אז יש עכשיו בוסטון-שיקגו

OrEl74

Well-known member
מנהל
כבר אמרתי שהם קבוצה פח?

כשרונדו הוא הקול השפוי בקבוצה, אתה מבין שמשהו שם ממש ממש לא בסדר
 
יותר מאוכזב מבאטלר העאלק אולסטאר

שלא מסוגל לשים סל, מאשר מרונדו ווויד שמנגרים כבר שנים
 

Ring Bearer

New member
באטלר שחקן פיקציה

לדעתי הוא פשוט נכנס לוואקום בקו האחורי אחרי הפציעה של רוז. אולי זה פרובוקטיבי להגיד אבל אצלי הוא עובר בקושי את הטופ 50, וגם זה רק בגלל סטטיסטיקה. בכלל הגיע הזמן שהליגה תתעורר על סוקררים עם מספרים מנופחים ששואבים את ההתקפה ולא משיגים ניצחונות לקבוצה שלהם. כרמלו הוא כמובן הדוגמה הכי טובה, אבל הבא בתור זה באטלר.
 

rapgamer4ever

New member
באטלר שחקן טופ 15 בליגה

הצוות שסביבו לא מספיק טוב ובעיקר לא מתאים. דווין וויד זו פרה שכבר אפשר לשחוט, אפרופו סקוררים עם מספרים מנופחים. הוא רושם career low באחוזי שדה (43%), זריקות עונשין (4.7 למשחק), אסיסטים (3.8). וה-hot streak בשלשות מפתיחת העונה כבר נשכח מזמן, הוא חזר להיות שחקן שלא מאיים מחוץ לקשת.
 

Ring Bearer

New member
איך הגעת לטופ ?15

אתה מתכוון לטעון שהוא ברמה של ג'ון וול, קליי תומפסון, קיירי אירווינג ומארק גאסול?
לטעמי גם בראדלי ביל, דריימונד גרין, קווין לאב ומייק קונלי יותר טובים מבאטלר, שלא נדבר על אלדריג', דרוזן, גריפין, פול ג'ורג' או גורדון הייוורד. ויש עוד לפחות 10 שחקנים שהם בקלות יותר טובים ממנו. מחוץ לטופ 25 הוא בטוח.
ואני מוסיף שבגלל שלדעתי הוא לא שחקן שיכול להוביל קבוצה, הייתי לוקח לפניו גם די הרבה שחקנים משלימים שעושים עבודה טובה במספר תחומים לאורך זמן. כאן ברור לי שרבים לא יסכימו איתי אבל לדעתי סרג' איבאקה, ריאן אנדרסון, מרקוס סמארט > ג'ימי באטלר.
 

rapgamer4ever

New member
כן, הוא ברמה של השורה הראשונה שכתבת

הוא יותר טוב מהשחקנים ששמת בשורה השנייה (חוץ מפול ג'ורג' שגם שייך לטופ 15).
השחקנים מהשורה האחרונה בתגובה שלך פשוט לא קשורים לדיון בשום צורה... אין לי איך להתייחס לזה אפילו.
 

Ring Bearer

New member
25 שחקנים מהשרוול

לנארד, דוראנט, לברון, קארי, פול, תומאס, דיוויס, ווסטברוק, הארדן, וול,
קליי, קיירי, גאסול, ביל, גרין, לאב, אלדריג', דרוזן, גריפין, טאונס,
יאניס, ג'ורג', היוורד, לאורי, קונלי.

כל כך קל. אפילו לא שמתי בפנים שחקנים נוראיים אחרים כמו קאזינס ואנת'וני, שחקנים שלא ראיתי מספיק כמו קמבה ווקר ואריק בלדסו, או כאלה שמבחנתי מוטלים בספק כמו לילארד. בטח גם שכחתי כמה.
אחריהם יש שחקנים כמו ד. ג'ורדן, וויגינס, הורפורד, איגודאלה, דראמונד. הם עדיפים בעיני בהרבה על שחקנים לא קבוצתיים שעושים נזק לקבוצה שלהם כמו באטלר. כיוון שמבחנתי יש הרבה שחקנים משלימים שעדיף לי לקחת לקבוצה לפני באטלר, יכול להיות שאצלי הוא לא טופ 50.
 

rapgamer4ever

New member
אחלה רשימה אבל באטלר יותר טוב מהרבה שחקנים ברשימה הזאת

אין לי מושג מה קרה שסימנת שחקן מהעלית והחלטת שהוא לא טופ 50. כל מדד אובייקטיבי יסתור לחלוטין את הטענה שלך אבל זכותך לחשוב מה שבא לך.
 

