שרשור אולסטאר וויקנד

Ring Bearer

New member
יש משהו ממש מכוער במה שנהיה ממשחק האול-סטאר

תביטו במשחק האול-סטאר של 2001. המזרח קלע 2 נק' ב-5 הדקות הראשונות. החסימות שרואים שם מרשימות הרבה יותר מדאנקים על סל פתוח. עד לא מזמן שחקנים לקחו כול משחק ברצינות. משחק האול-סטאר הייתה במה לשלוח מסר, שכדורסל זה תמיד שואו ותמיד תחרות. לעומתם השחקנים של היום ממש יוצאים לחופשה ועושים מעצמם צחוק. והעניין הוא שזה לא מצחיק לראות את לברון ג'יימס רוקד הורה בזמן שסטף קרי תופר עליו שלשה. זה פשוט אידיוטי.
&nbsp
אף אחד לא מצפה למשחק פלייאוף קשוח, אבל מצד שני שחקנים מקצועניים ותחרותיים אמורים לרצות לנצח. אם אתם שואלים אותי, הדמות שהכי השפיעה על המגמה הרעה הזו היא שאקיל אוניל, שתמיד היה קצת ליצן וקצת עצלן. אני מקווה שיבואו שחקנים שיחזירו את התחרותיות למשחק הזה, כי הזלזול שרואים בו הוא במידה מסוימת זלזול במשחק הכדורסל.
&nbsp
אול סטאר 2001
https://www.youtube.com/watch?v=rKPRIjTdCPc
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גם דברים כאלה לא תראה באולסטאר יותר

אני דווקא חושב שזה התחיל בעידן לברון
להזכיר לך מה קרה במשחק האולסטאר בין הרוקיז לשחקני השנה השניה כשלברון, כרמלו,וויד וכל השאר היו רוקיז?
&nbsp

 

Ring Bearer

New member
השדר אמר את הכול

"המשחק נהיה רציני ועכשיו כולם רוצים לנצח. בארקלי מודיע לפיפן שאם הוא יפגוש אותו בגמר, זה מה שהוא יקבל."
&nbsp
יכול להיות שאתה צודק לגבי הדמות המרכזית שגרמה לשינוי הזה. אני פשוט זוכר את אול-סטאר 2004 או 2006 בו שאקיל התחיל להעביר בין הרגליים ולזרוק לעצמו האלי-הופים במקום זריקות עונשין. מצד שני גם במשחקים האלה הרבע הרביעי היה בדרך כלל די רציני. מה שראיתי היום לעומת זאת היה ממש מבייש.
 

picki23

New member
פאקינג שיט דמרקוס קאזינס עובר לניו אורלינס פליקנס!!!!!!!!!!!

סקרמנטו מקבלת:
באדי הילד
טייריק אוונס
לנגסטון גאלווי
בחירת סיבוב ראשון של הפליקנס

ניו אורלינס מקבלת :
דמרקוס קאזינס

והיא לא וויתרה על הגבה!!!!!!!!!!

אני לא מאמין, זה אחד הדברים הכי מפחידים ששמעתי עליהם אי פעם. בוגי קאזינס ואנתוני דייוויס בהרכב פותח אחד??? זה הזוי!! טוב שלא מביאים את ראסל ווסטברוק ויש לנו מתחרה חדשה על אליפות ה NBA!

http://bleacherreport.com/articles/...umors-kings-shopping-star-pelicans-interested
 
המשחק הזה הפך להיות כל כך מיותר

אשכרה ההילייט הכי גדול מהמשחק זה המסירה של דוראנט לווסטברוק.. פףףףף
 
משחק הסלבז 2017 - בלו אאוט במחצית

נקה אוגוומיקה מהלוס אנג'לס ספארקס [WNBA], ה-MVP של 2016, הצטרפה ברגע האחרון כשחקנית. הצטרף גם דיג'יי קאלד [בן להורים מרמאללה] בתור עוזר מאמן של המזרח. הנה תקציר מורחב. וזה תקציר של Chris Smoove. והצגת השחקנים - כאן.

