משחק העונה #2 גולדן נגד קליבלנד

billc

New member
משחק העונה #2 גולדן נגד קליבלנד

קליבלנד ניצחה את ה4 המשחקים האחרונים בניהם, היא הוסיפה קלעי מעולה קרובר שהפציץ במשחק האחרון

משחק סופר חשוב למורל של גולדן
 

rkoron

New member
מרגיש לי כמו בלו אאוט של גולדן

לדעתי נראה פה התפוצצות של הווריורס.
 

billc

New member
אני לא כלכך בטוח, לדעתי עם קרובר יכול להיות שמאזן הכוחות

במידל איסט משתנה
 
חייב להבין לאיזה מידל איסט התכוונת...


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
חתיכת בלואו אאוט!

מה קרה שם?
גולדן באו יותר נחושים או שהקאבס סתם שיחקו בניוטראל?
הרי ברור שזה לא הפער האמיתי בין הקבוצות
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יש דיבור על זה שהקאבס יושיבו את לברון, קיירי ולאב

בינתיים אין לזה שום אישור אז כנראה שזה לא באמת יקרה
&nbsp
בכל מקרה, יש לי תחושה שהמשחק הזה יהיה הרבה פחות אינטנסיבי מהמפגש הראשון בין הקבוצות.
 

billc

New member
איזה כדורסל יפיפה של גולדן לקראת סוף המחצית הראשונה

 

י ו א ב

New member
סיריאסלי? 35 הפרש?

מה, קליבלנד באו לנוח, או שגולדן היו עד כדי כך מצויינים?
כי אם זאת האפשרות השנייה, לקליבלנד יש עבודה לקראת הפלייאוף...
&nbsp
 

