יש שמועה שאטלנטה מחפשת טרייד למילסאפ

  • פותח הנושא billc
  • פורסם בתאריך

billc

New member
יש שמועה שאטלנטה מחפשת טרייד למילסאפ

בjump חושבים שלטורנטו כדאי לקחת אותו

בכל מקרה הסיבה שאטלנטה מחפשת טרייד, כי מילסאפ
הודיע להם שהוא יוצא מהחוזה בסוף העונה

איך שאני רואה את זה , לטורנטו אין באמת מה להציע לאטלנטה
בתמורה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לקח לי ארבע עונות

אבל אני מתחיל לחבב את ג'ימי באטלר
 
זה לא קצת הארדן לעניים?

בלי שלשות ופחות אסיסטים (אבל הגנה ברמה גבוהה מאד, בניגוד להארדן חשוב לציין).
 

rapgamer4ever

New member
חחחחח בהחלט, באטלר שחקן לא רע


העונה הוא השתפר ביכולת שלו לקרוא את המגרש. הוא מגיע לנקודות שהוא אוהב בפחות מאמץ, מזהה סדקים בהגנה וכו'.
 
זוכר שכמעט היה טרייד שלו על קליי תומפסון?

בדיעבד, היית לוקח?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא יודע

באטלר מוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה (כן יש לו את וויד לידו אבל בניגוד לרוז, וויד נותן לו את הבמה לגמרי)
לגבי קליי אנחנו לא יודעים אם הוא מסוגל להוביל קבוצה. אני חושב שהם דיי שווים ביכולת, באטלר יותר אתלט וקליי יותר "שוטר" וזה די מתקזז בסופו של דבר אבל שאלת המנהיגות היא גורם מכריע בעיניי.
לסיכום, לא הייתי רץ לעשות את הטרייד הזה אבל גם לא הייתי פוסל אותו על הסף.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
אם היה לי סקורר מוביל הייתי מעדיף את ג׳ימי

ואם לא אז את קליי.
&nbsp
שניהם שחקני 2-way אבל על היכולות של קליי אפשר לבסס התקפה, על ג׳ימי פחות לדעתי, רוב הסלים שלו זה לא מהתקפה מסודרת.
 

rapgamer4ever

New member
זה גם מה שאני חשבתי עד השנה

אולי היכולת של באטלר השנה גורמת לי לשנות את דעתי.
 

rapgamer4ever

New member
אני מניח שנורמן פאוול צריך לעמוד במרכז הטרייד

לא חושב שטורונטו תשיג עבור מילסאפ יותר מדי. בקיץ הקרוב הוא יהיה פרי אייג'נט בגיל 32 וירצה את המקס'... רחוק מלהיות סיטואציה נוחה עבור הקבוצה שתביא אותו.
בכל זאת אני במקום טורונטו מבצע טרייד מבלי לוותר על השחקנים הכי מרכזיים. אולי הם יעמידו קונטנדרית אמיתית לראשונה בהיסטוריה של הפרנצ'ייז.
 

somone1411

New member
שמישהו יסביר לי

על מה צ'נדלר פארסונס עושה 22 מיליון דולר בשנה? על 5 נק' למשחק? 0 תועלת?
הבנאדם מרוויח יותר ממארק גאסול. בשנים נורמליות של הליגה הזו הגרוע הזה לא עושה 5 מיליון בשנה
 

rapgamer4ever

New member
זו באמת נראית כמו טעות מצדה של ממפיס

בתכלס צ'נדלר פרסונס עשה עונה טובה אחת בקריירה. ביוסטון. זו הייתה עונת חוזה.
מאז הוא חתם על המקס' בדאלאס (או כמעט המקס'?) במהלך שנראה הגיוני בזמנו. ההחתמה שלו הרימה גבות בערך כמו חוזה המקס' שקיבל גורדון היוורד, שמצדיק את החוזה הזה עכשיו ביוטה.
&nbsp
הבעיה שהוא לא הצליח להישאר בריא ולהיכנס לרית'ם. הוא כל פעם החמיץ משחקים ובמיוחד בפלייאוף כשדאלאס הכי הזדקקה לו.
&nbsp
ממפיס כנראה קיוותה לקבל את הצ'נדלר פרסונס של עונת החוזה ביוסטון, מה שבאמת היה משדרג אותה כי היא צריכה כישרון התקפי. בינתיים היא מקבלת את השחקן שלא מצליח להישאר בריא וכשהוא משחק זה נראה רע. פרסונס לא שחקן גרוע והוא עוד יתאושש, אבל ההחלטה לשלם לו מקסימום נראית ממש לא טובה.
 

