וושינגטון וויזארדס- מועמדת לגמר מזרח?

rapgamer4ever

New member
וושינגטון וויזארדס- מועמדת לגמר מזרח?

הוויזארדס יוצאים לפגרת האולסטאר במומנטום מצוין. הם במקום השלישי במזרח, ניצחו 15 מ-17 המשחקים האחרונים כאשר שני ההפסדים שלהם הגיעו בהארכה ועל הבאזר. אכתוב פה בקצרה על העונה של וושינגטון:

ג'ון וול- זו העונה הטובה בקריירה שלו. career high בנקודות (22.8), אסיסטים (10.6) ואחוזי קליעה (54% TS%). הוא שיפר את הקליעה שלו מחצי מרחק והיה אחראי על אינספור מהלכי קלאץ' גדולים לאורך העונה.

בראדלי ביל- בשלב הראשון הוא מצליח להישאר בריא. בשלב השני הוא באמת מעורב יותר במשחק, שינה את התפלגות הזריקות שלו מהרבה לונג 2 ליותר שלשות וכניסות לסל. אחוזי הקליעה שלו השתפרו מכל הטווחים וסופסוף הוא ביצע את קפיצת המדרגה לה כולם חיכו: 22 נקודות למשחק, עזרה בהובלת כדור וסיידקיק ראוי לוול.

אוטו פורטר- סיפור הצלחה מהיותר שקטים העונה. שחקן 3&D אולטימטיבי שמוביל את הליגה באחוזים ל-3, עוזר בריבאונד ושומר על הכוכב של היריבה. הוא מזכיר לי את קראודר בתרומה השקטה שלו לקבוצה. פורטר לא חזק כמו קראודר אבל הוא גם מסוגל לתת דקות בעמדה 4 בזכות האורך שלו (מוטת ידיים של 1'7).

מרקיף מוריס- שחקן שהיה אנדראצ'יבר משחק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו כרגע. מתחילת 2017 הוא קולע 18 למשחק, מוסיף 8 ריבאונדים וקבלת ההחלטות שלו משופרת. הוא בוחר מתי לקחת שומר נמוך לפוסט, מתי לזרוק שלשות וכל עוד הוא ישמור את אחוזי השלשות שלו ב-high thirties זה יקל על כולם להגיע לזריקות נוחות.

מרצ'ין גורטאט- אנחנו כבר מכירים אותו מצוין אבל גם לו מגיע קרדיט. הפיק אנד רול שלו עם וול הוא הלחם והחמאה של התקפת הוויזארדס. יש לו ידיים טובות, סיומת נהדרת באיזור הטבעת והוא מספיק סולידי בהגנה ובריבאונד כדי להשלים בצורה טובה את יתר שחקני החמישייה.

ה-יתרון של חמישיית הוויזארדס לטעמי היא שאין לה חסרונות בולטים. אין אף חור בהגנה. הם לא מסתמכים יותר מדי על אף אלמנט. יש להם כדרור, קליעה, סייז ואתלטיות. הם מספיק מגוונים כדי לא להיות לגמרי צפויים.

נקודת האכילס של וושינגטון היא הספסל. מעט מאוד שחקנים פרודקטיביים. יאן מהינמי חזר מפציעה ויוכל לתרום משהו בהמשך אבל חוץ ממנו קשה למצוא נקודת אור. אולי כדאי לוויזארדס להתחזק בשחקן כנף סולידי לקראת הדדליין.

החדשות הטובות הן שוושינגטון בנויה בצורה טובה לפלייאוף. לא סתם הם הפתיעו לטובה בריצות פלייאוף קודמות. החמישיות משחקות הרבה דקות בפלייאוף וזה לטובת הקבוצות היותר קצרות ואיכותיות. הם לא מסתמכים על שריקות כמו טורונטו או על לנצח את היריבה בהאסל כמו בוסטון.
עם כמה שוול קריטי להתקפה שלהם, ביל הוא אופציה שנייה טובה וזה גם משהו שקבוצות כמו בוסטון או אינדיאנה לא יכולות לומר.

ריצת הפלייאוף של וושינגטון תהיה תלויה מאוד ב-standings. כרגע הם ממוקמים נהדר, עם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון ומפגש פוטנציאלי מול בוסטון בסיבוב השני. הכי חשוב זה לא לפגוש את קליבלנד בדרך לגמר אבל גם טורונטו נראית יותר מפחידה עם איבאקה. לשם כך וושינגטון תצטרך להמשיך לנצח בקצב של 50+ ניצחונות ולקוות שבוסטון לא תנצח יותר מדי ותתפוס את המקום הראשון, וגם לא תיכנס למשבר משמעותי שיוריד אותה למקום 4-5.
 

