טריידים?

Cade Foster

New member
טריידים?

התחילו לא מעט שמועות לגבי שחקנים שלא יאריכו וזה נראה לי זמן מתאים לשרשור טריידים מרוכז.

הנה אחד שמעביר את מילסאפ לבוסטון:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=hsgqdt6

גולת הכותרת היא כמובן לא ג'רבקו וג'ונסון שעוברים כפילרים אלא הבחירה שברוקלין חייבת לבוסטון ב2018 (הבחירה של ברוקלין ב2017 מוחלפת, ולאטלנטה שתלך ללוטרי זה יהיה הרבה יותר כואב מאשר לבוסטון).

תגידו שמילסאפ במצב החוזה הנוכחי שלו לא שווה בחירה כל כך איכותית, אבל ההיגיון מאחורי זה הוא שאם בוסטון רוצה לבנות קבוצה לאליפות בקרוב אני לא חושב שיהיה לה מקום לכל כך הרבה צעירים שנבחרו גבוה. כבר עכשיו אני לא רואה איך הערך של ג'יילן בראון (בחירה 3 טרייה למי ששכח) נוסק בקבוצה שתהיה תחרותית מאוד בעונות הקרובות, ויש להם עוד פנטזיות על גורדון הייוורד בסוף העונה... בקיצור הערך של הבחירות של ברוקלין עבור בוסטון הרבה יותר גבוה עכשיו מאשר אחרי שהם יממשו את הבחירה, וזה הזמן להמיר אותן בשחקנים שיכולים לקחת אותם עוד כמה צעדים קדימה, מילסאפ הוא אחד כזה. הבונוס: הם לא מוותרים על כלום.

מוזמנים להוסיף טריידים שלכם
 

88nothing

Active member
הנה טרייד מרובע

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=jzuuu8w

שיקאגו: נותנים את באטלר ומקבלים ג'ורדן קלרקסון, כריס דאן ובאדי הילד.
2 שחקנים מבטיחים על חוזה רוקי נוח ושחקן שחתום על חוזה ארוך ולא רע בכלל.
בנוסף שיקאגו יקבלו 2 בחירות סיבוב 1 של ניו אורלינ 2017 ו 2019.

ניו אורלינס: מוותרים על באדי הילד וכל היתר סתם+ אין חוה של אשיק.
מקבלים: ג'ימי באטלר ולואל דנג.
מביאים כוכב נוסף ליד דייויס, וכזה שמתאים לידו. ושחקן מנוסה עם כי על חוזה מוגזם ובירידה כמו דנג.
בהרכב הזה הם עושים פלייאוף ויש להם 2 אולסטרים חתומים לפחות ל4 שנים.

לייקרס: מפנים הרבה מאוד כסף וחוסכים המון בטווח הארוך, ודקות לצעירים. מחזקים את מיני א מעלים את הסיכוי שלהם לשמור על בחירה שלהם השנה מוגנת טופ 3, מה שיציל להם בחירת סיבוב ראשון ב 2019(תמורת 2 בחירות סיבוב 2). ובנוסף מקבלים את 2 בחירות בסיבוב 2 ממינסוטה ואחת משיקאגו בשנים הבאות.

מינסוטה: נותנים את דאן ומבקלים את לואי וויליאמס.
למינסוטה יש את הבסיס, עכשיו צריך ללמוד לנצח, לואי וויליאמס יקח אותם לשם.
כרגע יש למינסוטה 3.5 שחקנים שיכולים לעשות סל, עם לואי וויליאמס יהיה 4.5 שה כבר מספיק כדי להתקדם.
 

Cade Foster

New member
קצת כואבות לי העיניים האמת

איכשהו יוצא שכל הקבוצות אומרות לא לדעתי חוץ מהפליקנס.