Ring Bearer

New member
מדד אובייקטיבי


כמי שיצא לו ללמד סטטיסטיקה בשיעור פרטי ליותר מסטודנט אחד, אני יכול להבטיח לך שאין דבר כזה "מדד אובייקטיבי". אבל זכותך לחשוב מה שבא לך.
 

rapgamer4ever

New member
היית צריך להעביר שיעורים פרטיים בפילוסופיה

הפוסט-מודרניזם גורם לאנשים לאבד את הצפון.
 

Ring Bearer

New member
למה פרטי כשאפשר פומבי?

אם כבר פוסט-מודרניזם, אז הנה לך תופעה שגויה שצמחה במדעי החברה בדיוק בגלל התופעה השגויה, של התייחסות למדדים כאל "אמת" אשר "מוכיחה" דבר מה. אתה יכול לבדוק בדיוק מה הרגיז את פוקו ובודריאר, ואבותיהם הרוחניים ניטשה והיידגר, כשם הניחו את היסודות לתפיסה פילוסופית זו. המדע המדויק התאהב בשם הטוב שיצא לו ושכח שהוא בנוי מאיסוף מדוקדק של ראיות (לא הוכחות) שבונות ביחד תאוריה (ולא אמת). היום רוב המדע לא מקבל את הפוסט-מודרניזם (פרט ללימודי תרבות, חינוך ואמנות) אבל ברוך השם, אפילו במדעים המדויקים ביותר יודעים ללמד סטודנטים בתואר הראשון כי ה"נרטיב" לא פחות חשוב מהמתמטיקה, במיוחד כיוון שהוא מאפשר רפלקציה מטעם החוקר.
אז נכון, פוסט-מודרניזם הוא רעה חולה, וביקר עגלה ריקה, אשר מציבה את כול הראיות בשורה אחת ללא כול היררכיה, כיוון ש"כול אמת היא יחסית". זו לא טעות, פשוט ילדותיות. אבל הניסיון שלך לטעון ל"מדד אובייקטיבי" שמייצר אבחנה חד משמעית בין "דעות" לבין "עובדות" הוא דוגמה לחטא הגאווה של המדע הכמותי, שחולל מלכתחילה את הפוסט-מודרניזם.
 

rapgamer4ever

New member
מגיע לך ציון 10 על אקרובטיקה פילוסופית

במציאות הטענה שבאטלר פחות טוב מסמארט או וויגינס או ראיין אנדרסון היא עדיין מופרכת לחלוטין. אני די בטוח שגם אתה יודע את זה, ולא ברור לי הניסיון שלך לעורר פרובוקציה.
 

