קאזינס ודיוויס: הניסוי שישפיע על עולם הכדורסל

rapgamer4ever

New member
קאזינס ודיוויס: הניסוי שישפיע על עולם הכדורסל

ה-NBA נשלטת כיום ע"י שחקני פרימטר יותר מאי פעם. רוב הקבוצות משחקות עם ביג מן אמיתי אחד. בעידן שבו ההגנה יכולה להעמיס צד אחד של הפארקט ולבוא לחצאי-דאבל טים, הריווח ההתקפי חשוב יותר ממשחק פוסט. הדוגמה הקלאסית היא הקליפרס שמשיגה רייטינג התקפי הרבה יותר טוב מהמצופה כשהיא פותחת עם איזה ליצן בעמדת סטרץ' 4, כאשר בלייק פצוע.
למעשה שחקני הפוסט הכי טובים בליגה (לופז, גאסול, בוגי) הגיעו למצב שהם זורקים 3-5 שלשות למשחק, שזה יותר מכמות הפוזשנים שהם מגיעים לעונשין.

מעט הביג מן הסופרסטארים שיש בליגה כמו דיוויס וקאזינס לא מצליחים להוביל את הקבוצות שלהם לפלייאוף כמו הסופרסטארים בעמדות החוץ (ווסטברוק, הארדן). לכן הפילוסופיה של ביג מן קלאסי אחד, שאינו דומיננטי במיוחד בהתקפה, מוכיחה את עצמה.

הטרייד של קאזינס לניו אורלינס הוא הרבה מעבר למי ניצח ומי הפסיד. הוא עשוי להשפיע על התפיסה של ג'נרל מנג'רים לגבי איך בונים קבוצה. למעשה לא יכולנו לבקש ניסוי מושלם יותר. שני הביג מן הכי טובים בליגה משחקים יחד. שניהם מסוגלים לשחק בפנים ובחוץ. לקלוע, לכדרר ולמסור. לנצח את השומר בזכות סייז או בזכות טכניקה.
על הנייר הציוות הזה אמור להצליח. דיוויס וקאזינס מספיק מגוונים כדי לפרוח זה לצד זה. עצם המחשבה שסטרץ' 4 כמו גלינארי או פטריק פטרסון יתמודדו מול המפלצות האלה היא מצחיקה.
מצד שני, בואו נראה את זה קורה. בואו נראה ששני הכישרונות האדירים האלה מצליחים לבוא לידי ביטוי זה לצד זה, מבלי שאף אחד נדחק הצידה או הופך למיידה שלשות חדגוני. במידה וזה יקרה, אני חושב שאפשר להגיע למסקנה שבכדורסל של היום אין מקום לשני ביג מן בהתקפה. הציוות של דיוויס וקאזינס הוא כל-כך טוב על הנייר, שאם הוא איכשהו יכשל אז כנראה ששום ציוות אחר של ביג מן לא יעבוד בעידן הכדורסל הנוכחי.

לכן אני אעקוב באדיקות אחר ניו אורלינס. ומה שאפספס אשלים מאליקו
 
שילוב מעניין ביותר

מעניין במיוחד לראות מה יהיה איתם עונה הבאה.
אם הם יביאו כמה קלעים שיקיפו אותם הם יכולים להתמודד על האליפות, הכל על הנייר כמובן.. נראה כבר עוד כמה ימים את הכימיה בינהם ספציפית.
 

billc

New member
הקטע שלברון הגיע למיאמי, לקח זמן להתחבר

שהגיע לקלבלנד לקח זמן להתחבר
אפילו שדוראנט הגיע לגולדן גם אפשר לומר שלקח ועדיין לוקח זמן ללמוד

השאלה, האם האופי של בוגי עם החוסר סבלנות מוחלט לתת זמן להצלחה
האם הוא ינסה לתת לזה לעבוד מספיק זמן,

"there are many ways to skin a cat"

אז לדעתי גם אם זה לא יצליח, זה לא בהכרח אומר שזה לא יעבוד "היום"
 
מסכים ומוסיף את העניין של המאמן

האם ג'נטרי בכלל מסוגל להוביל את שני הסופרסטארים האלו להישגים?
אם אני זוכר טוב השיא שלו זה גמר המערב עם פיניקס לא? או משהו כזה
 

rapgamer4ever

New member
ג'נטרי נחמד ובלב הקונצנזוס אבל לדעתי העבודה שלו בפליקנס

גרועה בינתיים. הקבוצה מאומנת ברמה נמוכה. שווה לציין שאף אחד לא סבל מכל-כך הרבה פציעות ושינויים בסגל אז אפשר להתייחס גם לנקודה הזאת.