הפליקנס מרוויחים בטרייד הזה את השחקן הכי טוב אבל משלמים די הרבה. הילד הוא לא שחקן שאתה מוצא ברחוב, יש לו כישרון להפוך לקלעי אוטומטי שזה מצרך מאוד מבוקש בליגה. על הדרך הם סופגים חוזה גרוע מאוד של דנג, שיש לו אותן תכונות כמו באטלר. הופכים לקבוצת פלייאוף אבל בלי חיזוק נוסף שיהיה קשה להשיג הם יהיו עם תקרה די נמוכה.

כל השאר כבר צועקות לא. אני אוהב את הכישרונות שהבאת לשיקאגו אבל אין מצב שהם שווים לבולס להיזרק להרבה שנים של טנקינג. זה לא שאין לבולס דרכים להתחזק, והם מוסרים בטרייד הזה כוכב בשיא הקריירה שלו שרק הולך ומשתפר.

לא הבנתי איך זה מפנה דקות לצעירים של הלייקרס - הם מוסרים בטרייד הזה שחקן צעיר ומקבלים בעיקר כינים. שחקן אחד בסוף החוזה שלא מסוגל להישאר בריא לאורך זמן, שחקן אחר שהוא האימ-אמא של הסוס מת ועוד שחקן לא רלוונטי. לפנות דקות לצעירים זה אחלה, אתה לא זורק מהקבוצה נכסים בשביל זה מבלי לקבל כלום. דקות לצעירים אפשר לתת גם בלי זה - פשוט לשנות את הרוטציה.

מינסוטה זורקת בחירה חמישית בשביל שחקן שלא יביא אותה לשום מקום. אני לא מבין את הטרנד הזה להעביר רוקיז אחרי חצי שנה. כאילו מה ציפית? שדאן ייתן דאבל דאבל? הוא רכז שני ברוטציה כרגע, הוא מאוד צעיר, תן לו זמן. אני משתעשע מהתגובה הצפויה של יובל לטרייד כזה אחרי שאת ג'ימי פאקינג באטלר הוא דוחה כדי לא להעביר את דאן ולאבין (סביר שבמקום לאבין לבד גם הוא היה מסכים). אז בשביל לו וויליאמס?

אני מקווה שזה לא יצא מעליב ואגרסיבי מידי, באמת שאין לי כוונה רעה, פשוט חוץ מהפליקנס אני לא רואה איפה האינטרס של הקבוצות האחרות לבצע טרייד כזה.
 

Cade Foster

New member
מה שכן - אהבתי מאוד את הרעיון באטלר לפליקנס

אז חיפשתי דרך להעביר אותו לשם מבלי לפגוע בשלד הולידיי-הילד-דייויס.

יצא משהו מאוד משונה, זה יעבוד רק בהנחה (לא כל כך סבירה האמת) שפט ריילי ימחל מכבודו לשם שינוי ויילך לבנייה מחדש דרך הדראפט:

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=jexvcn4
שיקאגו: נפטרת מרונדו ומקבלת במקומו רכז שקולע ומקבלת בנוסף את השחקן ה(שני?) הכי טוב בטרייד. אמור להיות הוגן למרות שאני חושב שבאטלר > קאזינס. יכולים להעמיד חמישייה די מעניינת עם דראגיץ' ודג ולהפוך לקבוצת קליעה די טובה עם ביג מן אימתני בצבע.

סקרמנטו: ממזערת נזקים מהעזיבה הצפויה של קאז, נפטרת מגיי שזה תמיד דבר טוב ואולי אפילו מוסיפה קצת בעומק. אוואנס ישקם את הקריירה במקום שבו התחיל?

מיאמי: הולכת לבנייה מחדש ומבססת את הטרייד על העתיד של הפליקנס: שתי בחירות סיבוב ראשון עתידיות ואופציה להחלפה בשנים שבין לבין. מזכיר את הטרייד של בוסטון וברוקלין, רק שפה הפליקנס מקבלים הווה ולא עבר ויש להם סיבה טובה לוותר על הדראפט. מיאמי גם ככה לא יכולים להגיע לשום מקום בזמן הקרוב כשהחוזה של בוש עדיין על הלוח.