fatnoam

Active member
נפצע כרוני

היה מוסיף הרבה לממפיס לו היה בריא.
&nbsp
אני לא הייתי מהמר עליו בקיץ, אבל אחרי החוזה לקונלי, היו צריכים להביא עוד שם גדול בשביל שהחוזה הענק למייק לא ייראה תמוה.
&nbsp
&nbsp
 
סיכום דנבר - סקרמנטו: זה מתחיל לקבל צורה

דנבר מגיעה שעות אחרי משחק נגד גולדן סטייט בעוד שיריבתה מסקרמנטו נחה יומיים מלאים. בעונה שעברה, סקרמנטו ניצחה את כל המפגשים בין הקבוצות; טיי לוסון [שבר בסינוס המקסילרי = אזור הלסת העליונה] התלבש, אבל הרגיש לא טוב והוחלט שלא ישחק. רודי גיי הפצוע יעדר משחק שלישי ברציפות [ותשיעי מהעשרה האחרונים].

רבע א':
פתיחה לא טובה של שתי הקבוצות, אבל דנבר צריכה להיות יותר מאוכזבת מעצמה, אולי עייפות, אבל מחטיאה שתי שלשות הכי פנויות שאפשר, ונמנעת בריחה ראשונה במשחק. אחרי 3:30 דקות בלבד, לדייב ייגר נמאס, והוא לוקח פסק-זמן ראשון כאשר נותרות רק 9 שניות על שעון ה-24. זה שמאמן מפסיק התקפה עם 9 שניות, לא רואים את זה, וזה אומר הכל על הדקות הלא טובות של הקבוצה. הקינגס לא מצליחים לייצר כלום בהתקפה. זה נראה רע כשמט בארנס או בן מקלמור הם מי שלוקחים את הזריקות. 4-8 דנבר.

חוזרים מפסק הזמן וזה נראה אחרת מבחינת שתי הקבוצות. יש משחק, בוקר טוב, התחלנו לשחק. קאזינס מתחיל לעבוד ועולה מהר ל-9 נק'. סל אחרי סל, שחקנים נכנסים טוב למשחק.

אמצע הרבע, פסק-זמן של דנבר עם יתרון 16-18 לסקרמנטו. אחרי פתיחה של 5/1 סקרמנטו קולעת 6 מ-7 הזריקות הבאות. שתי הקבוצות לא חפות מטעויות. חטיפה בהגנה, בארנס יוצא קדימה ומחטיא דאנק קל. זה טוב לנו מבחינת כספי, אבל גם מתסכל, אנחנו צריכים את הנקודות הקלות. בצד השני של המגרש, דריכה על הקו של דארל ארת'ור, איבוד לא מחויב.

4:29 לסיום הרבע, חילוף ראשון של סקרמנטו - ארון אפללו חוזר מפציעה ואיתו נכנס טוליבר. קופוס ומקלמור יורדים לנוח. בארנס, בהמשך, יורד גם הוא ומוחלף ע"י גארט טמפל. לא נראה טוב מבחינת כספי. אפללו מגיב ב-4 נק' מהירות, אבל גם מתקשה מול גאלינארי במהלך פוסט-אפ. אני חושב שעם סייז כמו של גאלינארי הייתי רוצה שחקן כמו עמרי כספי על המגרש.

28-29 לסקרמנטו בסיום הרבע הראשון. קאזינס מוביל עם 12 נק' [2 שלשות]. גאלינארי בשקט ובלי שהרגשת עם 11 נק' [4 מ-5 מהשדה]. הבחירה של ייגר לשחק נמוך מול גאלינארי לא פגעה בנו במישרין מעבר ל-2 נקודות שקלע על אפללו.

רבע ב':
עמרי כספי פותח את הרבע! #יבנה
פוזשן התקפה - מיד מרגישים את השינוי. כספי חותך ועושה ספייסינג גדול לגארט טמפל, שמנצל את זה כדי לזרוק על השומר שלו. מחטיא זריקה טובה וכספי נדחף במאבק על הריבאונד. מהלך האסל של כספי שומר לנו את הכדור. בהמשך זה מסתיים בסקנד צ'נס פוינטס מסל של אפללו.