ו-billc, כמובן שהצלחה לא חייבת להיות מיידית. העונה יהיו להם 25 משחקים שיכירו אחד את השני. בעונה הבאה הם יתחילו להישפט לפי התוצאות שלהם וכמובן בעונות שלאחר מכן.
 

fatnoam

Active member
לזה אני מסכים.

בכלליות לא רואים תביעת יד של מאמן במה שהפליקנס עושים.
&nbsp
באופן פרטני, לג׳נטרי היתה הזכות לאמן את סטיב נאש ולהיות מאמן ההתקפה בקבוצה אותה מוביל סטף קארי. כמה שאני רוצה לזקוף דברים לזכותו, אני בעיקר זוקף את הדברים לזכות מוחות הכדורסל המדהימים האלה.
&nbsp
&nbsp
 


שמתם לב לזה שקאזינס רק בן 26 ? באדי הילד בן 23 . אנתוני דייויס רק בן 23. מה שיפה בטרייד לדעתי זה שמדובר בשני ביג מנים שמשלימים אחד את השני. זה לא קורה בדרך כלל. זה מה שהופך את הטרייד הזה למרגש.

לקאזינס יש תדמית של שחקן הגנה לא טוב. אני חושב שאפשר "להאשים" לא מעט את העומס שהיה עליו בהתקפה. הוא לא חסר תועלת בהגנה כמו שנוטים לחשוב. גם העונה היו לו כמה וכמה מהלכים הגנתיים שניצחו לנו משחקים. אם בודקים אחוז הגנה, אז קאזינס עדיין נותן עונה של מינוס 2.2% מהשדה [הוביל את סקרמנטו העונה] - שחקנים קולעים עליו באחוז נמוך יותר מאשר האחוז העונתי שלהם. אני חושב שקאזינס הוא עדיין כוח משנה זריקות גם אם יש לו את המגרעות שלו בהגנה [מוותר על פוזשנים אחרי עבירות שלא מקבל בירידה איטית להגנה, וגם עבודה חלשה בפיק אנד רול שמייצרת זריקות פנויות]. ביקשתי לחפש נתונים הגנתיים של קאזינס, אז יצאתי עם זה:

במהלכי אייסוליישן - קולעים עליו רק ב-29% [סמול סמפל סייז, אבל שלישי הכי טוב בליגה בקרב שחקנים עם לפחות זריקה אחת עליהם במהלכי אייסו]. במהלכי פיק אנד רול - 44% הגנה [עשירי הכי גרוע בליגה בקרב שחקנים שזורקים עליהם לפחות 0.9 זריקות בפיק אנד רול], אבל חלק מזה נובע לדעתי מזה שסקרמנטו כבר שנים משחקת ללא גבוה איכותי לצדו, ובכלל, בעונה שעברה עמד על אותו אחוז הגנה כמו אנתוני דייויס, ולמרות הכל היה בין המצטיינים בפיק אנד רול הגנה. הוא מצטרף לקבוצת ניו אורלינס שמוביל אותה העונה אנתוני דייויס עם 28% אחוז הגנה [הכי נמוך בליגה]. במהלכי פוסט אפ - קולעים עליו ב-43% [אחוז נמוך בהשוואה לדייויס, אבל מה שמדאיג עם דייויס זה שקבוצות מרגישות שיכולות לשחק עליו בצבע - לוקחים עליו 2.1 זריקות בפוסט אפ - הכי הרבה בליגה!].