fatnoam

Active member
שני הסנט שלי על המשחק

1. גולדן פתחה מאוד חזק ורואים שזה היה חשוב לה. במשחק בקליבלנד היו הרבה בידודים של דוראנט, כאן כמעט ולא היו בכלל. רואים שהם באו במטרה לנצח את קליבלנד תוך כדי הכתבת הקצב והשיטה של גולדן. מצד שני - הבדלים כאלה הם נפוצים בין משחקי בית לחוץ, כאשר בבית יותר נוח לך לבוא ולשחק את המשחק שלך, ובחוץ לא, ואז נופלים לאייסוליישנס.
&nbsp
2. גולדן עשו הרבה דאבל אפ על קיירי אחרי הפיק אנד רול, והוא לא ממש ידע להתמודד עם זה. הם גם לא פחדו להחליף שחקנים על לברון. כשזה האט את המשחק והתחיל באחד על אחד שלו, תמיד מישהו בא לעזרה, אם זה קליי וסטף בלהציק בכדרור (וגם סטף חטף פעם אחת) או דוראנט ודריימונד באו לעזור בקונטסט לסל. גולדן לא התאמצו במיוחד לשמור על תומפסון, לאב ושאמפרט שלא עשו יותר מדי נזק (משחק טוב של שאמפ אגב). זה גרם ללברון ולקיירי כמעט ולא לקלוע בחצי הראשון.
&nbsp
3. לברון התקשה מאוד, אבל הוא הגיב כמו גבר וניסה להגיע לקו, ואכן ביקר שם 9 פעמים בחצי הראשון. מצד שני, ההתעקשות שלו להגיע למצב קליעה יעיל הביא לאיבודים שהביאו לגולדן מספר נקודות - אבל בעיקר ביטחון. שיש לך ביטחון בהגנה, הסט גיים בהתקפה רץ יותר חלק.
&nbsp
4. קליבלנד עשו עבודה ממש רעה ביציאה מהחסימות, מה שהשאיר את קליי וסטף ודוראנט פנויים לשלשות. זה קרה שוב ושוב ושוב. זה ממש הפתיע אותי. הקאבס כקבוצה עשו עבודה נוראית בחילופים ובעזרות, ובכלל לא הגנו על קו השלוש.
&nbsp
5. מה שניצח לקאבס את המשחק הראשון, היה לדעתי הלחץ על סטף. שאמפרט גם דיבר על זה לפני המשחק. מי שהיה אחראי לרוב הלחץ הוא ליגינס - שהפעם כמעט ולא ראה דקות. לעלות עם שאמפרט בחמישיה זה לא רע, אבל הייתי מעדיף את ליגינס שיעצור את סטף, שפשוט חגג בחצי הראשון עם שלשות ואסיסטים (10 אסיסטים בחצי הראשון). חבל שהקאבס נטשו את זה, משחק טוב של סטף באולם הביתי של גולדן הפך את המשחק ל-Non Contest אמיתי.
לזכותו של לו אני אגיד, שההחלטה ללכת עם קורבר בחמישיה בפיגור אחרי החצי היתה טובה, כי הם היו צריכים לקלוע הרבה כדי לחזור למשחק וקשה לעשות זאת עם ליגינס בחמישיה. That said, עדיין מוזר שהוא בחר לא ללכת עם טקטיקה שעבדה כל כך טוב במשחק הקודם.
&nbsp
6. אין לקאבס רכז מחליף, וזה בעייתי מאוד. בנקודה מסויימת שקיירי נח, לברון ריכז. מהצד השני, גולדן שיחקו עם סטף, ליוינגסטון, גרין ודוראנט - כולם מובילי כדור, חלקם טובים מאוד אפילו. ראו את העומס שזה מפעיל על לברון, לעומת אצל גולדן שכל פעם מישהו אחר התחיל את ההתקפה. זה גם מקשה על ההגנה של הקאבס להסתדר, שכל פעם השחקן שאתה שומר עליו מגלם תפקיד אחר בהתקפה.
&nbsp
7. המשחק הזה המחיש כמה המשחק הראשון היה ״פוקס״. סה״כ גולדן ניצחה כאן מבלי שקליי מתפוצץ עם 60, בלי שסטף קולע 13 שלשות ובלי שדוראנט מחסל באחד על אחד את כל ההגנה של הקאבס. הטריפל דאבל של דריימונד היה כמעט ולא מורגש. מצד שני, במשחק הראשון בקליבלנד, ג׳פרסון עם הגנה מעולה ושני דאנקים של מומנטום, קיירי עם 30 וסל מנצח, לאב עם נוכחות בהגנה ובהתקפה, ולברון בביסט מוד. לי זה נראה כאילו הקאבס צריכים את הרמה הכי גבוהה של כל שחקן כדי לנצח בנקודה את גולדן בבית, עם טעויות שיפוט, בעוד שגולדן צריכים עוד יום במשרד של כל הקבוצה בשביל לנצח את הקאבס ב-30. החיסרון של סמית׳ כמובן משפיע על זה, העובדה שגולדן נחו וקליבלנד פחות משפיעה על זה, זה שקווין לאב לא חזר לחצי השני בטח השפיע, אבל עדיין - ניכר שבקאבס צריכים עוד כלים כדי להתמודד עם גולדן אם וכאשר בגמר.
 

rapgamer4ever

New member
סעיף 4 הוא הכי מהותי

ברגע שאתה מגיע למשחק high profile מול הווריורס ואפילו לא מתאמץ בהגנה, אין לך מה לעלות על המגרש.
קליבלנד הגיעה בגישה של "גם אם נפסיד זה לא נורא" וזה מסוג המקרים שנבואה מגשימה את עצמה. אין להם סיכוי לנצח באורקל מבלי שהם נותנים את המקסימום בהגנה.
&nbsp
כשקרי וקליי מקבלים מבטים פנויים הם יקלעו אותם ברוב המקרים, וכשקרי וקליי חמים זה מכניס את כל הקבוצה לשטף מצוין. בשני צדי המגרש.
עבודת ההגנה של גרין ודוראנט הייתה פנטסטית. גולדן מובילה את הליגה בחסימות וזה נתון מגניב כי מדברים על הבעיה שיש להם בצבע. אז הבעיה אמנם קיימת אבל כשהצמד הזה נותן את כל מה שהוא יכול פתאום הצבע של גולדן נראה כמו מקום שהרבה יותר קשה לסיים בו.
&nbsp
בנוסף אפשר לציין שקליבלנד לא חיפשו לרדוף את קרי ולגרום לו לעשות סוויץ' על לברון. בסדרה פוטנציאלית זה יקרה הרבה יותר.
&nbsp
אני לא חושב שהמשחק הראשון היה פוקס. דוקא המשחק הזה לא משקף בעיני. העצלות של קליבלנד בהגנה זה משהו שלא נראה בגמר NBA. ברגע שהם יעברו יותר טוב בחסימות, יבצעו יותר חילופים בהגנה וישחקו יותר אגרסיבי זה יתבטא בצורות שונות. פתאום קליבלנד תשיג יותר נקודות בטרנזישן, פתאום גולדן תחטיא יותר זריקות פנויות.
אני חושב שהמשחק בקליבלנד מתאר בצורה טובה יותר סדרה פוטנציאלית בין השתיים.
 