רומיאו מילר [מערב] הראה כדורסל, יש לו דריבל, אבל סייז נמוך מדי ויצאו לו כמה אירבולים במשחק. מסתבר ששיחק כדורסל בתיכונים והיה אחד השמות הגדולים. ג'ייסון ויליאמס [מזרח] לא הורגש כמעט, אבל שיחזר את האסיסט המפורסם. בצד השני בארון דייויס [מערב] הוביל כדור, אבל גם הוא לא השפיע על התוצאה. המוביל ברבע הראשון היה ברנדון ארמסטרונג [מזרח], אושיית ה'יוטיוב' שידוע כחקיין של שחקני NBA. יש לו עבר ב-NBA כשחקן של ברוקלין נטס לפני 15 שנה.

9:34 לסיום המחצית, אוסקר שמידט עם זריקה ראשונה במשחק, וזה כמובן נכנס. זריקה נקייה מחצי מרחק. מגניב לראות אותו. לא נגע בכדור 14 שנה! קיבל את האסיסט מרייצ'ל דמיטה, שמסתבר שיש לה עבר בכדורסל מכללות, והיה לה משחק לא רע עם סלים וקליעות מהעונשין.

יאניס אנטטקומבו, ה'גריק פריק', ענה על כמה שאלות במהלך פסק-זמן. לבש חולצה עם הכיתוב - 'הפריק המרוקאי' [בתמונה המצורפת] כרפרנס לבעלים של המילוואקי באקס מארק לסרי, יליד מרוקו, שהשתתף במשחק הסלבז. גם ללסרי יש עבר של כדורסל מכללות. עכשיו ליאניס יש לא רק את התמיכה של העדה היוונית בישראל, גם של העדה המרוקאית. במחצית זה היה 23-39 למזרח. ווין באטלר [מזרח] עם 12 נק' [6 מ-8 מהשדה] ו-7 ריב'. רומיאו מילר [מערב] עם 11 נק' [5 מ-11 מהשדה] ו-4 ריב'.

התקפה ראשונה של החצי השני, רומיאו מילר עם אירבול מהשלוש, וכולם נעצרים ל'אתגר הבובות', ל-20 שניות תוך כדי ששעון המשחק ממשיך לרדת. #אוקוורד #אמברסינג

9:47 לסיום, אוסקר שמידט עם סל שני במשחק, שוב מחצי מרחק, בתוך הטראפיק.

1:40 לסיום, ההיילייט של המשחק - הכניסו להתקפה אחת ילד בשם ג'רייס רוברטסון, סופר פן של הניו אורלינס סיינטס [פוטבול], בן ה-14, שסובל מבעיה רפואית נדירה. עם האנקל ברייקר על וין באטלר, ה-MVP של המשחק בעונה שעברה, סיים את זה בסל. אחר כך וין באטלר רצה לתת לו לזרוק מהעונשין במקומו, ג'רייס נכנס למגרש, הכין את עצמו, אבל ויתר על הזריקה בשניה האחרונה כי לא רצה לזרוק בשביל הקבוצה היריבה.

בסיום זה ניצחון של המזרח בתוצאה 59-88. ברנדון ארמסטרונג נבחר ל-MVP עם 16 נק' [13-6 מהשדה] ו-15 ריב'.

המשחק לא היה תחרותי, אמרתי מראש אף-על-פי שטעיתי בקבוצה המנצחת, אבל השנה קיבלנו כמות לא קטנה של היילייטים. מהבחינה הזאת המשחק היה מוצלח. בשנה הבאה - בלוס אנג'לס.
 
התמונה המצורפת שלא צורפה



 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חלק יחשבו שזה מצחיק ומשעשע

בעיני זה טיפשי לחלוטין ומעיד על כמה האולסטאר הפך לבדיחה

 

DRORIKO8

New member
אירוע מביך כרגיל

מארדי גרא של לקקנות וחיוכים זחוחים, הספיק לי רק לראות את הכתבה כדי להיזכר למה אני לא רואה את זה. שיא השפל היה המפגש עם רונאליניו, לברון ודוראנט התחבקו איתו כאילו הוא באדי שלהם מהבלוק,הם כאלה מפלצות של יח"צ שזה משהו
 
למעלה