פליקנס זה החלק המעניין - מקבלת את באטלר בלי לפגוע בשלד, תצטרך להקריב את בחירות הדראפט שלה בשתי עונות ולהסתכן בהחלפה (לא אמור לקרות, אבל זה גם מה שבילי קינג חשב...) בשביל הסיכוי להעמיד קונטנדרית. מרונדו כבר די התייאשתי האמת, כל תרומה שלו לדבר הזה תהיה בונוס, התקווה תהיה שלא יסרטן.
 

rapgamer4ever

New member
אני מסכים עם הסייג שכתבת

מילסאפ במצב החוזה הנוכחי שלו לא שווה בחירה כל כך איכותית

&nbsp
הקיץ הוא יסיים חוזה בגיל 32 ויצפה לקבל מעל 30 מליון דולר לעונה. הייתי שוקל את זה אם בוסטון הייתה הופכת לסוג של פייבוריטית לצאת מהמזרח אבל מילסאפ לא מספיק טוב.
&nbsp
אני במקום בוסטון הייתי מחפש להעביר את בחירת הדראפט של ברוקלין+שחקן נוסף תמורת קאזינס או באטלר.
 

Cade Foster

New member
למה ששיקאגו תעביר את באטלר בשביל צעירים/בחירות דראפט?

באטלר הוא בתפר שבין אולסטאר וסופרסטאר, שחקן 2-וואי בשיא הקריירה שלו שחתום לעוד 4 שנים. איזה אינטרס יש לבולס להעביר אותו? מה הסיכוי שדרך הדראפט הם ידוגו שחקן ברמה הזאת? כדי ששיקאגו תסכים היא צריכה במינימום לקבל שחקן בקאליבר שלו + מישהו שיתאים יותר בקו האחורי (וגם איזו בחירת דראפט או שחקן צעיר לא תזיק). לא רואה משהו שבוסטון יכולה להציע מבלי לפגוע בשלד.
&nbsp
קאזינס זה כבר יותר מציאותי, אבל אני לא יודע עד כמה טוב יהיה השילוב שלו עם הורפורד. יש לך רעיון לטרייד?
 

rapgamer4ever

New member
תלוי בשאיפות של שיקאגו

באמת לא בטוח שהיא תרצה להעביר עכשיו את באטלר תמורת פרוספקטים. זה גם לא מופרך, בהתחשב בטרייד שהציעה למינסוטה. או בכלל בהתחשב במצב הנוכחי של הקבוצה, עם מעט נכסים ומעט גמישות.
&nbsp
הכוונה היא שבוסטון כמובן תפגע בשלד אבל שהפלוסים יעלו על המינוסים.
&nbsp
רעיון לטרייד עם סקראמנטו יכול להיות הבחירה של ברוקלין+ג'יילן בראון+מרכוס סמארט (ופילרים של משכורות). או הבחירה+אייברי בראדלי+טרי רוזייר. משהו בסגנון הזה. אפשר לחבר כל מיני קומבינציות מהשחקנים האלה כאשר מה שיקבע בסופו של דבר הוא הנכונות של בוסטון וסקראמנטו להגיע לעסקה.
&nbsp
הקטע בטרייד של מילסאפ שהצעת שהוא מסנדל מהלכים עתידיים של בוסטון. מרגיש לי שיש להם מרחב תמרון שלא שווה לוותר עליו עבור התוצר המוגמר שאתה מציע.
תציע טרייד מהסוג הזה לטורונטו למשל ואז אני לוקח. כמובן שהם לא יוותרו על נכס כמו הבחירה של ברוקלין אבל ברמה התיאורטית כדאי להם להמר על תוצר מוגמר שהוא פחות טוב מקליבלנד, כי גם ככה אפשרויות החיזוק שלהם מוגבלות.
 

myway23

Active member
אני מסכים איתך

מילסאפ ממש לא השחקן שיגרום לבוסטון לסנדל את עצמה, הוא שחקן טוב בשלהי הקריירה שלו, חבל לבזבז עליו בחירה, ועוד שחקן שירצה חוזה שמן בסוף העונה. קאזינס \ באטלר זה משהוא אחר, שניהם צעירים יותר ועתידם לפניהם + שניהם טובים יותר וכבר חתומים על חוזה למספר שנים.
&nbsp
ד"א אם הבולס הולכים לריבילד אז למה שהם לא ירצו צעירים\בחירות דראפט? הרי בשביל מה להעביר את באטלר אם הם לא בונים מחדש?
 