פוזשן הגנה - סקרמנטו חוטפת בדפלקשן של הכדור, כספי מתחיל את היציאה מוקדם ומוצא את עצמו לבד, אבל במסירה אליו ווילסון צ'נדלר שם יד ומונע ממנו את הכדור. סקרמנטו חסרה בהגנה, אבל מארי מחטיא שלשה פנויה. היה לנו מזל.

פוזשן הגנה - כספי מקבל את ג'מאל מארי על הגב, אבל מארי לא אגרסיבי וזה ריבאונד קל של עמרי.

פוזשן התקפה - כספי מקבל מטוליבר ומנצל את הסקרין שלו כדי לחדור, עושה את היורו סטפ, אבל יוסוף נורקיץ' חוסם אותו. כספי על הריבאונד של עצמו, אבל מחטיא מקרוב. קופוס מתקן. דקות מצוינות של קופוס.

פוזשן הגנה - נורקיץ' מקבל בפיק אנד רול ומוצא את עצמו לבבבבבד, אבל כספי נעמד יפה ומשנה לו את הזריקה. גם צוות השידור של דנבר שם לב לעבודה של כספי בהגנה, ועל זה אני מדבר - לא הגיוני במשחק נגד קבוצה עם סייז כמו דנבר לא להיעזר בעמרי כספי.

פוזשן הגנה - כספי מאבד את ג'מאל מארי בשתי חסימות, אבל מארי מחטיא שלשה פנויה. לא זריקה הכי קלה, אבל אני מופתע שקלעי כמוהו לא מעורב מספיק במשחק עד עכשיו.

פוזשן הגנה - יופי עמרי! מארי חודר ללא הכדור ומקבל, אבל קאזינס ועמרי נמצאים שם לחסום אותו. כספי יוצא קדימה, מקבל ומגיע עד הטבעת, מחליט להוציא החוצה לשלשה של בארנס, שמחטיא זריקה פנויה.

פוזשן התקפה - כספי כופה שלשה מטווח סטף קרי ויורה אירבול. #קרינג'

2:29 לסיום המחצית, כספי יורד ביתרון 14. רבע טוב שלו, למרות שהוא בלי נקודות.

51-60 לסקרמנטו במחצית. דנבר עם 47% מהשדה, מסיימת טוב את המחצית, אבל מפסידה כרגע את המשחק על איבודי כדור - 10 במחצית מול 2 בלבד של סקרמנטו - ועל ריצת 0-15 של סקרמנטו במהלך כ-6 דקות שבהן דנבר לא קולעת. ארון אפללו עם 9 נק' [5/4 מהשדה] מהספסל. קופוס עם 12 נק' [6/5 מהשדה] וקאזינס עם 20. דנבר צריכה להרגיש מקופחת מהשיפוט. קאזינס קיבל כמה וכמה שריקות שלא היו, ובצד השני נורקיץ' ויוקיץ' לא קיבלו כבוד. זה גם עושה את ההבדל.

רבע ג':
רבע התקפי גדול של קאיזנס עם 11 נק', אבל בהגנה התקשה מול הסייז המטורף הזה שיש לדנבר, שניצלה את היתרון בצבע כל הרבע. דנבר השיגה כל פעם סל טוב שהוריד את ההפרש לחד-ספרתי, וזה הגיע עד ל-3 הפרש, אבל אז סקרמנטו קיבלה נקודות מקאזינס בצד השני. 88-94 לסקרמנטו אחרי שלושה רבעים. הקינגס קולעים ב-65% מהשדה ברבע הזה, אבל עדיין מפסידים את הרבע ב-3 נק'.

רבע ד':
כספי שוב פותח את הרבע! פוזשן הגנה - לא מצליח להשתלט על הריבאונד ודורך על הקו. כדור דנבר.

פוזשן הגנה - יופי עמרי! כספי כופה על וויל בארטון למסור תוך כדי זריקה, זה מגיע לג'אמיר נלסון שבחדירה כספי בא לעזור ומוציא לו את הכדור, שולח את גארט טמפל, שמסיים את זה בשתי נקודות. גם אם היה מחטיא כספי הגיע בטריילר להמשיך אותו.

