טריידים?

OrEl74

Well-known member
מנהל
על רון הארפר שמעת?

בהיעדרו של רונדו (אגב, לא הבנתי אם הוא פצוע או שסתם הבולס השביתו אותו) אין לבולס רכז אמיתי והדבר הכי קרוב לזה הוא וויד.
אף אחד לא מצפה ממנו להיות כריס פול או ראסל ווסטברוק אבל שיוביל את הכדור ויעשה בדיוק את מה שכתבת בהחלט כן.
&nbsp
אם ימצאו מישהו שימלא את החלל הזה (כמו טים פריזר שהיה נהדר בניו אורלינס עד שהפצועים חזרו ועכשיו הוא לא מקבל דקות) אז סבבה, אבל בהיעדר פיתרון אחר זה נראה לי כמו הרעיון הכי טוב עבורם.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
הלוואי טים פרייז׳ר

ושוב אני אומר - ווייד לא יכול להיות מוביל כדור. הוא כן יכול לייצר מהלכים בהתקפות, לקרוא תרגיל, ולתת לאנשים את הכדור איפה שהם אוהבים. He's that good. אבל הנטל עצמו של הובלת הכדור בעייתי.
&nbsp
וטים פרייז׳ר יהיה מצויין בבולס, והוא גם היה מצויין בפליקנס. הפעיל מצויין את דייויס, והראה המון יכולות.
 

Cade Foster

New member
הבנתי

במקור שלי הסכומים היו זהים אבל כנראה לא היה מעודכן ששיקאגו מימשה את האופציות על כמה שחקנים בעונה הבאה.
&nbsp
בכל אופן הפיירול שלהם נמוך יחסית לרוב הקבוצות בליגה והתקרה צפויה לעלות עוד כך שלא הייתי אומר שמרחב התמרון שלהם קטן (בטח אם יצליחו להיפטר מרונדו).
&nbsp
high reward זה כמובן ביחס לrisk, שלא קיים במקרה הזה. הם הקבוצה הכי גרועה בליגה, הוא לא יכול להוריד אותם נמוך יותר אלא רק לעלות אם ייתן כמה משחקים על גבול הטריפל דאבל כמו בעונה שעברה.
&nbsp
סך הכל הם קבוצת פלייאוף גבולית עם אופציה להתחזק בשחקן-שניים משמעותיים בקיץ שיכולים להרים אותם לאזור של בוסטון וטורונטו אם זה יילך חלק. אתה חושב שלוטרי עדיף?
 