88nothing

Active member
לדעתי עם טרייד טוב הם יכולים אפילו ללכת רחוק יותר

נניח משהו כזה:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=hx8ygb2 

וואשינגטון: מקבלים את לואי וויליאמס ומרכוס מוריס
נותנים: מהימי ו2 בחירות סיבוב 1 ב2017 ו2019

למה זה טוב להם:
1.איחוד אחים, זה תמיד משמח.
2.לואי וויליאמס יתן להם עוד סקורר מהספסל, כזה שיכול לשנות משחקים.
3.החוזה על מהימי לא משהוא בכלל ונפטרים ממנו.
4.וול, ביל וכנראה פורטר(אופציית קבוצה) חתומים ליותר מ3 שנים, ככה שהבחירות לא יהיו גבוהות במיוחד.

לייקרס:
מקבלים: אנדרה דרמונד, ובחירת 2017 של וושינגטון
נותנים: אינגרם, לאנס ג'וניאור, לואי וויליאמס וקלדרון.

למה זה טוב לליקרס:
1. דרמונד חתום ל5 שנים על סכום שעם התקרה החדשה יראה לא גבוה בכלל.
2.ירדו בכמות הניצחונות העונה, מה שמשפר את הסיכוי שלהם לשמור על הבחירה שלהם, שעברה לפילי(מוגנת טופ 3)
3.מקבלים עוד בחירה בדראפט עמוק וטוב.

דטרויט:
מקבלים: אינגרם, ננס ג'ר, מהימי וקלדרון+ בחירת סיבוב 1 של וושינגטון ב2019.
נותנים: מרקוס מוריד ודרמונד.

למה זה טוב לדדרויט:
1. ואן גאנדי מחפש טרייד על דרמונד, יותר מאינרם(פוטנציאל סופרסטאר), ננס ג'וניור ובחירת סיבוב 1 יהיה קשה מאוד להשיג.
2.פותח יותר מקום לטובאיוס האריס ורג'י ג'קסון להוביל.
3.מהימי שחקן לא רע בכלל שבתקרה החדשה החוזה שלו יכול להראות סביר.
4.קליבלנד רוצה את קלדרון, שישלמו...
 

picki23

New member
לייקרס לא לוקחים

לייקרס ישלחו את אינגרם רק בעבור פרנצ'ייז פלייר.

אני מניח שהם גם ישאירו את נאנס כדי לראות מי יותר טוב בלונג ראן.

אנדרה דראמונד הוא שחקן טוב ומשפיע בדרכו אבל הוא עדיין לא נמנהבתור פראנצ'ייז פלייר.
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שבמרכז הטרייד עומדות הלייקרס ודטרויט

לו וויליאמס לוושינגטון זה רעיון טוב אבל מבחינת הוויזארדס אני לא רואה צורך לקחת חלק במגה-דיל הזה. בכל אופן הצד שלהם לדעתי מפסיד, הם לא יכולים לוותר על שתי בחירות סיבוב ראשון כדי להרוויח שחקן שישי.

הצד של הלייקרס ודטרויט תלוי בעיקר בהערכה לגבי העתיד של אינגרם. יש היגיון מצד שני הצדדים אבל בסופו של דבר הלייקרס צריכים להאמין שאינגרם לא יהפוך לכוכב משמעותי, ודטרויט צריכים להאמין שכן.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני חושב שגמר המזרח פתוח השנה

ז"א קליבלנד תהיה שם אבל זהות היריבה פתוחה לגמרי (כמובן בהנחה שלא יפגשו את קליבלנד לפני)
היחידות שדי יפתיע אותי אם הן יגיעו לגמר המזרח יהיו ההוקס והפיסטונס (בהנחה שהם יהיו בפלייאוף) חוץ מהן, הכל אפשרי...כן, אפילו הבולס ואני יודע שאני משוחד.
וושינגטון נראים נהדר, בראדלי ביל סוף סוף הפך למה שמצפים ממנו להיות, וול מנהיג אמיתי ושחקן שלדעתי לא מקבל מספיק קרדיט ותשומת לב בגלל שמה לעשות, ווסטברוק והארדן מפלצות ויש גם איזה קרי אחד בסביבה?
שים לב לסטטיסטיקת הנקודות שלהם, מדורגים שלישי בליגה באחוזים השדה, חמישי באחוזים מהשלוש, חמישי בממוצע נקודות למשחק.
ההתקפה שלהם מהטובות בליגה ומה שיכות להפיל אותם בפלייאוף זאת ההגנה ובעיקר מלחמה על הריבאונד שבזה הם מהגרועים בליגה ומסתמכים בעיקר על גורטאט שעושה עבודה נהדרת אבל לבד הוא לא יספיק מול קבוצות כמו בוסטון וטורונטו.
&nbsp
בוסטון וטורונטו כנראה קצת יותר טובות ואחת מהן אמורה להיות בגמר המזרח אבל כפי שציינתי בהתחלה, זאת לא תהיה הפתעה גדולה מידי בעיניי אם קבוצה אחרת תהיה שם, בטח לא אם זאת תהיה וושינגטון.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה