משחקי ליל שישי

rapgamer4ever

New member
משחקי ליל שישי

פילדלפיה- וושינגטון: אמביד עדיין פצוע, נואל כבר לא בקבוצה כך שהבמה פנויה לאוקאפור. וושינגטון תציג את הרכש החדש שלה, בויאן בוגדנוביץ'.

אינדיאנה- ממפיס: הפייסרס יצאו לפגרת האולסטאר במומנטום נורא של 6 הפסדים (בלו"ז קשה למדי). גם גישושי הטרייד על פול ג'ורג' לא הוסיפו. הם צריכים ניצחון כדי להעלות את המורל.

טורונטו- בוסטון: איבאקה במשחקו הראשון במדי הראפטורס בשידור של ESPN. יהיה מעניין.

שיקאגו- פיניקס:


מילווקי- יוטה: ניצחון והג'אז עשויים למצוא את עצמם במקום הרביעי במערב. didn't see that coming.

אוקלהומה- לייקרס: בלואאוט.

מינסוטה- דאלאס: וויגינס וטאונס יתנו את ה-20+ נקודות שלהם כרגיל. השאלה האם ההגנה תופיע מול דאלאס משודרגת בנרלנס נואל.

אטלנטה- מיאמי: ההיט סיימו את רצף הניצחונות המשוגע שלהם במרחק 2.5 משחקים מהמקום השמיני. הם צריכים לנצח משחקים מסוג זה כדי לעשות פלייאוף.

דנבר- ברוקלין: לאחר שהנאגטס הובסו הלילה באופן מפתיע מול הקינגס, הם צפויים להתאושש עם W.

קליפרס- סאן אנטוניו: הקליפס בבק טו בק. אחרי שאיבדו יתרון 16 נקודות וחטפו תבוסה מגולדן, הם ינסו להימנע מעוד פאדיחה במשחק השני של הדאבל הדר ב-ESPN.
 

liron1311

New member
הפליקנס משחררים את כספי

שנפצע לחודש פלוס ויכול להיות שסיים את העונה. הפליקנס לא מחכים וחותכים אותו כדי להחתים שחקן אחר. מהלך די חסר רחמים אבל כנראה שאין ברירה. הם מאבדים גם את זכויות הבירד להחתים אותו באוף סיזן, למרות שאני לא בטוח שכספי ירצה לשחק אצל מועדון ששחרר אותו כבר פעמיים.
&nbsp
מקווה שימצא מקום מושלם בקיץ שיבנה עליו גם כשחקן ספסל ולא רק יזמין אותו למחנה או משהו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ממש מסכן

זאת היתה אמורה להיות העונה שבסיימה הוא יקבל חוזה חביב אבל זה כבר לא יקרה
בכל מקרה, יש כמה קבוצות שמגששות לגבי האפשרות לצרף אותו לשורותייהן לקראת הפלייאוף אז אולי עוד יהיה לו מזל והוא יקבל דקות בפלייאוף וירוויח את החוזה הבא.
&nbsp
 

DRORIKO8

New member
לא חושב

לדעתי כמו מקל הוא ינסה בכח למצוא את עצמו באמריקה, ואם לא השנה אז שנה הבאה.
צריך להבין שלעבור מה-NBA ליורוליג זה כמו לעבור מהליגה הראשונה לליגה א', זה רק במקרה שבאמת נסגרו כל הדלתות
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי הוא ישחק ב-NBA בשנה הבאה

אין סיבה שלא. כספי כבר הוכיח את מקומו כשחקן רוטציה לגיטימי, השם שלו מוכר ברמה מסוימת. אתה צריך לאבד די הרבה הזדמנויות כדי שאף קבוצה לא תיתן לך עוד צ'אנס.
קח לדוגמה את... וושינגטון למשל. או את אוקלהומה. למה שלא יציעו לו חוזה זול ויעבו את הספסל הקצר שלהן?
 

liron1311

New member
אני תהיתי אתמול

קודם כל, שנה הבאה אני משוכנע שהוא יהיה בNBA. הייתי אתמול בטוויטר כשהחדשה הגיעה ובאמת שהמון אנשים הגיבו בפליאה שניו אורלינס עשו את זה ופשוט ניתן להבין שרואים בו שחקן רוטציה לגיטימי לחלוטין בליגה. זה באסה ברמה האישית בשבילו כי הוא פספס את הצ'אנס לחוזה גדול (כשחתם בסקרמנטו לשנתיים ולא לשנה) שנה שעברה אבל אני מאמין שהוא ימצא בקיץ קבוצה מתאימה.
&nbsp
מה שכן, תהיתי מה הוא מתכנן לעשות השנה. לחתום בקבוצה שלא תגיע לפלייאוף זה קצת חסר טעם כי הוא יהיה בריא מקסימום לשבוע-שבועיים האחרונים של העונה. אני מניח שהוא יכול לחתום בקבוצת פלייאוף ולקוות איכשהו להסתנן לרוטציית הפלייאוף שלה או סתם לצפות מהספסל/לקוות לפציעה. אני תהיתי אתמול אם אולי אפילו הוא ישקול לחזור לארץ לחודשיים (כי הליגה המעיקה פה נגמרת רק באמצע יוני) כדי לשמור על כושר, לעזור למכבי "להחזיר את האליפות" וגם לפתח קצת כימיה עם יוגב/מקל/פניני לקראת הנבחרת והיורובאסקט בקיץ. מצד אחד, אשתו בהיריון ואולי יהיה יותר נוח ללדת בארץ מבחינת משפחה והכל. מצד שני, צריך ללדת בארה"ב כדי שלילד יהיה אזרחות אמריקאית

&nbsp
אני מניח שהוא יחפש קבוצת פלייאוף ויקווה לחתום שם ולהיכנס לרוטציה מאשר לחזור לאירופה אפילו לחודשיים. גם ככה בקיץ הוא לוקח יורובאסקט MVP מה שיעלה את המניות שלו
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אין לי ספק שהוא ישאר ב-NBA, השאלה באיזה מחיר

לכספי נגמר החוזה ואם הוא היה נותן עונה כמו עונה שעברה, הוא כנראה היה מקבל את החוזה הטוב ביותר בקריירה שלו.
עכשיו עם כל הפציעות והייבוש הזה על הספסל של סקרמנטו, הוא כנראה יאלץ להתפשר על חוזה נמוך יחסית וזה די מבאס מבחינתו.
אני מקווה לפחות שהוא יגיע לקבוצה שתיתן לו את הדקות שהוא ראוי להן ולא ייבשו אותו שוב.
&nbsp
 

DRORIKO8

New member
אם תרשו לי רגע להיות פרובינציאל

אז במידה ולא ימצא קבוצה עד סוף העונה זאת תהיה מכה חמורה לנבחרת ישראל שאמורה לארח את אליפות אירופה בקיץ. כספי כידוע הוא העוגן שלה ועם כושר כזה אי אפשר לבנות עליו,לזה כמובן תוסיפו את זה שגם השחקנים המשלימים,בראשם מקל, נמצאים בירידה תלולה. קיצר הולך להיות קיץ מאד משמים, אפילו קופה אמריקה אין לנו
 

Ring Bearer

New member
אני יכול להבין אותם, אבל למה לי?

חוסר מזל נוראי בשביל כספי, שהיה במצב כל כך טוב. מקווה שהמשחק האחד ששיחק יעזור לו לקבל חוזה מינימום לקראת העונה הבאה. קשה לי להאמין שיקבל חוזה בפלייאוף.
 
הרחבה לגבי כספי והיעד הבא שלנו

הפליקנס יודיעו בקרוב באופן רישמי על החלטתם לשחרר את עמרי כספי, כדי ליצור מקום בסגל להחתמת רג'י וויליאמס. החלטה שיש בה היגיון מסוים, אבל נוכל לשפוט את ההתנהלות רק בסיום העונה.

עמרי מאבד את 'זכויות הבירד המלאות' שלו - זכויות אשר ניתנות לשחקן שמשחק לפחות שלוש עונות באותה קבוצה. שחקן שעובר בטרייד תחת חוזה, הזכויות עוברות איתו. עמרי הגיע לניו אורלינס עם זכויות שהיו מאפשרות לפליקנס להחתים אותו על הארכת חוזה גם אם הקבוצה היתה נמצאת מעל תקרת השכר, מה שהיה צפוי שיקרה בקיץ לאחר הארכת החוזה שתינתן לג'רו הולידיי.

עם זאת, עמרי לא לגמרי מאבד את 'זכויות הבירד' שלו. הוא נשאר עם 'זכויות בירד מוקדמות'. המשמעות היא דומה - קבוצה שתחתים אותו עד לסיום העונה תחזיק בזכות להאריך את חוזהו מבלי לפגוע בתקרת השכר, עם מגבלות מסוימות.

מרגע ההודעה על שחרור תהיינה 48 שעות לכל קבוצה בליגה שעומדת בקריטריונים "לתבוע" את זכותה לקבל את החוזה של כספי. הקבוצה הזוכה תקבל את החוזה העונתי של כספי [3 מיליון דולר] שירשם כנגד תקרת השכר, אבל היא אינה נדרשת לשלם את כל 3 מיליון הדולר, אלא רק 767,000 דולר, שזה הסכום שישולם לעמרי עד סיום העונה.