Ring Bearer

New member
סימון ביילס צוציקית לידי

בניגוד למה שעולה מדברייך, אני לא אומר דברים סתם כדי להרגיז אותך. הפולמוס המתקיים סביב המתודולוגיה המדעית שריר וקיים וגם לא אמרתי שבאטלר "פחות טוב" ממישהו.
&nbsp
עושה רושם שלדעתך "טיבו" של שחקן נמדד בעיקר בתוצרים הסטטיסטיים האישיים שלו, כשלבטח את משקלל במדד מופשט פרמטר של "כישרון", דהיינו האפשרות הפוטנציאלית כי בעתיד יעמיד את אותם תוצרים סטטיסטיים נחשקים.
&nbsp
אני מתייחס לכדורסל קודם כול כמשחק קבוצתי, ולכן "טיבו" של שחקן כרוך מבחנתי תמיד במידת ההשפעה שיש לו על הישגים קבוצתיים. אם תרצה לתרגם זאת לשפת הנתונים, הרי שאני פשוט "משקלל" פנימה גם סטטיסטיקה קבוצתית.
לפיכך, אם דמרקוס קזינס מפציץ בכול הנוגע לסטטיסטיקה אישית אבל לא מייצר נצחונות, הקבוצה שלו חלשה והוא גם מונע משחקנים לידו להתפתח, הרי ש"טיבו" האישי מטעה ועליו ליפול בדירוג ה"טופ X". לכן הוא אצלי בקושי טופ 25, ואם הוא לא יתאפס על עצמו יכול להיות שתוך שנה גם הוא יעוף מבחנתי, אחר כבוד, עם כול ה-25 10 5 וה26 EFF, מחוץ לטופ 50.
&nbsp
יש ניסיון לשקלל ברצינות יחס בין תרומה אישית לנצחונות קבוצתיים, מה שנקרא win shares, אבל הוא לא מוצלח כל כך לטעמי. אפשר לפתוח את פנקס החישובים אם בא לך, אבל לדעתי יותר חשוב להבין שבכול הנוגע לעולם החי, ובפרט האנושי, יש פרמטרים שמסובך מדי למדוד. אנחנו לא יכולים לכמת את השפעתו של שחקן בחדר ההלבשה, היכולת שלו להבין מהלכים מסובכים, לאלתר פעולה נכונה ברגע מכריע, ואפילו קשה להעריך במדדים סטטיסטיים יכולת משחק קבוצתית או רבות מבין פעולות ההגנה.
&nbsp
לכן הרבה מההערכות של "טופ X" כרוכות במידה רבה בהימור של FUN, שמגיע מהקרביים לא פחות מהשכל. זו לא פרובוקציה, זו פשוט דעה ובמקרה שלי זו דעה שנשענת על צפייה אינטנסיבית ורבת שנים במשחק הכדורסל. אולי אחרי הנאום החופר הזה, קל יותר להבין מה מביא אותי לטעון ריאן אנדרסון>ג'ימי באטלר.
 

rapgamer4ever

New member
חחחחח אוקיי

אני מבין שהיכולת ההגנתית של ראיין אנדרסון היא שנותנת לו עדיפות על פני ג'ימי באטלר. היא והקרביים שלך.
אתה הולך סחור סחור כדי לטשטש את התמונה אבל אני הכי ישיר איתך- אתה מדבר שטויות אחי. גם כשאתה עוטף את זה בכל הקלישאות בעולם אלה עדיין שטויות.
לאנשים פה יש עיניים, אתה לא יכול לטעון שאנדרסון יותר טוב מג'ימי בגלל פרמטרים לא מדידים בעולם החי. יש גבול לחרטוטים.
 

Ring Bearer

New member
התגובות שלך מהר מאד הופכות מזלזלות ומתנשאות

ניסיתי להתכתב איתך ברצינות, עם הומור, בצורה נקודתית ובצורה רחבה אבל בסוף השיג ושיח איתך איכשהו תמיד חוזר לאותה נקודה: אתה לא מוכן לקבל עמדה שחורגת מאיזשהו "טווח היגיון" דמיוני שהמצאת לעצמך, וכשאתה נתקל בעמדה כזו אתה מכנה אותה בשמות. זו לא הפעם הראשונה ואני מאסתי בצורה הזו ומצידי מסיים את השיחה הזו.

אם מישהו אחר ירצה לדעת, מדוע בנקודה הנוכחית הייתי בוחר לקבוצה שלי את ריאן אנדרסון לפני ג'ימי באטלר, אשמח לדסקס על זה. איתך - אין טעם.
 

fatnoam

Active member
באטלר לא טופ 15 בליגה.

לנארד, דוראנט, לברון, קארי, פול, תומאס, דיוויס, ווסטברוק, הארדן, וול, קיירי, גאסול, גריפין, טאונס, יאניס, ג'ורג', היוורד, קאזינס, לאורי.
&nbsp
כתבתי כאן 19 שחקנים שיותר טובים ממנו בטוח. לא חושב שמישהו יכול להוציא חמישה שחקנים מהרשימה ולומר שבאטלר טוב מהם.
&nbsp
מצד שני, שימו לב שמהרשימה המקורית שכתב Ring Bearer הוצאתי שחקנים שהם ארגיומנטל - לאב, אולדרידג׳, קליי, דריימונד, קונלי, וויגינס, דרוזן. Could go either way really.
&nbsp
בכל אופן הוא כבר לא טופ 15, אולי היה שנים קודמות, אבל בהתחשב במה שקורה השנה, No way hozay.
 