rapgamer4ever

New member
נועם וליאור אני פותח פה דף חדש

אני לא אוהב לקחת את הצד שאומר ששיקאגו צריכה ללכת לטנקינג. אני לא משוכנע בזה בעצמי (לדעתי היה להם חלון כזה והם די פספסו אותו). רק העליתי את הנושא בתור אופציה כי אני לא אוהב את הכיוון הנוכחי של הקבוצה. כלומר זו בחירה בין שתי אופציות לא טובות.
&nbsp
נועם:
אתה משבח את שחקני הסגל של שיקאגו אבל עובדה שהקבוצה נורא בינונית. באיזה נכסים היא מפוצצת? חוץ מג'ימי באטלר אין להם אפילו נכס אחד בעל ערך משמעותי. אייזיאה קיינאן וג'ריאן גרנט הם לא במעמד של צעירים מוכשרים אלא נובאדיז שמקבלים דקות כי לקבוצה יש בור ב-PG. בובי פורטיס שחקן סבבה אבל הוא גבוה חמישי ברוטציה... אתה לא יכול לקבור אותו ככה, למנוע ממנו להתפתח ולשווק אותו כשחקן מבטיח.
&nbsp
לדעתי רובין לופז שחקן יותר טוב מנרקיץ'. אתה לא יכול לשחק עם שניהם יחד כך שאני לא הייתי בונה עליו יותר מדי. אם אני מקבל אותו בחינם על הכיפאק אבל לפי דעתי יש לו תג מחיר. מה תתן לדנבר עבור נרקיץ'?
הסמול בול 4 של דנבר הוא גלינארי שכנראה יצא מהחוזה שלו השנה. ווילסון צ'נדלר לדעתי לא מתאים לשחק בעמדה הזאת אפילו בליגה הקטנה של היום. וגם פה נשאלת אותה שאלה- מה אתה מציע לדנבר?
&nbsp
את מילסאפ הזכרנו. אם לשיקאגו יש אפשרות להשיג אותו בזול אני בעד. השאלה האם הם יצליחו לשים עליו את היד בזמן שעוד קבוצות מתעניינות בו, והאם כדאי להם לשלם לו מעל 100 מליון דולר בגיל 32.
&nbsp
ג'נינגס באמת על הכיפאק. הניקס יחליטו בעונה הבאה האם הם הולכים עליו או על רוז בתור הרכז בשנים הקרובות. אם הם הולכים על ג'נינגס זה ייקר אותו מאוד. אם הם הולכים על רוז שיקאגו תוכל להחתים אותו ואולי להשאיר את טאג' גיבסון או את מירוטיץ' בקבוצה אבל בכך יסתכמו המהלכים שלהם. הם לא יוכלו להביא את מילסאפ+ג'נינגס למשל.
&nbsp
אני חושב שאנשים שאופטימיים לגבי הבולס הם אותם אנשים שהיו אופטימיים לפני שנה ושנתיים וזה לא מצליח. דווין וויד בן 35, אני לא מסכים איתך שיש להם חלון רחב של השנה או בשנה הבאה או בעוד שנתיים.
&nbsp
התחזית של שיקאגו בעיני נראית כך:
השנה הם ילחמו על הפלייאוף בשיניים.
בשנה הבאה הסיפור יחזור על עצמו או שהם יביאו שחקן משמעותי כמו מילסאפ שיקדם אותם לאיזור של טורונטו ובוסטון. אבל בזמן שלטורונטו ובוסטון יש גרעין הרבה יותר צעיר, וויד יהיה בן 36 ומילסאפ בן 33. כלומר הכיוון משם והלאה יהיה downhill.
זה לא רע להיות בליגה של טורונטו ובוסטון אבל צריך לזכור שזה ה-best case scenario בו הם משיגים את מילסאפ, וגם שהתקופה שם תהיה קצרה כי כאמור הגרעין מבוגר.
&nbsp
ליאור:
התקרה בשנה הבאה צפויה להיות 102 מליון דולר. זה שם אותם 22 מליון דולר מתחת לתקרה שזה כ-75% מחוזה מקסימום. אם הם יממשו את בחירות הדראפט שלהם המקום הפנוי יצטמצם בערך ל-17 מליון.
מסכים איתך שזה לא סכום לזלזל בו אבל גם לא סכום לצאת לשופינג מטורף. נועם הציע להביא את ג'נינגס- זה אפשרי, ואולי אפילו להשאיר את גיבסון עם קצת אקרובטיקה. אתה הצעת להביא את טיג- גם אפשרי, אבל כנראה שהשדרוג הזה בחמישייה יבוא יחד עם שנמוך ב-PF.
&nbsp
אני טוען שאף קבוצה לא תיקח את רונדו בחינם, ואפילו אם איכשהו הצלחת להעלים אותו עדיין לא תצליח להחתים שני שחקנים משמעותיים. תעשה את החשבון ותיווכח בעצמך. שחקני ספסל חתמו בקיץ האחרון על חוזים למעלה מ-15M לשנה. אין סרט שאתה משיג שני פרי אייג'נטס מבוקשים במצב התקרה של שיקאגו.
 

Cade Foster

New member
אני לא הצעתי, אני העלתי אפשרות אחת מיני רבות

טיג לא באמת יעזוב את אינדיאנה, אני אתפלא מאוד אם כן. אני פשוט כן בדעה שמישהו נוסף ברמה הזאת שיוכל להחזיק אותם יחד עם ווייד ובאטלר יכול להרים אותם למקום שיבדיל אותם משאר הקבוצות הבינוניות במזרח (שכרגע שיקגו היא חלק מהן). שניים נוספים? לך תדע... בכל קיץ נחתמים חוזים אוברפייד ואנדרפייד. החוזה של לופז כיום נראה מעולה באופן יחסי, וחוץ מזה אני מאמין שבשלב מסוים קבוצות יתחילו להרגע עם השטרות שהן מפזרות באוויר על נובאדיז (לא יודע אם זה יקרה כבר בקיץ הקרוב). גם שינוי בעמדת המאמן יכול להפוך קבוצה אם זה זיווג טוב. בקיצור יש עוד הרבה הרבה חרא שהפרנצ'ייז הזה צריך לאכול לפני שהוא לוחץ על הכפתור האדום ומעביר את באטלר בתמורה לפרוספקטים.
 