Cade Foster

New member
אני עדיין מסרב להאמין שהיה אמת בפרסום של הטרייד עם מינסוטה

ואם היה, אני בטוח שפורמן ופקסון מסמיקים בכל פעם שהם נזכרים בזה לנוכח היכולת של באטלר העונה.

לשיקאגו יש את המרכיב הכי חשוב בקבוצה וזה סופרסטאר. זה המרכיב שקבוצות עושות טנקינג בשבילו וזורקות עונות שלמות לפח עבורו. מסוף עידן ג'ורדן ועד דרק רוז הם היו במרתף של הליגה. לא נראה לי שמישהו שם מעוניין בעוד 10 שנים של חוסר רלוונטיות. שיקגו נחשבת לשוק גדול, יהיו שחקנים שירצו לשחק שם. לא מדובר באיזו דנבר. כרגע נראה שיש שם מאמן שאין לו מושג וכנראה גם GMים שאין להם מושג. כל אחד ואחד מהם הייתי מחליף לפני שהייתי חושב להחליף את באטלר בשחקנים שאין לי רבע מושג איך הם יתפתחו, אם בכלל.

אני פחות מתחבר לרעיון של קאזינס לבוסטון כי בוסטון היא ה-דוגמה לקבוצה של מאמן, וקאזינס הוא ה-דוגמה לשחקן שמאמנים שונאים. כמובן שבוסטון יכולה תאורטית להנחית כל שחקן שנמצא על הטרייד בלוק, השאלה האם כדאי לה, וההנחה צריכה להיות שעדיף להיפטר מהבחירות של ברוקלין מהר לפני שהם הופכים לרוקיז שיתקשו לגרד דקות בסגל העמוס שנבנה שם. לשחקנים האלה יהיה ערך פחות גבוה אחרי שייבחרו מאשר בצורה של בחירות טופ 3 עתידיות.
 

rapgamer4ever

New member
תשמע, אני לא מתווכח איתך

בנייה מחדש בשיקאגו באמת לא נשמעת מלהיב. גם המצב הנוכחי לא. הבולס בינוניים מאוד, רוב שחקני החמישייה בפלאטו של הקריירה או בדעיכה, אין להם גמישות בסגל. כששיקאגו קבוצת סף פלייאוף זה כן מספק את האוהדים? לא נראה לי.
&nbsp
אני יכול להבין כל אחד מהכיוונים. האמת שהצעתי לפרק את הבולס כבר לפני שנה וחצי, להעביר בטרייד את כל מי שיש לו ערך חוץ מאשר את ג'ימי באטלר. מה שקורה בשנתיים האחרונות זה מה שחששתי ממנו בזמנו- קבוצה בינונית וחסרת אפסייד. בעונה שעברה הם פספסו את הפלייאוף והעונה הם גם גבוליים.
אם היית אומר לי שאוהדי שיקאגו צמאים להדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף הייתי זורם איתך אבל זה לא הוייב שאני מקבל.
&nbsp
לשיקאגו יהיה מאוד קשה להשיג שם גדול בפרי אייג'נסי. אפילו אם הם מוותרים על טאג' גיבסון ועל מירוטיץ' שיסיימו חוזה, עדיין אין להם מקום בתקרה להציע חוזה מקסימום. למען האמת הקבוצה גם לא מהווה יעד אטרקטיבי בעיני. נגיד שאתה כריס פול שמחפש אליפות- תלך לבולס לריב על הכדור עם וויד ובאטלר?
 

