטאר עבר קבוצה. אפשר לחשוב שהוא הראשון. אפשר לחשוב שהוא עבר מבוסטון ללייקרס או מאינדיאנה לניקס. אוקלהומה קיימת פחות מעשור, שיפסיקו לשחק אותה כאילו יש איזה דם רע ביניהם לבין איזושהי קבוצה. כשסיאטל תחזור אז נדבר.
 

rapgamer4ever

New member
היריבות התפתחה בפלייאוף האחרון

ככה נוצרות יריבויות. בדיוק כמו בוסטון-לייקרס או אינדיאנה-ניקס.
מבחינת אוהדי אוקלהומה המעבר של דוראנט רק העצים את השנאה כלפי הווריורס, אפשר להבין את זה. אתה גם רואה שהשחקנים משתי הקבוצות מתייחסים למשחקים האלה ברצינות יתרה. זו יריבות לכל דבר, הבעיה שקבוצה אחת טובה בהרבה מהשנייה.
 

Cade Foster

New member
מפגש אחד בפלייאוף, דרמטי ככל שיהיה, לא פותח יריבות

אולי מקרה הקצה היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה סקרמנטו - לייקרס עקב הסדרה האגדית ההיא אבל זה היה בגלל שהשופטים אשכרה מכרו את הקינגס. וגם במקרה הזה אם אני לא טועה הייתה סדרה שנתיים לפני כן שהייתה דרמטית במיוחד.
&nbsp
כל העסק פה מרגיש לי מזויף לגמרי. בכל פלייאוף ישנן כמה סדרות שמוכרעות ב7 משחקים. למה לא התפתחה יריבות בין אינדיאנה לטורונטו? או בין טורונטו למיאמי? או בין מיאמי לשארלוט? מישהו בכלל זוכר שהן נפגשו? אז נכון, OKC מול הווריורס הייתה סדרה יוצאת דופן מבחינת איכות הכדורסל וגם היה קאמבק מהסרטים. עדיין זה לא משהו יותר מידי יוצא דופן. אני לא אתפלא אם הסוכנים נותנים הוראות לשחקנים להתחיל כל מיני תגרות כאלה ואחרות. מי ידבר על אנדרה רוברסון אם לא העימות עם דוראנט? בעולם ההזוי שאנחנו חיים בו הדברים האלה שווים כסף.
 

rapgamer4ever

New member
למה לא? בטח שכן

הייתה סדרה מאוד פיזית, מאוד מתוחה, מאוד הרת גורל. גרין בועט באדאמס פעמיים, הסדרה שכבר הייתה בכיס של אוקלהומה והלכה לאיבוד, המעבר הדרמטי של דוראנט. יש פה מספיק כדי ליצור יריבות.
גם גולדן והקליפרס הפכו ליריבות לתקופה מסוימת אחרי הסדרה ב-2014 שהלכה ל-7 משחקים.

היריבות הכי משמעותית בליגה כרגע היא גולדן-קליבלנד, שנפגשו פעמיים סך הכל בפלייאוף. זה לגמרי מספיק. כשלברון היה בקליבלנד הייתה לו יריבות מול בוסטון כבר אחרי המפגש הראשון.

דוקא היריבויות ה"היסטוריות" חסרות משמעות כי אף אחד בניקס לא מתרגש כשהוא פוגש את הפייסרס. אבל שחקני גולדן ואוקלהומה נותנים משקל רב להתמודדויות האלה, זה לא צירוף מקרים שכמעט בכל מפגש ראינו אוירה מתוחה, דחיפות, טראש טוק, רגעי hold me back. זה לא תיאטרון אלא רגשות אמיתיים.
 

Cade Foster

New member
לי זה לא מרגיש אמיתי, סורי

לי זה מרגיש כמו פרנצ'ייז שלא כל כך מבין את מעמדו וחושב שלקחו לו משהו ששייך לו. יש לי תחושה שגם בלי סדרת הפלייאוף האחרונה היינו רואים התגוששויות כאלה. קווין דוראנט עבר לגולדן סטייט ווריורס, המועמדת הבכירה לזכייה באליפות. מספיק אנשים מבחוץ מוצאים את זה סיבה מוצדקת לבוז לו, אז באוקלהומה על אחת כמה וכמה. אבל האמת היא שאוקלהומה זה פרנצ'ייז שקיים פחות מעשור, בלי אליפות, בלי היסטוריה יותר מידי מפוארת. אני לא רואה סיבה למה קווין גארנט התקבל במינסוטה בכבוד של מלכים אחרי שעבר לבוסטון (וגם הוא יצר סוג של סופר טים) ודוראנט מקבל שריקות בוז ודחיפות משחקנים ששיחקו איתו כמה חודשים אחורה.
 

rapgamer4ever

New member
אתה קופץ בין שני דברים, אולי מאמין בשניהם

להבנתי אלה שני הדברים שאתה אומר:
1. היריבות שהתפתחה אינה מוצדקת כי אין מאחוריה שום סיבה.
- אפשר להתווכח על זה, אבל רגשות בכל מקרה לא צריכים הצדקה רציונלית.
2. הרגשות שהשחקנים מציגים מזויפים וזה הכל חלק מהצגה.
- כאן אתה כבר גולש לתיאוריות קונספירציה, i'm not rollin.

הרבה שחקני עבר אמרו שמבחינתם זה בסדר שדוראנט עוזב, אבל הוא לא יכול לעבור לקבוצה שכרגע גברה על אוקלהומה בסדרה אפית. לקבוצה ששחקני אוקלהומה הכי שונאים כרגע, אחרי שראו את הפרצופים הזחוחים שלהם במשך 7 משחקים. סבבה שהוא עוזב, אבל הוא מצטרף אליהם?
לדעתי ראינו סימנים ברורים של יריבות עוד לפני המעבר של דוראנט, וזה רק הוסיף שמן למדורה. אתה לא צריך אליפויות או היסטוריה מפוארת כדי לא לאהוב יריבה שלך.

המצב של קווין גארנט וקווין דוראנט לא דומה מהרבה בחינות. גארנט עזב קבוצת לוטרי והיה מעבר לשיא, דוראנט עזב קונטנדרית והיה בשיא הקריירה. גארנט עבר בטרייד, דוראנט בחר שלא לחתום והשאיר את אוקלהומה בלי כלום. גארנט קפץ לקבוצה ניטרלית מבחינת מינסוטה, דוראנט עבר לקבוצה הכי שנואה מבחינת אוקלהומה באותה נקודת זמן, מיד אחרי שאיבדו להם יתרון 3-1 בסדרה מפרכת.
אם גארנט היה עובר ללייקרס אחרי ההפסד בגמר המערב ב-2004 זה באמת היה משאיר טעם רע. והסדרה בין מינסוטה ללייקרס לא הייתה אמוציונלית באותה הרמה של אוקלהומה-גולדן.

בכל אופן אני חושב שעם הזמן אוהדי אוקלהומה יסלחו לדוראנט על המעבר. אולי הוא יחזור לשם לסוף הקריירה, אבל גם אם לא הם יכינו לו פרידה מרגשת כשהוא יפרוש ויתלו את החולצה שלו.
 
למעלה