פוזשן הגנה - נהדר! עמרי במשחק מצוין בהגנה. ג'מאל מארי מנסה לקחת אותו אחד-על-אחד, אבל כספי לא אוכל את הדריבל וקופוס מגיע לעזור ומוציא לו את הכדור מהיד.

פוזשן התקפה - כספי עובר בחסימה שמסדר לו קופוס ומקבל מסירה מהירה מטוליבר, אבל לא מצליח לתפוס את הכדור וזה נגמר באיבוד לא מחויב.

פוזשן הגנה - החטאה של דנבר, אבל יוקיץ' מקבל שריקה בניסיון להגיע לאופנסיב ריבאונד אחרי "דחיפה" של כספי. שריקה מטורפת. שחקן מסה כמו יוקיץ' לא צריך ליהנות ממאבק עם כספי שבכלל לא קפץ איתו, רק נגע בו עם הישבן. אני לא שורק על זה. פלופ רציני של יוקיץ'. הפוזשן משוחק שוב. זה נגמר בשלשה שמחטיא ווילסון צ'נדלר, עוד אחת שמחטיא במשחק חלש מאוד עד עכשיו, וריבאונד של כספי עם קצות האצבעות.

פוזשן הגנה - מארי מוסר ליוקיץ', כספי מאבד אותו פעם ראשונה במשחק ויוקיץ' מוצא אותו ללייאפ. לא סל קל של מארי, אבל הקדים את עמרי בחצי שנייה וזה הספיק לו לסיים.

פוזשן הגנה - איבוד כדור של אפללו מוביל למתפרצת של מארי, אבל סגירה נהדרת של טוליבר גורמת לו לייצר זריקה קצרה בלייאפ וכספי ראשון על הריבאונד החשוב. בצד השני זה מסדר שתי נקודות קלות. במקום 3 הפרש, זה 7 הפרש. אנחנו 5 דקות לסיום המשחק. משמעותי.

4:44 לסיום, קאזינס חוזר ביתרון 7. כספי יורד. דקות לא טובות של סקרמנטו בהתקפה, הכמה נקודות שעשתה היו בסלים קשים של סוף שעון, אבל ייגר הולך עם הסקנד יוניט ברבע הזה כשהוא לפחות מקבל מהם הגנה טובה שלא מאפשרת לדנבר להשיג יתרון, וזה נותן לקאזינס מנוחה ארוכה במיוחד.

קאזינס מסדר לחבריו 5 נק' מהירות ב-2 אסיסטים. גארט טמפל עם ריבאונד התקפה ואז סל. זה שוב 8-10 הפרש. בול גיים.

113-120 לסקרמנטו בסיום. למרות 18 שלשות ב-47% של דנבר, אחוז שלא ירד למעשה כל המשחק מאז הרבע הראשון, סקרמנטו יוצאת עם הניצחון. בדרך-כלל, כפי שכבר נאמר בסיכומים קודמים, כשסקרמנטו קולעת את הזריקות שלה - והפעם זה 11 שלשות ב-38%, וסה"כ מהשדה 52% - לא משנה הרבה מה הקבוצה היריבה עושה, סקרמנטו תשים את עצמה במצב טוב לנצח. העונה סקרמנטו בלתי מנוצחת ב-7 משחקים שבהם קולעת מעל 50% מהשדה. נכון, אתה לא רוצה לתת ליוסטון או גולדן סטייט לקלוע 18 שלשות נגדך, אבל ברור שנגד קבוצת בורדרליין פלייאוף כמו דנבר אתה חי עם זה בשלום.

בתמונה המצורפת -- עונה של 29 נק', 10 ריב' ו-3 אס' - רק שלושה ביג מנים ב-40 השנים האחרונות, והאחרון, שאקיל לפני 17 שנה, עשו את זה. קאזינס בדרך לעשות את זה גם. כדאי לציין שכל השלושה סיימו לפחות בטופ 5 בהצבעות ל-MVP.