Cade Foster

New member
בכל קבוצה מנצחת יש שחקנים שתאורטית "יריבו על הכדור"

אותו הדבר אמור היה לקרות בקליבלנד ולא קרה, אותו הדבר אמור לקרות בגולדן סטייט ולא קורה. מי שרוצה לקחת אליפות צריך לדעת להסתדר עם שחקנים גדולים אחרים לצידו, גם כריס פול, גם ג'ימי באטלר ובטח שדוויין ווייד יודעים את זה. לשאלתך אני לא יודע האם הייתי בוחר דווקא בשיקגו (כמו שהעניינים שם מתנהלים בטח שלא, תאורטית זו הייתה יכולה להיות אופציה אם הייתי מקבל את הרושם שיש להם תוכנית שאני מאמין בה), אבל בכל אופן כריס פול הוא לא השחקן היחיד שנמצא על הלוח. יש מלא מילסאפים, היוורדים, לאורים וגריפינים בנוסף. לא כולם ימשיכו בקבוצות שלהם ואף אחד לא יוכל להצטרף לקונטנדרית קיימת מטעמי תקרת שכר. הנוכחות של באטלר נותנת יתרון לשיקאגו על פני קבוצות אחרות בהיבט הזה.
&nbsp
כמה קשה זה יהיה? לדעתי לא יותר מידי. תחת התקרה החדשה יש הרבה מאוד שחקנים בליגה שהם אנדרפייד והרבה מאוד קבוצות שנמצאות הרבה מתחת לתקרה ויהיה אפשר לזרוק אליהן שחקנים ללא תמורה. לפנות מקום לא תהיה בעיה אם הם ירגישו שאפשר להתלבש על שחקן בכיר מהפרי אייג'נסי. בדיוק כמו מה שגולדן סטייט עשתה כדי להחתים את דוראנט. נכון ששיקאגו כרגע לא באותו המעמד, אבל גם גולדן לא תמיד הייתה קבוצת על.
 

rapgamer4ever

New member
לא ממש... כולם ידעו לנבא שלשיקאגו תהיה בעיה

תוך פחות מחצי עונה רונדו סיים את הסיפור, וויד הספיק לזרוק הערה שהוא צריך יותר את הכדור בקלאץ' ואם אתה זוכר גם בין רוז לבאטלר היה חיכוך בעונה שעברה.
&nbsp
בקליבלנד יש לך את לברון וקיירי שהם high usage אבל קיירי גם קלעי מעולה וגם מבין שהוא רק מספר שתיים.
&nbsp
כלומר בקליבלנד יש רצון וגם יכולת לתת ללברון לנהל את העניינים. בשיקאגו אין את אותה היכולת כי פול, וויד ובאטלר הרבה פחות יעילים אוף דה בול, אין מה לעשות, התכונות הכי טובות שלהם לא באות לידי ביטוי ככה. לגבי הרצון אני בספק אבל אפשר לעבוד על זה.
&nbsp
אתה לא יכול להציע את כל הכוכבים לשיקאגו ולהגיד שלקונטנדריות אין מקום בתקרה. גם לשיקאגו אין מקום בתקרה.
אין מלא מילסאפים והיוורדים אלא 4 השחקנים שציינת הם 4 הפרי אייג'נטס הבולטים בנוסף לכריס פול. ברשותך אני לא מחשיב את קרי. לאורי לא יעזוב את טורונטו ולהיוורד אין מה לחתום בקבוצה ששני השחקנים הכי טובים שלה יושבים לו על העמדה.
&nbsp
גריפין ומילסאפ הם 2 האפשרויות שאפשר להעלות על הדעת, ושוב בוא לא נשכח שכרגע לשיקאגו אין מקום להחתים אף אחד מהם. צריך גם לראות מה קורה עם מילסאפ שעולה בהקשר של טריידים, יכול להיות שהוא יצא מהמשוואה עד סוף העונה.
&nbsp
במילים אחרות המסלול של שיקאגו להתחזק הוא הרבה יותר מסובך ממה שאתה מתאר והסיכוי שהיא תצליח להחתים כוכב נמוך פי כמה מהסיכוי שהיא תיכשל.
&nbsp
המשפט האחרון שלך לא מובן כאילו ששיקאגו תהפוך כמו גולדן סטייט לקבוצת על. בוא נכיר במציאות, זו קבוצה בינונית ואין לה אפסייד כמעט בכלל. אם התוכנית שלך היא להחתים את בלייק גריפין או את מילסאפ (לחוזה מפלצתי בגיל 32) אז על הכיפאק, קח בחשבון לאן אתה ממשיך במידה והתכנית לא תצא לפועל, שזה התרחיש הסביר ביותר.
 