fatnoam

Active member
אתה חושב שהקאבס לא ניסו דברים מסוימים

כמו שסטף ישמור על לברון או פוסט אפ של לאב על דוראנט לדוגמא, כי הם לא רוצים שגולדן יערכו לזה בפיינלס?
 

rapgamer4ever

New member
כן. אני חושב שקליבלנד לא ניצלה את הכלים שברשותה

למשל בסדרת גמר היא תחפש לערב את השחקן של קרי בפיק אנד רול הרבה יותר.

בגדול אני לא חושב שיש הרבה הפתעות במצ'אפ הזה. הסדרה תקום ותיפול על רמת ביצוע של שתי הקבוצות, וזו של קליבלנד הייתה גרועה מאוד הלילה.

יש כמה סימני שאלה כמו למשל האפקטיביות של קרי לתקוף את TT/לאב/ג'פרסון/קורבר שעושים עליו סוויץ', מה שהוא לא הצליח לעשות מספיק טוב בסדרת הגמר (פציעה?).
אבל באופן עקרוני אני חושב שיש לי מושג די טוב לגבי האופי של הסדרה, והיא לא הולכת להיראות כמו המשחק הזה. קליבלנד הולכת להיות הרבה יותר אגרסיבית וגולדן לא תקלע 78 נקודות במחצית, גם לא 58 ברוב המקרים.
 

picki23

New member
באופן מפתיע אני חושב שהקאבס ניצחו

אפשר לדבר על המאמץ הקבוצתי של קליבלנד שהיה ממוצע מינוס עד מחר. גולדן הראו את היד שלהם לקליבלנד. גולדן פשוט הראו לקליבלנד מה הם הולכים לעשות בהגנה והם עשו את זה בשביל גיבוש הקבוצה. יש רק קלף אחד שלא ראינו וזה הדת' ליינאפ, שאם שיחק אז לדקות מועטות (אני כבר לא זוכר)

קליבלנד לעומתה הראתה לגולדן שיש רק שחקן אחד שאיכפת לו עד כדי כך וגם הוא מזדקן. לברון פשוט לא הצליח להראות הלברון המפלצתי מול השמירה של גרין ושל דוראנט בתורות. הם פשוט נכנסו לו מתחת לעור. זה המשחק הראשון בעונה ששמתי לב שהצעד של לברון יותר איטי בהרבה ממה שהיה.

למזלו של לברון, הוא במזרח, והוא יגיע לגמר אחרי 12 - 16 משחקים, יהיה לו זמן לנוח לפני גולדן ולהראות רענן.
 

billc

New member
המשחק והתוצאה הסופית לא משקפים את הפער בין הקבוצות

משחק חלש של קליבלנד

ובכל זאת כמה דברים מעניינים , דוראנט נראה מעולה אבל גם במשחק הראשון הוא היה טוב

בקשר לקורבר, הוא היה קצת חור בהגנה זה נראה שגולדן ניסו לתקןף דרכו הרבה
אולי כדי לעייף אותו אולי כידי שלו יוציא אותו מהמשחק
בכל מקרה אפשר לראות שיש לקורבר את הקליעה, צריך לתת עוד
זמן להשתלבות שלו


המשחק הזה היה הרבה יותר קריטי לגולדן


המשחק הבא המעניין זה דוראט נגד ווסטברוק ביום רביעי
 

Cade Foster

New member
נכון שהפער לא משקף את הבדלי הרמות וכו'

אבל כמה מגוחך זה נשמע עכשיו כל הדיבורים האלה בתחילת העונה על זה ש"גולדן לא מזכירה את היכולת של העונה שעברה", "גולדן פגיעה", "דוראנט הביא את הלוזריות שלו" וכו'.
&nbsp
אין שום דבר לקחת מהמשחק הראשון ואין שום דבר לקחת מהמשחק הזה. גם קליבלנד וגם גולדן סטייט ימשיכו לשחק בהילוך ראשון עד שייפגשו ביניהן (גולדן תעביר כמה הילוכים עוד לפני), ועד אז כל מלל בעניין יחסי הכוחות ביניהן הוא מיותר לחלוטין.
 