 
- המשך -

מצטיין המשחק: דמרקוס קאזינס.
31 נק' [25-10 מהשדה, 7-3 מהשלוש כולל שתי זריקות סתמיות בגארבג' טיים שלא נכנסו, 8-8 מהקו], 6 ריב' ו-6 אס' [ללא איבודים] ב-34 דקות משחק. חצי ראשון הוביל אותנו, חצי שני לא נזקקנו לו אלא בכמה מהלכים סוגרי משחק בדקות האחרונות של הרבע האחרון. משחק טוב שלו, למרות האחוז הנמוך מהשדה. זה משחק 16 העונה של 'בוגי' עם 30 נק' או יותר. זה די מדהים איך הקליעה שלו משלוש נהייתה אוטומטית ואני רואה נתון שמבין עשרת הסקוררים המובילים העונה בליגה הוא קולע משלוש באחוז הכי טוב, שזה כבר לא פייר. כמעט אין את התחושה של "זריקה רעה" גם אם יוצא אליו שחקן. לא יודע, אבל זה נראה שהוא סופר בלטות, זה ממש מחושב אצלו, יד כל כך רכה, משהו לא נורמלי.

מילה טובה גם לקוסטה קופוס, במשחקו הטוב העונה, עם שיא עונתי של 18 נק' [9-8 מהשדה] ב-29 דקות. חלק מהקליעות היו בזריקות פלוטר / הוק שלא תמיד נכנסות, אז המזל היה איתו, אבל במצ'אפ לא קל הוא עשה לנו נקודות קלות כשהיינו צריכים ואי אפשר להגיד שניצחנו לא גם בזכותו.

מילה טובה גם לדארן קוליסון [26 נק' - שיא עונתי; ו-7 אס']. אמנם המספרים נראים נהדר, אבל חלק לא מבוטל מהנקודות הגיעו בלייאפים בהגנה נוראית. יאמר לזכותו שהוא זיהה, חדר ולקח את הנקודות הקלות, אבל זה לא שהוא היה יותר מדי דומיננטי. בכל זאת, טוב לראות אותו נותן משחק טוב אחרי חודש חלש, אולי המשחק הטוב ביותר שלו העונה. אם הוא יתחיל להיכנס למומנטום סקרמנטו פתאום נראית קבוצה אחרת.

מהספסל, ארון אפללו היה נהדר [19 נק' - שיא עונתי, ב-8 מ-11 מהשדה] ובמיוחד בחצי הראשון נתן נקודות חשובות במהלכים עם הגב לסל, שזה הגו-טו-מוב שלו, ואם זה עובד הוא שווה דקות [שיחק 30 דקות].

בדנבר, גאלינארי בערב נהדר של 24 נק', ב-8 מ-12 מהשדה [4-6 משלוש]. הוביל את דנבר כל המשחק. לא לשכוח שבקיץ הבא אנחנו מארחים אותו ביד-אליהו.

יוקיץ' [18 נק', 7 ריב' ו-5 אס'] ונורקיץ' [16 נק', 6 ריב' ו-4 אס'] זה צמד-חמד. לא צריך להגיד את זה, היום כולם יודעים מה הם נותנים, אבל באמת שזו חוויה לצפות בהם במשחק שלם. מגוון התנועות שלהם עם הגב לסל הוא הרחב היום בליגה.

איכזבו - מודיאיי [5 נק' באחוזים רעים] וצ'נדלר [10 נק' באחוזים רעים וחוסר קלאצ'יות מתי שהיה צריך אותו]. לא שאני מתלונן.

ליין כספי: 0 נק' [3-0 מהשדה, 1-0 מהשלוש], 5 ריבאונדים [1 בהתקפה], אסיסט [ללא איבודים] וחטיפה ב-17 דקות משחק; כן, אני קורא עברית ואני יודע ששחטו אותו באתרים הישראלים, אבל האמת רחוקה מ'קיבל 17 דקות ולא קלע = משחק חלש', וזה לא נכון להסתכל על הבוקס סקור ולהסיק מסקנות. עמרי במשחק הגנה נהדר, אולי הטוב ביותר שלו עד כה העונה, וכמי שראה את כל המשחקים אני די משוכנע בזה. עבודה יוצאת דופן על ג'מאל מארי, שאולי הוא לא השחקן הדומיננטי של לפני הפציעה, אבל זה שחקן עם יכולת מוכחת לעשות נקודות וכספי שיתק אותו. שוב אני אומר, מדד הפלוס / מינוס זה לא נתון להסתמך עליו בשום צורה, אבל זה עוד משחק שעמרי רושם את הנתון הטוב בסקרמנטו [פלוס 14], ולמעשה את הנתון הטוב מבין כל 22 השחקנים ששותפו במשחק.


המשחק הבא - בק טו בק, הלילה חוזרים לסקרמנטו ומארחים את מיאמי שגם היא שיחקה אתמול, אבל בהרכב חסר. אני לא טורח לבדוק עם כמה שחקנים מיאמי תשחק הלילה ועם מי, אבל זה צריך להיות מאסט ווין מבחינתנו. את המפגש הקודם במיאמי הפסדנו בפוזשן האחרון. בלילה שפורטלנד פוגשת את גולדן סטייט, סקרמנטו בהזדמנות טובה "לברוח". כדאי לציין בהזדמנות הזו שסקרמנטו עם 15 ניצחונות ב-34 המשחקים הראשונים של העונה לעומת 15 ניצחונות ב-36 המשחקים הראשונים של העונה שעברה. זה נראה לנו כמו עונה מפתיעה של סקרמנטו, אולי פלייאוף ראשון אחרי 11 שנה, אבל האמת היא שהקבוצה בעונה שעברה עמדה בקצב והיתה באותה סיטואציה בדיוק - במאבק על הכרטיס השמיני מול פורטלנד. ואז הגיעה מפלה בסוף ינואר [8 הפסדים ב-9 משחקים] ופורטלנד ברחה. ההבדל הוא לכאורה בלוח המשחקים - סקרמנטו תיכנס בקרוב לרצף משחקים שלפחות לחלקם תגיע פייבוריטית, אבל אסור לשכוח שעד סוף נובמבר של העונה שעברה קאזינס הספיק להיעדר מ-8 משחקים [בהם סקרמנטו ניצחה רק משחק אחד], ככה שלא נכון להשוות לעונה הנוכחית, שבה קאזינס נעדר ממשחק אחד בלבד עד כה. רוצה לומר, סקרמנטו בקצב הנכון, אבל נהנית יותר מהחולשה של יריבותיה מאשר נראית באמת כמו קבוצת פלייאוף.
 
ההגנה של כספי, התנועה בהתקפה

כמה דברים להתעכב עליהם. לא רציתי להקדיש לזה יותר מדי מחשבה כשאנחנו בבק טו בק, למי יש זמן, אבל קל יותר לעשות את זה אחרי ניצחון.

לאחרונה התחלתי לפתח את כישורי עריכת הוידאו שלי [שהם אינם טובים to begin with], ולמרות שעברנו כמעט מחצית הדרך, אני חושב שהעונה מספיק ארוכה כדי להתחיל "לשלוף" מדי משחק או שניים את המהלכים הלא-נראים של עמרי כספי שעושים את ההבדל והופכים אותו ל"עמרי כספי" - בעיקר התנועה בהתקפה, אבל במשחקים כמו הלילה נגד דנבר, גם הגנה טובה, במצ'אפים הנכונים לו.

אני לא יכול להתחייב לעשות את זה אחרי כל משחק, וזה תלוי ביכולת של כספי לייצר מהלכים כאלה, אבל אני אשתדל. הכוונה היא לא להאדיר את כספי, אני בהחלט חושב שמהלכים לא טובים שלו יזכו גם לתגובה ממני, ומי שקורא את הסיכומים יודע שאני מרבה לבקר את ההגנה של עמרי מתי שצריך.

אם יש תחושה אחרי משחק כמו נגד דנבר שהיה לו "משחק חלש" כי שיחק 17 דקות ולא קלע, אז זה חבל לי. היו דברים טובים. למשל, מהתנועה שלו בהתקפה. בדברים האלה אפשר לבנות כל משחק קובץ, כי הוא באמת מוסיף למשחק הרבה ומשנה את הקבוצה.

זה נמשך עם מקבץ מהלכי הגנה שמראה איך דנבר ניצלה את הבדלי הגובה לטובתה לעומת המצב שבו כספי הוא זה שמשחק ושם את הפריים הארוך שלו מול השחקן הגבוה.

דונט הייט! אני לא פיני גרשון ולא עובד עם ג'ובה! לא מתיימר ללמד אף אחד כלום. רק רוצה שלא נצא בתחושה שכספי לא תרם כלום. הוא תורם, לא כמו שהייתי רוצה לראות אותו, אבל הוא חלק מקבוצה שעושה את הדברים נכון כרגע. לא רואים את זה בבוקס סקור אבל זה גם בזכותו.