Cade Foster

New member
חבל שציינתי רק את השחקנים האלה

הכוונה שלי הייתה לא רק לכוכבים/אולסטארים אלא לשחקנים שיכולים לחזק. החל מג'ף טיג, דרך איבקה, נואל, ג'ורג' היל, רדיק... אם שיקגו דגה שחקן או שניים מאלה היא יכולה להיות במקום אחר לגמרי בעונה הבאה (וכמובן שיש עוד, ואולי בכלל דג מקדרמוט יתחיל להוכיח שמגיע לו מקום בחמישייה). זה שכרגע אין להם נכסים טובים חוץ מבאטלר לא אומר שהם חייבים להוסיף נכסים כאלה דרך הדראפט או להמיר את באטלר בשלושה-ארבעה ילדים. מעטים המקרים של קבוצות שהופכות בן לילה מבינוניות לקונטנדריות, ומעולם לא יצא לי לראות מקרה של קבוצה שמוותרת על הסופרסטאר שלה מתוך מחשבה על העתיד ובאמת מצליחה לבנות מזה קונטנדרית. זה תמיד נגמר באכזבה.

ההבדל בין שיקאגו לקונטנדריות הוא שלשיקגו אין בעיה לוותר על הארכת חוזה למירוטיץ' אם הוא מקבל הצעה מוגזמת מידי או לזרוק את רונדו לאיזו ברוקלין נואשת תמורת שום דבר. סן אנטוניו לא תעשה את זה כי זה יפגע בסיכויי האליפות שלה (אלא אם כן FA בכיר מודיע לה שהוא מעוניין להצטרף).
 

rapgamer4ever

New member
שחקנים סבבה, אני לא רואה איך הם הופכים את שיקאגו למשהו אחר

בוא נגיד שאתה מביא את איבאקה (נאלץ לאבד בדרך את גיבסון ומירוטיץ'). בכמה כבר אתה משתפר?
או לחילופין מביא את ג'ף טיג. נשמע סבבה אבל תהיה במקום אחר לגמרי בעונה הבאה? לא ממש, כנראה שבמקום לסיים עם 42 ניצחונות אתה תעלה ל-46. קח בחשבון שאם אתה רוצה להשאיר אפילו אחד מבין גיבסון ומירוטיץ', זה כבר מסנדל לך את היכולת להביא איזשהו שחקן בעל שם.
&nbsp
נרלנס נואל לא אמור להיות על הכוונת אלא אם אתה מתכוון לפתוח איתו בעמדה 4 ולא בטוח שהוא עדיף בעמדה מאשר גיבסון.
רדיק לא רלוונטי לקבוצה כמו שיקאגו אלא אם וויד ירד לספסל וזה לא על הפרק.
&nbsp
ההבדל בין שיקאגו לקונטנדריות הוא שקונטנדריות רחוקות חתיכה אחת ממשהו גדול ושיקאגו רחוקה כמה חתיכות. אני בכלל לא סופר את מירוטיץ', שיקאגו מחוייבת ל-80 מליון דולר בתקרה עבור החוזים של רונדו, וויד, באטלר, לופז ופירורים מסביב. היא תבחר שחקן כלשהו בדראפט ותעלה לסביבות ה-84 מליון. זו נקודת המוצא.
&nbsp
אתה אופטימי לחשוב שתוכל לזרוק את רונדו תמורת שום דבר. לדעתי ברוקלין תדרוש בחירת דראפט כדי לספוג אותו.
 