rapgamer4ever

New member
זרקנו את הכתפור האדום מהחלון

אנחנו לא מדברים על הכפתור האדום.
&nbsp
אני חושב שהויברג בכלל לא הבעיה העונה. שיקאגו מאומנת בסדר גמור. אף מאמן לא ישיג איתם תוצאות טובות בהרבה.
&nbsp
נראה לי שהבנו אחד את השני. בוא נראה לאן יתגלגלו העניינים בהמשך העונה ובפרט איזה שמות גדולים תצליח להשיג שיקאגו. אני יכול להבטיח לך שהיא לא תנחית שניים כאלה אבל נחכה ונראה.
 

billc

New member
אני לא בטוח מילסאפ קריטי לקבל 30 לעונה , לדעתי

הוא רוצה חוזה ארוך והוא מרגיש שזה הזמן לבקש את זה
 

somone1411

New member
קורבר בקאבס

גם ככה אטלנטה היא הbitch של לברון... פשוט טרייד ביזיון
 

myway23

Active member
הצעה לטרייד

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=jjxbw2k
&nbsp
בגדול:
בוסטון מקבלים את אנטוני דייוויס וספלושה בתמורה לקראודר, אמיר ג'ונסון, אולניק ו 3 בחירות דראפט ראשונות (של הנטס 2017+2018, של הקליפרס 2019)
&nbsp
אטלנטה נותנת את מילסאפ + ספלושה בתמורה לאמיר ג'ונסון, ג'יילן בראון, טים פרייזר והבחירה של הקליפרס
&nbsp
ניו אורלינס נותנת את אנתוני דיוויס וטים פרייזר בתמורה למילסאפ, קראודר, אולניק + 2 הבחירות של הנטס (2017,2018)
&nbsp
אפשר להוסיף בחירות דראפט סיבוב שני וכסף כדי להמתיק, אם אחת הקבוצות לא מרוצה
&nbsp
בוסטון משלמת מחיר סביר, אמנם היא מוותרת על הבחירות העתידיות הראשונות שלה ו 4 שחקנים, 2 מהם שחקני הרכב ועוד 2 צעירים מבטיחים אבל היא מקבלת את הכוכב בטרייד, שחתום גם ל 5 שנים, הרכב של הורפורד, דייוויס, ספלושה, בראדלי ותומאס נשמע קשוח ואיכותי.
&nbsp
ניו אורלינס מוותרת על הכוכב הגדול שלה, אבל מקבלת בתמורה אולסטר ואולסטר מינוס (קראודר) + סנטר מחליף טוב (אולניק) + 2 בחירות דראפט שאחת לפחות כנראה זה בחירה 1-3 בדראפט איכותי (ככה אומרים). האם לדעתם זה מספיק? לא יודע, ושלא תטעו, הסגל שלהם אולי יספיק להם בשביל להגיע לפלייאוף, אבל מישהו רואה אותם עוברים סיבוב ראשון?
מילסאפ וקראודר לדעתי מתאימים להם, לא יודע אם יצליחו להשאיר את מילסאפ אבל אלה 2 שחקנים קבוצתיים "פועלים".
&nbsp
אטלנטה מקבלת את מה שהיא חיפשה (בחירה סיבוב ראשון), זה לפחות לפי השמועות, בנוסף לג'יילן בראון שזקוק לעוד דקות ולדעתי יכול להתפתח לאחלה שחקן. אמיר ג'ונסון נותן עונה לא רעה בכלל ויכול להיות שילוב מעניין עם הווארד, הוא חוזה נגמר. טים פרייזר זה בשביל לאזן חוזים אבל הוא שיחק טוב בשנה האחרונה ובהחלט שווה את החוזה שלו.
&nbsp
דעות?
 