אני שוב חוזר לאחוז הגנה. עמרי כספי לא רק אחרון בסקרמנטו עם פלוס 8.5%, הוא גם שביעי הכי גרוע בליגה [מינימום 20 משחקים]. אני מאמין שבקבוצה יותר מאוזנת הגנתית ויותר מאוזנת התקפית כמו ניו אורלינס, אנחנו נראה גם שיפור הגנתי של קאזינס. יהיה לו קל לשמור יותר טוב בפיק אנד רול, הוא יקבל עזרה בהגנה מביג מן משנה זריקות כמו דייויס שלא היה לנו בסקרמנטו ומווינג מן הגנה כמו סולומון היל. עוד בדקתי את חלוקת הזריקות של קאזינס ודייויס בהתקפה, כדי לראות איך אפשר למקסם את התועלת שלנו מכל אחד:


ספוט-אפ ג'אמפ שאט:
קאזינס
- 19% מהזריקות שלו מגיעות בספוט-אפ והוא רביעי בליגה במס' הזריקות [4.5 למשחק] ורביעי בנק' [5.5 למשחק] ב-41% מהשדה. שיפר את המספרים ביחס לעונה שעברה. בעונה שעברה אחד המובילים בליגה בנק' במהלכי ספוט-אפ היה לא אחר מעמרי כספי [מקום שישה-עשר בליגה] כשהוא מקדים שמות כמו אריק גורדון, קליי תומפסון וקייל לאורי.

דייויס - 12% מהזריקות. 2.9 זריקות ו-3 נק' ב-41% מהשדה. לא חלק מהמשחק שלו וירד במספרים בהשוואה לעונה שעברה.

אייסוליישן:
קאזינס
- 15% מהזריקות שלו מגיעות במהלכי בידוד. אחוז גבוה מדי שמעיד על התלות של סקרמנטו בו. 3.3 זריקות בממוצע למשחק [תשיעי בליגה] ו-3.6 נק' [עשירי בליגה]. קולע רק ב-41%, אבל שיפר את האחוז משמעותית ביחס לעונה שעברה [32.5%].

דייויס - 10.5% מהזריקות. 2.3 זריקות למשחק [מקום שבעה-עשר בליגה] ו-2.6 נק' [מקום עשרים-ואחד בליגה]. קולע ב-46% לעומת 35% בעונה שעברה.

אלבו:

קאזינס
- מקבל 10.5 נגיעות באלבו בממוצע למשחק [מקום שני בליגה] ולוקח 1.7 זריקות [מקום שישי בליגה], אבל רק 18% מהזמן זה נגמר בנקודות [מקום אחרון בליגה בקרב השחקנים שלוקחים לפחות זריקה אחת!]. הנגיעות באלבו זה פי 3 מבעונה שעברה, למרות שכמות הזריקות כמעט לא עלתה. זה היה חלק מהניסיון של ייגר לשחק עם קאזינס כפיבוט, לכן הנתון קצת מטעה, קאזינס לא היה אמור לתקוף את הסל, אלא לשמש כפסיליטייטור לשחקנים שנעים מסביבו, וזה פשוט לא חלק מהמשחק שלו ולא נראה את זה קורה בניו אורלינס.

דייויס - 7 נגיעות בממוצע למשחק [רביעי בליגה]. לוקח 3.2 זריקות למשחק [מוביל את הליגה] ומסיים את זה ב-58% מהזמן בנקודות.

פוסט אפ -
קאזינס - 21% מהזריקות שלו מגיעות במהלכים עם הגב לסל. הוא קולע 5.5 נק' [מקום רביעי בליגה] וזורק 3.8 זריקות [מקום שביעי בליגה].

דייויס - 16% מהזריקות. קולע 4 נק' [מקום תשיעי בליגה] וזורק 3.2 זריקות [מקום ארבעה-עשר בליגה].

פיק אנד רול:
קאזינס - 15% מהזריקות. לוקח 3.4 זריקות מתוך הפיק אנד רול [מקום שמיני בליגה], אבל קולע רק ב-41.5% [מקום שלישי הכי גרוע בקרב שחקנים עם לפחות 2 זריקות בפיק אנד רול בממוצע למשחק].

דייויס - 24% [!] מהזריקות שלו. לוקח 5.6 זריקות [מוביל את הליגה], קולע 1.7 נק' יותר מהמקום השני שהוא קארל אנתוני טאונס, וקולע ב-51% [מקום אחד-עשר בליגה בקרב שחקנים עם לפחות 2 זריקות בפיק אנד רול בממוצע למשחק]. הוא ביסט בפיק אנד רול.