לשחקן עם 'זכויות בירד מוקדמות' כמו כספי שאינו מגיע מחוזה ראשון בליגה, יש הגבלה בתקרת השכר של עד 130% מהשכר שלו בעונה שעברה - 3.9 מיליון דולר. שחקן עם זכויות מוקדמות רשאי לחתום על חוזה של עד 4 עונות, אך לא פחות מ-2 עונות [אופציות שחקן / קבוצה לא נחשבות במניין השנים]. כמו עם זכויות מלאות, השחקן מקבל העלאה בשכר של 7.5% בכל עונה.

הקריטריון הבסיסי שכל קבוצה צריכה לעמוד בו הוא מקום בתקרת השכר - הקבוצה נמצאת מתחת לתקרת השכר או שיש לה טרייד אקספשן. אם יש מספר קבוצות שמגישות בקשה לקבל את החוזה של כספי, הקבוצה ה"מנצחת" נקבעת לפי סדר קדימות, מהקבוצה עם המאזן הגרוע ביותר לקבוצה עם המאזן הטוב ביותר. הקבוצות שעומדות בקריטריונים לקבל את החוזה של כספי הן:

ברוקלין, פיניקס, פילדלפיה, מינסוטה, דאלאס, מילוואקי, דנבר, שיקאגו, אינדיאנה, אוקלהומה סיטי, אטלנטה, יוטה, יוסטון וקליבלנד [סה"כ 14 קבוצות].

לפחות כרגע, קבוצות עם מקום פנוי בסגל ולכן לא תצטרכנה לשחרר שחקן הן:

פיניקס, קליבלנד, דאלאס, יוסטון, מילוואקי, מינסוטה, אוקלהומה סיטי [סה"כ 7 קבוצות]

פיניקס - הודיעה על שחרורם של ג'ראד סאלינג'ר ומייק סקוט, והחתמת רוני פרייס על חוזה 10 ימים נוסף שמבטיח לו מקום עד סיום העונה. לכן, כרגע יש לה מקום פנוי אחד בסגל.

קליבלנד - תשתמש במקום הפנוי האחרון כדי להחתים שחקן שהוא לא כספי.

דאלאס - שני מקומות פנויים.

יוסטון - מקום פנוי אחד.

מילוואקי - מקום פנוי אחד.

מינסוטה - מקום פנוי אחד, אבל כנראה שהקבוצה תבטיח את החוזה של לאנס סטיבנסון עם חוזה 10 ימים חדש.

אוקלהומה סיטי - מקום פנוי אחד.

קליבלנד ומינסוטה זה לא יקרה. נשארנו עם פיניקס, דאלאס, יוסטון, מילוואקי ואוקלהומה סיטי [5 קבוצות בסה"כ]. בימים הקרובים נדע מה יהיה היעד הבא של עמרי כספי. כרגע התרחיש הסביר ביותר הוא שאף קבוצה לא תקלוט אותו ואז יהפוך לשחקן חופשי נטול זכויות שיחפש בקיץ את החוזה הבא כנגד תקרת שכר פנויה, וזה דבר שיהיה קשה לעשות.
 

rapgamer4ever

New member
מה זה אומר לגבי הסיקור של הפליקנס?

האם תמשיך לדווח לנו על מעללי בוגי וחבריו?
 
הקבוצה חתכה אותי, מה אפשר לעשות

בוא נתעלם מהעובדה שזה מתחיל להיות קריפי איך שאני חושב שעמרי כספי ואני ישות אחת בלתי נפרדת, אבל בכל אופן, ביקשתי לפחות להישאר עד סיום ה'מרדי גרא', אבל ירקו לי בפנים וגירשו אותי. עכשיו אני מחכה לראות מה היעד הבא שלנו. מאחל הצלחה לקאזינס, ידידי הטוב והאהוב, אבל הפנים קדימה לקבוצה הבאה. נשב עם הסוכן ונראה מה האופציות.
&nbsp
אגב, קרדיט ל-Smooth על פרסום ראשון שחתכו אותי מהקבוצה [תגובה אחת למעלה].
 
עדכון - קליבלנד סגרה את הסגל, דאלאס ומילוואקי גם בערך,

אפשר למחוק את קליבלנד מהרשימה. החתימה את דרון וויליאמס, כצפוי.

דאלאס החתימה את קווין קוק [שנחתך ע"י ניו אורלינס באוקטובר] ובן בנטיל על חוזה ל-10 ימים, כך שגם אם לא סגרה רישמית את הסגל עד לסיום העונה, סביר להניח שבנקודת הזמן הזו הם לא אופציה לקחת את החוזה של כספי.

מילוואקי החתימה על חוזה ל-10 ימים שחקן שאין לי כוח לבדוק איך הוגים את השם שלו. גם הם ב-15 שחקנים ולא יוכלו לקבל את החוזה של כספי ללא שחרור של אחד השחקנים.