** לא קריטי להתייחס לזה, אבל: כריס היינז, בקיץ האחרון מי שעשה את המעבר מה'פליין דילר' של קליבלנד ל'ESPN', יוצא בפוסט נחמד ו ארוך שסוקר את מצבה של פורטלנד טריילבלייזרס. אפשר להסכים או לא על חלק מהדברים שהוא מזכיר, אבל דבר אחד שאני לא יכול להסכים איתו זה שהוא "מציע" לפורטלנד לנסות להביא את קאזינס אליה, אבל שהקבוצה, לפי מקורות, היא זו שלא מעוניינת. סקרמנטו תשלח לקבוצה שמתחרה איתה על הכרטיס האחרון לפלייאוף את דמרקוס קאזינס. לא יודע.

להתראות בשמחות סקרמנטו קינגס ואחרות!
כבר הלילה נגד מיאמי. איפה אתם 'ערוץ הספורט'? הבטחתם עמרי כספי, חגגתם את הישראלי הראשון ב-NBA . כמה משחקים שידרתם העונה? 3 ? 4 ? זה לא בסדר. לי זה לא משנה, אבל אני יודע שילדים שאוהבים כדורסל ורוצים לצפות בעמרי כספי [ובשבילם זה אפשרי רק כשמשודר בערוץ, כי אז הם יכולים להקליט ולצפות אחרי בית-ספר בשעות נוחות] לא מקבלים תמורה. הם הקהל הדמוגרפי שלכם. אולי יש לזה הסבר, אולי הליגה כופה עליכם את לוח השידורים שלה? תסבירו, שנדע, שנבין מה הולך פה.
 
נצל"ש - אימון נבחרת ישראל בבייסבול ! בואו בהמוניכם !


בספטמבר נבחרת ישראל בבייסבול העפילה לאליפות העולם בפעם הראשונה בהיסטוריה. מחר [יום חמישי] בין 16:00 ל-18:30 תערוך הנבחרת אימון מיוחד בכפר הבפטיסטים, פתח-תקווה, הפתוח לקהל הרחב. עשרת השחקנים הבולטים שכיבדו אותנו בנוכחותם הם ראיין לברנווי, סאם פולד, קודי דקר, טיי קלי, אייק דייויס, קורי בייקר, ג'וש זיד, גייב קפלר, ג'רמי בלאייק וג'ון מוסקוט. קלי [ניו יורק מטס] ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה העונה. מוסקוט [סינסינטי] הגיש העונה 21 אינינגים בליגה הבכירה, אך הוחזר לקבוצת הפיתוח בהמשך. אייק דייויס בן ה-29, שחקן עם ותק של 7 עונות בליגה הבכירה [כולל העונה בכמה משחקים במדי הניו יורק יאנקיז], הוא אולי השחקן המוביל ברשימה, שחקן באמת איכותי בכל קנדה מידה, אך כזה שטרם הצליח לממש את כל הפוטנציאל של שחקן מוביל בליגה. השחקן שאני אולי הכי נרגש בהגעתו הוא סאם פולד שנבחר בסיבוב העשירי של דראפט 2004 ע"י קבוצתי האהודה שיקאגו קאבס, ושבה גם הגיע לליגה הבכירה בין 2007 ל-2010. לאחרונה שיחק בליגה הבכירה ב-2015 במדי אוקלנד. אם כבר מדברים על אוקלנד, שחקן שהועבר לאחרונה בטרייד מאוקלנד לסיאטל ולצערנו לא הגיע בסופו של דבר לארץ הוא דני ולנסיה, שחקן מצוין גם לא בקרב היהודים. כנראה שבתקופה הזו של השנה ואחרי עונה ארוכה וקשה שבה דיברו לא מעט על טריידים שלו ועל בעיות שלו בחדר ההלבשה עם שחקנים אחרים, העדיף לנצל את הזמן למנוחה. אולי יצטרך בהמשך לאליפות שתיערך בחודש מארס.

אני מבין שבאימון יוצעו למכירה גם מרצ'נדייז של הנבחרת. בהחלט ערב נחמד לכל מי שמחפש לנצל את ההפוגה בגשמים לפעילות ספורטיבית בחוץ [או במילים אחרות: לברוח מבת הזוג לאיזה שעתיים!].
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אז עכשיו הפריק גם הפך לקלאץ'?

סופרסטאר!
&nbsp

 
למעלה