קראתי גם רעיון שאולי ניו אורלינס תנצל את קאזינס דרך פיק אנד רול בין גבוהים איתו ועם דייויס. כך תמשיך לנצל את הדומיננטיות של דייויס בפיק אנד רול, אבל תשמור את קאזינס מעורב בהתקפה, כמוסר. לא יודע אם אני רוצה את זה, אבל זה באמת רעיון מהפכני וחשיבה מחוץ לקופסה. אני חושב שיש דרכים אחרות, יותר קונבנציונליות, להפעיל את קאזינס גם אם הוא לא מעורב בפיק אנד רול. אני ממש לא דואג שהוא לא יקבל מספיק נגיעות, זה לא הולך לקרות. בכל אופן, אין לנו מספיק פוזשנים כדי להעריך כמה קאזינס יכול לעשות כזה דבר, אבל לפחות ממה שיש, כמוסר בפיק אנד רול הוא מייצר סלים ב-53% , שזה מקום שניים-עשר בליגה [מינימום 0.2 זריקות], ואם מסתכלים על ביג מנים בלבד אז רק בלייק גריפין ולוק אמבואמוטה רושמים אחוז יותר גבוה ממנו.

אז בשורה התחתונה, אני חושב שקאזינס מגיע לקבוצה שתעזור לו לשפר את המשחק שלו - פחות יעשה דברים בהתקפה שאני לא מבקש ממנו, זה יוריד ממנו עומס משמעותי שצבר בשנים האחרונות, וגם הגנתית הוא מתחזק בשאט בלוקר עם נוכחות לא רגילה בצבע. זה לא רק שילוב של שני הביג מנים הטובים בעולם [ובערך הכי טובים מאז שאקיל], זה שילוב של שני ביג מנים ורסטילים שמשלימים אחד את השני. אני נרגש ממה שמחכה לנו ושיש לנו אפשרות לחוות את זה בזמן-אמת כאוהדים של הקבוצה בזכות העובדה שעמרי כספי הוא חלק ממנה.


** אם כבר לא פורסם בכל מקום אז ג'ון קאליפרי שמח מהטרייד שאיחד את שני השחקנים שלו.
 

Ring Bearer

New member
מסכים ולא מסכים

נתחיל עם מה שאני לא מסכים: למרות שמדובר בצעד דרמטי, לא הייתי תולה בו את כול שיטת המשחק הקלאסית של שני ביג-מאן בהתקפה. הספרס תמיד ישחקו עם שני גבוהים. הקליפרס והגריזליז (עם זיבו) משחקים ומצליחים עם קו קדמי גבוה כבר שנים. בשנה שעברה OKC היו רחוקים משחק אחד מגמר הNBA עם אדאמס, איבאקה ודוראנט בסמול פורוורד, ושחקן שישי 2.10. גם השנה יש לך את דרק פייבורס, אמיר ג'ונסון ומילסאפ ב-4. גם טורונטו יתחילו לשחק עם שני גבוהים כשאיבקה ב4. כולם גבוהים שלא מורידים כדור לרצפה, בטח לא מובילים כדור כמו גרין בגולדן סטייט. אלו רק חלק מהקבוצות המובילות בליגה. אז סמול בול זו האופנה, וגבוהים מתאהבים בקו השלוש כי אף אחד לא מכחיש ששלשה ב-38% יעילה יותר מפוסט אפ של 55%. אבל כדורסל זה קצת יותר מורכב ולכן סנטרים וביג מנים הם כאן כדי להישאר.
&nbsp
אני כן מסכים (ונלהב), כי שני סופרסטארים בעמדות 4-5 זה דבר נדיר. כאמור, אולי לא ראינו דבר כזה מאז מגדלי התאומים של הספרס. (כריס וובר שיחק קצת עם ראשיד וואלאס בפיסטונס, וגם אנדרו ביינום עם גאסול זו לא אותה רמה). בכול אופן בספרס היו שני MVP אינטיליגנטים, בלי צוות מסייע יוצא דופן אבל עם הנהלה מבריקה, הוציאו מכול בחירת דראפט אול-סטאר ויצרו שושלת שמחזיקה כבר כמעט 20 שנה. האם זה יקרה גם כאן? עם הראש של בוגי ויכולות המנהיגות של גבה, אין סיכוי. אילו הם היו במזרח כבר השנה הם היו מועמדים לגמר הקונפרנס. במערב זה יהיה הישג מצידם אם בשנה הבאה יעברו סיבוב. מצד שני, כבר השנה הם יכולים להגיע לפלייאוף ולעשות בעיות לגולדן סטייט. אנחנו רק נרוויח. אז יהיה כיף.
 