rapgamer4ever

New member
לפי דעתי גולדן שיחקה ב-full force בשני המפגשים

קליבלנד שיחקה כך במפגש הראשון.
&nbsp
יחסי הכוחות באמת יהיו תלויים בכושר שהקבוצות יגיעו אליו ביוני אבל אפשר ללמוד על תכנית המשחק וגם לקבל טעימה לגבי מצ'אפים מסוימים. למשל דריימונד ודוראנט שעשו עבודה גדולה בצבע, זה אמור להדאיג את קליבלנד כי היא לא תנצח את הסדרה כאשר לברון וקיירי מתקשים לסיים בצבע.
 

Cade Foster

New member
רמת האינטנסיביות לא מספרת את כל הסיפור

למשל במשחק הראשון קרי היה נראה כאילו הוא איזה שחקן שישי או משהו. דוראנט היה היוצר הכמעט בלעדי בהתקפה. הם שיחקו בfull force אבל הניצחון עדיין לא היה בראש סדר העדיפויות שלהם. בפלייאוף כמובן לא נראה את זה. קרי הוא עדיין השחקן הכי חשוב של גולדן סטייט, לזוז הצידה כדי להכניס את דוראנט לעניינים הוא הדבר הנכון לעשות עבור כל מי שאינו סטף קרי (או מי שבחר בו בפנטאזי). רק מראה באיזו אישיות גדולה מדובר.
&nbsp
גם בצד של קליבלנד אנחנו עוד נראה את JR וקורבר וכמובן הרבה יותר מאמץ בהגנה כמו שאמרתם.
&nbsp
עד אז שתי הקבוצות עוד ישמטו משחקים שיגרמו לכמה אנשים לצקצק ולהתרפק על העונה שעברה.
 

rapgamer4ever

New member
לא מסכים איתך

לקרי יש קושי מסוים מול קליבלנד. הוא לא שחקן 1 על 1 מבריק וקליבלנד מכריחה אותו לשחק כך. קיים גם קושי מנטלי כשהוא פוגש את קליבלנד.
&nbsp
לגולדן היה חשוב לנצח את קליבלנד במשחק הראשון. היא הייתה מאוד קרובה להשיג את המטרה הזאת. מה עמד בראש סדר העדיפויות שלה אם לא ניצחון?
&nbsp
אני מסכים איתך שקרי השחקן הכי חשוב של גולדן אבל במצ'אפ מול קליבלנד דוראנט חשוב ממנו.
 

Cade Foster

New member
לא יודע מי יותר חשוב למצ'אפ הזה

זו גם לא שאלה יותר מידי חשובה בעיני. שניהם חייבים להיות בשיאם בגמר (בהנחה שקליבלנד תהיה בשיאה ואין סיבה לא לחשוב ככה). העניין הוא שקרי מנהל משחק יותר טוב מדוראנט ואם קליבלנד מקשה עליו את העניין הוא צריך למצוא דרך להתמודד עם זה ולא להפוך לסקרינר שעולה לתת פיק והולך לעמוד בפינה כדי לרווח את המשחק. בעונה הסדירה זה לא כל כך חשוב ואפשר לתת לדוראנט לנסות לנצח לבד (הוא גם ממש לא היה רחוק מזה), אבל שאלת המנצחת בסדרה ביניהן עשויה להיות מוכרעת על פרטים קטנים מהסוג הזה. קיים קושי מנטלי מול קליבלנד? אדרבא. אסור לקרי ולגולדן להניח שקליבלנד תהיה פחות טובה בגמר הקרוב מאשר בגמר 2016. הם חייבים להיות יותר אגרסיבים.
 

billc

New member
אומרים שגולדן יכולה לנצח 90 אחוז מהקבוצות בליגה

ב80 אחוז מהיכולת שלהם ונגד 2-3 קבוצות למשל קלבלנד,ספרס ויוסטון
הם צריכים לבוא במוד שלתת 100 אחוז מהיכולת אחרת יש סיכוי שהם יפסידו
 
למעלה