קצת על הספרס

fatnoam

Active member
קצת על הספרס

לא ראיתי שדיווחו על זה כאן, אבל מצאו אצל למרכוס אולדרידג׳ בעיות בלב, וכנראה הוא צריך לנוח עד סוף העונה. לא ברור מה יהיה בפלייאוף. בלי אולדרידג׳ המצב של הספרס אמור להיות גרוע מאוד, בטח בקרב פוטנציאלי מול אריות המערב.

מצד שני, זה הספרס, ולצד החסרון של אולדרידג׳, והפציעות של הרכזים טוני פארקר הותיק ודז׳ונטה מוריי הצעיר, הם הצליחו לנצח 11 מה-12 האחרונים, כולל את ג״ס (ששיחקה בלי הכוכבים להזכירכם), ולעלות למקום הראשון בליגה.

קוואי לנארד (MVP?) קלע 31 בניצחון אתמול, משחק 24 העונה מעל 30, הכמות הכי גבוהה של שחקן ספרס מאז דייויד רובינסון בשנת 94.

בלי קשר, בתחילת העונה נחת בספרס דייויד לי, שחשבתי שזה מהלך גרוע שכן אי אפשר להצדיק דקות שלו ושל גאסול ביחד, כי לי ידוע כשומר חלש מאוד, בטח לא מגן על הטבעת. גם אולדרידג׳ לא מגן גדול, וחשבתי שלי ילך לעומקי הרוטציה, מאחוריי דדמון שמביא את הדברים האלה שחסרים לספרס. הלכה למעשה, לי השתלב מצויין, נראה כאילו הוא משחק עם מאנו וטוני כמה שנים, הוא משחק מאוד יעיל ומאוד חכם, ומעמיד ממוצעים של 7.5 נקודות (61% מהשדה), כמעט 6 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים ב-18 דקות, שלדעתי זה יפה מאוד בשיטה שכמעט ולא משחקת בידודים. דקות הספסל איתו נראות מעולה, שהוא מצטרף לחמישיה הוא נראה טוב, ובכלליות הוא נראה הרבה יותר קשוח מפעם. אין תחליף למוח במשחק הזה, מסתבר. כמו כן לי שיחק בכל המשחקים השנה והצליח להימנע מפציעות שממש דרדרו לו את הקריירה בשנים האחרונות.
גם פופ אגב הצליח לשחרר מחמאה - "אני לא רוצה להחמיא יותר מידי לדייויד, אני רוצה שימשיך להתעצבן ויתהה בכל דקה של המשחק האם הוא הולך לשחק או לא. הוא משחק מצוין עבורנו השנה, אנחנו ברי מזל כשהוא איתנו".
 

Ring Bearer

New member


מסכים עם הכול. בלי אלדריג' אין אפילו גמר מערב; לנארד הוא האלפא של הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה ואין לו צוות מסייע חזק = חייב להיות בדיבור על הMVP; דיוויד לי נהדר. גבוה דינמי עם יד רכה שיודע לשחק קבוצתי ולעשות הרבה האסל.
 

fatnoam

Active member
זה מצחיק כי עצם העובדה שפופ מאמן אותם

לוקח מהעבודה העצומה שקוואי עושה. כאילו אם סקוטי ברוקס היה מאמן אותם קוואי היה מועמד מוביל במירוץ...
 

Ring Bearer

New member
נכון, וזה גם מעמיד את מי שבוחר את הפרסים במצב מסובך

כי לפי מה שאני מבין, מייק דאנתוני הוא המועמד המוביל למאמן העונה. אבל אין היגיון להעניק לו את הפרס, כשלספרס יש מאזן יותר טוב עם סגל פצוע, מבוגר ולא מוכשר יותר. לעומת זאת אם פופ יקבל מאמן העונה, גדל הסיכוי שהארדן יקבל MVP ואז מי שיאכל אותה זה ווסטברוק. כך תתחזק התדמית שנוצרת שלו בהדרגה, של שחקן שלא חשוב מה הוא עושה תמיד נמצא קצת בצל. אולי שנה הבאה הוא ילך על 30 10 10 + DPOY.
 

Cade Foster

New member
אנחנו מדברים על שומר בינוני ומטה לאורך כל הקריירה שלו

אני מעריך את כח הרצון והנחישות של ווסטברוק, אבל זה לא אומר שצריך להתחיל לייחס לו תכונות מיסטיות. בן אדם לא יכול להחליט יום בהיר אחד שהוא הולך להתמחות במשהו (בטח במשהו שקשור לספורט => מגבלות גופניות בין היתר) ותוך חודשים ספורים להפוך מבינוני ומטה למס' 1 בעולם בתחום.
&nbsp
כמו שאתה לא מצפה מטוני אלן לקלוע בעונה הבאה 40% מהשלוש אני מציע שגם את הציפיות שלך מווסטברוק תוריד לגבולות ההיגיון הבריא. הוא לא יהיה DPOY. שיתחיל מלהיות שומר טוב באופן עקבי ולא אחת לכמה משחקים. גם קרי פעם היה שחקן הגנה מתחת לממוצע והיום הוא מעל. לשם ראס בהחלט יכול וצריך לכוון.
 

Ring Bearer

New member
זו הייתה בדיחה, כנראה לא מוצלחת במיוחד...

לדעתך, יתנו או לא יתנו לו MVP?
 

Cade Foster

New member
אין לי מושג

אין לי ספק שאם הוא היה מעמיד ממוצע של 30-10-9 היו נותנים להארדן או לקוואי. אבל בגלל שהעם המטומטם הזה כל כך מכור לסטטיסטיקות ולמיילסטונס האלה של ממוצע טריפל דאבל ו"עונות היסטוריות" אז יכול להיות שיעדיפו לשווק אותו כMVP אפילו אם אוקלהומה תסיים עם מאזן חצוי.
 

Ring Bearer

New member
גם אני הייתי מעדיף שיתנו לקוואי

תאכלס הוא חשוב לס.א. לא פחות מהארדן או ווסטברוק, ספק אם יש לו צוות מסייע טוב יותר והמאזן שלהם גבוה בהרבה. רק בגלל שפופ מאמן אותו לא יתנו לו, וזה קצת לא הוגן.
 

Cade Foster

New member
המממ

בגדול אני מסכים איתך, אבל לא עם הקביעה שהוא חשוב לס"א לא פחות מווסטברוק לאוקלהומה או הארדן ליוסטון. שתי אלה בלי הכוכבים שלהן היו הופכות לנמושות. סן אנטוניו בלי קוואי היא עדיין קבוצת פלייאוף, אולי אפילו עם ביתיות בסיבוב הראשון.
&nbsp
אבל אתה צודק, העובדה שהמערכת שם כל כך טובה לא צריכה להפחית לקוואי נקודות במאבק על הMVP. אני מאמין שקוואי לא יזכה בגלל שאין לו את הפוזה והאבק כוכבים שיש להארדן וראס, מה שהופך אותם לשחקנים מוערצים בהרבה ממנו.
&nbsp
אם שואלים אותי אז נכון לעכשיו הארדן וקוואי צמודים מאוד בראש ולברון שלישי.
 
אל תשכח שגם עיתונאים בוחרים את הMVP

והם בכלל מתלהבים כמו ילדים קטנים מכל הסטטסטיקה והייפ וכל הבולשיט הזה.
 

rapgamer4ever

New member
חדשות טובות

הכותרת של "הפרעת קצב" נראית מפחידה, בעיקר בצעירים, אבל זה ממצא שבמקרים מסוימים ולאחר בירור נוסף יכול להיות בשליטה מלאה או אפילו חסר כל משמעות.
אז טוב שהספרס סתם הפחידו אותנו עם "out indefinitely" והוא כבר חוזר.
 
למעלה