Ring Bearer

New member
כן, וגם שכחתי את אמרה ושאקיל שאפילו נבחרו יחד לאולסטאר

שאק בפיניקס היה עוף מוזר במיוחד. בכול אופן ברוב המקרים בהם שיחקו שני גבוהים מהרמה הגבוהה ביותר אחד מהם כבר היה בדעיכה. זה כולל את דיבאץ עם וובר, וובר עם ראשיד, מורנינג עם שאקיל, שאקיל עם אמרה ואפילו רובינסון עם דאנקן. גם אם נחזור עוד אחורה נקבל עוד מאותו דבר, נגיד עם האקים ובארקלי (בהנחה שניתן לכנות אותו גבוה). למעשה צמד הגבוהים היחיד שאני יכול לחשוב עליו שנתן כול אחד 20 למשחק, זה וורת'י ועבדול-ג'באר. יכול להיות שגם פאריש ומקהייל נתנו עונה אחת או שתיים כאלה, וגם כאן קארים מצד אחד ופאריש מצד שני כבר היו בדעיכה.
&nbsp
ייתכן וזו הסיבה שהטרייד הזה כל כך מיוחד. מעולם לא היו בקבוצה אחת שני סופרסטרים בעמדות 4-5, בין 5 הגבוהים הטובים בליגה, כשהם בשיא אונם. זו הפעם הראשונה שקורה דבר כזה.
 

Cade Foster

New member
אני לא כל כך מתחבר לטקסט הזה

ניו אורלינס תהיה מעניינת, אבל אי אפשר לקרוא לזה באמת ניסוי שיכול לשנות את פני הכדורסל. הרי גם אם יצליח (ומה התקרה? כמה טובים שהם לא יהיו, הם לא ינצחו את גולדן סטייט בסדרה, וספק גדול מאוד אם הם מסוגלים כרגע להתברג בטופ 4 במערב), זה לא שקבוצה אחרת תוכל לחזור על הניסוי הזה ולצפות לאותה ההצלחה פשוט כי... אין צמד ביגמנים טוב יותר (או קרוב לכך) בנמצא. גם אין כזה באופק. טאונס/אמביד אולי יכולים להגיע ללבל הזה, אבל אני לא רואה איזה 4 אפשר לצוות להם (פורזינגיס לא ברמה של דייויס וגם לא יהיה), מה גם שהסיבה שמראש זכינו בכלל לאפשרות הזו היא הניהול הליצני בסקרמנטו וזה לא משהו שאפשר לצפות לו מכל 29 הקבוצות האחרות.
&nbsp
בקיצור זה יהיה חד פעמי ולא מגמה, לפחות כל עוד יש בליגה הרבה יותר גארדים טובים מאשר ביגמנים טובים.
 
קואץ' ניק נותן את דעתו

התיאוריה שלו בהתחלה על הלייקרס למה קרה השינוי הזה מעניינת

 

fatnoam

Active member
פייר, אני לא מסכים

גם אם הקבוצה הזו של שני תאומי המגדל תצליח להיות קונטנדרית רלוונטית, אני לא חושב שזה ישנה את המשחק יותר מדי. כי זה הרי מקרה פרטי ברור שלא מעיד על הכלל. שני גבוהים כאלה טובים ודומיננטים באותה חמישיה זהו הרי יוצא מהכלל.
&nbsp
עכשיו, ברור שהם MatchUp Nightmare, אבל גם מילווקי עם רכז בגובה 2.08 הם MatchUp nightmare. האם אנחנו רואים את כל הקבוצות עוברות לשחק עם רכזים גדולים? לא ממש. מתמודדים עם זה פשוט.
&nbsp
הליגה הזו משופעת באתלטים מיוחדים ומוכשרים, כמעט לכל קבוצה יש איזה devastating move שהיא יכולה ליישם, או איזה חור שלקבוצה השניה קשה להתמודד איתו, אבל עובדה שמתמודדים.
&nbsp
אני לא חושב שבעקבות הביגבול שהפליקנס ישחקו מעכשיו נראה שינוי בליגה. יכול להיות, שאם הם יצליחו למתוח ממש את גולדן סטייט בסיבוב הראשון, אז קבוצות מסוימות ינסו לשחק ביג על הרכב המוות של גולדן סטייט, אבל היכולת שלהם להצליח לעשות את זה היא רדודה משהו, כי אין מה לעשות שלאף קבוצה אחרת לא יהיו גבוהים בלבל אוף סקיל של שני אלה.
 