Cade Foster

New member
איך הגעת למספר הזה?

מהחישוב שלי ללא חוזים לא מובטחים ואופציות קבוצה הם באזור ה73 מיליון עבור כל הקבוצה, לא רק הרביעייה שהזכרת.

חוץ מזה, לך תדע אם רונדו בכלל יממש את האופציה שיש לו. יש מצב לא רע שהם מנסים לגרום לו ללכת בהתנדבות בכך שהם מוציאים אותו מהרוטציה. גם עבור קבוצה כמו ברוקלין הוא low risk high reward - הוא חתום לעונה אחת בסך הכל, וזה לא שיש להם אינטרס להיות הכי גרועים. במקרה הגרוע שיקאגו תוסיף איזו בחירת סיבוב שני, לא אסון. לדעתי רק תסריט קיצוני יגרום לכך שהוא ימשיך בשיקגו בעונה הבאה בהנחה שהם ממשיכים לייבש אותו.
 

rapgamer4ever

New member
מפה-

http://hoopshype.com/salaries/chicago_bulls/

רונדו לא יוותר מיוזמתו על 13 מליון. הוא יודע שאין לו סיכוי להשיג סכום כזה.

חשבתי שכבר מוסכם על כולם שרונדו הוא לא high reward אבל אולי הוא צריך להגיע לסין כדי שיהיה פה קונצנזוס...
 

fatnoam

Active member
רוצה להיכנס בכלליות לדיון הזה

אני לא חושב ששיקגו צריכה לפרק את החבילה. ווייד וג׳ימי זה בסיס מצויין לקבוצה שרוצה להגיע רחוק. יש להם שחקני רוטציה מצוינים - גיבסון בראשם, אבל גם מקדרמוט, מירוטיץ׳ ורובין לופז טובים. אייזיה קיינאן, בובי פורטיס, ג׳ריאן גראנט, דנזל ולנטיין - כולם צעירים עם הרבה יכולת ולהוכיח.
&nbsp
אני חושב שהקבוצה מפוצצת בנכסים היא פשוט צריכה את הטרייד הנכון. רונדו עם ה-13 מליון שלו אולי לא יעיל, אבל הוא כבר בשנה הבאה הוא נחשב לחוזה גמור, וחוץ מזה שהוא גארד שמוסר, כך שיש קבוצות שלא יהיה אכפת להן לקחת אותו לשנה בזמן שהן מנסות להריץ את הצעירים (מינסוטה?).
&nbsp
יש קבוצות שמראות נכונות להיפטר מנכסים - כמו דנבר ואטלנטה. אני הייתי מנסה להתלבש על נורקיץ׳ מדנבר (סנטר יותר התקפי מלופז שיכול גם לעלות במקומו). אני חושב שאטלנטה תתן את מילסאפ תמורת בחירת דראפט, מירוטיץ׳ ואחד מהצעירים (פורטיס או ולנטיין), ולקחת את רונדו כפילר שיקבל וויב אחרי הטרייד.
עוד בגזרת דנבר, הייתי הולך על ווילסון צ׳אנדלר ששיחק מצויין בשבועות האחרונים כסמול-בול 4, ויש לו טווח.
&nbsp
גם מילסאפ וגם נורקיץ׳ יוכלו לחזק משמעותית את הבולס, ולתת להם סקורינג מתחת לסלים. מילסאפ בעצמו גם קולע מבחוץ, וזה בסה״כ שחקן מאוד חכם.
&nbsp
ודבר אחרון - אני חושב שג׳נינגס בניקס מציג יכולת ששווה הרבה יותר מפוינט גארד מחליף. הוא שדרוג מדהים בהשוואה למייקל קרטר וויליאמס, והוא מוסיף קליעה מ-3 שזה הבק-בון של הקבוצה הזו. את התפקיד שהוא עושה בניקס - עובר את החצי, מוסר לכוכב (מלו או קריסטפס) וקולע שלשות חופשיות הוא עושה מצויין, וגם יותר מזה. התחיל להשקיע בהגנה. הוא התאמה מושלמת לבולס הנוכחיים לדעתי, וגם אם חלש הגנתית, בסה״כ הוא עומד לצד שני ווינגמנס שיכולים לשמור על כל גארד ופורוורד בליגה.
&nbsp
&nbsp
בקיצור לבולס יש את הדבר שהכי קשה להשיג בתור קבוצה שרוצה להגיע רחוק וזה הסטאר קוואליטי. ג׳ימי כוכב בליגה הזו, לא כל אחד קולע 50 במשחק. ווייד כוכב בליגה הזו בכל מה שקשור ללנצח משחקים, כבוד מהשופטים, וגם לדפוק 30 פה ושם, בטח במאני טיים ובפלייאוף. החתיכות שמסביב משתנות, אבל יותר וטרנים ויותר אופי יביאו את הקבוצה הזו רחוק מאוד. אם לא השנה, אז בשנה הבאה, או בזו שאחריה שהיא השנה האחרונה בחוזה של ג׳ימי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אוהב את הכיוון שלך