rapgamer4ever

New member
אני אוציא 5 שחקנים

אייזיאה, גאסול, גריפין, טאונס, היוורד, קאזינס, לאורי. הוצאתי 7. אפרט בכיף מאוחר יותר כשיהיה לי זמן.
שים לב שאני לא מדבר על מי עושה את העונה הכי טובה (אייזיאה למשל בעונה ענקית) אלא באוברו'ל מי השחקן הכי טוב.
&nbsp
וסתם הערה- לוויגינס אין שום ארגיומנט מול באטלר. זה לא כוחות, הוא לא יותר טוב ממנו בכלום. באטלר שומר, מכדרר, מוסר וקורא את המשחק יותר טוב מוויגינס.
 

fatnoam

Active member
אז תפרט כי אין GM בעולם

שלוקח את באטלר לפני טאונס, בלייק וגאסול, גם לא לפני קאזינס ואייזיה.
 

rapgamer4ever

New member
אתה ממש לא מעורה בדעה של GMs או בכלל בדיבורי טרייד שיוצאים

לתקשורת... אין GM שלוקח את באטלר לפני קאזינס? ראית מה היה ערך השוק של בוגי? ה-trade value של באטלר יותר גבוה מכל הרשימה הזאת פרט לטאונס, והקביעה שלך לגבי כל ה-GMs היא פשוט שגויה.

אייזיאה- סקורר בחסד בעונה ענקית אבל נהנה מהמעטפת סביבו בבוסטון והראה קשיים בפלייאוף. הוא עוד צריך להוכיח את עצמו בפוסטסיזן ולמשוך את היכולת הזאת לעונה הבאה כדי להוכיח שהוא באמת שחקן התקפה טופ 10. הפער ההגנתי לטובת באטלר תהומי.

גאסול- שחקן מעולה שאני מאוד אוהב אבל לא אופציה התקפית ראשונה מוצלחת. יש לו נטייה להיעלם או להיות אנמי למרות שהעונה זה קורה לו פחות. אני מעדיף את ג'ימי שנותן את התחת כל משחק, שומר על כוכב הפרימטר של היריבה ויותר טוב מגאסול בלשים נקודות על הלוח.

גריפין- האתלטיות שלו דעכה והוא הפך לשחקן קצת אוברייטד. אני משוכנע שלאט לאט יותר אנשים יבחינו בכך. יש לו את השילוב הבעייתי של ביג מן שלא מרווח את המשחק ולא מגן על הטבעת. הוא בנחיתות בריבאונד מול רוב הביג מן והאקספלוסיביות ההתקפית שלו בירידה. מבחינתי הוא לא בטופ 20 ואולי גם לא בטופ 25.

טאונס- לא מספיק מוכח. החודשיים וחצי האחרונים שלו מעולים ואם הוא ימשוך את היכולת הזאת עד סוף העונה אז יש לו קייס. הגנתית הוא פחות טוב ממה שנדמה ומבחינת הישגים קבוצתיים נטל ההוכחה עדיין עליו.

היוורד- גם כן בעונת שיא והייתי רוצה לראות אותו שומר על הרמה הזאת לאורך זמן. הקליעה שלו יותר טובה מבאטלר אבל ג'ימי יותר אתלטי ממנו ומצליח להגיע לצבע ולמשוך יותר עזרה מההגנה, גם בצד השני של המגרש באטלר יותר טוב בקלות.

קאזינס- מצטער אבל אחרי 7 עונות בליגה ש-0 מהן תחרותיות אני מסרב לדרג אותו מעל אולסטארים מוכחים שגם מובילים קבוצות ראויות.

לאורי- שחקן נהדר אבל אי אפשר להתעלם מהדעיכה הקבועה שלו בפלייאוף. הוא משחק לאורך העונה הרגילה יותר חזק משחקנים אחרים אבל בסדרה של הטוב מ-7 כששמים עליו שומר טוב עם יותר סייז ואתלטיות החיים נהיים קשים.

זה ככה על קצה המזלג.
 
למעלה