נצל"ש - הערב מסיבת העיתונאים שתציג את קאזינס, כספי בפליקנס!

אם אני סופר נכון, אז היום ב-18:30 [שעון ישראל], בעוד שעה וחצי בלבד, שידור ישיר באתר הפליקנס, מסיבת העיתונאים שבה יציגו את קאזינס וכספי. אני חושב שאני רק מתחיל לעכל את זה שכספי הוא אולי חלק קטן בטרייד, אבל עדיין חלק מטרייד שמדברים עליו כבר כמה ימים בכל העולם. זה הולך להיות פרס קונפרנס שמזכיר בסיקור שלו את גמר הליגה.

טום בנסון, הבעלים בן ה-89 של הפליקנס [שכבר הביא אליפות לניו אורלינס סיינטס מה-NFL לפני 7 שנים], הוציא הודעה רישמית בו הוא אומר: "Could not be more excited to add DeMarcus Cousins and Omri Casspi to the Pelicans". אני קרתני וטוב לי עם זה, אבל כספי הוא חלק מטרייד גדול ולא שוכחים לציין אותו. עונה מוזרה ללא ספק של עמרי. מי היה מאמין שיחפש את השלשה הראשונה שלו ב-2017 בסוף חודש פברואר. מי היה מאמין ש-25 משחקים לסיום העונה ירשום רק 22 משחקים שבהם שותף. מי היה מאמין שסקרמנטו שלו תהיה רק משחק וחצי מהמקום השמיני בפלייאוף ועמרי לא יהיה חלק מהקבוצה, וגם קאזינס לא.

שון קאנינגהאם ['ABC10'] מדווח שהפליקנס שלחו לסקרמנטו את המאמן ג'נטרי ואת הג'נרל מנג'ר דמפס במטוס הפרטי של הבעלים בנסון, כדי להביא את קאזינס וכספי. באדי הילד נחת בטיסה מסחרית. הדרומיים יודעים לעשות כבוד.

ג'ואל מיירס עם ריאיון ראשון של קאזינס וכספי עת נחיתתם בניו אורלינס, והשאלה הראשונה מופנית ל...כספי. עמרי נשאל גם על הפציעה ואומר שהוא מכין את עצמו למשחק ביום חמישי, שזה טוב. קאזינס נשאל בין היתר על הנסיעה שלו לישראל. עבור קאזינס זו סוג של חזרה הביתה - גדל במוביל, אלבמה, מרחק כשעתיים נסיעה כניו-אורלינס, וכילד נהג לבקר בניו אורלינס. הוא מצפה לראות משפחה וחברי ילדות מגיעים למשחקים, דבר שעד היום לא התאפשר כששיחק בקליפורניה. כספי נשאל על הרול שלו בקבוצה, והוא מזכיר את סגנון המשחק של ג'ורג' קארל בעונה שעברה. חיכיתי לראות איזה הבעה תהיה לקאזינס...קאם אן עמרי! אתה צריך לדעת יותר טוב מזה! אבל פסדר, התחלה חדשה לכולנו, בואו נשכח מה שהיה בסקרמנטו כאילו היה מדובר בחלום רע.

וכאן זה תמונות ראשונות לאחר הירידה מהמטוס. זה דבר גדול שהמאמן נשלח להביא אותם. יצא להם לשבת כמה שעות, לדבר ולהיכנס לעניינים. אני מאוד מכבד את ג'נטרי ונרגש לראות איך דברים יעבדו תחתיו, אבל ממה שאני קורא - מעמדו לא יציב.

