קצת שמועות מהליגה

fatnoam

Active member
קצת שמועות מהליגה

דריק רוז קורא דרך העיתון לג׳ף הורנסק לרדת יותר על השחקנים בקטע ההגנתי, ולדעתו רק כך אפשר להשתפר. הורנסק מחזיר לו בעיתונים ואומר שהם עובדים על זה כל הזמן.
אותי זה מעניין משתי סיבות - הראשונה היא שרוז לא שומר והביקורת שלו בכלל לא במקום. השניה היא שזה כבר השחקן השני ששיחק בבולס של ת׳יבודו, ומתלונן על זה שהמאמן הנוכחי שלו לא מספיק קשוח עם השחקנים (ג׳ימי באטלר היה מאוד ורבלי בנושא בזמנו). זה מרגיז ומקומם, כי בגדול שיקגו נכשלה בגלל שהשחקנים כבר שנאו את ת׳יבודו והקנטרנות שלו, ועכשיו הם מתגעגעים אליה?

עוד בגזרת הניקס - כרמלו אנטוני לא מרוצה. עד כמה לא מרוצה? אחרי ההפסד מול פילי (את הסל המנצח קלעו עליו למי שלא זוכר), מלו ממש צעק על חבריו בחדר ההלבשה, שהם נתנו ליתרון 10 לברוח 2:30 דקות לסוף, ושלא מסרו לו את הכדור במאני טיים (מלו לא נגע בכדור בכלל בהתקפה האחרונה שהסתיימה באיירבול של פורזינגיס).
כידוע, אנטוני די מסוכסך עם ג׳קסון שלא הסכים לראיין את ת׳יבודו למשרת המאמן הראשי (עוד כוכב שלא שומר שרוצה את ת׳יבודו? מה נסגר) בזמנו, והוא מאוד נעלב מדבריו של ג׳קסון שהבידודים שלו מאטים את ההתקפה.
בכל אופן, כלי תקשורת כבר מדווחים שמלו רוצה טרייד - לקליבלנד של לברון, או לקליפרס של כריס פול. לא פחות.

ניק יאנג מאשים את ההידרדרות האחרונה של הלייקרס בפן המנטלי - “We’re not having fun. I haven’t had a 3-point celebration in a while”

אטלנטה כנראה מחתימים את גארי ניל לחוזה של 10 ימים, כמחליף של קייל קורבר. ניל ששיחק בזמנו בהצלחה בספרס והסתובב בעוד כמה קבוצות, סבל מפציעות, ועכשיו הוא אלג׳דלי בריא ומחפש סיבוב נוסף בליגה הטובה בעולם, אחרי זמן מה בדי-ליג.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גם וגם

אני חושב שזה התחיל מהשחקנים שהתלוננו על קשיחות יתר ומשם זה עבר להנהלה שביקשה ממנו להתמתן והוא לא ממש אהב את הרעיון.
&nbsp
&nbsp
 
מלו על בלייק גריפין. מי אומר לא?

זה עלה בפודקאסט ששמעתי לאחרונה של ביל סימונס והיה גם דיבור בסגנון הזה בעונה שעברה.
&nbsp
לפני שנה הייתי אומר שהקליפרס מנתקים את הטלפון במקום אבל עם הפציעות האחרונות של גריפין אני לא כל כך בטוח..
&nbsp
לגריפין יש אופציית שחקן לעונה הבאה, אם יממש אותה, הייתם רוצים לשלם לשחקן שעבר את כמות הפציעות של גריפין בשנה האחרונה 35 מיל' לעונה?
 

rapgamer4ever

New member
שאלה יפה

הניקס אומרים כן.
&nbsp
לגבי הקליפרס- הייתי מבצע את הטרייד אם הייתי יודע שכריס פול ישאר בקבוצה. אז או שהוא יתחייב בע"פ או שהם יחכו לקיץ ואז פול יחדש חוזה בתנאי שהטרייד הזה יצא לפועל.
אני חושב שכרמלו יכול להתאים לניקס מבחינת היכולות שהוא מביא איתו. החסרון שהוא מסיים את החוזה הנוכחי בגיל 36. אם מובטחת לי קבוצה תחרותית בפרק הזמן הזה אז למה לא? תן להם עוד כמה שנים ברמה של 50+ ניצחונות ואולי הם יעקצו גמר מערב מתישהו.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
השאלה היא לאן הולכים פול ובלייק

אם הקליפרס בעניין של ריבילד בסוף השנה, כשבלייק ופול מסיימים חוזה, אז שישיגו משהו טוב על השנה האחרונה של ג׳ורדן, וכרמלו לא מעניין להם ת׳ביצה.
&nbsp
אם פול ובלייק נשארים, אז הם יחתמו על חוזי עתק, ואז להביא את כרמלו איכשהו זה נחמד, ויש להם סיכוי להגיע לאנשהו.
&nbsp
כרמלו במקום בלייק - אני חושב שזה כן ישפר את הקליפרס, וכן יאפשר להם לעבור לשחק במודל של גבוה אחד, כמו פורטלנד, יוסטון וגולדן סטייט לדוגמא. כמו כן, גם יש להם את הגבוה הכי טוב לסוג משחק זה (דיאנדרה). אני גם מאמין ביכולת של מלו להיות טוב ליד בעל בית אמיתי כמו פול, שכל האחריות עליו, ומלו יכול סתם לקלוע ובצרורות.
&nbsp
מצד שני - הקבוצה הזו גם די בעייתית. הם לא יותר טובים מגולדן או מקליבלנד, ספק מהרוקטס ומהספרס. צריך עוד פיסה לפאזל.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מסכים

ראשית כפי שדאמבי ציין, עדיף את כרמלו ו"בעיות הראש" שלו על הפציעות הלא נגמרות של גריפין.
&nbsp
ודבר שני, לדעתי במקרה כזה שכרמלו יראה שיש לו סיכוי ממשי לאליפות (יותר ממה שיש בניקס בכל מקרה) אנחנו נראה ממנו דברים מדהימים.
בניקס מוטל עליו גם להיות מנהיג ולפעמים גם להיות זה שמנהל את המשחק, מה שלא כל כך מתלבש עליו טוב.
ליד אחד כמו כריס פול כרמלו הופך להיות המוציא לפועל וספק הנקודות העיקרי של הקבוצה וכולנו יודעים שכסקורר הוא אחד מהקטלניים שיש בליגה.
&nbsp
האם זה באמת יספיק להם לאליפות?
קשה לדעת אבל אני חושב שהם יראו טוב יותר ממה שהם נראים עם בלייק.
&nbsp
 
למעלה