יוסטון שיחררה את הוארטס, כך שאני סופר אותם ב-13 שחקנים. הם מדברים על אנדרו בוגוט, אם יצליח לצאת מהחוזה שלו בפילדפיה. אני רק מזכיר שמט בארנס שוחרר מסקרמנטו והוא שחקן חופשי לחתום עם כל קבוצה.

זאת אומרת, נשארנו עם:
פיניקס, אוקלהומה סיטי, יוסטון.

התרחיש הסביר ביותר הוא עדיין שאף קבוצה לא תיקח את החוזה של כספי. במקרה כזה, כספי יהפוך באופן מיידי לשחקן חופשי ויוכל לחתום עם כל קבוצה שיש לה מקום פנוי בסגל [גם קבוצות שנמצאות מעל תקרת השכר] למעט סקרמנטו, שהעבירה אותו בטרייד.

הימור - פיניקס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
נו באמת דווין וויד! אתה מוכן להתנהג בהתאם לגילך?

להזכירכם, הילד בן 35...

 

rapgamer4ever

New member
סיכום משחקי הלילה

פילדלפיה מנצחת את וושינגטון למרות 40 נקודות של ביל ו29-8-14 של וול. הספסל של הוויזארדס שוב הפסיד להם את המשחק, בוגדנוביץ' במשחק בכורה חלש.

אינדיאנה מביסה את ממפיס למרות משחק חלש של פול ג'ורג'. חלוקת נקודות מאוזנת.

טורונטו עושה קאמבק ברבע האחרון ומנצחת את בוסטון 107-97. לאורי היה חסר אבל דמאר דרוזן במשחק ענק של 43 נקודות והמון מהלכים גדולים ברבע הרביעי.
איבאקה וטאקר במשחק בכורה מוצלח היו טובים בהגנה ולקחו חלק בריצה של הראפטורס.
בבוסטון אייזיאה היה חלש עם 20 נקודות באחוזים נמוכים אבל שבר שיא פרנצ'ייז וחיבר 42 משחקים רצופים של 20 נקודות ומעלה.

פיניקס שמטה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון מול שיקאגו והפסידה בהארכה.
הבולס באחד ממשחקי השלשות הכי טובים שלהם העונה (12-26) בזכות מירוטיץ' וולנטיין שהיו מעולים מהספסל.
בהארכה באטלר ווויד השתלטו על העסק עם כמה מהלכים גדולים.

יוטה מנצחת את מילווקי בחוץ בזכות תרומה יפה של הרביעייה היל-היוורד-פייבורס-גובר. במילווקי יאניס עם 33 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 חטיפות.

אוקלהומה חוגגת על הלייקרס ורוברסון רושם שיא קריירה של 19 נקודות באחוזים כמעט מושלמים. ווסטברוק עזר לממוצע הטריפל דאבל שלו עם 17-18-17 למרות אחוזי רצפה. אנס קנטר חזר מפציעה והיה חלש.

מינסוטה חילצה ניצחון מול דאלאס בזכות ערב קליעה חלש במיוחד של המאבס (8-33 משלוש).
וויגינס היה גדול ברבע הראשון וסיים עם 27 נקודות. ההפרש נע בין 5 ל-11 נקודות לטובת הוולבס עד שברבע האחרון דאלאס השוותה וכבר חשבתי לעצמי here we go again. אלא שרבע אחרון גדול של טאונס (26 נקודות, 18 ריבאונדים) סידר ריצה נוספת שניצחה את המשחק.
סת' קרי עם שיא קריירה של 31 נקודות. יש לציין לטובה גם את רוביו שמסר 14 אסיסטים וסידר לפחות 3-4 לייאפים במסירות קווטרבק לאורך מגרש שלם.

מיאמי מנצחים את אטלנטה בזכות 17 שלשות שנכנסו ב-46%, בעוד שהם קלעו רק 36% מטווח של שתי נקודות. טיילר ג'ונסון תרם 23 מהספסל.

דנבר תפרה 129 נקודות מול הנטס למרות שיוקיץ' הסתבך בבעיית עבירות וקלע 2 נקודות בלבד.

ובמשחק המרכזי סאן אנטוניו ניצחה את הקליפרס.
כריס פול חזר והיה פושר. בלייק גריפין היה חושך במחצית הראשונה וגדול בשנייה. הפיק אנד רול שלו עם דאנדרה כאשר בלייק מוביל כדור, יצר דברים טובים לקליפרס.
בספרס יש לציין לטובה את דווין דדמון שהיה מאוד דומיננטי בצבע. כל שנה פופוביץ' שולף אס משום מקום והפעם זה דדמון שלדעתי יתפוס חלק יותר ויותר חשוב ככל שהעונה תתקדם.
 

billc

New member
אטלנטה שיחקה בלי הרכז שלה בגלל עונש מטומטם

פג תוקפו של הויזה שלו והוא היה צריך לחדש אותו
ולכן איחר קצת, טמבלים
 
למעלה