עוד כמה דברים שמסביב:
** אראש מרקזי ['ESPN'] מדווח שמג'יק ג'ונסון לא היה מעורב בשיחות של הלייקרס על קאזינס. אומר שרק קיבל את המידע על כישלון השיחות מהקבוצה לאחר הטרייד. עוד לגבי הלייקרס, סם אמיק ['USA TODAY'] מדווח שהטרייד על קאזינס היה הניסיון האחרון של ג'ים באס ומיטש קופצ'ק להציל את המשרה שלהם. ג'ים מאוד רצה אותו. מיטש עשה את הדיבורים. כדאי לציין שיצאו דיווחים לפיהם דיבאץ התבטא לגבי הציוצים של ווז'נארובסקי [הראשון שאמר שהלייקרס היו בשיחות על קאזינס] וקרא להם "שטויות". נדמה שדיבאץ משקר והלייקרס אכן היו קרובים להביא את קאזינס. כנראה מה שהפיל את העסקה זו ההודעה של מחנה קאזינס, שחיפשו דרך לטרפד את הטרייד ולהשאיר את קאזינס בסקרמנטו [תמריץ ששווה 30 מיליון דולר יותר בהארכת חוזה], שאמרו שקאזינס לא יחתום על הארכת חוזה בקבוצתו החדשה. ולכן הלייקרס היססו לכלול גם את ברנדון אינגרם בלי התחייבות שקאזינס יחתום, והעסקה כשלה.

לגבי הלייקרס נכתב עוד דבר מעניין שלא מדברים עליו כמעט - לא היה נציג במשחק ה'אול סטאר' לראשונה מאז 1996. בשנה הבאה הם מארחים את הסוף-שבוע. לג'יני באס היה חשש כבד שהקבוצה לא נבנית טוב עם קופצ'ק וג'ים שמתקשים לגייס שמות גדולים, ולכן נתנו את ההזדמנות למג'יק "לרכז" שוב את הקבוצה.

** כפי שכבר הוזכר, לו וויליאמס יעבור ליוסטון. הלייקרס יקבלו את קורי ברואר, שמחזיק בחוזה מובטח לעונה הבאה [7.6 מיליון דולר] ובחירת סיבוב ראשון לא מוגנת בדראפט הקרוב. טרייד טוב ללייקרס שמשקף את הערך הגדול שבנה וויליאמס העונה, אבל תורם לזה גם שהוא נמצא תחת שליטת הקבוצה בעונה הבאה תמורת 7 מיליון דולר בלבד, ומגיע עם 'זכויות בירד' שיאפשרו ליוסטון להשאיר אותו גם לאחר מכן. יוסטון עשו את החישוב שלהם: הדראפט מלא בטאלנט השנה, אבל אתה בוחר שחקן בין בחירות 20 ל-30 ומחכה לפחות עונה או יותר עד שיהפוך לשחקן רוטציה. בינתיים יש לך אפשרות להתחזק ארגיובלי בסקורר הכי טוב העונה מהספסל ובמשבצת שאתה צריך. לא יודע אם הייתי מגזים אם הייתי אומר שהטרייד הוא הכי טוב של קבוצה העונה - מייק מלון אמר שהוא לא מאמין במכירת חיסול בשביל המקום השמיני. לכן קאזינס זה שם יותר גדול שמשדרג את הפליקנס, אבל הכי הרבה שניו אורלינס תעשה זה מקום שמיני. ליוסטון עם הטרייד יש סיכוי ללכת רחוק יותר, זה משפר משמעותית קבוצה שכבר נראית כמו קונטנדרית.

לו וויליאמס כנראה לא יספיק לעבור בדיקות רפואיות בזמן כדי לשחק נגד ניו אורלינס ביום חמישי, אז לפחות התזמון של הטרייד טוב לנו.
 
השידור יחל ב-18:00

השעה שנקבעה היא 18:30, אבל זה נראה שלפחות השידור המקדים יחל חצי שעה קודם. כדי לצפות במסיבת העיתונאים יש להיכנס לקישור הזה - pelicans.com/live , ולבצע הרשמה מהירה [שם פרטי, משפחה, דוא"ל ומיקוד - ניתן לזייף את הפרטים, אין צורך באימות].
 
למעלה