Cade Foster

New member


 

myway23

Active member
ואם נחליף את דיוויס בקאזינס?

קאזינס וכספי נניח במקום דיוויס ופרייזר - נראה לי שזה עובר מבחינת משכורות - לא בדקתי
 

fatnoam

Active member
זה משנה הכל

דבר ראשון, גם סקרמנטו וגם ניו אורלינס שמכרת להם את מילסאפ, מפסידות מהטרייד, כי מילסאפ כבר הצהיר שלא יחדש חוזה בהוקס שלדעתו לא קונטנדרים. גם בפליקנס וגם בקינגס הוא ירגיש אותו דבר ולא יחדש.
&nbsp
לתת את הכוכב הבלתי מעורער שלך בשביל שחקן שינפח מספרים בחצי עונה בחלום על חוזה גדול? כבר גרוע.
&nbsp
הבחירות של הנטס לא מספיק טובות בשביל זה. אם מילסאפ מתחייב לחדש חוזה, אז סבבה, אבל לא נראה לי שזה קורה.
&nbsp
לקבוצות האחרות זה מתאים, אטלנטה הולכת לריבילד והשנה הנגמרת של אמיר ג׳ונסון תתאים, ג׳יילן בראון זה אחלה, ומילסאפ במילא לא מחדש חוזה, אז כל הנ״ל פלוס פרייזר (או בעצם שחקן שולי אחר שסק׳ תספק) ועוד הבחירה של הקליפרס, מתאים להם.
&nbsp
לבוסטון מן הסתם זה משתלם, חוץ מהאובדן של קראודר שהוא קריטי, הם לא מפסידים כלום, והם מקבלים אחלה תחליף בדמות ספולושה. ואת השחקן הכי טוב בטרייד, קאזינס, שבמידה וישתלב טוב נותן להם סיכוי להגיע רחוק השנה ובשנים הבאות.
&nbsp
&nbsp
לטעמי ההתאמה שצריך לעשות בטרייד הזה (בגרסת סקרמנטו שלו) היא תמורה יותר גבוהה עבור הקבוצה שנותנת את הכוכב, בשביל שהוא יהיה אפשרי או הגיוני.
 
לא כרגע אבל שחקנים ברמתו כבר עברו בטרייד.

שאק, פול, מלו, גארנט, מקגריידי, קיד והרשימה עוד ארוכה. מה שאני רוצה להגיד זה שהמילה "בחיים" מעט מוגזמת פה...
 

rapgamer4ever

New member
לדעתי הוא התכוון שבזמן הקרוב אין שום סיכוי שיעבירו אותו

ולא במובן המילולי של "במהלך הקריירה של דיוויס הוא לא יעבור בטרייד".
 

fatnoam

Active member
גם. והתכוונתי גם שאם דייויס יעבור בטרייד אז הוא יבקש לעבור

ולא ההנהלה תחליט להעביר אותו תמורת נכסים יותר טובים, כפי שהשתמע מהצעת הטרייד הזו.
&nbsp
כל הנ״ל שציינת רצו לעבור, זה לא שההנהלות העבירו אותם בניגוד לרצונם. חוץ משאק שפשוט לא רצו לשלם לו מקסימום, אם אני זוכר נכון.
 
איזו סיבה יש לניו אורלינס להעביר את דייוויס?

בטח בשביל בחירות דראפט שבתרחיש הכי טוב יתנו להם אנטוני דייוויס 2.
גם לא בשביל קאזינס. דייוויס לא פחות טוב מקאזינס, והוא פחות בעייתי מבחינת אופי.
הבעיה של ניו אורלינס זו המערכת מסביב לדייוויס, השחקנים, המאמנים וכו'.
&nbsp
&nbsp
 
הכוונה היתה קאזינס לבוסטון...

כלומר, במקום טרייד בוסטון - ניו אורלינס טרייד בוסטון - סקרמנטו שיביא את קאזינס לסלטיקס.
 
למעלה