באופן כללי אני חושב שה"פיתרון" לבעיות של הבולס יותר פשוט ממה שחושבים.
כל מה שצריך זה להיות קצת יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסא.
וזה מה שאני הייתי עושה:
א. מחפש טרייד על רונדו תמורת גבוה כלשהו כי הבולס לא יכולים להמשיך לחיות על לופז וגיבסון לבד (הוייברג די השבית את פורטיס)
האמת שזאת דווקא משימה לא קלה כי לא נראה לי שיש הרבה קבוצות שרוצות אותו וככל שאני חושב על זה יותר, אני גם לא בטוח שיש קבוצות שצריכות אותו.
&nbsp
ב. את זה הייתי עושה בלי קשר לרונדו וזה פשוט להפוך את וויד לרכז במשרה מלאה ולתת לו להוביל את ההתקפה.
כן כן, שחקן חצי גמור ומזדקן ובכל זאת מדובר בנכס שאין להרבה קבוצות עם נסיון אדיר וחכמת משחק שאין לכל שחקן.
כשוויד אמר שהוא צריך את הכדור בקלאץ' אני די משכנע שהוא לא התכוון לזה שהוא רוצה לזרוק אלה להיות זה שמקבל את ההחלטות ברגעי ההכרעה, למצוא את השחקן הפנוי ולעשות את הדבר הנכון וכן, גם לקחת את הזריקה בעצמו.
בקיצור, הבולס פשוט צריכים לנצל את השחקן הזה ולתת לו להיות בעל הבית על המגרש כשבאטלר הוא המוציא לפועל.
ג. תנו לצעירים לשחק!
מקדרמוט, כנען (קיינאן?), מירוטיץ', פורטיס וקארטר וויליאמס, כולם יכולים לתת דקות טובות מאוד ורק צריך לתת להם את הביטחון.
&nbsp
לבולס יש קבוצה טובה עם חומר שחקנים טוב, כל מה שהם צריכים לעשות זה "סדר בבלאגן"
זו דעתי הצנועה

&nbsp
 

fatnoam

Active member
ווייד לא יכול לשחק 1, כמו שלברון לא יכול לשחק 1

זה פועל התקפה או 2, אבל בסופו של יום אתה צריך מישהו נמוך שיתמודד עם הלחץ ויעבור את החצי במהירות. כמו שפאט בברלי עושה בשביל הארדן ברוקטס.
&nbsp
ואגב, גם את זה אפשר להביא. אין ספק שעם שני ווינגס כאלה דומיננטים, הייתי מחפש רכז במודל דרק פישר - שומר טוב, קולע שלשות חופשיות, ובעיקר לא מתלונן כשהכדור אצל אחרים.
 
למעלה